Strokeri

Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

05 Sep 2016, 18:10

Izmaksas ir ļoti stiepjamas. Atkarīgs no tava pedantisma un tā cik dumš esi, lai mainītu arī to, ko nevajag. Varētu mēģināt pat 500€ mož 600€ iekļauties 2.8 strokerim iekš M50 ar jauniem gredzeniem, maybe šālēm u.c sīkumiem.
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

05 Sep 2016, 18:40

ElvijsR rakstīja:Par kkādām izmaksăm ar varëtu kko pierakstīt. :hahaha: vismaz mani tas interesē.
Mans variants -
pats 2.5/2.8, neskaitu jo bija, bet tā ap 400 eur
m54 stroker kits 400 eur
______ dažiem strokeris te beidzas un ir Tu ko man tak būs m3 kopija par 800 eur :lol:
skrūves, blīves, spilveni, filtri, utt., ~ 300+ eur
šāles, gredzeni, neatceros cik bija, bet kaut kur 220 eur
eļļa 50 eur
eļļa pēc 500 km ...
vadīklas, neatceros, 120 eur?
Otra NV sadalene/ m54 sadalene 35 eur/120 eur
visi citi šķidrumi 30 eur
bloka slīpēšana 50 eur
honēšana uz izmēru- 80 eur
slīpēt galvu - 20 eur
galvas pārbaude uz plaisām - 30 eur
sēžas un vārsti - 150 eur
____ šitas +/- vajadzīgs, bet bez šī un tā var iztikt.
+plus vēl darbs, kas to izjauks saliks kopā, un pārējie vijeboni kā galvas grebšana arī maksās daudz, tad kolektori, sprauslas, kompensatori, regulēšana, sajūgu domāju, ka nevajadzēs, bet to arī droši var pierakstīt.
Pēdējais labojis Linda - 05 Sep 2016, 18:45, kopā labots 2 reizes.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

05 Sep 2016, 18:41

It's all about the win
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

05 Sep 2016, 18:46

Linda rakstīja:
ElvijsR rakstīja:Par kkādām izmaksăm ar varëtu kko pierakstīt. :hahaha: vismaz mani tas interesē.
Mans variants -
pats 2.5/2.8, neskaitu jo bija, bet tā ap 400 eur
m54 stroker kits 400 eur
______ dažiem strokeris te beidzas un ir Tu ko man tak būs m3 kopija par 800 eur :lol:
skrūves, blīves, spilveni, filtri, utt., ~ 300+ eur
šāles, gredzeni, neatceros cik bija, bet kaut kur 220 eur
eļļa 50 eur
eļļa pēc 500 km ...
vadīklas, neatceros, 120 eur?
Otra NV sadalene/ m54 sadalene 35 eur/120 eur
visi citi šķidrumi 30 eur
bloka slīpēšana 50 eur
honēšana uz izmēru- 80 eur
slīpēt galvu - 20 eur
galvas pārbaude uz plaisām - 30 eur
sēžas un vārsti - 150 eur
____ šitas +/- vajadzīgs, bet bez šī un tā var iztikt.
+plus vēl darbs, kas to izjauks saliks kopā, un pārējie vijeboni kā galvas grebšana arī maksās daudz, tad kolektori, sprauslas, kompensatori, regulēšana
Man arī samērā sālīti izmaksā 2.8 strokeris,ja ved honet bloku,galvu taisa ar sēžām,kanalu grebšanu utt. Bet to jau var ari nedarīt,katram jāizvēlas :gigigi:
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

05 Sep 2016, 18:46

Linda rakstīja:
ElvijsR rakstīja:Par kkādām izmaksăm ar varëtu kko pierakstīt. :hahaha: vismaz mani tas interesē.
Mans variants -
pats 2.5/2.8, neskaitu jo bija, bet tā ap 400 eur
m54 stroker kits 400 eur
______ dažiem strokeris te beidzas un ir Tu ko man tak būs m3 kopija par 800 eur :lol:
skrūves, blīves, spilveni, filtri, utt., ~ 300+ eur
šāles, gredzeni, neatceros cik bija, bet kaut kur 220 eur
eļļa 50 eur
eļļa pēc 500 km ...
vadīklas, neatceros, 120 eur?
Otra NV sadalene/ m54 sadalene 35 eur/120 eur
visi citi šķidrumi 30 eur
bloka slīpēšana 50 eur
honēšana uz izmēru- 80 eur
slīpēt galvu - 20 eur
galvas pārbaude uz plaisām - 30 eur
sēžas un vārsti - 150 eur
____ šitas +/- vajadzīgs, bet bez šī un tā var iztikt.
+plus vēl darbs, kas to izjauks saliks kopā, un pārējie vijeboni kā galvas grebšana arī maksās daudz, tad kolektori, sprauslas, kompensatori, regulēšana
Man arī samērā sālīti izmaksā 2.8 strokeris,ja ved honet bloku,galvu taisa ar sēžām,kanalu grebšanu utt. Bet to jau var ari nedarīt,katram jāizvēlas :gigigi:
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

05 Sep 2016, 18:51

kars rakstīja:It's all about the win
Un vienmēr būs :super:

Protams, jo tilpums būvējot strokeri uz kopējā fona maz ietekmē izmaksas, tas ir ja visu dara kārtīgi tāpēc vajadzēs blīves, gredzenus un pārējo. Nožēloju, ka nedabūju uzreiz is'a virzuļus.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

06 Sep 2016, 15:31

Interesants topiks :super:
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

06 Sep 2016, 20:05

Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Sep 2016, 20:43

Veilers rakstīja:Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
būs labi arī ar 1.75 blīvi
šāles arī gan jau vajadzēs, tiem lūžņiem visiem parasti šālēm ir gandrīz pisec jau - kapara slānis spīd cauri.
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

06 Sep 2016, 21:38

seeingman rakstīja:
Veilers rakstīja:Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
būs labi arī ar 1.75 blīvi
šāles arī gan jau vajadzēs, tiem lūžņiem visiem parasti šālēm ir gandrīz pisec jau - kapara slānis spīd cauri.
Ok, un tas reāli ir viss? Saliek un alles? Es, protams, saprotu, ka blīves un tādas lietas jāmaina!
lsdfandris
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 17 Apr 2016, 22:44
Braucu ar: solaris!!
Atrašanās vieta: Daugavpils- Rīga

06 Sep 2016, 22:06

bet klaņus ņemt no ? :grrr: :grrr: :grrr:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

06 Sep 2016, 22:19

Veilers rakstīja:
seeingman rakstīja:
Veilers rakstīja:Ja man ir 2.0 vanoss m50b20tu, tad vajag bezvanosa klaņus, m51d25 kloķeni un 2.05 blīvi, lai iegūtu 2.5?
būs labi arī ar 1.75 blīvi
šāles arī gan jau vajadzēs, tiem lūžņiem visiem parasti šālēm ir gandrīz pisec jau - kapara slānis spīd cauri.
Ok, un tas reāli ir viss? Saliek un alles? Es, protams, saprotu, ka blīves un tādas lietas jāmaina!
Mēs varam kopā būvēt. :D
Ja uzsprāgs tad abiem reizē. :D
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

06 Sep 2016, 22:22

māriņš rakstīja: Mēs varam kopā būvēt. :D
Ja uzsprāgs tad abiem reizē. :D
:D :D
Piebiedrojos :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Sep 2016, 11:07

neliels update 1. postā
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 

07 Sep 2016, 13:52

seeingman rakstīja:neliels update 1. postā
Daudz noderīga info :super:
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

07 Sep 2016, 14:37

Cik skaitās kosmoss tds kloķenes frēzēšanai? Lai zin ar ko salīdzināt :hahaha:
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

07 Sep 2016, 14:43

M50tub20 jāmaina klaņu šāles vai pamata? Šāles vajag no tub20 vai b20? Ja viņas ir ok, tad arī jāmaina vai var atstāt? Man būs miljons stūlbu jautājumu :doh: :hahaha:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Sep 2016, 15:05

šālēm jāskatās stāvoklis.
Parasti klaņu šālēm ir pisec.
Šāles visiem benzīna e36 ir vienādas cik zinu.
m51 klaņu šāles ir izturīgākas, parasti no veciem tdsiem izņemtas klaņu šāles vēr ir ļoti labā stāvoklī, ko nevar teikt par vecu benzīndzinēju m50/52 šālēm.
kloķenes šponkas vietas izfrēzēšanai nevajadzētu maksāt vairāk par 15e
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

07 Sep 2016, 15:08

m51 kloķene nebūs krietni smagāka?
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

07 Sep 2016, 15:08

A kāpēc domā, ka vispār kas būtu jāslīpē? Ja pērc jaunas šāles, viņām nāk tie 3 papildizmēri, var piemeklēt kāds tev ir, lai būtu tāda atstarpe kādu vajag, nav jau vajadzības slīpēt kloķeni uz nākamo remontizmēru visam.

M51 kloķene sver 24kg, tāpat kā M52B28, ja nemaldos.
Ar M51 kloķeni es vairāk baidītos vai nepārlūzis iegriežot līdz 7k rpm, piemēram, mož tur viss ir stīgā, neesmu dzirdējis neko. :D