M52B30 stroker
A cik maksā jauns B30 kloķene + klaņu un virzuļu grupa ?
Jo jauns ir jauns ,bet lietots ? Hvz kas tur ir ? Varbūt jau ar mikroplaisām.
Jo jauns ir jauns ,bet lietots ? Hvz kas tur ir ? Varbūt jau ar mikroplaisām.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Parasti jau deformējušies, ovāli. Nav naudas jauniem gredzeniemseeingman rakstīja: par leitotiem sūdiem tas ir nasa.
piedod tu man bet tie lietotie virzuļi parasti ir šausmas, sadiluši, sašvīkāti, deformējušies...
bet nu jā, tādu jau netrūkst. kas krāmē tādus iekšā ar visiem vecajiem gredzeniem, zazors arī nav jāmēra viss pie kājas un uzskatas, ka tas ir OK, jo redz - saliek un brauc, tas, ka tur jauda nav tik cik tur jābūt, rij eļļu, piedūmo, kādam arī noķīlē, tas jau viss poh, galvenais strokeris
Galvenais ir prasīt 5x vairāk par daļām nekā viņas reāli maksā
Bet ir labs teiciens, ja ir aitas ir cirpēji
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Maksā ļoti daudz un nav tur nekads mega ieguvums , vari paskatities realoem kodus ta kaut vai priekstata radīšanai pakopet e-partā.ValtersZ rakstīja:A cik maksā jauns B30 kloķene + klaņu un virzuļu grupa ?
Jo jauns ir jauns ,bet lietots ? Hvz kas tur ir ? Varbūt jau ar mikroplaisām.
e36
kloķeni var likt lietotu, tikai ir jāizmēra viņas taisnums, jānovērtē kakliņu stāvoklis, ja nepieciešam jātaisa uz remontizmēru.
šāles viennozīmīgi jaunas
klaņi visi jāpārbauda, jāizsver, ja nav performance aplikācija, tad var atstāt vecos, ja viss ir kārtībā
virzuļi jāmēra - attiecībā pret cilindriem, jāsver un jānovērtē vispārējais stāvoklis.
gredzeni viennozīmīgi jauni.
un tad var runāt par lietota komplekta tirgošanos par 400e, nevis hvz izrāvu no bloka kkādus sūdus un tagad vārīšu 400 e
klients nopērk, aizved meistaram, meistars skatās - visam žopa, ko tālāk?
šāles viennozīmīgi jaunas
klaņi visi jāpārbauda, jāizsver, ja nav performance aplikācija, tad var atstāt vecos, ja viss ir kārtībā
virzuļi jāmēra - attiecībā pret cilindriem, jāsver un jānovērtē vispārējais stāvoklis.
gredzeni viennozīmīgi jauni.
un tad var runāt par lietota komplekta tirgošanos par 400e, nevis hvz izrāvu no bloka kkādus sūdus un tagad vārīšu 400 e
klients nopērk, aizved meistaram, meistars skatās - visam žopa, ko tālāk?
+10seeingman rakstīja:kloķeni var likt lietotu, tikai ir jāizmēra viņas taisnums, jānovērtē kakliņu stāvoklis, ja nepieciešam jātaisa uz remontizmēru.
šāles viennozīmīgi jaunas
klaņi visi jāpārbauda, jāizsver, ja nav performance aplikācija, tad var atstāt vecos, ja viss ir kārtībā
virzuļi jāmēra - attiecībā pret cilindriem, jāsver un jānovērtē vispārējais stāvoklis.
gredzeni viennozīmīgi jauni.
un tad var runāt par lietota komplekta tirgošanos par 400e, nevis hvz izrāvu no bloka kkādus sūdus un tagad vārīšu 400 e
klients nopērk, aizved meistaram, meistars skatās - visam žopa, ko tālāk?
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Taisnība jau jums tehniskajiem cilvēkiem ir, bet no ekonomikas uz biznesa viedokļa, kamēr uz vienu tilpuma komplektu ir 5pircēji kas gatavi locīt 300Eur, cena zemē neies.
e36
Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
Precīzāk 2.0 ar 3.45 izkapāja uz viabaltika 2.5 ar 2.9x reduktoru (neatceros cik viņam bija).
Un tad veči nāk klāt tankā un prasa -> EU kas tev iekšā tur ? Es ar 2.5 netiku līdzi.
Un tad veči nāk klāt tankā un prasa -> EU kas tev iekšā tur ? Es ar 2.5 netiku līdzi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
ValtersZ rakstīja:Precīzāk 2.0 ar 3.45 izkapāja uz viabaltika 2.5 ar 2.9x reduktoru (neatceros cik viņam bija).
Un tad veči nāk klāt tankā un prasa -> EU kas tev iekšā tur ? Es ar 2.5 netiku līdzi.
izskatas ka tev dzive viss ir tikkai sliktiseeingman rakstīja:Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
zel tadus cilvekus kas nekam neuzticas un visa saskata tikkai iegrabienu
pareizas variants jau ir visu parbaudit un salikt pareizi bla bla bla
Instagram INDIGAIS
tu debīls esi vai kā?aivis328 rakstīja:izskatas ka tev dzive viss ir tikkai sliktiseeingman rakstīja:Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
zel tadus cilvekus kas nekam neuzticas un visa saskata tikkai iegrabienu
pareizas variants jau ir visu parbaudit un salikt pareizi bla bla bla
virtuves iekārtu kad virtuvē liec arī nenomēri cik lielu vajag likt?
Un man nav viss slikti, es tikai zinu kā kam ir jābūt, un kā ir jāliek motors kopā, nevis viss pohuj pērkam visu pa kosmosu, neko nemēram stāvoklis pohuj, liekam tik iekšā...
Man viss ir ok nevaru sudzetiesseeingman rakstīja:tu debīls esi vai kā?aivis328 rakstīja:izskatas ka tev dzive viss ir tikkai sliktiseeingman rakstīja:Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
zel tadus cilvekus kas nekam neuzticas un visa saskata tikkai iegrabienu
pareizas variants jau ir visu parbaudit un salikt pareizi bla bla bla
virtuves iekārtu kad virtuvē liec arī nenomēri cik lielu vajag likt?
Un man nav viss slikti, es tikai zinu kā kam ir jābūt, un kā ir jāliek motors kopā, nevis viss pohuj pērkam visu pa kosmosu, neko nemēram stāvoklis pohuj, liekam tik iekšā...
Par to ka pareizi ir motors jaliek kopa Es tev pilnigi piekritu bet kapec visu laiku tadi horror story?
Var taccu visu notirit smuki salikt un braukt ja ieprieks nebija problemas tad kadelj lai tas butu kad parliek cita motora?!
Instagram INDIGAIS
tādēļ bļin ka katrs gredzens un virzulis piedilst pie katra cilindra un braukt tas viss varēja jā, tālāk jāuzdod jautājums, vai tad ja motors tikai rūc un brauc tad 100% viss ir ok? Vai tomēr, ja tu esi visu atjaucis vaļā un liec kopā, tad vajag izdarīt kā nākas, lai tas motors arī iet kā vajag, nenoklemē pēc neliela nobraukuma nesāk grabēt utt.
Un tie nav nekādi horror storiji, pietiekami labi zinu, kas ir iekšā lietotos motoros, kas ir nobraukuši vismaz 200 - 300 k, nerunājot nemaz par tiem frankenšteiniem ar notīto nobraukumu.
Respektīvi NEKAD nevar paļauties uz to, ka motors ir pirms tam rūcis tad značit viss būs ok pārliekot to visu citā blokā.
Lietotu motoru pat vienkārši pārjaucot virzuļus normālā variantā nemaina vietām.
Un ja gredzens ir sadilis ovāls tas ovālā cilindrā sēž savā vietā, ja tu tagad viņu ielic citā cilindrā viņš nekad neblīvēs kā vajag un ēdīs eļļu un dūmos n shit. Tajā pašā cilindrā viņu sagrozot viņš vēl var nostāties atpakaļ savā vietā.
Tās visas ir nianses, kas ir jāievēro, ja grib labu rezultātu, ja ir pohuj, ka tikai braucas nu tad nafig taisīt to strokeri?
Un tie nav nekādi horror storiji, pietiekami labi zinu, kas ir iekšā lietotos motoros, kas ir nobraukuši vismaz 200 - 300 k, nerunājot nemaz par tiem frankenšteiniem ar notīto nobraukumu.
Respektīvi NEKAD nevar paļauties uz to, ka motors ir pirms tam rūcis tad značit viss būs ok pārliekot to visu citā blokā.
Lietotu motoru pat vienkārši pārjaucot virzuļus normālā variantā nemaina vietām.
Un ja gredzens ir sadilis ovāls tas ovālā cilindrā sēž savā vietā, ja tu tagad viņu ielic citā cilindrā viņš nekad neblīvēs kā vajag un ēdīs eļļu un dūmos n shit. Tajā pašā cilindrā viņu sagrozot viņš vēl var nostāties atpakaļ savā vietā.
Tās visas ir nianses, kas ir jāievēro, ja grib labu rezultātu, ja ir pohuj, ka tikai braucas nu tad nafig taisīt to strokeri?
precīzs izskaidrojumsseeingman rakstīja:tādēļ bļin ka katrs gredzens un virzulis piedilst pie katra cilindra un braukt tas viss varēja jā, tālāk jāuzdod jautājums, vai tad ja motors tikai rūc un brauc tad 100% viss ir ok? Vai tomēr, ja tu esi visu atjaucis vaļā un liec kopā, tad vajag izdarīt kā nākas, lai tas motors arī iet kā vajag, nenoklemē pēc neliela nobraukuma nesāk grabēt utt.
Un tie nav nekādi horror storiji, pietiekami labi zinu, kas ir iekšā lietotos motoros, kas ir nobraukuši vismaz 200 - 300 k, nerunājot nemaz par tiem frankenšteiniem ar notīto nobraukumu.
Respektīvi NEKAD nevar paļauties uz to, ka motors ir pirms tam rūcis tad značit viss būs ok pārliekot to visu citā blokā.
Lietotu motoru pat vienkārši pārjaucot virzuļus normālā variantā nemaina vietām.
Un ja gredzens ir sadilis ovāls tas ovālā cilindrā sēž savā vietā, ja tu tagad viņu ielic citā cilindrā viņš nekad neblīvēs kā vajag un ēdīs eļļu un dūmos n shit. Tajā pašā cilindrā viņu sagrozot viņš vēl var nostāties atpakaļ savā vietā.
Tās visas ir nianses, kas ir jāievēro, ja grib labu rezultātu, ja ir pohuj, ka tikai braucas nu tad nafig taisīt to strokeri?
gudri dirst nav malku cirst
Tie virzuli jau ir iekš tai blokā! Un griežas tīri labi nu jau vairāk kā 5k km....zogs rakstīja:jautājums vai tu vispaār varēsi fiziski ielikt tos b30 virzuļus m52 blokā, b25 virzuļi jau tur nelien, b30 vel nedaudz lielāki par b25 vizuļiem
Redz lasoties pa angļu val.forumiem,ir tadi istarpinājumi tekstā kā piemēram–Virzuļi būs jāmeklē kas nav paredzēti metāla cilindriem........
Kapēc tā,to tā arī neviens nav paskaidrojis.
rakstu vēlreiz virzuļiem pohuj cilindra pārklājums, kamēr tiek lietota laba eļļa,
gredzeniem nav pohuj
par konkrēto gadījumu nezinu, meklē tajā pašā internetā, vai tie m54 gredzeni nejāj kopā nikasilu.
un vai tu esi pārliecināts, ka m54 blokā ir čuguna ģilzas, vai tomēr tur ir alusila pārklājums?
gredzeniem nav pohuj
par konkrēto gadījumu nezinu, meklē tajā pašā internetā, vai tie m54 gredzeni nejāj kopā nikasilu.
un vai tu esi pārliecināts, ka m54 blokā ir čuguna ģilzas, vai tomēr tur ir alusila pārklājums?
visos m52tu/m54 ir čuguna čaulas, mazas, bet ir.seeingman rakstīja:rakstu vēlreiz virzuļiem pohuj cilindra pārklājums, kamēr tiek lietota laba eļļa,
gredzeniem nav pohuj
par konkrēto gadījumu nezinu, meklē tajā pašā internetā, vai tie m54 gredzeni nejāj kopā nikasilu.
un vai tu esi pārliecināts, ka m54 blokā ir čuguna ģilzas, vai tomēr tur ir alusila pārklājums?
Nu tad pēc maniem uzskatiem nebūtu diži labi atstāt gredzenus no m54 uz m52 nikasila, laigan viņi lietoti apdiluši gludi, bet nu tāpat huļi neuzlikt jaunus gredzenus, tad tos arī likt, kas paredzēti nikasilam.
Guntars rakstīja:Tie virzuli jau ir iekš tai blokā! Un griežas tīri labi nu jau vairāk kā 5k km....zogs rakstīja:jautājums vai tu vispaār varēsi fiziski ielikt tos b30 virzuļus m52 blokā, b25 virzuļi jau tur nelien, b30 vel nedaudz lielāki par b25 vizuļiem
Redz lasoties pa angļu val.forumiem,ir tadi istarpinājumi tekstā kā piemēram–Virzuļi būs jāmeklē kas nav paredzēti metāla cilindriem........
Kapēc tā,to tā arī neviens nav paskaidrojis.
100 procent zinu ka negriezzas, lai taa kkimija blokaa dotu rezultaatu ir vèeel daudzkas cits jaizdara
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv