Nesilst motors
E36 2.5 motors nesisls, liekas, ka antifriz sasalis, bet viss ok, kas varētu būt?

Es arī braucu ar pilnīgi vēsu motoru, a salonā pirts.australia rakstīja:Bet nu čalim pēc normāla izbrauciena motors ir vēss. Termostats čupā un nepārtraukti dzesē, laižot pa lielo loku. Citu variantu nav.ZzevsS rakstīja:Ja termostats, tad silto gaisu pūstu. Bet jebkurā gadījumā ja neuzsilst motors, tad visdrīzāk termostats.australia rakstīja:Termostats kaput. Vēsumā neveras ciet.
Tas, ka neiet siltums - jā, varbūt burbulis. Varbūt aizauga pečkas vārsts.
Anyway, motors pilnīgi vēss - pa pečku jau arī nenāks nekas silts.

Tev arī beigts termostats? 


Jā visdrīzāk. Man vēl piedevām kkur zūd tosols. Kamēr radiators pilns un atgaisots, temperatūra virs zilā neuzkāpj, un salonā pūš silto gaisu.australia rakstīja:Tev arī beigts termostats?

Tikai kaut kur virs zilā, sasniedzot vajadzīgo temperatūru, sākas normāla degmaisījuma korekcija. Tu brauc pa treknoZzevsS rakstīja:Jā visdrīzāk. Man vēl piedevām kkur zūd tosols. Kamēr radiators pilns un atgaisots, temperatūra virs zilā neuzkāpj, un salonā pūš silto gaisu.australia rakstīja:Tev arī beigts termostats?

Nu, tas, ka tev siltais gaiss, laikam norāda, ka ar pečku viss kulē.

Īsti uz to patēriņu neiespringstu, mašīna tāpat vairāk stāv nekā brauc, un motors gan jau ka ies rezervesdaļās.australia rakstīja:Tikai kaut kur virs zilā, sasniedzot vajadzīgo temperatūru, sākas normāla degmaisījuma korekcija. Tu brauc pa treknoZzevsS rakstīja:Jā visdrīzāk. Man vēl piedevām kkur zūd tosols. Kamēr radiators pilns un atgaisots, temperatūra virs zilā neuzkāpj, un salonā pūš silto gaisu.australia rakstīja:Tev arī beigts termostats?![]()
Nu, tas, ka tev siltais gaiss, laikam norāda, ka ar pečku viss kulē.

Līmeni, protams, es apskatījos. Radiatoru atgaisoju nākamajā rītā. Pēc atgaisošanas man sāka motors vārīties un nezkapec ventilators nestrādāja pie tam gaisma ieraudzīju ka tek tosols. Tā kā man šonedēļ nebija/nav laika ķimerēties un vajag auto, tad aizvilku uz servisu.
Ūdens sūknis kaput bija, un arī termomufta nez kāpēc komplektā. anyway ty, ka metāt ar idejām. aaa un Seeingman, all do respect, bet var jau arī ned**st un es nesaprotu kapēc uzreiz termostats vainīgs kā nesilst motors, jo kā jau rakstīju-dačiks rāda 90 un nekrītas.
Ūdens sūknis kaput bija, un arī termomufta nez kāpēc komplektā. anyway ty, ka metāt ar idejām. aaa un Seeingman, all do respect, bet var jau arī ned**st un es nesaprotu kapēc uzreiz termostats vainīgs kā nesilst motors, jo kā jau rakstīju-dačiks rāda 90 un nekrītas.

Starp citu, es galīgi nepamanīju, ka raksti, ka datčiks rāda 90 grādus. Un pataustot motoru, tiešām bij auksts???
Pēdējais labojis australia - 03 Mar 2015, 21:38, kopā labots 1 reizi.

Es rakstīju gan, ka dačiks rāda 90 grādus. Nepieminēju, ka tek tosols-Tumsā neredzēju (zem spiediena tikai gan)......zinkā pusviens naktī pēc darba..lab nav ko kasīties par sīkumiem. kā jau teicu plds par idejām.

iz pieredzes varu vien piebilst, ka uz beigām sūknim parasti gar to rotējošo asi tiek garām nedaudz gaiss. Un tad jau tiek uzkults šampanietis tosolā un aiziet ķēdes reakcija - spiediens, temperatūra, sistēmā gaiss. Bet pečka zin kā kuru reizi uzvedas. laikam no atlikušā līmeņa.
Ir vasarā dudināts ar logiem vaļā, max karstumu, lai tiktu līdz servisam mainīt sūkni. Un pa pečku nāca kārtīgs siltums
runa gan par M50
Ir vasarā dudināts ar logiem vaļā, max karstumu, lai tiktu līdz servisam mainīt sūkni. Un pa pečku nāca kārtīgs siltums

runa gan par M50