M52B30 stroker

Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

06 Feb 2015, 12:54

A cik maksā jauns B30 kloķene + klaņu un virzuļu grupa ?
Jo jauns ir jauns ,bet lietots ? Hvz kas tur ir ? Varbūt jau ar mikroplaisām.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Janex325
Ziņojumi: 300
Pievienojies: 19 Aug 2013, 13:59
Braucu ar: 325 underground
Reputācija: 1
 

06 Feb 2015, 12:55

seeingman rakstīja: par leitotiem sūdiem tas ir nasa.
piedod tu man bet tie lietotie virzuļi parasti ir šausmas, sadiluši, sašvīkāti, deformējušies...
bet nu jā, tādu jau netrūkst. kas krāmē tādus iekšā ar visiem vecajiem gredzeniem, zazors arī nav jāmēra viss pie kājas un uzskatas, ka tas ir OK, jo redz - saliek un brauc, tas, ka tur jauda nav tik cik tur jābūt, rij eļļu, piedūmo, kādam arī noķīlē, tas jau viss poh, galvenais strokeris
Attēls
Parasti jau deformējušies, ovāli. Nav naudas jauniem gredzeniem :doh: :doh:
Galvenais ir prasīt 5x vairāk par daļām nekā viņas reāli maksā :super:

Bet ir labs teiciens, ja ir aitas ir cirpēji :giggle:
Autoserviss tavam E36

Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.

Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Attēls
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

06 Feb 2015, 12:57

ValtersZ rakstīja:A cik maksā jauns B30 kloķene + klaņu un virzuļu grupa ?
Jo jauns ir jauns ,bet lietots ? Hvz kas tur ir ? Varbūt jau ar mikroplaisām.
Maksā ļoti daudz un nav tur nekads mega ieguvums , vari paskatities realoem kodus ta kaut vai priekstata radīšanai pakopet e-partā.
e36
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Feb 2015, 12:58

kloķeni var likt lietotu, tikai ir jāizmēra viņas taisnums, jānovērtē kakliņu stāvoklis, ja nepieciešam jātaisa uz remontizmēru.
šāles viennozīmīgi jaunas
klaņi visi jāpārbauda, jāizsver, ja nav performance aplikācija, tad var atstāt vecos, ja viss ir kārtībā
virzuļi jāmēra - attiecībā pret cilindriem, jāsver un jānovērtē vispārējais stāvoklis.
gredzeni viennozīmīgi jauni.

un tad var runāt par lietota komplekta tirgošanos par 400e, nevis hvz izrāvu no bloka kkādus sūdus un tagad vārīšu 400 e
klients nopērk, aizved meistaram, meistars skatās - visam žopa, ko tālāk?
Profila bilde
Janex325
Ziņojumi: 300
Pievienojies: 19 Aug 2013, 13:59
Braucu ar: 325 underground
Reputācija: 1
 

06 Feb 2015, 13:09

seeingman rakstīja:kloķeni var likt lietotu, tikai ir jāizmēra viņas taisnums, jānovērtē kakliņu stāvoklis, ja nepieciešam jātaisa uz remontizmēru.
šāles viennozīmīgi jaunas
klaņi visi jāpārbauda, jāizsver, ja nav performance aplikācija, tad var atstāt vecos, ja viss ir kārtībā
virzuļi jāmēra - attiecībā pret cilindriem, jāsver un jānovērtē vispārējais stāvoklis.
gredzeni viennozīmīgi jauni.

un tad var runāt par lietota komplekta tirgošanos par 400e, nevis hvz izrāvu no bloka kkādus sūdus un tagad vārīšu 400 e
klients nopērk, aizved meistaram, meistars skatās - visam žopa, ko tālāk?
+10 :super:
Autoserviss tavam E36

Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.

Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Attēls
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

06 Feb 2015, 13:42

Taisnība jau jums tehniskajiem cilvēkiem ir, bet no ekonomikas uz biznesa viedokļa, kamēr uz vienu tilpuma komplektu ir 5pircēji kas gatavi locīt 300Eur, cena zemē neies.
e36
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Feb 2015, 15:22

Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

06 Feb 2015, 16:31

Precīzāk 2.0 ar 3.45 izkapāja uz viabaltika 2.5 ar 2.9x reduktoru (neatceros cik viņam bija). :lol:

Un tad veči nāk klāt tankā un prasa -> EU kas tev iekšā tur ? Es ar 2.5 netiku līdzi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
mrkashell
Ziņojumi: 519
Pievienojies: 29 Okt 2012, 11:08
Braucu ar: 97' 1.8iS
Atrašanās vieta: Incukalns

06 Feb 2015, 18:10

ValtersZ rakstīja:Precīzāk 2.0 ar 3.45 izkapāja uz viabaltika 2.5 ar 2.9x reduktoru (neatceros cik viņam bija). :lol:

Un tad veči nāk klāt tankā un prasa -> EU kas tev iekšā tur ? Es ar 2.5 netiku līdzi.
:emo: :emo:
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

06 Feb 2015, 21:29

seeingman rakstīja:Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
izskatas ka tev dzive viss ir tikkai slikti :doh:
zel tadus cilvekus kas nekam neuzticas un visa saskata tikkai iegrabienu :idiots:
pareizas variants jau ir visu parbaudit un salikt pareizi bla bla bla
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

06 Feb 2015, 21:53

...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Feb 2015, 23:05

aivis328 rakstīja:
seeingman rakstīja:Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
izskatas ka tev dzive viss ir tikkai slikti :doh:
zel tadus cilvekus kas nekam neuzticas un visa saskata tikkai iegrabienu :idiots:
pareizas variants jau ir visu parbaudit un salikt pareizi bla bla bla
tu debīls esi vai kā?
virtuves iekārtu kad virtuvē liec arī nenomēri cik lielu vajag likt? :idiots:
Un man nav viss slikti, es tikai zinu kā kam ir jābūt, un kā ir jāliek motors kopā, nevis viss pohuj pērkam visu pa kosmosu, neko nemēram stāvoklis pohuj, liekam tik iekšā...
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

06 Feb 2015, 23:40

seeingman rakstīja:
aivis328 rakstīja:
seeingman rakstīja:Tas ir tapec, ka ir baigi daudz tadu "meistaru" un pasdarbnieku, kas perk to visu huinju no srotiem un tikai liek ieksa nemaz neko neparbaudot, jo nemaz nezin kas un ka.
Tas pats ar motoriem, tagad varam pacelt rokas, kas ir no srota nopirkusi "motors no angla gaja zajebis", kur pats motors izcelts no auto metajas angara sturi sudos lidz ausim.
Nu pardon, bet ka tadu var likt ieka un braukt, tas tacu ir ddm, tur kanalos pesoks, cilindros udens, un huj zin ar kadu dilumu tas viss, es !jaunam! Motoram esmu pierusejusus gredzenus redzejis, kur nu vel tadam kas lietots huj zin cik ilgi sudos stavejis, un pec tam rodas visi sitie " 2.5 nevelk 2,6 reduktoru...
izskatas ka tev dzive viss ir tikkai slikti :doh:
zel tadus cilvekus kas nekam neuzticas un visa saskata tikkai iegrabienu :idiots:
pareizas variants jau ir visu parbaudit un salikt pareizi bla bla bla
tu debīls esi vai kā?
virtuves iekārtu kad virtuvē liec arī nenomēri cik lielu vajag likt? :idiots:
Un man nav viss slikti, es tikai zinu kā kam ir jābūt, un kā ir jāliek motors kopā, nevis viss pohuj pērkam visu pa kosmosu, neko nemēram stāvoklis pohuj, liekam tik iekšā...
Man viss ir ok nevaru sudzeties ;)
Par to ka pareizi ir motors jaliek kopa Es tev pilnigi piekritu bet kapec visu laiku tadi horror story?
Var taccu visu notirit smuki salikt un braukt ja ieprieks nebija problemas tad kadelj lai tas butu kad parliek cita motora?!
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Feb 2015, 23:54

tādēļ bļin ka katrs gredzens un virzulis piedilst pie katra cilindra un braukt tas viss varēja jā, tālāk jāuzdod jautājums, vai tad ja motors tikai rūc un brauc tad 100% viss ir ok? Vai tomēr, ja tu esi visu atjaucis vaļā un liec kopā, tad vajag izdarīt kā nākas, lai tas motors arī iet kā vajag, nenoklemē pēc neliela nobraukuma nesāk grabēt utt.
Un tie nav nekādi horror storiji, pietiekami labi zinu, kas ir iekšā lietotos motoros, kas ir nobraukuši vismaz 200 - 300 k, nerunājot nemaz par tiem frankenšteiniem ar notīto nobraukumu.
Respektīvi NEKAD nevar paļauties uz to, ka motors ir pirms tam rūcis tad značit viss būs ok pārliekot to visu citā blokā.
Lietotu motoru pat vienkārši pārjaucot virzuļus normālā variantā nemaina vietām.
Un ja gredzens ir sadilis ovāls tas ovālā cilindrā sēž savā vietā, ja tu tagad viņu ielic citā cilindrā viņš nekad neblīvēs kā vajag un ēdīs eļļu un dūmos n shit. Tajā pašā cilindrā viņu sagrozot viņš vēl var nostāties atpakaļ savā vietā.
Tās visas ir nianses, kas ir jāievēro, ja grib labu rezultātu, ja ir pohuj, ka tikai braucas nu tad nafig taisīt to strokeri?
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

07 Feb 2015, 00:02

seeingman rakstīja:tādēļ bļin ka katrs gredzens un virzulis piedilst pie katra cilindra un braukt tas viss varēja jā, tālāk jāuzdod jautājums, vai tad ja motors tikai rūc un brauc tad 100% viss ir ok? Vai tomēr, ja tu esi visu atjaucis vaļā un liec kopā, tad vajag izdarīt kā nākas, lai tas motors arī iet kā vajag, nenoklemē pēc neliela nobraukuma nesāk grabēt utt.
Un tie nav nekādi horror storiji, pietiekami labi zinu, kas ir iekšā lietotos motoros, kas ir nobraukuši vismaz 200 - 300 k, nerunājot nemaz par tiem frankenšteiniem ar notīto nobraukumu.
Respektīvi NEKAD nevar paļauties uz to, ka motors ir pirms tam rūcis tad značit viss būs ok pārliekot to visu citā blokā.
Lietotu motoru pat vienkārši pārjaucot virzuļus normālā variantā nemaina vietām.
Un ja gredzens ir sadilis ovāls tas ovālā cilindrā sēž savā vietā, ja tu tagad viņu ielic citā cilindrā viņš nekad neblīvēs kā vajag un ēdīs eļļu un dūmos n shit. Tajā pašā cilindrā viņu sagrozot viņš vēl var nostāties atpakaļ savā vietā.
Tās visas ir nianses, kas ir jāievēro, ja grib labu rezultātu, ja ir pohuj, ka tikai braucas nu tad nafig taisīt to strokeri?
precīzs izskaidrojums :super:
gudri dirst nav malku cirst
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

07 Feb 2015, 00:05

zogs rakstīja:jautājums vai tu vispaār varēsi fiziski ielikt tos b30 virzuļus m52 blokā, b25 virzuļi jau tur nelien, b30 vel nedaudz lielāki par b25 vizuļiem
Tie virzuli jau ir iekš tai blokā! :yes: Un griežas tīri labi nu jau vairāk kā 5k km....
Redz lasoties pa angļu val.forumiem,ir tadi istarpinājumi tekstā kā piemēram–Virzuļi būs jāmeklē kas nav paredzēti metāla cilindriem........
Kapēc tā,to tā arī neviens nav paskaidrojis.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Feb 2015, 00:16

rakstu vēlreiz virzuļiem pohuj cilindra pārklājums, kamēr tiek lietota laba eļļa,
gredzeniem nav pohuj
par konkrēto gadījumu nezinu, meklē tajā pašā internetā, vai tie m54 gredzeni nejāj kopā nikasilu.
un vai tu esi pārliecināts, ka m54 blokā ir čuguna ģilzas, vai tomēr tur ir alusila pārklājums?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

07 Feb 2015, 09:09

seeingman rakstīja:rakstu vēlreiz virzuļiem pohuj cilindra pārklājums, kamēr tiek lietota laba eļļa,
gredzeniem nav pohuj
par konkrēto gadījumu nezinu, meklē tajā pašā internetā, vai tie m54 gredzeni nejāj kopā nikasilu.
un vai tu esi pārliecināts, ka m54 blokā ir čuguna ģilzas, vai tomēr tur ir alusila pārklājums?
visos m52tu/m54 ir čuguna čaulas, mazas, bet ir. ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Feb 2015, 09:15

Nu tad pēc maniem uzskatiem nebūtu diži labi atstāt gredzenus no m54 uz m52 nikasila, laigan viņi lietoti apdiluši gludi, bet nu tāpat huļi neuzlikt jaunus gredzenus, tad tos arī likt, kas paredzēti nikasilam.
Profila bilde
Janex325
Ziņojumi: 300
Pievienojies: 19 Aug 2013, 13:59
Braucu ar: 325 underground
Reputācija: 1
 

07 Feb 2015, 10:15

Guntars rakstīja:
zogs rakstīja:jautājums vai tu vispaār varēsi fiziski ielikt tos b30 virzuļus m52 blokā, b25 virzuļi jau tur nelien, b30 vel nedaudz lielāki par b25 vizuļiem
Tie virzuli jau ir iekš tai blokā! :yes: Un griežas tīri labi nu jau vairāk kā 5k km....
Redz lasoties pa angļu val.forumiem,ir tadi istarpinājumi tekstā kā piemēram–Virzuļi būs jāmeklē kas nav paredzēti metāla cilindriem........
Kapēc tā,to tā arī neviens nav paskaidrojis.

100 procent zinu ka negriezzas, lai taa kkimija blokaa dotu rezultaatu ir vèeel daudzkas cits jaizdara
Autoserviss tavam E36

Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.

Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Attēls