m50/m52/b20

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

24 Dec 2014, 19:37

pirmkārt kas jāmaina tam motoram lai grieztu 10k?
atbilde: gandrīz viss
maksā tas stabili pāri 10k eur daļās vien
tikai ar tām nomainītajām daļām varēs atļauties pacelt CR, vēl piestrādāt pie gāzu apmaiņas mehānismiem, atbilstošu vadību, un spiest atmosfēriskus 300 zirgus no tās nabaga divlitrenes.

Tālāk par dirsējiem, ka 2.0 nav jēga turbinizēt.
kāpēc ne? ielikt 2.5 un turbinižet maksā par 300 eur dārgāk, jo bļin motors jānopērk + jāpisās.
un uz budžeta turbo fona tur nebūs nekāda milzīga šķirba starp 2.0 un 2.5
ja uz galda mētājas 2 motori 2.0 un 2.5 tad, protams, ka jāņem 2.5, ja vien tam motoram nav viss slikti.
tad jau nafig, labāk likt s50b32 un turbinizēt, kas tur nieka 2k pemetam par šrotisku motoru un maucam.
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

24 Dec 2014, 20:45

seeingman rakstīja:pirmkārt kas jāmaina tam motoram lai grieztu 10k?
atbilde: gandrīz viss
maksā tas stabili pāri 10k eur daļās vien
tikai ar tām nomainītajām daļām varēs atļauties pacelt CR, vēl piestrādāt pie gāzu apmaiņas mehānismiem, atbilstošu vadību, un spiest atmosfēriskus 300 zirgus no tās nabaga divlitrenes.

Tālāk par dirsējiem, ka 2.0 nav jēga turbinizēt.
kāpēc ne? ielikt 2.5 un turbinižet maksā par 300 eur dārgāk, jo bļin motors jānopērk + jāpisās.
un uz budžeta turbo fona tur nebūs nekāda milzīga šķirba starp 2.0 un 2.5
ja uz galda mētājas 2 motori 2.0 un 2.5 tad, protams, ka jāņem 2.5, ja vien tam motoram nav viss slikti.
tad jau nafig, labāk likt s50b32 un turbinizēt, kas tur nieka 2k pemetam par šrotisku motoru un maucam.
a tu pats liktu divlitrigajam turbinu
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

25 Dec 2014, 12:40

es arī 1.8 liktu turbīnu, ja gribētu turbo mašīnu.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

25 Dec 2014, 12:42

Es gan uz 1.6 liktu, būtu mazāks patēriņš tak!
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

25 Dec 2014, 12:47

edzis rakstīja:Es gan uz 1.6 liktu, būtu mazāks patēriņš tak!
1.6 ned mazak ka 2.0
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

25 Dec 2014, 12:48

bembis e36 rakstīja:
edzis rakstīja:Es gan uz 1.6 liktu, būtu mazāks patēriņš tak!
1.6 ned mazak ka 2.0
es ceru, ka tu to neteici nopietni :D
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

25 Dec 2014, 13:17

es to teicu pilnig nopietni ,paintresejies pats
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

25 Dec 2014, 15:46

turbīnu neviens neliek domājot par mazāku patēriņu :lol:
par bembis e36 viss skaidrs...
žēl, ka neviens nesaprot, ka bmw motori ir diezgan ir diezgan sarežģīti vadības ziņā un ar 20 gadus veciem devējiem solenoīdiem uc huiņām nav aršana, tad kad motoram vadība nav savesta kārtībā tad arī rodas uzskats, ka visi ēd vienādi padsmit litrus. :doh:

bet vispārībā m44b19 būtu baigi labais turbo projekts, svars mazs, vajag par 2 klaņiem un virzuļiem mazāk :lol:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

25 Dec 2014, 16:06

Nu vispār 350z uzliekot mazas turbīnas patēriņu var dabūt par2l mazāku. To pat 350zworld atzīst....
Arī LV tas taisītās TT350z ikdienas režīmā ēda mazāk nekā stocks.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

25 Dec 2014, 17:37

seeingman rakstīja:turbīnu neviens neliek domājot par mazāku patēriņu :lol:
par bembis e36 viss skaidrs...
žēl, ka neviens nesaprot, ka bmw motori ir diezgan ir diezgan sarežģīti vadības ziņā un ar 20 gadus veciem devējiem solenoīdiem uc huiņām nav aršana, tad kad motoram vadība nav savesta kārtībā tad arī rodas uzskats, ka visi ēd vienādi padsmit litrus. :doh:

bet vispārībā m44b19 būtu baigi labais turbo projekts, svars mazs, vajag par 2 klaņiem un virzuļiem mazāk :lol:
:doh:
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

25 Dec 2014, 17:45

tads gudrits ibio :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

25 Dec 2014, 18:45

Man ir tāda sajūta, ka esmu starp futbolistiem
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

25 Dec 2014, 20:13

Ja man būtu tādi lieki līdzekļi un gribēšana pēc turbo autiņa, es gan atstatu to pašu b20 :hahaha: Nemaz tik sudigi pat stockaa viņš neiet:D
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

25 Dec 2014, 20:47

Neklausies, ko citi saka, griez līdz 10k rpm, viss būs labi. Nebūs kā citiem. :smoke:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

26 Dec 2014, 13:41

zuze91 rakstīja:Nu vispār 350z uzliekot mazas turbīnas patēriņu var dabūt par2l mazāku. To pat 350zworld atzīst....
Arī LV tas taisītās TT350z ikdienas režīmā ēda mazāk nekā stocks.
no shit sherlock
es neteicu ka nevar dabūt mazāku patēriņu, bet gan to, ka neviens parasti neliek turbo, ar domu man tagad būs mazs patēriņš.

Ekonomija ar mazu turbo rodas tur, ka cilindra piepildījums ar skābekli palielinās, līdz ar ko palielinās efektivitāte motoram.
Un ta ekonomija būs pie nosacījuma - nemin grīdā :hahaha:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

26 Dec 2014, 14:08

Nu godīgi sakot,tieši tā iemesla dēļ, lai dabūtu mazāku patēriņu ,es arī devos pie turbo būvētājiem ar jautājumiem un idejām par risinājumiem un cenām.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi

26 Dec 2014, 14:11

seeingman rakstīja:
zuze91 rakstīja:Nu vispār 350z uzliekot mazas turbīnas patēriņu var dabūt par2l mazāku. To pat 350zworld atzīst....
Arī LV tas taisītās TT350z ikdienas režīmā ēda mazāk nekā stocks.
no shit sherlock
es neteicu ka nevar dabūt mazāku patēriņu, bet gan to, ka neviens parasti neliek turbo, ar domu man tagad būs mazs patēriņš.

Ekonomija ar mazu turbo rodas tur, ka cilindra piepildījums ar skābekli palielinās, līdz ar ko palielinās efektivitāte motoram.
Un ta ekonomija būs pie nosacījuma - nemin grīdā :hahaha:
nesaki daudzskaitkli ,ka neviens neliek ar japaniem ir savadak
Profila bilde
sputniks
Ziņojumi: 260
Pievienojies: 19 Jūn 2014, 11:08
Braucu ar: e36 coupe
Atrašanās vieta: Talsi

27 Dec 2014, 13:47

runājot par vadībām.
Kāds kadreiz ir kko mēģinājis ar vadībām?
piemēram kas būtu ja m50 dzinnējam uzliktu m52 vadību? Un ja piemēram uzliek aftermarket kkādu, ko ar to var iegūt?
Profila bilde
Reinis159
Ziņojumi: 592
Pievienojies: 30 Jan 2012, 14:59
Braucu ar: E36 2.0 coupe
Atrašanās vieta: Lubāna - Madona

02 Mar 2015, 12:24

Būs prāta darbs 2.0i uzlikt turbo .? :lol: itkā viss ir pieejams izplūdes kolektors sametināts un turbīna arī ir GTX3076R.. :rolleyes: Es neko nenokaušu ,uzliekot patestējot .? :hahaha:
BMW - Best Motorsport Weapon
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

02 Mar 2015, 13:00

Iegriez kaut kādus 0,5 bar un ceri,ka viss būs labi :hahaha: vairāk diezvai ar stock vadību iegriezīsi.Vai arī pārdod man vismaz kolektoru,man slinkums metināt,turbo pats jau mētājas kkads ;D