Pārkarst dzinējs

Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

17 Apr 2018, 13:11

Ē, palika taču siltāks laiks. Moš ventilatora mufta beidzās.
Kad motors darba temperatūrā, tad tukšgaitā ar pirkstiem viņu būtu grūti apstādināt.
Un kad no motortelpas ieber grīdā, jābūt normālam pūtienam.
Nu bet tas pie nosacījuma, ka cirkulācija strādā, radiators ir karsts un mufta saņem karstumu.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Apr 2018, 16:20

Vispar aizmirsu uzrakstit - to kurs izplata baumas par to, ka bembjiem radiatora korki pareizi esot jaaizskruve ciet un tad pusapgrieziens vala, vajadzetu sist ar tdsa klokeni. Korkim ir jabut ciet, lidz galam, ja butu paredzets, ka jabut spraugai tad tas korkis jau butu uztaisits ta, ka aizskruvejot paliek nedaudz brivs.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

17 Apr 2018, 16:38

Tieši tā.korķim jau stockā ir sava brīvklustība
ar kompatu pa brugji
Deathblade
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Jūl 2016, 21:29
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rēzekne

18 Apr 2018, 10:12

Tātad vakar izdarīju sekojošu lietu, nomainīju radiatoru, jo vecajam bačoks uzpūtās un sāka laist antifrīzu ārā. Bachoks beigts. Ar citu radiatoru bija sekojoši. Visu salikām, ķērāmies pie atgaisošanas. Atskrūvējām atgaisošanas vārstu pilnībā, nu un protams ieliešanas probku. Motors uzsila līdz darba temperatūrai, pagaidām viss bija kārtībā, pēc tā kā pastrādāja minūtes 10 pie darba temperatūras antifrīzs sāka vārīties un špļaut ārā, riktīgi tvaikoja, pēc minūtēm 5 temperatūra sāka kāpt augšā. Pēc kā arī uzreiz noslāpēju. Tātad spiediena rezultātā vecais bachoks arī neizturēja. Pieļauju ka tā ir galvas blīve. Cerams ka galva dzīva, bet kaut kā šaubos. Uzreiz jautājums - Vai ir vērts ņemt lētākā varianta blīves vai ņemt dārgāka varianta blīves?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

18 Apr 2018, 10:21

Lēta un dārga blīve starpība ir 10€
P.s man tomēr māc aizdomas, ka tā diez vai ir galvas blīve. Jo 15min tukšgaitā ļoti izskatās , ka sistēma nav atgaisota, vai rauj gaisu.
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

18 Apr 2018, 11:00

piekritīšu... jāskatās pečkas trubas, obratkas truba utt... ja auto ir gāze, tad ja reduktoram membrāna ir beigta - ir redzēts, ka gāzi spiež tosola sistēma.... pats štuceris var būt salauzts uz pečkas radiatoru - tie paliek trausli no vecuma... Mufta ir virsū ar visiem spārniem? un ja ūdenssūknis mainīts, tad bez purna piecelšanas man parasti nav izdevies atgaisot...
Attēls
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

18 Apr 2018, 13:38

Noderētu infa kapēc vispār bija kkas jāsāk mainīt?
- ikey07
Deathblade
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Jūl 2016, 21:29
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rēzekne

18 Apr 2018, 19:13

ikey07 rakstīja: 18 Apr 2018, 13:38 Noderētu infa kapēc vispār bija kkas jāsāk mainīt?
Jo nedēļas 3 atpakaļ man ventilators rozlidojās simtiem gabalos, pārsita radiatoru. Muftu nekādīgi nebija iespējams dabūt nost, tā bija tik stipri iekļinījusi, ka nācās ņemt nost ar visu pompu.
Deathblade
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Jūl 2016, 21:29
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rēzekne

18 Apr 2018, 19:14

ROYALTY rakstīja: 18 Apr 2018, 11:00 piekritīšu... jāskatās pečkas trubas, obratkas truba utt... ja auto ir gāze, tad ja reduktoram membrāna ir beigta - ir redzēts, ka gāzi spiež tosola sistēma.... pats štuceris var būt salauzts uz pečkas radiatoru - tie paliek trausli no vecuma... Mufta ir virsū ar visiem spārniem? un ja ūdenssūknis mainīts, tad bez purna piecelšanas man parasti nav izdevies atgaisot...
Jā, ar visiem. Cik augstu purnam jābūt paceltam?
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

18 Apr 2018, 19:59

Deathblade rakstīja: 18 Apr 2018, 19:13
ikey07 rakstīja: 18 Apr 2018, 13:38 Noderētu infa kapēc vispār bija kkas jāsāk mainīt?
Jo nedēļas 3 atpakaļ man ventilators rozlidojās simtiem gabalos, pārsita radiatoru. Muftu nekādīgi nebija iespējams dabūt nost, tā bija tik stipri iekļinījusi, ka nācās ņemt nost ar visu pompu.
Tad tikai vaina atgaisošanā.
Saku no pieredzes jo pats reiz mainīju radiatoru un pumpi, un bija tādi paši simptomi, līdz aizvedu uz servi kur kārtīgi atgaisoja un varēju braukt laimīgs.
- ikey07
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 283
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 

18 Apr 2018, 21:29

Karoč galvenais pasaki, kas bija par lietu, kad atrisināsi, baigi interesē :D
limon
Ziņojumi: 49
Pievienojies: 18 Jan 2017, 23:24

19 Apr 2018, 03:24

Šādi viens čoms atdeva par sviestmaizi ļoti labu žurkulēnu, sievastēvs teica, ka blīvei beigas.
Nejauši satiku savu bijušo klasesbiedru, izrādās, viņš nopirka to žurku. Nomainīja ūdenssūkni un pareizi atgaisoja :)
Pēdējais labojis limon - 12 Mai 2020, 18:38, kopā labots 1 reizi.
Deathblade
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Jūl 2016, 21:29
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rēzekne

19 Apr 2018, 09:13

Canibal rakstīja: 18 Apr 2018, 21:29 Karoč galvenais pasaki, kas bija par lietu, kad atrisināsi, baigi interesē :D
Vakarā ķeršos pie atgaisošanas, pašam interesanti kas un kā galu galā būs :D
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

06 Jūn 2018, 15:36

Vajag interneta diagnostiku
V8 dzinejs
Braucot mierīgi viss itka ir ok,beeet kad paliek karsts laiks un ta agresīvāk pabraukā,tosolu izšauj arā pa atgaisošanas trubu
Ir vairakas aizdomas
Termostats
Udenssūknis
Un pats bēdīgakais,kas var būt-galvas blīve vai plaisa galva vai blokā
Pēc idejas,ja būtu galvas blīve,tad aukstu pielaižot vajadzētu dūmot ne tā?
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

06 Jūn 2018, 16:06

cipruss18 rakstīja: 06 Jūn 2018, 15:36 Vajag interneta diagnostiku
V8 dzinejs
Braucot mierīgi viss itka ir ok,beeet kad paliek karsts laiks un ta agresīvāk pabraukā,tosolu izšauj arā pa atgaisošanas trubu
Ir vairakas aizdomas
Termostats
Udenssūknis
Un pats bēdīgakais,kas var būt-galvas blīve vai plaisa galva vai blokā
Pēc idejas,ja būtu galvas blīve,tad aukstu pielaižot vajadzētu dūmot ne tā?
Virsbūve? Radiatora tilpums? Tikai muta vai + elektro?
Attēls
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

06 Jūn 2018, 16:30

Tas nav bmw
Audi a8 4.2 benzins
Ventilatori griež abi,muftes nav
Korķos utt viss ok,nekarst un arā nespiež,tas viss ir no tā ,ka agresīvāk brauc
ar kompatu pa brugji
skaidra_nauda
Ziņojumi: 325
Pievienojies: 28 Jan 2017, 01:31

06 Jūn 2018, 18:30

Vienam auto ar lidzigiem simptomiem... tosola izplesanas trauka ieliekam izpludes gazu meritaju. Apgriezienos uzradija gazes. . Plaisa... galva...

V8 gadijuma ballite dubulta... :lol:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

06 Jūn 2018, 19:01

Tur pat mērītāju nevajag.to smaku tā pat var sajust,ka sit atgāzes bačokā
ar kompatu pa brugji
skaidra_nauda
Ziņojumi: 325
Pievienojies: 28 Jan 2017, 01:31

06 Jūn 2018, 20:51

Tad jau galvas nost...
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

06 Jūn 2018, 21:05

Nu ne nē,man smakas bačokā nav
Eļļa tīra ,tosola piejaukuma nav
Ja ir plaisa,tad ļoti maza,lai gan tas ta pat ir dirsā
Servisā man teica,ka visticamāk kkāds kāsis dzesēšanas sistemā
ar kompatu pa brugji