M57 swap
aizmirsu piebilst Cipruss Neatbildi nemaz uz to rakstito! neinterese tava gudriba
piekritu par to griezi un apgriezieniem.bet tas ari ir dizela plus ka grieze ir jau no zemiem apgriezieniem.funkyasshit rakstīja:@neto Tikai atšķirība starp turbo benzīnu un dīzeli ir grieze pie apgriezieniem. Pie cik rpm dīzelim ir max grieze un cik tādas turbo projektam? Ir starpība vai tu 500nm iepis pusasij gandrīz no stāvoša stāvokļa vai jau, kad tā ir attiecīgā ātrumā pie motora ap 3k rpm. Tas arī cērt viņu nost.
un nav jau ari tik traki ka tas pusasis neko netur.tur tiri labi vinas.
AndzaK_LV.Gluzi tik vienkarsi jau ari nebus.un pie visa sita ko uzskaitiji piepluso vismaz 500eiro
protams var jau visu taisit pa leto.bet beigas maksasi divreiz.nu tas ja gribesi lai tas vis kaut cik normali kalpo.
protams var jau visu taisit pa leto.bet beigas maksasi divreiz.nu tas ja gribesi lai tas vis kaut cik normali kalpo.
Iesaku likt uzreiz m57tu
tas jau protams kad nebus easy, un bus cakars. un gan jau bus visadi vel papildus izdevumi, ka piemeram beigts genis vai kada sprausla utt.neto rakstīja:AndzaK_LV.Gluzi tik vienkarsi jau ari nebus.un pie visa sita ko uzskaitiji piepluso vismaz 500eiro
protams var jau visu taisit pa leto.bet beigas maksasi divreiz.nu tas ja gribesi lai tas vis kaut cik normali kalpo.
Kaross rakstīja:Bet visi ar laiku pieaug un tās dīzeļu čuras lēnām izskalojas no smadzenēm. Visam tikai savs laiks. Citam ātrāk, citam vēlāk.
Tie tip dieva vārdi?kars rakstīja:Kaross rakstīja:Bet visi ar laiku pieaug un tās dīzeļu čuras lēnām izskalojas no smadzenēm. Visam tikai savs laiks. Citam ātrāk, citam vēlāk.
Dīzelim vienīgais mīnuss ir pārāk lielā grieze, kaut arī domāju agrāk ka tas ir forši, nu jā forši ka no vietas var iemest 4ajā robā un spolēt. Tikai visu 2 gadu laikā man tā sanāca vienreiz, pārējās reizes kaut kas salūza, pusasis, pusrāmis salūza, flanči, u.t.t
Lai tas viss turētos jāpastiprina konstrukcija aka jātaisa smagāks auto.
Manā skatījumā es labāk uzbūvētu 2.0 commonrail ar to pašu setupu nosmeltu tos pašus 355hp gan jau, jo dīzelim L tilpums nav jaudas nozīme, iepretīm kā tas ir benzīnam.
Ps ja godīgi pašam gribas divus auto, ikdienai kādu foršu komfortablu dīzeli, neko dižu, stock + čipšu paka. Dēł patērińa un salīdzinoši labas dinamikas līdz 200km/h ( teju visi dīzełi ar kuriem esmu braucis iet tikai līdz 200 tālāk zirgi nolokās, atkal jau konstrukcijas smagums u.t.t)
Un funncar benzturbo.
Atmosfēru atstāsim pozeriem :)
Lai tas viss turētos jāpastiprina konstrukcija aka jātaisa smagāks auto.
Manā skatījumā es labāk uzbūvētu 2.0 commonrail ar to pašu setupu nosmeltu tos pašus 355hp gan jau, jo dīzelim L tilpums nav jaudas nozīme, iepretīm kā tas ir benzīnam.
Ps ja godīgi pašam gribas divus auto, ikdienai kādu foršu komfortablu dīzeli, neko dižu, stock + čipšu paka. Dēł patērińa un salīdzinoši labas dinamikas līdz 200km/h ( teju visi dīzełi ar kuriem esmu braucis iet tikai līdz 200 tālāk zirgi nolokās, atkal jau konstrukcijas smagums u.t.t)
Un funncar benzturbo.
Atmosfēru atstāsim pozeriem :)
Ak jā dīzelis un drifts
Nu ok jā spolē un iet, bet lai tas m57 ietu kā m54b30 tur jāizliek labs žūksni par degvielas siztēmas stāvokła uzlabošanas,miepretīm tas prieks nekad nebūs garš.
Un vēl ir diezgan jāpiestrādā pie dzinēja soofta lai tas ietu arī uz lielajiem rpm, pašam tas sanāc ar nedaudz rūgtu pieredzi, kad manu auto čipoja šajā topicā augstāk jau pieminētais čipotājs.
Tie kas saprot kaut ko no atēl tad redz ka lielie rom ir vnk ateja, jā auto pie 2500rpm likās ka iet zvērā, bet lielie rpm vnk iesūkāja.
lūdzu pēc pāris mēnešiem ar Turbochip.lv regulējumu, starpība redzama līknē. Tad arī tas pods sāka kaut cik iet dzīvīgi, vēlāk ar EDC 16 dabūju klāt vēl 50hp, varēja vēl bet es sagribēju iet tālāk
Tā kā nelolojiet lielas ilūzijas, bet gan krājiet naudu !
Nu ok jā spolē un iet, bet lai tas m57 ietu kā m54b30 tur jāizliek labs žūksni par degvielas siztēmas stāvokła uzlabošanas,miepretīm tas prieks nekad nebūs garš.
Un vēl ir diezgan jāpiestrādā pie dzinēja soofta lai tas ietu arī uz lielajiem rpm, pašam tas sanāc ar nedaudz rūgtu pieredzi, kad manu auto čipoja šajā topicā augstāk jau pieminētais čipotājs.
Tie kas saprot kaut ko no atēl tad redz ka lielie rom ir vnk ateja, jā auto pie 2500rpm likās ka iet zvērā, bet lielie rpm vnk iesūkāja.
lūdzu pēc pāris mēnešiem ar Turbochip.lv regulējumu, starpība redzama līknē. Tad arī tas pods sāka kaut cik iet dzīvīgi, vēlāk ar EDC 16 dabūju klāt vēl 50hp, varēja vēl bet es sagribēju iet tālāk
Tā kā nelolojiet lielas ilūzijas, bet gan krājiet naudu !
Tās līknes ir diezgan līdzīgas, tikai pirmajā tiek griezts tālāk, dēļ kā izskatās ka nokrīt augša vairāk, ja līdz 4500rpm viņu nogrieztu tad nebūtu tik milzīga tā atšķirība.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
A blin aizmirsu pieminēt jelgavas stendz dirsa par rpm. Ap 300rpm . Tā kā līkne pabīdās par 300rpm aptuveni pa kreisi, jo man motors vairāk par 4900 vai cik tur stock limiters bija - negriezās
Bet salīdzini griezes līkni :)
Bet salīdzini griezes līkni :)
Krč atzińa, es labāk iekš e36 ieceltu m54b30 un nedaudz uzlabotu, nekā pistos ar tisseli
Jo e36 burka toč neturēs to griezi.
Ticiet tam vai nē.
Jo e36 burka toč neturēs to griezi.
Ticiet tam vai nē.
Visam savi minusi un plusi.pateikt ka dizelis ir labaks ka benzins.vai ka benzinieks ir krutak ka dizelis.ir tas pac kas nepateikt neko.
vis ir atkarigs no ta.kam ta masina ir paredzeta.un ari no katra cilveka individualam velmem.
domaju ka plusus un minusus seit nav verts sakt uzskaitit.
protams 100% piekritu AF.ikdienai dizeli un trasei kartigu turbo benzina kapli.bet nu te jau daudz ko nosaka macina biezums.un protams zinasanas par to ko pac buve.un brivais laiks ari ir vaidzigs diezgan daudz lai pac visu skruvetu un buvetu.var jau pac nedarit un dot to darit kadam kas to visu mak darit un ar to nodarbojas.bet nu te jau mes atkal atgriezisimies pie pirma un pasa galvena punkta.macina biezuma
vis ir atkarigs no ta.kam ta masina ir paredzeta.un ari no katra cilveka individualam velmem.
domaju ka plusus un minusus seit nav verts sakt uzskaitit.
protams 100% piekritu AF.ikdienai dizeli un trasei kartigu turbo benzina kapli.bet nu te jau daudz ko nosaka macina biezums.un protams zinasanas par to ko pac buve.un brivais laiks ari ir vaidzigs diezgan daudz lai pac visu skruvetu un buvetu.var jau pac nedarit un dot to darit kadam kas to visu mak darit un ar to nodarbojas.bet nu te jau mes atkal atgriezisimies pie pirma un pasa galvena punkta.macina biezuma
Rezume.katrs taisa un buve to ko vins velas.un visu parejo pa lielam pajat.galvenais ka pasam prieks
Galvenais arku sataisiit
Un delj ta visa ko uzrakstijat,atmetos kko buvet,jo ne laika,ne biezs macinsh un 2.8 ari iet
Un delj ta visa ko uzrakstijat,atmetos kko buvet,jo ne laika,ne biezs macinsh un 2.8 ari iet
ar kompatu pa brugji
Sveiki gribu ielikt sava ex e46 dzinēju savā e36 kupejā.. kas man vēl ir vajadzīgs. ? Bija automats. Likshu manuali 6gang..
Metināšanas pakalpojumi BMW e36 rezerves daļas
Var kads palidzet ieswapoju m57d30 sava e36 2.5tds vieta lieta ir taada ka nevaru nekadigi savienot temp deveju ta lai ietu paneli temp meginaju likt no zhurkas negaja 3.0d ir 4 pin temp devejs gribu palaist originalo kas ir ieksha ar zhurkas paneli vrb kads var kaut ko ieteikt