kas ir vanos un kaa to dzivnieku kopt?
atradās viens gudrīts tomēr
Nu pardon, ja cilvēks grib pašrocīgi izjaukt vanosu nezinot, kas tas ir un kur tas dzīvo, lai nomainītu tam blīves un tad vēl mēģina nospolēt ar savu nopisto motoru...vilks25 rakstīja:atradās viens gudrīts tomēr
Intresēja vēl viena lieta ap vanosu, kā īsti ir M52 no M50 der vanos vai viņi atšķiras, it kā būtu viens donors no kā viņu sadabūt un pie reizes arī kas viņu nomaina, tā jau varētu pats viņu ņemt ķidāt, bet tā kā iepriekš neesmu jaucis tieši viņu nolēmu, ka būs jāņem palīgā zinošs cilvēks un ar viņa palīdzību jāsamaina, lai nākošreiz pats zinātu kas tur kā notiekas
Vanosi vienādi Man pašam stāv no M52.
nesaku jau ka tas motors nerauj kaa vajag.. rauj vinsh tiiri pieklaajiigi.. 2.4 audi a 4 izzed ka njehuj.. audi a 4 2.0td jauno izeed.. x5 3.0d izeed... taadu pashu 2.oi bembi izeed.. taakaa nau jau tik traki.. principaa motors straadaa klusu neraustaas .. apgriezieni neleekaa..
vieniigais tas degvielas pateerish... nezinu itkaa peec taas zondes nomainjas ir samazinaajies kaartiigi samazinaajies..
bet nu taapaat ir tie padsmit litri... + servisaa esmu bijis vairaak kaa vajag.. un izgruudis naudu vairaak kaa vajag..
reaali tikai ritoshajaa ir ielikti lati 400.. viss nomainiits un salikts uz 100! tagad vnk jaatiek galaa ar motoru.. un buus chotka...
es saku galvenaa probleema jau te ir taada ,ka neviens ne suuda no tiem bembjiem te nesaprot kur nu vel 94 gada...
te pavisam savaadaak cilveeki dziivo un vinjiem jau 5 gadus veca mashiina ir veca.. reaali bmw centrs kur tieshaam butu veers aizbraukt ir 200 juudzes no maniim...
Diagnostiku jaa vareetu jau ja tikai buutu tik viegli normaalu servisu atrast.. kur nau kkaads nopunkjojies pakistaanis kas reaali gaisa filtru maina ar cimdiem rokaas...
+ es saku ... ja es gribu kko iemaaciities un pats kko no tiem bambukiem saprast tad kapeec nepaprasiit jums..?
es tak servisaa vinjam lampinju netureeshu un neprasiishu ka ir kas pareizi?
vieniigais tas degvielas pateerish... nezinu itkaa peec taas zondes nomainjas ir samazinaajies kaartiigi samazinaajies..
bet nu taapaat ir tie padsmit litri... + servisaa esmu bijis vairaak kaa vajag.. un izgruudis naudu vairaak kaa vajag..
reaali tikai ritoshajaa ir ielikti lati 400.. viss nomainiits un salikts uz 100! tagad vnk jaatiek galaa ar motoru.. un buus chotka...
es saku galvenaa probleema jau te ir taada ,ka neviens ne suuda no tiem bembjiem te nesaprot kur nu vel 94 gada...
te pavisam savaadaak cilveeki dziivo un vinjiem jau 5 gadus veca mashiina ir veca.. reaali bmw centrs kur tieshaam butu veers aizbraukt ir 200 juudzes no maniim...
Diagnostiku jaa vareetu jau ja tikai buutu tik viegli normaalu servisu atrast.. kur nau kkaads nopunkjojies pakistaanis kas reaali gaisa filtru maina ar cimdiem rokaas...
+ es saku ... ja es gribu kko iemaaciities un pats kko no tiem bambukiem saprast tad kapeec nepaprasiit jums..?
es tak servisaa vinjam lampinju netureeshu un neprasiishu ka ir kas pareizi?
paklau ja jau viss ir bumbās ar tām zondēm un gaisa masas mērītājiem un visas tā saucamās gaisa "gofras" kas nāk no gaisa kastes uz motoru ir bumbās (bez plaisām un pušumiem) tad varbūt piedomā pie sava braukšanas stila,moš vnk pārāk agresīvi brauc un no tā arī tas "pacmit" patēriņš! Varu pateikt no savas pieredzes - man ir 93g 2.5 vanos un pārvietojos 90% pa Rīgu,tad nu lūk,ja braucu kā opis,pirms krustojumiem laicīgi bremzējos ar motoru,no krusta uzsāku mierīgi,lēnā garā līdz mx 2.5k apgriezienu un pēc 3 metu uzreiz 5,tad man ir 9,5l patēriņš,bet savukārt,ja braucu tā kā normāls pacans ar bumeru,tad man patēriņš ir kkādi 13l - 15l
Iesaku tev kādu dien pamēģināt opja variantu un ja tad tāpat būs tie "pacmit" tad sāksim pa visiem domāt kas tev tur pa šaizi!
Iesaku tev kādu dien pamēģināt opja variantu un ja tad tāpat būs tie "pacmit" tad sāksim pa visiem domāt kas tev tur pa šaizi!
coupe 2.8
aizej nomierinies ... tev te neviens ar varu raxtiit man nespiez..seeingman rakstīja:Nu pardon, ja cilvēks grib pašrocīgi izjaukt vanosu nezinot, kas tas ir un kur tas dzīvo, lai nomainītu tam blīves un tad vēl mēģina nospolēt ar savu nopisto motoru...vilks25 rakstīja:atradās viens gudrīts tomēr
kas teica ,ka es jau ar skruuvgriezi rokaas pie taa vanosa staavu?!
taapeec te prasu kas un kaa lai zinaatu ko dariitu un kko iemaaaaciitos...
nevis lai no taadiem kaa tu klausiitos uz kaadu servisu man braukt ...
un runaajot par taviem nopisteniem... motors nau vairs jauns nevienam e36.. taakaa reaali taa ir loterija ar cik labu motoru tu to mashiinu nopeerc...
seeingman rakstīja:Nu pardon, ja cilvēks grib pašrocīgi izjaukt vanosu nezinot, kas tas ir un kur tas dzīvo, lai nomainītu tam blīves un tad vēl mēģina nospolēt ar savu nopisto motoru...vilks25 rakstīja:atradās viens gudrīts tomēr
visapkārt vieni vienīgi idioti,vienīgi tu tads normāls.un dzinejs tikai tavam normāls.
Veči,ja gribat spamot un palielīties ar savu krānu garumu,tad tam ir domāta sadaļa "Bazars".Neredzu neko nopeļamu ja cilvēks uzprasīja par sev interesējošu jautājumu.Visi jau nevar būt tik apgaismoti.
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Nu vecīt es arī esmu UK! Te savu auto pa nopietnam nedošu nevienam labot! Te tak pilnīgi čurbāni tie melnie! Viņi pat riepas neprot uzpumpēt!viktors rakstīja:paldies veciit.. bet man kaadas divas dienas buus jaabrauc liidz teviim..
buutu jau labi ja te anglijaa buutu kaads zinosh cilveeks pie ka aizbraukt bet te vieniigais ko maak ir atskruuveet un aizskruuveet..
kaa man te foruma biedrs iemineejas, ka ganjau ka vanosa bliives beigtas, jo ielejot sinteetiku uzradaas dziesma. tad rokot info atrady pamaciibu kaa mainiit.
Īsumā:Jutu, ka galīgi neiet līdz 3k rpm. un sajutu arii lielu jaudas zudumu, tad kad AC bija iesleegts.
Vēl pamācībā rakstīts ka tas o-rings saak bojaaties jau pie 32000 km. no taa varot secianat ka visiem esot vinji beigti
Vēr rakstīts, ka tas o-rings paarsvaraa neizturot temepratuuru un saak zaudeet savas iipashiibas, un bmw indzenieri to zinaaaja, bet nepienjeema nekaadu leemumu, to labot. taa nu jaunus vanosa kitus paarod taadus pashus kaa vecos..
par jaunajiem mdoeljiem kas ieksh e46 gan nezinu...
P>S sazipoju anglju val pamaciibu, lai nepazuud- peilikumā :)
Simptomi
Cars experience:
Overall loss of torque and power, particularly in the lower RPM range, < 3k. Bogging then surging at 3k RPM. Uneven power distribution and RPM transition. Engine hesitations in the lower RPM range, < 3k. Louder idle and intermittent idle RPM hiccups. Difficult takeoffs. Loss of power and bogging when AC on. Increased fuel consumption.
Repairing the vanos seals provides:
Overall increase in torque and power, particularly in the lower RPM range, < 3k. Resolution of bogging then surging at 3k RPM. Smooth even distribution of power and RPM transition. Resolution of engine hesitations in the lower RPM range, < 3k. Quiet stable idle. Smooth easy takeoffs. Improved performance when AC on. Reduced fuel consumption, by ~10%.
In some cases the engine computer will generate the following fault code:
P1519 (BMW 212, 0xD4): Vanos mechanically stuck (jamming).
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Īsumā:Jutu, ka galīgi neiet līdz 3k rpm. un sajutu arii lielu jaudas zudumu, tad kad AC bija iesleegts.
Vēl pamācībā rakstīts ka tas o-rings saak bojaaties jau pie 32000 km. no taa varot secianat ka visiem esot vinji beigti
Vēr rakstīts, ka tas o-rings paarsvaraa neizturot temepratuuru un saak zaudeet savas iipashiibas, un bmw indzenieri to zinaaaja, bet nepienjeema nekaadu leemumu, to labot. taa nu jaunus vanosa kitus paarod taadus pashus kaa vecos..
par jaunajiem mdoeljiem kas ieksh e46 gan nezinu...
P>S sazipoju anglju val pamaciibu, lai nepazuud- peilikumā :)
Simptomi
Cars experience:
Overall loss of torque and power, particularly in the lower RPM range, < 3k. Bogging then surging at 3k RPM. Uneven power distribution and RPM transition. Engine hesitations in the lower RPM range, < 3k. Louder idle and intermittent idle RPM hiccups. Difficult takeoffs. Loss of power and bogging when AC on. Increased fuel consumption.
Repairing the vanos seals provides:
Overall increase in torque and power, particularly in the lower RPM range, < 3k. Resolution of bogging then surging at 3k RPM. Smooth even distribution of power and RPM transition. Resolution of engine hesitations in the lower RPM range, < 3k. Quiet stable idle. Smooth easy takeoffs. Improved performance when AC on. Reduced fuel consumption, by ~10%.
In some cases the engine computer will generate the following fault code:
P1519 (BMW 212, 0xD4): Vanos mechanically stuck (jamming).
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu man arī Vanos grabinās, bet ļoooti minimāli, bet tāpat ir doma nomainīt tās gumijas, skatījos daudzus video youtube - iepriekš traktors, nomaina gumijas un pavisam kluss.
khm, viens vanosa gumijas komplektinsh driz bus LV, vel var rezervet
P.S. ja cilveks kaut ko saprot no dzineja uzbuves, tad var vanosu izjaukt un salikt ari bez spec shtrumentiem
P.S.S. ja jusu m50/m52 tukshgaita strada ka dizelis tad visdrizak vanosam
P.S. ja cilveks kaut ko saprot no dzineja uzbuves, tad var vanosu izjaukt un salikt ari bez spec shtrumentiem
P.S.S. ja jusu m50/m52 tukshgaita strada ka dizelis tad visdrizak vanosam
vot taisni tas buus jaizveelas serviss vai bez tooliem ierubiit..
komplekts rezervets
Vai kāds varētu iedot adresi no kurienes sūtat vanosu vai nu blīves piemēram ?
ir kāds kas labo vanos un cik tas izmaksā?
25e remkomplekts + 10 vanosa blive + 20 varstuvaka blive, darbs 50-100eMarkitans rakstīja:ir kāds kas labo vanos un cik tas izmaksā?
Nav nekas tur gruts, var pasam garaza vai jebkura servisa