M40 Tūnings.
Flanci pie kolektora pavisam savādāku jātaisa...
Tas zirneklis nevar strādāt nekādā gadijumā, jo IS, pirmkārt, ir 16V, otrkārt, zirneklis ir pats pēdējais tūninga elemnts, nevis pirmais, jo to pielāgo pie visa, kas jau nu tev virsū stāv.Nixon rakstīja:Meklē no isa un pielāgo!
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Man gan liekas,ka tēmas īpašnieks gribēja labākajā gadijumā pielodēt pāris pretestības,kaut ko noglušīt un pārvienot un dabūt vairāk jaudas,but this shit doesn't work here Vai no m40 var ko dabūt ārā?Jā.Kā?pilna google ar to,piemēram šeit
Bet tas viss prasa darbu un naudu,ja gribi vienkārši gāzt un nav nekādu principu ,kāpēc atstāt tieši to dzinēju,tad iemet diu piec,jo efekts būs garantēts un citreiz var tos atrast ne par kosmosu.
Bet tas viss prasa darbu un naudu,ja gribi vienkārši gāzt un nav nekādu principu ,kāpēc atstāt tieši to dzinēju,tad iemet diu piec,jo efekts būs garantēts un citreiz var tos atrast ne par kosmosu.
Zirneklis nav pēdējais, bet viens no būtiskiem elementiem, kopā ar ieplūdes kolektora, galvas uzlabojumiem tas dod salīdzinoši būtisku jaudas pieaugumu, bet tikai tad ja tas ir pareizi uzbūvēts!funkyasshit rakstīja:Tas zirneklis nevar strādāt nekādā gadijumā, jo IS, pirmkārt, ir 16V, otrkārt, zirneklis ir pats pēdējais tūninga elemnts, nevis pirmais, jo to pielāgo pie visa, kas jau nu tev virsū stāv.Nixon rakstīja:Meklē no isa un pielāgo!
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Te vienkārši ir jāsaprot tā darbības princips, kāpēc tas vispār ir vajadzīgs
Man jautājums sekojošs vai is un parastajam 1.8 ir vienādas galvas blīves?Jo padomā ir uzmaukt is galvu nosēdināt,izslīpēt vārstus.
Nav vienādas.
Is tak ir ar ķēdi,m40 ar zobeni,lol nau verc tādu mutāciju taisīt.
No 4 podiem būtu ko jēdzīgu spiest, ja tas būtu M42/M44. Man ir ļoti dzīvelīgs M43B16, ja kas pa 150E varu atdot kaut kad, kad pašam būs nauda 2.8
Par 150e var trīs komplektus nopirkt
Paņemam svapu par 50eiro nopērkam jaunu sadaleni pa 100eiro un tas ir vairāk vērts kā ņemt pa 150 it kā labu motoru
Vienkāršākais variants ir ielikt 6cyl un mīt, bet pārfrāzējot vienu nesen radušos teicienu, 6cyl var ielikt katrs muļķis, bet sabūvēt konkurētspējīgu 4cyl var katrs otrais muļķis
Kampiens 6cyl jebkurā gadījumā būs lielāks pat ja jaudas vienādas, bet vadīsies auto dēļ labāka izsvarojauma noteikti ar 4cyl
Paņemam svapu par 50eiro nopērkam jaunu sadaleni pa 100eiro un tas ir vairāk vērts kā ņemt pa 150 it kā labu motoru
Vienkāršākais variants ir ielikt 6cyl un mīt, bet pārfrāzējot vienu nesen radušos teicienu, 6cyl var ielikt katrs muļķis, bet sabūvēt konkurētspējīgu 4cyl var katrs otrais muļķis
Kampiens 6cyl jebkurā gadījumā būs lielāks pat ja jaudas vienādas, bet vadīsies auto dēļ labāka izsvarojauma noteikti ar 4cyl
150Eur par m43?Tev laikam reāli vajag naudu tam diu astoon piekritīšu Jānim,viņš visu pateica.
Protams, ka vajag.Ģirts rakstīja:150Eur par m43?Tev laikam reāli vajag naudu tam diu astoon piekritīšu Jānim,viņš visu pateica.
Pašam bija doma par izvirtībām ar to M43, jo viņš ir svaigs (no DE), bet sapratu, ka lol nau vērc, ja tas nav M42/44. 6 cyl way to go un sanāk izdevīgāk gan īsā, gan garā gājienā.
Mēs drīz būvēsim m43 ,bet nu ne tur kkādai max jaudai.Nu uz e36 bundžas hvz,uz e30 stabili ir vērts.
te reali ir kadam kadi konkreti ieteikumi, iznjmot jaunu sadaleni, vi nau, ja nau tad netaisam topiku pr velvienu bazara sadalu.
diupiec vai diuaston un es nu taisissu un man nu buus, te neder. gribam plutit suudu, tad plutam attiecigajos topikos
diupiec vai diuaston un es nu taisissu un man nu buus, te neder. gribam plutit suudu, tad plutam attiecigajos topikos
...
Pats taču saproti,ka visa jauda rodas savedot kārtībā stoku?Respektīvi,šim motoram sadalene un kompensatori ir tas,kas vissātrāk izbeidzas,dēļ reti mainītām un sūdīgām eļļām un vecuma.Tātad pacelt jaudu var nomainot sadaleni,kurā jau ir izgrauzts pāris milimetru liels robs katrā kulaciņā,es protams nesaku,ka te konkrēti tā ir,bet tēmas autors varētu pačekot,un tad ierakstīt,ja reāli grib kaut ko darīt.
to ka m40 un m43 kompensatori un sadalenes ir vajais punkts, to zin visi un tas nau nekads jaunums.
...
Kad atbraukšu no skolas iečekošu ,bet kādās robežās jābūt?
Vajag sākt ar iekšdedzes dzinēju pmata apguvi, sāc mācīties kaut vai remonta manuāli, konkrētam dzinējam, tur visas pielaides ir norādītas!Bmw_e36 rakstīja:Kad atbraukšu no skolas iečekošu ,bet kādās robežās jābūt?
M40 tā problēma ir lielāka kā M43.Armando rakstīja:to ka m40 un m43 kompensatori un sadalenes ir vajais punkts, to zin visi un tas nau nekads jaunums.