m44b19 nelec
Aa, bla neizlasiju rūpīgi
Vājš ķēdes spriegotājs - vaļīgā ķēde sadauza jau tā trauslos/pārkaltušos plastmasas mierinātājus, tā smalkās daļas (kas tiek cauri uzsūcēja sietam) tiek sūknī, redukcijas vārstā. Redukcijas vārsts sāk pieķīlēt. Šķiļot dzinēju ar auksto, biezo eļļu spiediens aiziet kosmosā, redukcijas vārsts nenostrādā un kompiņi (acīmredzot visvieglākais kur to eļļu novadīt) tiek sapildīti pilnīgi pilni (tas vairs nepilda kompensatora funkc, bet ir kā parasts bīdītājs, pietam n-reizes pa biezu) un vārsti paliek pusatvērti - nav kompresijas. Tālāk jau bonusā tiek aizlietas sveces, kas vēl labāk "uzlabo" pielekšanu. Pēcāk jau redukcijas vārsts sāk pildīt savu uzdevumu + eļļa jau ir pārkulta, nav vairs medus, pamazām jau kompiņi sāk izsmest lieko eļļu un auto lēnām pa podam parādās kaut kāda nosacīta kompresija. Auto pēc ilgākas mocīšanas pielec kā vecs dīzelis uz pāris cilindriem.-AF- rakstīja:Bet motoram tāpat ellas spiediens nekā neietekmē vińa darbību tukšgaitā vai startējot, kāds sakars? Kāds sakars kedes spriegotajam ar piedarbināšanu, var būt es klūdos, bet pastāsti.he9600 rakstīja:Kāds vēl 75w140. Lasi uzmanīgi visu tekstu, atslēgvārds ir nepareizs eļļas spiediens, dēļ ķīlējoša vārsta sūknī, ne eļļas viskozitātes. Gan ar 0w40, gan 10w40 rezultāts būs tāds pats.
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Protams, manā pieminētajā gadījumā ar n42/46 pasākumu vēl "uzjautrina" valvetroniks, bet kā jau minēju arī uz m42 ir redzēts taspats.
Atkārtošos, nekur neapgalvoju, ka topika autoram ir tieši šis gadījums, bet izslēgt to nevajadzētu, pietam iegriezt manometru pārbaudei nav tas sarežģītākais un dārgākais process.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Varbūt vienkārši nomainīt eļļu?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
NELIELS APDEITS!
tātad šovakar izdomāju aiziet vēl līdz mašīnai paskatīties, kā uzvedīesies ārā -16
Tātad pagriezu atslēgu uz otrās pozīcijas paturot kādas 20 sek un tad tikai šķiļot klāt mašīna pieleca kā nākas!
Kas tika pamanīts: Tukšgaitas regulators izdveš nepatīkamas skaņas Rīt no rīta mēģināšu atkārtot šo , skatīšos, kas sanāks!
tātad šovakar izdomāju aiziet vēl līdz mašīnai paskatīties, kā uzvedīesies ārā -16
Tātad pagriezu atslēgu uz otrās pozīcijas paturot kādas 20 sek un tad tikai šķiļot klāt mašīna pieleca kā nākas!
Kas tika pamanīts: Tukšgaitas regulators izdveš nepatīkamas skaņas Rīt no rīta mēģināšu atkārtot šo , skatīšos, kas sanāks!
sveces jāuzsilda kā dīzelim
bet nu Sveces jaunas, nezinu vai tā bija sakritība vai kas, bet nu rīt jāskatās kā pieleks
Ja m44 nelec, tas ir tikai uz labu. :)
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Kaut kas līdzīgs bija ar m50b20. Strauji gāja uz miršanu kloķvārpstas devējs. Vienīgi tad viņš tā arī silts darija.
Ak šīs nemotoru problēmas
Lai netaisītu jaunu topiku, ar m43 ir viena problēma. Lec labi, bet kad pielec pirmās 1-2min paraustās, tā itkā kāda svece beigta, bet jaunas. un pēc 1-2min apgriezieni uzlec un stāv tukšgaitā ap 1,5-2k Kompis ar kļūdas nerāda. Tukšgaitas regulātors itkā mainīts, bet nav jauns. Kādu laiku atpakaļ aizskrūvēju droseli ciet, lai ir ap 1k apgriezieni. Kādu laiku bija labi bet atkal tā sāka darīt. Tas var būt tiešām dēļ tomēr tukšgaitas regulātors vai motors pie kaut kā meiģina adaptēties?!
Ak šīs nemotoru problēmas
Lai netaisītu jaunu topiku, ar m43 ir viena problēma. Lec labi, bet kad pielec pirmās 1-2min paraustās, tā itkā kāda svece beigta, bet jaunas. un pēc 1-2min apgriezieni uzlec un stāv tukšgaitā ap 1,5-2k Kompis ar kļūdas nerāda. Tukšgaitas regulātors itkā mainīts, bet nav jauns. Kādu laiku atpakaļ aizskrūvēju droseli ciet, lai ir ap 1k apgriezieni. Kādu laiku bija labi bet atkal tā sāka darīt. Tas var būt tiešām dēļ tomēr tukšgaitas regulātors vai motors pie kaut kā meiģina adaptēties?!
gaisu piesūc
kartera ventilācijas membrāna
kartera ventilācijas membrāna
Šorīt atkal normāli pieleca, skatīšos, kas notiek tālāk iespējams pie vainas varētu būt benzīna sūknis
ar bendzīnsūkni ir tā, ka ieslēdzot aizdedzi viņš pumpē tikai 5 sekundes, ja neredz, ka motors griežas (darbina)Tobacco rakstīja:Šorīt atkal normāli pieleca, skatīšos, kas notiek tālāk iespējams pie vainas varētu būt benzīna sūknis
tad spriežot pēc tā nezinu, kāds sakars ar bendzīnsūkni.
degvielas sūknis strādā kā nākas?
man pašam ir bijušas problēmas ar vinu 2x
man pašam ir bijušas problēmas ar vinu 2x