galvas saliksana..
Oho, vissgudrais, ko tad es nepareizi uzrakstiju???
Mēģināšu pieklājīgi - Tu esi kļūdijies, tāpēc ka nezini atšķirību starp degkameru un kompresijas telpu!
Bet Tavs piemērs ir pareizs un domugājiens arī!
Mēģināšu pieklājīgi - Tu esi kļūdijies, tāpēc ka nezini atšķirību starp degkameru un kompresijas telpu!
Bet Tavs piemērs ir pareizs un domugājiens arī!
Auto veiktspējas uzlabošana, nestandarta risinājumi, detaļas utt... PM
atvaino tavs piemērs bija grūti saprotams cilvēkiem bez īpašām tehniskām zināšanām.
Un zinu gan kas ir degkamera un kas ir kompresijas telpa.
un tavā piemērā nepilnīgs ir tikai tas, ka kompresijas pakāpe nav cilindra pilnais tilpums pret kompresijas telpu, jo ar cilindra pilno tilpumu parasti apzīmē tieši cilindra tilpumu nevis to kopā ar galvas blīves tiesas tilpumu un degkameru.
no strress mate
Un zinu gan kas ir degkamera un kas ir kompresijas telpa.
un tavā piemērā nepilnīgs ir tikai tas, ka kompresijas pakāpe nav cilindra pilnais tilpums pret kompresijas telpu, jo ar cilindra pilno tilpumu parasti apzīmē tieši cilindra tilpumu nevis to kopā ar galvas blīves tiesas tilpumu un degkameru.
no strress mate
ir izjaukta m42 galva. tiks likta uz viena projekta. kaadas idejas, ko vareetu uzfrisinaat, lai labaak elpotu motors? samainiisu vaarstu gumijas, notiiriit vaarstus, izsliipeet kanaalus?
jaatjuunee m42
no vārstu gumijām motors labāk neelpos, bet gan eļļa netecēs pa vārstu uz leju motorā, veidojot uzdegumu.
uzfrišināt vari restaurēt vārstus un to sēžas, izgrebt ieplūdes un izplūdes kanālus, noslīpēt plakni, lai nosēdinātu galvu un paceltu kompresijas pakāpi
uzfrišināt vari restaurēt vārstus un to sēžas, izgrebt ieplūdes un izplūdes kanālus, noslīpēt plakni, lai nosēdinātu galvu un paceltu kompresijas pakāpi
gumijas domaaju pamainiit pie reizes, lai nav patiikamu paarsteigumu veelaak. kompresiju nevajag pacelt, jau taapat buus jaapiedomaa. moz buus jaasamazina kaa notiek kanaalu izgrebsana?
jaatjuunee m42
a huļi jāsamazina kompresija?
vienkārši ņem gnomiku un greb, tikai neizgreb pa daudz lai nepaliek papīra tiesa starp tosola kanāliem un gaisa kanāliem, tad varēsi galvu raidīt musorā,jo šaubos, ka atmaksājas metināt tās vietas
vienkārši ņem gnomiku un greb, tikai neizgreb pa daudz lai nepaliek papīra tiesa starp tosola kanāliem un gaisa kanāliem, tad varēsi galvu raidīt musorā,jo šaubos, ka atmaksājas metināt tās vietas
Man šķiet, ka ar m42 diez kāds "projekts" vispār nevar sanākt.
m42 tika radīts priekš studentiem un "lielo nodokļu valstīm" tā pat, kā kauna traips "compact"... ja gribi skrieties ar vaz ir ok !
kā arī slīpējot kanālus nevajag kalnus un lejas saslīpētseeingman rakstīja:a huļi jāsamazina kompresija?
vienkārši ņem gnomiku un greb, tikai neizgreb pa daudz lai nepaliek papīra tiesa starp tosola kanāliem un gaisa kanāliem, tad varēsi galvu raidīt musorā,jo šaubos, ka atmaksājas metināt tās vietas
ron nesaki vis, no m42 var izcelt tuvu 200 ponijiem, bez turbo, ja zin ko dara...
būs man kādreiz nauda, sabūvēšu kaut ko interesantu zem m52/m54, bet pagaidām sapņi... sapņi...
būs man kādreiz nauda, sabūvēšu kaut ko interesantu zem m52/m54, bet pagaidām sapņi... sapņi...
ir dzirdēts ka somijā no m42 bez turbo ir uztaisīts ~ 250 zirgi
Tad paturpināšu tēmu par M42...
Tika izjaukts tas dzinējs, nomainītas klaņu šāles, klaņi, kloķene un salikts atpakaļ kopā... Ielēju 5l 10W40 eļļu un šķīlu klāt - viss smuki rūcēja (tikai bez izpūtēja). Nākamajā dienā pieliku radiatoru, uzlēju antifrīzu un atkal šķīlu klāt - viss rūc un viss notiek, bet pēkšņi parādās kautkāds tikšķis motorā. Pieliku izpūtēju, lai vairāk saprastu kas tā pa skaņu, un pieliekot izpūtēju, nepārspīlējot, izklausās pēc dīzeļa. Tad vienā brīdī iedegās eļļas lampiņa, noslāpēju nost, pēc 10 minūtēm atkal pielaidu un lampiņa vairs nedeg. Jauda itkā ir, bet nu skaņa vienkārši atbaidoša.
Sākumā domāju, ka varbūt eļļa ar antifrīzu tikusi kopā un eļļa pa šķidru, bet pārbaudīju antifrīzu radiatorā un tas ir galīgi svaigs, bez jebkādām eļļas paliekām, un dzinēja temperatūra arī ir OK.
Kādi varianti, kas varētu būt pa vainu? Kompensatori? Nepareizas ''atmetkas''? Ķēde? Pirms motora izjaukšanas gāja klusi pirms šāles nenobira.
Tika izjaukts tas dzinējs, nomainītas klaņu šāles, klaņi, kloķene un salikts atpakaļ kopā... Ielēju 5l 10W40 eļļu un šķīlu klāt - viss smuki rūcēja (tikai bez izpūtēja). Nākamajā dienā pieliku radiatoru, uzlēju antifrīzu un atkal šķīlu klāt - viss rūc un viss notiek, bet pēkšņi parādās kautkāds tikšķis motorā. Pieliku izpūtēju, lai vairāk saprastu kas tā pa skaņu, un pieliekot izpūtēju, nepārspīlējot, izklausās pēc dīzeļa. Tad vienā brīdī iedegās eļļas lampiņa, noslāpēju nost, pēc 10 minūtēm atkal pielaidu un lampiņa vairs nedeg. Jauda itkā ir, bet nu skaņa vienkārši atbaidoša.
Sākumā domāju, ka varbūt eļļa ar antifrīzu tikusi kopā un eļļa pa šķidru, bet pārbaudīju antifrīzu radiatorā un tas ir galīgi svaigs, bez jebkādām eļļas paliekām, un dzinēja temperatūra arī ir OK.
Kādi varianti, kas varētu būt pa vainu? Kompensatori? Nepareizas ''atmetkas''? Ķēde? Pirms motora izjaukšanas gāja klusi pirms šāles nenobira.
nu tev jau pašam jādzirde vai tas ir dzenis vai nav. Var būt ka sadalenēm zobratus nepievilki kārigi un tie atskrūvējās,metkas sagriezās n tgd vārst pret virzuli sitās. prims darbināji pagriezi ar tirkšķi motoru neķērās nekas?
Šāles jaunas? izmērus pamēriji kloķēnei? Nebija jāslīpē remonts? kompensatorus kā ieliki? galvu salēji ar eļļu pirms šķīli?
Negribās tevi baidīt,bet ja eļļas lampiņa iedegās tad nekas labs tas nav.
Šāles jaunas? izmērus pamēriji kloķēnei? Nebija jāslīpē remonts? kompensatorus kā ieliki? galvu salēji ar eļļu pirms šķīli?
Negribās tevi baidīt,bet ja eļļas lampiņa iedegās tad nekas labs tas nav.
Uzreiz paturpinot par tēmu un manis sagaidošo problemu
EDIT
Kārtējais mans stūlbais jautājums,nemaz nepadomājot
EDIT
Kārtējais mans stūlbais jautājums,nemaz nepadomājot
Pēdējais labojis Kobreti - 12 Feb 2013, 08:57, kopā labots 1 reizi.
Sadalenēm zobratus nemaz nebiju vaļā atskrūvējis un protams, ka pirms darbināšanas izgriezu vairākas reizes un nekas neliecināja par to, ka kautkur kautkas ķertos. Šāles liku jaunas un kloķene netika slīpēta. Kompensatorus vienkārši ieliku, a kā viņi jāliek? Sadalenes sasmērēju ar eļļu pirms darbināšanas.Kobreti rakstīja:nu tev jau pašam jādzirde vai tas ir dzenis vai nav. Var būt ka sadalenēm zobratus nepievilki kārigi un tie atskrūvējās,metkas sagriezās n tgd vārst pret virzuli sitās. prims darbināji pagriezi ar tirkšķi motoru neķērās nekas?
Šāles jaunas? izmērus pamēriji kloķēnei? Nebija jāslīpē remonts? kompensatorus kā ieliki? galvu salēji ar eļļu pirms šķīli?
Negribās tevi baidīt,bet ja eļļas lampiņa iedegās tad nekas labs tas nav.
Rekur uzgāju vēlvienu, kam tāda pati problēma
Laikam jau lēnām jāsāk meklēt M50B25.
ņem šādu stetoskopu un meklē no kurienes ir vislielākais troksnis (tb vai ķēdes rajonā, galvā, šāles), tad arī zināsi kurā virzienā rakt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.