m50b20 to m50b23 storker
Pārdod dałas , piekrāj un nopērc motoru, nevis lego, bet ja tev interesē vnk process nevis rezultāts tad iesaku
Es gribu saprast, kādēļ M5xB20 dzinējā iestumjot B25 kloķeni, bet atstājot stock klaņus un virzuļus, vārsti nesadraudzējas ar virzuļiem. Please tell me! No kurienes tie 5 mm tur uzrodas? vai arī tomēr liek īsākus klaņus?-AF- rakstīja:Pārdod dałas , piekrāj un nopērc motoru, nevis lego, bet ja tev interesē vnk process nevis rezultāts tad iesaku
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Ta izdarot ne tikai varsti ar virzuliem sadraudzesies, bet ari virzuliem ar galvu bus baiga afera.
4.5mm augstak staves virzulis, ieliekot 2.5 klokeni 2.0 bloka un nemainot neko citu.
4.5mm augstak staves virzulis, ieliekot 2.5 klokeni 2.0 bloka un nemainot neko citu.
Sveiki jautājums tāds. ir kāds ir borējis m50b20 dzinēju uz 84mm? cilindra sienas atļauj? vai tur nepaliek nekas pāri un viss ir slikti?
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Jā var borēt
bet labak panemt b25 bloku...archey88 rakstīja:Sveiki jautājums tāds. ir kāds ir borējis m50b20 dzinēju uz 84mm? cilindra sienas atļauj? vai tur nepaliek nekas pāri un viss ir slikti?
Var borēt ja brauksi ar atmosfēru. Priekš turbo sienas kłūs par plānu
Daudz kas it kā būtu vieglāk. Bet nu b25 ar nav vieglākais variants. Ja gribu labu un nesadilušu bloku.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Bet ja tur sienas paliek tik plānas tad trases auto neriskētu arī atmo dzinēju taisīt uz B20 bāzes. sanak ka B20 borēt var tikai priekš ikdienas vizināšanās!
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Priekš atmosfēriskā dzinēja var un pilnībā pietiks.
varbūt pateiksi cik mm bieza sieniņa paliek, lai man nav jāzāģē b20 bloks un jāmēra?
Hervińzin. Neesmu zāgējis un netā arī infu neesmu redzējis
Kā var zināt vai pietiks ja nav mērīts!
PAr Turbo vēl nezinu. bet ja gatavo motoru tad labāk lai ir rezerve arī priekš turbo.
PAr Turbo vēl nezinu. bet ja gatavo motoru tad labāk lai ir rezerve arī priekš turbo.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Nu cilvēki taisa un brauc gan ikdienā gan pasporto. Nu neviens tev neliek to darīt pańem alpinas 3.2 motoru uzreiz.
aman vispār po, ņemu 2.0 un uztaisu strokeri uz 2.5