Apgriezieni
Rončika gadījumā tipiska zondes uzvedība.
Man tā bija ar M43 1.8 - zondei vads bija aizlūzis pie korpusa tā, ka sataisīt tur vairs neko nevarēja bet iespējams arī ka pati zonde bija kirdec.
Man tā bija ar M43 1.8 - zondei vads bija aizlūzis pie korpusa tā, ka sataisīt tur vairs neko nevarēja bet iespējams arī ka pati zonde bija kirdec.
Nevar kāds sīkāk šito procedūru pakomentēt? Ja sistēma bez aķa, sanāk tajā īsti nav potenciāla (jeb tas ir pārāk niecīgs). Kā tur ir? Interesē kļūdu dzēšana (uz E46).KM-Motors rakstīja:Nonem plusa klemmi un pieliec pie minusa ja vari aizsniegt....ivoka1981 rakstīja:Atvienu tuksgaitas regulatoru un skaties uz cik palieksi RPM. Laukam uz 1300 ir japaliek.
Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
Paldies!
Diegabiksis
Iesaku arī pārbaudīt aizdedzes sveces tavā gadījumā, ja saki, ka braucot mēdz aizrīties.RONČIKS rakstīja:Atļaušos turpināt tēmu.
Motorīts: M50B20
Eļļa līmenī, dzesēšana arī
Problēma tāda ka, nevienmēr, bet tukšgaitā mēdz lēkāt apgriezieni ap 1k.
Braucot mēdz aizrīties, pazūd jauda, galigi negrib celt apgriezienus. Drusku paburbuļo kačajot pedali ap 2k-3k apgriezieniem, un tad aiziet. Neatkarīgi no tā vai ir zem slodzes (ielikts pārnesumā) vai nav.
Mašīnīte vakar tikai iegādāta, teica ka mēdz zonde gļukot, bet vai var būt vēl kāds cits variants?
Aiz gaisa masas mērītāja truba izskatījās bez plaisām, interesē tas, kas varētu būt pie vainas, kapēc problēma nav vienmēr? Kas pie vainas, ka īslaicīgs defekts?.
Var gadīties, ka vārstu vāka blīve sulo un sveces slapjas - nav nekas traks, bet brīžiem kāds cilindrs var aizrīties. Pašam tā bija.
Un tukšgaitas apgriezieni - ja visas trubas ir veselas un nekur nepiesūc gaisu aiz GMM, tad es tīrītu brīvgaitas regulatoru, nevis sāktu mainīt visādas zondes utt.
Un ja tas nepalīdz tad viennozīmīgi uz diagnostiku jāaizbrauc. Tā zīlēšana būs dārgāka par diagnostiku.
Tieši tā! Man visi tie paši simptomi! Pēc svētkiem braukšu uz diagnostiku,atrakstīšu kas par vainu būs! Arī esmu gmm mainījis,gofru,tīrijis brīvgaitas regulatoru,nulle emociju!I'm_Infinite rakstīja:Iesaku arī pārbaudīt aizdedzes sveces tavā gadījumā, ja saki, ka braucot mēdz aizrīties.RONČIKS rakstīja:Atļaušos turpināt tēmu.
Motorīts: M50B20
Eļļa līmenī, dzesēšana arī
Problēma tāda ka, nevienmēr, bet tukšgaitā mēdz lēkāt apgriezieni ap 1k.
Braucot mēdz aizrīties, pazūd jauda, galigi negrib celt apgriezienus. Drusku paburbuļo kačajot pedali ap 2k-3k apgriezieniem, un tad aiziet. Neatkarīgi no tā vai ir zem slodzes (ielikts pārnesumā) vai nav.
Mašīnīte vakar tikai iegādāta, teica ka mēdz zonde gļukot, bet vai var būt vēl kāds cits variants?
Aiz gaisa masas mērītāja truba izskatījās bez plaisām, interesē tas, kas varētu būt pie vainas, kapēc problēma nav vienmēr? Kas pie vainas, ka īslaicīgs defekts?.
Var gadīties, ka vārstu vāka blīve sulo un sveces slapjas - nav nekas traks, bet brīžiem kāds cilindrs var aizrīties. Pašam tā bija.
Un tukšgaitas apgriezieni - ja visas trubas ir veselas un nekur nepiesūc gaisu aiz GMM, tad es tīrītu brīvgaitas regulatoru, nevis sāktu mainīt visādas zondes utt.
Un ja tas nepalīdz tad viennozīmīgi uz diagnostiku jāaizbrauc. Tā zīlēšana būs dārgāka par diagnostiku.
Neesmu dzirdējis,ka tā dzēš kļūdas. Pieslēdz pie datora un nodzēs tās kļūdas. Kādreiz tas maksāja 10euro, tagad nezinu cik.Svechturis rakstīja:
Nevar kāds sīkāk šito procedūru pakomentēt? Ja sistēma bez aķa, sanāk tajā īsti nav potenciāla (jeb tas ir pārāk niecīgs). Kā tur ir? Interesē kļūdu dzēšana (uz E46).
Paldies!
Lai netaisītu jaunu postu.
Vakar izbaudot ziemas priekus, ar labo, pasažiera pusi, trāpīju uz apmales un uzkāros, izstūma mani, viss normāli, aizbraucu līdz DUSam, ielēju benzīnu un piedarbinot tā kā noraustījās motors no kādiem 500-1000 apgriezieniem un braucot itkā viss ok. Šorīt pielaižot un sildot auto, sākumā viss ok, bet tad, kad jau uzsilis +/- tad atkal sāka raustīties un tā visu laiku tukšgaitā, taustās no 500-1000 apgriezieniem, un gāzi spiežot, kad brauc, pie 2k apgriezieniem tā kā jaudas nav un pēc kādām 5 sek aiziet augstāk tie apgriezieni. Iepriekš nekas tāds nebija, kaut ko uz tās apmales būšu aplauzis? Kādu vadu norāvis? itkā gofra vesela. Motors ir m43b18 un atvienojot GMM viss darbojas kā nākas, neraustas.
Vakar izbaudot ziemas priekus, ar labo, pasažiera pusi, trāpīju uz apmales un uzkāros, izstūma mani, viss normāli, aizbraucu līdz DUSam, ielēju benzīnu un piedarbinot tā kā noraustījās motors no kādiem 500-1000 apgriezieniem un braucot itkā viss ok. Šorīt pielaižot un sildot auto, sākumā viss ok, bet tad, kad jau uzsilis +/- tad atkal sāka raustīties un tā visu laiku tukšgaitā, taustās no 500-1000 apgriezieniem, un gāzi spiežot, kad brauc, pie 2k apgriezieniem tā kā jaudas nav un pēc kādām 5 sek aiziet augstāk tie apgriezieni. Iepriekš nekas tāds nebija, kaut ko uz tās apmales būšu aplauzis? Kādu vadu norāvis? itkā gofra vesela. Motors ir m43b18 un atvienojot GMM viss darbojas kā nākas, neraustas.
Nu tad GMM arī ir vainīgs. Varbūt kāds var aizdot Tev to GMM lai paprovētu vai cits strādā normāli? Diez vai GMM provodku var noraut uzkaroties uz apmales... Zondi vel moš varētu apraut kaut kā.
Ja noraujnost Gmm štepseli to,un sāk gandrīz vai slāpt,tātd,GMM ir labs? Ja kas,motors- m40b18
Un kā saprast,ka tukšgaits regulators jau ir nosprādzis??
Un kā saprast,ka tukšgaits regulators jau ir nosprādzis??
Brīvgaitas regulatoru noņemtā veidā var pie akumulatora pa taisno ar vadiņiem pielikt un redzēt vai virinās vārstiņš, jeb ne.
Un par GMM - jā, tā vajadzētu būt.
Un par GMM - jā, tā vajadzētu būt.
I'm_Infinite rakstīja:Brīvgaitas regulatoru noņemtā veidā var pie akumulatora pa taisno ar vadiņiem pielikt un redzēt vai virinās vārstiņš, jeb ne.
Un par GMM - jā, tā vajadzētu būt.
Tikko pārbaudīju tukšgaitas regulatoru,viss oj,vārsts veras kā vajag.
Gofrai cauri plusā izgāju ar starta gāzi,nekur gaisu nesūc. Jau nav citu domu,kpc apgriezieni lēkā.....
paprove atvienot zondi
Nu jā, jāatrod kāds, kurs iedos patestēt un tad jāskatās zonde.I'm_Infinite rakstīja:Nu tad GMM arī ir vainīgs. Varbūt kāds var aizdot Tev to GMM lai paprovētu vai cits strādā normāli? Diez vai GMM provodku var noraut uzkaroties uz apmales... Zondi vel moš varētu apraut kaut kā.
Mēğināju vasarā izskrūvēt,bij bail salauzt vītnibugs84 rakstīja:paprove atvienot zondi
Tpc nezinu vai varēs viņu tik viegli atvienot,it īpaši tgd šajos aukstumos
Tu gadienā nemēģināji skrūvet to daļu kura ir piemetināta pie paša izpūtēja nevis pašu zondi?
Es kad mainīju izpūtēju no sākuma mēģināju skrūvēt to metināto daļu, bija tumšs un īsti nepaskatījos kā viņa tur turas
Anyways, tu vari arī vnk atvienot zondes savienojumu, viņš ir piestiprināts pie kārbas, cik atceros.
Es kad mainīju izpūtēju no sākuma mēģināju skrūvēt to metināto daļu, bija tumšs un īsti nepaskatījos kā viņa tur turas
Anyways, tu vari arī vnk atvienot zondes savienojumu, viņš ir piestiprināts pie kārbas, cik atceros.
- ikey07
Fuck,lkm jā,jo vasarā vakarā kad rakņājos zem izpūtēja,padomāju,ka tieši tur tajā vietā ar vajag vienot nostikey07 rakstīja:Tu gadienā nemēģināji skrūvet to daļu kura ir piemetināta pie paša izpūtēja nevis pašu zondi?
Es kad mainīju izpūtēju no sākuma mēģināju skrūvēt to metināto daļu, bija tumšs un īsti nepaskatījos kā viņa tur turas
Anyways, tu vari arī vnk atvienot zondes savienojumu, viņš ir piestiprināts pie kārbas, cik atceros.
Paldies par padomu,rīt uzbraukšu uz bedres un novienošu nost. Bet jautājums tad cits-ja zonde būs kaput,kādus simptomus auto metīs ārā? Respektīvi,kam ir jāmainās?
vienkarsi atvieno stekeri un viss,man bija tadi pasi simptomi,atvienoju stekeri un apgriezieni neraustas,nopirku jauno lambdu,pievienoju un viss okvitjazz rakstīja:Mēğināju vasarā izskrūvēt,bij bail salauzt vītnibugs84 rakstīja:paprove atvienot zondi
Tpc nezinu vai varēs viņu tik viegli atvienot,it īpaši tgd šajos aukstumos
Pie DogMa noskaidrots, ka zonde izbeigusies.omglsr rakstīja:Nu jā, jāatrod kāds, kurs iedos patestēt un tad jāskatās zonde.I'm_Infinite rakstīja:Nu tad GMM arī ir vainīgs. Varbūt kāds var aizdot Tev to GMM lai paprovētu vai cits strādā normāli? Diez vai GMM provodku var noraut uzkaroties uz apmales... Zondi vel moš varētu apraut kaut kā.
sveiki, problēma tāda ka pielaižot savu e36 318i auto aukstam motoram peld apgriezieni no 600 līdz kādiem 1200 uzlec, tieši pie izspiesta sajūga lēnam ripinot, esmu novērojis un palielināts degvielas patēriņš pa trasi 11l, varbūt kāds var padalīties ar pieredzi?:)
Lambda zonde!pushpurs rakstīja:sveiki, problēma tāda ka pielaižot savu e36 318i auto aukstam motoram peld apgriezieni no 600 līdz kādiem 1200 uzlec, tieši pie izspiesta sajūga lēnam ripinot, esmu novērojis un palielināts degvielas patēriņš pa trasi 11l, varbūt kāds var padalīties ar pieredzi?:)
Vai arī piesūc gaisu kaut kur.