Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 50
- chevron_right
bez atverta termostata gaisu 100% no sistemas ara nedabusi.bosiks11 rakstīja:iespejams kad netaisas ,bet jebkura gadijuma salona apsildei jastrada atveras termostats jeb ne
Ka ari ja apgalvo ka ar plaisu galva var atgaisot, tad esi redzejis tikai dzinejus ar mikroplaisam, ja tur dzeses skidrumu spiezh ara ar fantaanu, tad vari apdirsties, bet izgaisot neizdosies.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tomer atkal meginaju atgaisot sistemu un atklajas viena lieta ka kautkur taa pe4kas varsta rajona (nezinu varbut tas ir pats varsts)
kaut kas ik pec paris sekundem diezgan skali notiksk.
Kas tas varetu buut?
kaut kas ik pec paris sekundem diezgan skali notiksk.
Kas tas varetu buut?
Pečkas vārsts.
Un ko ta tikskeesana var nozimet?
ka beigts?
ka beigts?
Beigts vai pusbeigts. Manējais arī tikšķ, bet strādā nevainojami.
Bet vai varetu but ka del vina nevaru atgaisot un nesilda pecka?
atvieno vadu stekeri, vaarsts paliks atverta stavokli visu laiku
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tiesi tā ...Elvijs rakstīja:Bet vai varetu but ka del vina nevaru atgaisot un nesilda pecka?
kas varētu būt par vainu, ka pie lielākiem apgriezieniem (4-6k), no radiatora spiež nost to trubu kas ir augšpusē, vadītāja pusē?
rodas spiediens sistemaa kaa rezultata spiezh nost. gadijumaa radiatoram nau nolausts jau tas plastmasas purcikis kur ta truba uzsezhas virsu? izklausas ka vins parak iss un nevar isti piekert, pasam ta bija tapec zinu. ko pecka saka salonaa? push karstu vislaik?
...
nu no radiatora ir kādi 3-4cm izvirzījums kur to trubu uzmaukt. salonā pūš gan aukstu gan siltu gaisu.
vēl bija variants, ka pēc tam ka to trubu norāva, pazuda antifrīzs, un līdz ar to motors sāka uzkarst, pieliku trubu atpakaļ, pielēju antifrīzu un mēģināju atgaisot, bet tik un tā sāk uzkarst.
vēl bija variants, ka pēc tam ka to trubu norāva, pazuda antifrīzs, un līdz ar to motors sāka uzkarst, pieliku trubu atpakaļ, pielēju antifrīzu un mēģināju atgaisot, bet tik un tā sāk uzkarst.
izdari atgaisosanas procesu kartigi, ka seit ieprieks aprakstits un tad skatisimies talak.
...
darīju visu pēc apraksta:
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
bet 3. punktā spaidot to trubu līmenis nekrītas.
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
bet 3. punktā spaidot to trubu līmenis nekrītas.
Es jau trešo dienu mokos ar atgaisošanu. Nekas nesanāk, tagad atstāju auto kalniņā ar atvērtu atgaisošanas skrūvi. Tā truba kas pasažier pusē, laikam turp gaita, visu laiku auksta. Motors ar uzkarst pēc atstiepšanas.
Vot nevar saprast kas vecajam radiatoram bija tas štekers pievienotais pasažier pusē.
Vot nevar saprast kas vecajam radiatoram bija tas štekers pievienotais pasažier pusē.
atgaisosanas procesu reali vari sakt tikai kad motors uzkarsis vajadzigaja darba tempreturaa un lielais loks ir atveries un pecku ir jauzgriezh uz max karstu un uz pilno atrumu, ja nee tad tev paliek gaiss ieksaa peckaa!irdekoratiivais rakstīja:darīju visu pēc apraksta:
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
bet 3. punktā spaidot to trubu līmenis nekrītas.
...
par kuru kontaktu isti ir runa/ to kas apaksaa vai to kas sanaa? tas kas apaksaa ir dzeses skidruma limenja dackiks, ja pa zemu tad kompis uzreiz to pateiks ja tas kurs saanaa tad tad tas ir tempreturas sledzis kurs iesledz elektrisko ventilatoru pie attiecigas t sasniegsanassirmaiz rakstīja:Es jau trešo dienu mokos ar atgaisošanu. Nekas nesanāk, tagad atstāju auto kalniņā ar atvērtu atgaisošanas skrūvi. Tā truba kas pasažier pusē, laikam turp gaita, visu laiku auksta. Motors ar uzkarst pēc atstiepšanas.
Vot nevar saprast kas vecajam radiatoram bija tas štekers pievienotais pasažier pusē.
...
Sānā, augšpusē. Elektriskais ventilātors nav, nav bijis.
Ir termomufte. Salonā gaiss karsts. Bet nevar saprast kas par huiņam ka tā truba vēsa. Jo neticu ka dēļ tā ka radiatoru sadūru un nomainīju varēja termostats aiziet bojā. Būs laikam jānotecina viss un jāapskatās vai vispār radiators nav aizkakāts.
Ir termomufte. Salonā gaiss karsts. Bet nevar saprast kas par huiņam ka tā truba vēsa. Jo neticu ka dēļ tā ka radiatoru sadūru un nomainīju varēja termostats aiziet bojā. Būs laikam jānotecina viss un jāapskatās vai vispār radiators nav aizkakāts.
Es tavā vietā jau sen būtu izņēmis termostatu un ielicis katliņā pavārīties un pačekotu. Otra truba iet tieši no termostata :)
sirmaiz rakstīja:Sānā, augšpusē. Elektriskais ventilātors nav, nav bijis.
Ir termomufte. Salonā gaiss karsts. Bet nevar saprast kas par huiņam ka tā truba vēsa. Jo neticu ka dēļ tā ka radiatoru sadūru un nomainīju varēja termostats aiziet bojā. Būs laikam jānotecina viss un jāapskatās vai vispār radiators nav aizkakāts.
varbut tev nau elektriskais ventilators, bet ir radiators no kada kurs paredzets elektriskajam ventilatoram, ja ta tas nekas, bet kontakts paredzets preks taa (gadijuma ja kads nau kauko sameistarojis pasrocigi) ta truba tik reali uzkarts tikai pec krietna laicinja, jo ta tak ir ieplude no radiatora uz dzineju, pa kuru dzinejaa ieplust vesaks skidrums neka izplust! viss pareizi, tai trubai normalaa gadijuma ir jabut vesakai neka izpludei. ja radiators butu galigi ciet tad cirkulacijas nebutu, motors parkarstu, dzes trubas butu galigi cietas no spiediena, jo dzess ckidrums dzinejaa buutu uzvarijies. un vispar nonemot radiatora korki tu vari redzet kada cirkulacija ir! bet nu iztirit radiatoru nekad nenak par sliktu
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 50
- chevron_right