Vanos
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
ms41 arī ir 2 releji, trešo vari nemeklēt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ja trešā releja nav, tad tas nozīmē ko? Zonde var iet bez releja?
Pag tev problemas sakas tapat vien vai pec kaut ka nomainas? Ja jau redzi kur ir zondes vadi tad seko lidz pirmajam stekerim un nomeri vai zondem pienak strava
Protblēmnas sākās bez redzama iemesla, Tad nu risinot, mainīju visu, ko ''augstie'' prāti teica. Nekas nav mainījies, ir tikai izmesta nauda.
noskaidro kada tev ir dzineja vadiba, mozh ir ta ka he 9600 teica,
var but droshinataju kaste ir mainita un kaut kas nav lidz galam izdarits?
ja vanosa gredzeni ir beigti var ari negrabet nekas, bet vienkarshi paatrinoties no tukshgaitas pazud jauda un pec 3000km atkal aiziet,
Solenoidu var parbaudit piesledzot pie stravas, plunzherim ir jaizbidas.
un ja fishku no zondes nonem vispar un pabrauc ka autinsh uzvedas?
var but droshinataju kaste ir mainita un kaut kas nav lidz galam izdarits?
ja vanosa gredzeni ir beigti var ari negrabet nekas, bet vienkarshi paatrinoties no tukshgaitas pazud jauda un pec 3000km atkal aiziet,
Solenoidu var parbaudit piesledzot pie stravas, plunzherim ir jaizbidas.
un ja fishku no zondes nonem vispar un pabrauc ka autinsh uzvedas?
Jau pirmajā postā rakstīju, ka vadība ir Siemens.
Vispirms jātiek uz bedres un jāmēģina apsekot zondes vadi, kur viņi aiziet.
Bez zondes braucot - bez izmaiņām. Principā es visu laiku braucu tā, itkā man zondes nebūtu virsū. Ja zondes apsilde neiet, neiet arī pati zonde.
Par to, vai drošinātāju kaste mainīta, vai nē, gan nezināšu. Mašīna pie manis ir kādu gadu un pāris mēnešus. Katrā ziņā, mēģināšu atrast, kur tas relejs ir iebāzts, jo tīri teorētiski - viņam ir jābūt.
Vispirms jātiek uz bedres un jāmēģina apsekot zondes vadi, kur viņi aiziet.
Bez zondes braucot - bez izmaiņām. Principā es visu laiku braucu tā, itkā man zondes nebūtu virsū. Ja zondes apsilde neiet, neiet arī pati zonde.
Par to, vai drošinātāju kaste mainīta, vai nē, gan nezināšu. Mašīna pie manis ir kādu gadu un pāris mēnešus. Katrā ziņā, mēģināšu atrast, kur tas relejs ir iebāzts, jo tīri teorētiski - viņam ir jābūt.
no pieredzes-man uz e34 touringa ar siemens vadibu bija lidziga problema, pie vainas bija vanos, bet tads paterinsh ka tev nebija pat ar atslegtu vanosa salenoidu un zondi.
Kaut kur netā lasīju par Vanosa Solenoīda tīrīšanu, ķip ka viņu var iztīrīt un viss iet. Tas tā ir? Padalieties pieredzē, pagaidām nezinu, kas lācītim vēderā un uz kāda principa viņš strādā.
Vitalx325, paldies par pieredzi, meklēšu vainas. ;]
Vitalx325, paldies par pieredzi, meklēšu vainas. ;]
Neaiztiec to Vanosu, vienkārši sāc ar zondes piedabūšanu pie dzīvības un viss. Zini ka zonde nestrādā, bet maini visu pārējo..
Man arī ir 2.0 ar Siemens vadību, zonde nestrādā, mazos apgriezienos ir tāds gurdenāks, bet nu patēriņš ir ļoti ok (zem 10litri ar pasmagu kāju).
seeingman - NGK (NTK) zondes man ieteica arī Uldis no Mārupes (labs diagnostiķis), tā kā pašlaik uzskatu ka Tavs viedoklis par šīm zondēm nav pamatots, tāpēc to drīkst droši ignorēt.
Man arī ir 2.0 ar Siemens vadību, zonde nestrādā, mazos apgriezienos ir tāds gurdenāks, bet nu patēriņš ir ļoti ok (zem 10litri ar pasmagu kāju).
seeingman - NGK (NTK) zondes man ieteica arī Uldis no Mārupes (labs diagnostiķis), tā kā pašlaik uzskatu ka Tavs viedoklis par šīm zondēm nav pamatots, tāpēc to drīkst droši ignorēt.
Ruu, ja jau pat kompis rada ka vanos neiet tad droshi vien tas bus jataisa,solenoids var but beigts + vel jatiek skaidriba ar zondi.Dzonisz rakstīja:
Vēl komplikācijas - Vanos neiet. Zinu, ka to jau pašā sākumā vajadzēja rakstīt, aizmirsu. Rādīja gan kompis, gan braukšanā jūt. Bet neklab un negrab.
Par ngk zondem - bija vienu bridi uz touringa, it ka stradaja normali, bet beigas gan samainiju uz siemens, lai visi komponenti ir no viena razhotaja, bet konkreti shaja situacija zondes firmas mainja diez vai bus risinajums.
Pēdējais labojis Vitalx325 - 05 Dec 2011, 10:57, kopā labots 1 reizi.
Hm, to gan kaut kā palaidu garām ka kompis arī to uzrādīja...
Nu man ir jātiek uz bedres un jāmēģina atrast to releju. Ir tāda nelāga aizdoma, ka tur varētu būt vaina, jo nav reāli, ka 3 zondēm neiet zondes apsilde. Pēc tam redzēs, kas būs un tad arī varēšu čakarēt to solenoīdu. Saprotu, ka jāsāk ar zondi un piekrītu tam par 100%.
Man gan jaudas bez zondes un vanosa ņefiga nav. Uz priekšu tiek smagi piespiežot. ;D
Man gan jaudas bez zondes un vanosa ņefiga nav. Uz priekšu tiek smagi piespiežot. ;D
Kādu laiku atpakaļ arī biju pie viena elektriķa signalizāciju likt brāļa auto un es viņam arī stāstīju par savām zondes problēmām un to, ka man jaunu vajag tikai Siemens zondi. Viņš arī kategoriski to noliedza, un teica, ka var mierīgi likt NGK zondi, jo nekas tur tpt nemainoties.Ruu rakstīja: seeingman - NGK (NTK) zondes man ieteica arī Uldis no Mārupes (labs diagnostiķis), tā kā pašlaik uzskatu ka Tavs viedoklis par šīm zondēm nav pamatots, tāpēc to drīkst droši ignorēt.
Galvenais ko nelikt - BOSCH universālās utt.
Bet NGK jau tpt vien maksā kā Siemens, virs 90ls
Man toreiz piedāvāja par 38ls.
Man ar tāda pārliecība visu laiku ir, bet tgd e-parts skatoties, maksā viņa 92ls
var jau likt to ngk, tikai viņai jaunai ilgmūžība ir mazāka nekā dažām siemens zondēm.
tas ir tāpat kā likt uz auto grosā pirktu izplūdi, viss ir jauki forši jauna spīzdīzga izplūde, bet pēc 1-2gadiem atkal ir visās vietās caura, kamēr citi ar oem brauc un brauc.
bet nu katram jau ir galva uz pleciem..
tas ir tāpat kā likt uz auto grosā pirktu izplūdi, viss ir jauki forši jauna spīzdīzga izplūde, bet pēc 1-2gadiem atkal ir visās vietās caura, kamēr citi ar oem brauc un brauc.
bet nu katram jau ir galva uz pleciem..
chau,man ir lidziga problema ar savu aparaatu,bet man ar nav jauda,un pec 2,5-3 rpm,atkal paradas,bet nav riktiga,kaa vajadzetu but taads gurdens lidz 2,5 rpm,un man benju need,paterinjsh tads pats ka vienmer,tik jauda nav
kas varetu but par vainu?
kas varetu but par vainu?
Instagram - Sandis_e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right