dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 350
- chevron_right
rupji sakot ''parsuc'' , izskruve sveces pec karsta dzineja pielaishanas un apskaties kadas ir, vai visam ir vienads stavoklis.
Nesen nopirku bmw ar m50b20 motoru, benzīns, manual kārba, brauc labi, ir tādi defekti kā ātrums pārsledzas ne tik maigi ka jaunai masīnai, varbūt kaut kas ar sajūgu vai kārbu, un stūre griežas slikti (laikam jāmaina stūres pastiprinātāja sūkni, jo pagriezienos ir savāda skaņa), bet tas pagaidīs(masīna ir 92.g.). Nepatīk tas ka mašīna rij apmērām 14 litrus uz 100 km pilsētā (īpašnieks teica ka 9), vispirms domāju ka tas no brauksanas stila ir atkarīgs, tad centījos braukt ekonomiskāk, bet nekas nesanāca, viss kā bija. tagad gribu noskaidrot kas par lietu, pirmais kas padomāju veikt diagnostiku. varat dot padomu ar ko sakt? un vēl, iepriekšējais īpašnieks nezināja kad mainīta tā siksna dzinēja, kā var noskadrot tās stāvokli?
M50 motoriem nav zobsiksnas, tikai ķēde, to vari neaiztikt, ja, protams, negrab jau. Par pārējām piedziņsiksnām (ģeneratora, kondicioniera, pastiprinātāja) - to ar aci var pateikt, kādā stāvoklī.
Iespējams, ka zonde beigta, ka rij tik daudz degviela, bet labāk veikt diagnostiku, lai noskaidrotu precīzi.
Par pārslegšanos - varbūt, ka kulises buksītes ir sūdīgas + pati kārba pabraukta, to jau jāredz, to grūti tā pateikt.
Iespējams, ka zonde beigta, ka rij tik daudz degviela, bet labāk veikt diagnostiku, lai noskaidrotu precīzi.
Par pārslegšanos - varbūt, ka kulises buksītes ir sūdīgas + pati kārba pabraukta, to jau jāredz, to grūti tā pateikt.
labdien tad nu sākšu iegadajos bmw 318 e36 91 gada bendzīns gāze!lieta tāda kad starteju auto pielec bet krīt apgriezieni gazejot kadu laiku sāk stabilizēties pēc 2min gazēšanas ir ok pastav 5 min tukšgaita atkal apgriezieni sāk kristies!kas varētu but pa vainu vai tiešām gaisa mēritājs?ta kā ir gāzes iekarta pirms gaisa filtriem stāv gredzens daļa no gāzes iekārtas par ko viņš atbild nemāku teikt!vis proces ir identisks ar bendzinu vai parsledzot uz gazi!paldies iepriekš par viedokļiem!
nu tev tur varetu but vairakas problemas, sakot ar gaisu un beidzot ar kadu no sensoriem/devejiem
sac meklet kur piesuc gaisu, talak jau jaskatas, kas notiek, ja ir/nau gaisa piesuce.
ja negribi nemties pats, ved uz diagnostiku
sac meklet kur piesuc gaisu, talak jau jaskatas, kas notiek, ja ir/nau gaisa piesuce.
ja negribi nemties pats, ved uz diagnostiku
...
skaties, vai kāda truba na pušu!
Klau, man tāds jautājums. Kur atrodas kartera ventilācijas vārsts m52 motoram?
gaiši zili dūmi+eļļas patēriņs varētu liecināt par to ka tas vārsts ir ciet? Jeb tie būs vārsta blīvslēgi? Jeb abi varianti?!
re kur ir, bet tulkot netulkoshu
http://ru.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=28216
http://ru.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=28216
varbuut kads vareetu pateikt kas man par probleemu...1.8 motoriitis..bet tuksgaitaa raustaas ..leeka apgriezieni no kkadiem 500 liidz 900..itkaa grib noslaapt bet nenoslaapst..
bet tagad jau pat gaazi nevar kartiigi iedot da galam..kkadi knapi 3 rpm. ta burbulojot uzdodas...
bet tagad jau pat gaazi nevar kartiigi iedot da galam..kkadi knapi 3 rpm. ta burbulojot uzdodas...
1-kaut kur lieku gaisu suc pec gaisa meritaja
2-gaisa meritajs
3-zonde
4-tukshgaitas varsts
5-sveces vai spoles
6-sadalenes devejs
7-nav nepiecieshama spiediena degvielas padeves sistema
2-gaisa meritajs
3-zonde
4-tukshgaitas varsts
5-sveces vai spoles
6-sadalenes devejs
7-nav nepiecieshama spiediena degvielas padeves sistema
Var būt viss kaut kas, bet ja tā notiek visu laiku tad šķiet ka brīvgaitas regulātors (tukšgaitas regulators).
nu man 4omam tas bmw..bijam uz diagnostiku itkaa pateica ka zonde..jauzliek sowakar no manejaa un jaapameegina vai buus kkas..
bet par to tuksgaitas regulatooru iedomaajos uzreiz..nomainiiju no viena srota..minuuti bija labak bet tad atkal tas pats bija..par zondi neticeeju vnk. jo pateerinjs braucot 110 ir 7 litri..
bet par to tuksgaitas regulatooru iedomaajos uzreiz..nomainiiju no viena srota..minuuti bija labak bet tad atkal tas pats bija..par zondi neticeeju vnk. jo pateerinjs braucot 110 ir 7 litri..
nevar dabut auto 318 pie dzivibas zageju zageju bet neka bendza ir starteri griez iznemu sve4vadu nedabuju pa pirksties 1 reiz 2 reiz pec 5 sekundem griezot starteri dabuju pa pirkstiem varbut indukacijas spole 4akarejas?iepriek6 reiz nevareju pie aist jo izleca brivgaidas regulatora kontakti kas nau orginali uzgerbjas ar lipinaam tagad ok un ta pat neka!
ja tev individuālās spoles ir tad skaties pēc šī ja kopā visas tad tur jāizpīpe kā jānomera
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441
gads un dzineja tips?Emik rakstīja:nevar dabut auto 318 pie dzivibas zageju zageju bet neka bendza ir starteri griez iznemu sve4vadu nedabuju pa pirksties 1 reiz 2 reiz pec 5 sekundem griezot starteri dabuju pa pirkstiem varbut indukacijas spole 4akarejas?iepriek6 reiz nevareju pie aist jo izleca brivgaidas regulatora kontakti kas nau orginali uzgerbjas ar lipinaam tagad ok un ta pat neka!
Sveicinati! varbut kads varetu man palidzet
bmw 320i 94gads.
Aukstu varu palaist ar kadu 3x
tas pats notiek ja ari pusuzsilusu(vel grutak)
bet tiklidz uzsilst pilniba-lec labi...
un ir tada lieta,ka citreiz negrib kads stobrs stradat,bet parastertejot(iedarbinot velreiz)
si problema pazud! sveces mainiju!
nja un baka rodas vakums:(
bmw 320i 94gads.
Aukstu varu palaist ar kadu 3x
tas pats notiek ja ari pusuzsilusu(vel grutak)
bet tiklidz uzsilst pilniba-lec labi...
un ir tada lieta,ka citreiz negrib kads stobrs stradat,bet parastertejot(iedarbinot velreiz)
si problema pazud! sveces mainiju!
nja un baka rodas vakums:(
nu gads bus 91 motora kodu nepateikšu vecais motors 1.8
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 350
- chevron_right