m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 24
- chevron_right
tāds oftopiks, bet pafantazēt var. Nepiekrītu. Tas ir tāpat kā, kad tu ieslēdz tālās gaismas, motoram uzreiz paliek grūtāk, tahometrs pat nostaigā, kamēr brīvgaitas regulators nepabaro motoru vairāk, lai viņš varētu griezt ģeņģeri kurš nu jau sācis ražot vairāk watus
m54 sadalenes abas var likt, labaks variants jau buutu no s52/s54, tik pie vinam tik ir diezgan gruti, ja kas man ir sprauslas ari esmu redzejis ka liek no m54 kolektora. zirnekli no is'a var pats uztaisit
būtu labāk elektrisko eļļas sūkni uztaisījuši
Sveiki
Kada ir kompresijas pakape m50b25 bezvanosam merot bar ? labam dzinejam ?
Kada ir kompresijas pakape m50b25 bezvanosam merot bar ? labam dzinejam ?
cr ir 10.0:1Rihis rakstīja:Sveiki
Kada ir kompresijas pakape m50b25 bezvanosam merot bar ? labam dzinejam ?
Domāju,ka viņam interesēja kompresija bāros,pakāpei nav mērvienības.Uz haļavu sakot man m50b20 bija 13bar,tajos stobros,kuros bija kompresija
m52B28 divu vanosam m54b30 sadalenes der?? ko vel vinam varetu sadarit??
Nelauz galvu, swapo iekšā s54!stivais rakstīja:m52B28 divu vanosam m54b30 sadalenes der?? ko vel vinam varetu sadarit??
Der.stivais rakstīja:m52B28 divu vanosam m54b30 sadalenes der?? ko vel vinam varetu sadarit??
Kāds var pakonsūltēt un ieteikt kādus grādus un pacēlumu būtu viss labāk izvēlēties sūtot abas dbilas sadalenes priekš m52b28 dzinēja ?
Nu atkarīgs no pielietojuma. Laikam vislabāk būtu S50B32 kopija. Var jau iziet uz vēl agresīvākām, bet tad ir jadomā, ko darīs ar motoru. Kaut kādu E46 CSL profilu var apskatīties. Tas man liekas, ka ir pats, pats agresīvākais,kas nāca.krums rakstīja:
Kāds var pakonsūltēt un ieteikt kādus grādus un pacēlumu būtu viss labāk izvēlēties sūtot abas dbilas sadalenes priekš m52b28 dzinēja ?
Edit: Šitādas ir CSL - 288/280 un 11.6mm abām lifts.
Bet jāpēta vai tādu liftu var atļauties, jo OEM ir 9.7mm.
Jap, pa šito laiku arī dzirdēju ka var mēģināt vadīties pēc s50/s52 sadaleņu parametriem, protams, nevar jau zināt ko nākotnē ar motoru darīs pagaidām ir 2.8 ar visādiem sīkumiem un ir plānā uzlikt abas dbilas sadalenes un bosch vadību.
Manuprāt, 288/280 būtu pa traku (manā gadījumā)
Manuprāt, 288/280 būtu pa traku (manā gadījumā)
Man vislabāk interesē, kā šeit gudrinieki grasās uzlikt s50 vai s54 sadalenes uz parastās m52/m50 galvas - parādiet kā!!!!! Reāli pašam interesē.
Tu neiebrauc bazarā -AF-. Dbilas ir kantoris, kas pārfrēzē sadalenes. Aizsūti savas sadalenes, safrēzēs kādu profilu vien gribās. Loģiski, ka S50/54 sadalenes neder, jo viņām kakliņu vietas atšķiras.
Nevis freze bet slipe.
Otrkart, kads vel profils ka gribas, kads no jums ir padomajis ka notiek paceluma palielinasana un ka gradus ari nevar da max piegriezt klat, viss atkarigs no jau esosa profila.
Pacelums - par cik mm palielina pacelumu, par tik biezaku prasas kompensatoru, lai saglabatu kompensatoru ta darbibas diapazona.
Ne nu var jau but es kludos un dbilas kause virsu materialu un tad slipe formu... bet tada gadijuma tik zema cena?
Otrkart, kads vel profils ka gribas, kads no jums ir padomajis ka notiek paceluma palielinasana un ka gradus ari nevar da max piegriezt klat, viss atkarigs no jau esosa profila.
Pacelums - par cik mm palielina pacelumu, par tik biezaku prasas kompensatoru, lai saglabatu kompensatoru ta darbibas diapazona.
Ne nu var jau but es kludos un dbilas kause virsu materialu un tad slipe formu... bet tada gadijuma tik zema cena?
Izlasi kārtīgi par ko tiek runāts-AF- rakstīja:Man vislabāk interesē, kā šeit gudrinieki grasās uzlikt s50 vai s54 sadalenes uz parastās m52/m50 galvas - parādiet kā!!!!! Reāli pašam interesē.
visi tik gudri, tik gudri, bet reālas atbildes nevienas
Laipni lūdzam internetā.Teorija ir stipra - prakse nekāda.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 24
- chevron_right