Pārkarst dzinējs
Ē, palika taču siltāks laiks. Moš ventilatora mufta beidzās.
Kad motors darba temperatūrā, tad tukšgaitā ar pirkstiem viņu būtu grūti apstādināt.
Un kad no motortelpas ieber grīdā, jābūt normālam pūtienam.
Nu bet tas pie nosacījuma, ka cirkulācija strādā, radiators ir karsts un mufta saņem karstumu.
Kad motors darba temperatūrā, tad tukšgaitā ar pirkstiem viņu būtu grūti apstādināt.
Un kad no motortelpas ieber grīdā, jābūt normālam pūtienam.
Nu bet tas pie nosacījuma, ka cirkulācija strādā, radiators ir karsts un mufta saņem karstumu.
Vispar aizmirsu uzrakstit - to kurs izplata baumas par to, ka bembjiem radiatora korki pareizi esot jaaizskruve ciet un tad pusapgrieziens vala, vajadzetu sist ar tdsa klokeni. Korkim ir jabut ciet, lidz galam, ja butu paredzets, ka jabut spraugai tad tas korkis jau butu uztaisits ta, ka aizskruvejot paliek nedaudz brivs.
Tātad vakar izdarīju sekojošu lietu, nomainīju radiatoru, jo vecajam bačoks uzpūtās un sāka laist antifrīzu ārā. Bachoks beigts. Ar citu radiatoru bija sekojoši. Visu salikām, ķērāmies pie atgaisošanas. Atskrūvējām atgaisošanas vārstu pilnībā, nu un protams ieliešanas probku. Motors uzsila līdz darba temperatūrai, pagaidām viss bija kārtībā, pēc tā kā pastrādāja minūtes 10 pie darba temperatūras antifrīzs sāka vārīties un špļaut ārā, riktīgi tvaikoja, pēc minūtēm 5 temperatūra sāka kāpt augšā. Pēc kā arī uzreiz noslāpēju. Tātad spiediena rezultātā vecais bachoks arī neizturēja. Pieļauju ka tā ir galvas blīve. Cerams ka galva dzīva, bet kaut kā šaubos. Uzreiz jautājums - Vai ir vērts ņemt lētākā varianta blīves vai ņemt dārgāka varianta blīves?
Lēta un dārga blīve starpība ir 10€
P.s man tomēr māc aizdomas, ka tā diez vai ir galvas blīve. Jo 15min tukšgaitā ļoti izskatās , ka sistēma nav atgaisota, vai rauj gaisu.
P.s man tomēr māc aizdomas, ka tā diez vai ir galvas blīve. Jo 15min tukšgaitā ļoti izskatās , ka sistēma nav atgaisota, vai rauj gaisu.
piekritīšu... jāskatās pečkas trubas, obratkas truba utt... ja auto ir gāze, tad ja reduktoram membrāna ir beigta - ir redzēts, ka gāzi spiež tosola sistēma.... pats štuceris var būt salauzts uz pečkas radiatoru - tie paliek trausli no vecuma... Mufta ir virsū ar visiem spārniem? un ja ūdenssūknis mainīts, tad bez purna piecelšanas man parasti nav izdevies atgaisot...
Jā, ar visiem. Cik augstu purnam jābūt paceltam?ROYALTY rakstīja: ↑18 Apr 2018, 11:00 piekritīšu... jāskatās pečkas trubas, obratkas truba utt... ja auto ir gāze, tad ja reduktoram membrāna ir beigta - ir redzēts, ka gāzi spiež tosola sistēma.... pats štuceris var būt salauzts uz pečkas radiatoru - tie paliek trausli no vecuma... Mufta ir virsū ar visiem spārniem? un ja ūdenssūknis mainīts, tad bez purna piecelšanas man parasti nav izdevies atgaisot...
Tad tikai vaina atgaisošanā.Deathblade rakstīja: ↑18 Apr 2018, 19:13Jo nedēļas 3 atpakaļ man ventilators rozlidojās simtiem gabalos, pārsita radiatoru. Muftu nekādīgi nebija iespējams dabūt nost, tā bija tik stipri iekļinījusi, ka nācās ņemt nost ar visu pompu.
Saku no pieredzes jo pats reiz mainīju radiatoru un pumpi, un bija tādi paši simptomi, līdz aizvedu uz servi kur kārtīgi atgaisoja un varēju braukt laimīgs.
- ikey07
Karoč galvenais pasaki, kas bija par lietu, kad atrisināsi, baigi interesē
Šādi viens čoms atdeva par sviestmaizi ļoti labu žurkulēnu, sievastēvs teica, ka blīvei beigas.
Nejauši satiku savu bijušo klasesbiedru, izrādās, viņš nopirka to žurku. Nomainīja ūdenssūkni un pareizi atgaisoja :)
Nejauši satiku savu bijušo klasesbiedru, izrādās, viņš nopirka to žurku. Nomainīja ūdenssūkni un pareizi atgaisoja :)
Pēdējais labojis limon - 12 Mai 2020, 18:38, kopā labots 1 reizi.
Vajag interneta diagnostiku
V8 dzinejs
Braucot mierīgi viss itka ir ok,beeet kad paliek karsts laiks un ta agresīvāk pabraukā,tosolu izšauj arā pa atgaisošanas trubu
Ir vairakas aizdomas
Termostats
Udenssūknis
Un pats bēdīgakais,kas var būt-galvas blīve vai plaisa galva vai blokā
Pēc idejas,ja būtu galvas blīve,tad aukstu pielaižot vajadzētu dūmot ne tā?
V8 dzinejs
Braucot mierīgi viss itka ir ok,beeet kad paliek karsts laiks un ta agresīvāk pabraukā,tosolu izšauj arā pa atgaisošanas trubu
Ir vairakas aizdomas
Termostats
Udenssūknis
Un pats bēdīgakais,kas var būt-galvas blīve vai plaisa galva vai blokā
Pēc idejas,ja būtu galvas blīve,tad aukstu pielaižot vajadzētu dūmot ne tā?
ar kompatu pa brugji
Virsbūve? Radiatora tilpums? Tikai muta vai + elektro?cipruss18 rakstīja: ↑06 Jūn 2018, 15:36 Vajag interneta diagnostiku
V8 dzinejs
Braucot mierīgi viss itka ir ok,beeet kad paliek karsts laiks un ta agresīvāk pabraukā,tosolu izšauj arā pa atgaisošanas trubu
Ir vairakas aizdomas
Termostats
Udenssūknis
Un pats bēdīgakais,kas var būt-galvas blīve vai plaisa galva vai blokā
Pēc idejas,ja būtu galvas blīve,tad aukstu pielaižot vajadzētu dūmot ne tā?
Tas nav bmw
Audi a8 4.2 benzins
Ventilatori griež abi,muftes nav
Korķos utt viss ok,nekarst un arā nespiež,tas viss ir no tā ,ka agresīvāk brauc
Audi a8 4.2 benzins
Ventilatori griež abi,muftes nav
Korķos utt viss ok,nekarst un arā nespiež,tas viss ir no tā ,ka agresīvāk brauc
ar kompatu pa brugji
Vienam auto ar lidzigiem simptomiem... tosola izplesanas trauka ieliekam izpludes gazu meritaju. Apgriezienos uzradija gazes. . Plaisa... galva...
V8 gadijuma ballite dubulta...
V8 gadijuma ballite dubulta...
Tur pat mērītāju nevajag.to smaku tā pat var sajust,ka sit atgāzes bačokā
ar kompatu pa brugji
Tad jau galvas nost...
Nu ne nē,man smakas bačokā nav
Eļļa tīra ,tosola piejaukuma nav
Ja ir plaisa,tad ļoti maza,lai gan tas ta pat ir dirsā
Servisā man teica,ka visticamāk kkāds kāsis dzesēšanas sistemā
Eļļa tīra ,tosola piejaukuma nav
Ja ir plaisa,tad ļoti maza,lai gan tas ta pat ir dirsā
Servisā man teica,ka visticamāk kkāds kāsis dzesēšanas sistemā
ar kompatu pa brugji