Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right
EWS nebūs plug n play, kompotam ar m43b19 ir ews3d, bet m52 ir ews2.
Varianti: pārflašot esošo, lai strādā ews2 mode vai ews delete vai mainīt štekeri un spraust to kas ir.
Varianti: pārflašot esošo, lai strādā ews2 mode vai ews delete vai mainīt štekeri un spraust to kas ir.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
problēma patiesībā nemaz nebija problēma, m52 ews jau bija izprogrammēts ārā, otrs štekeris ar tiem 2 vai 3 piniem vienkārši palika karājoties
Tātad gribēju noskaidrot, kādas būtu aptuvenās izmaksas motora maiņai no m50b20 uz m51 2.5tds no e38, e38 ir kā donors...
Nu rēķini paciņa dienā kamēr liec iekšā, un tad pa 2 tabletēm kārtu reizi pirms mēģini šķilt klāt
https://internetaptieka.lv/lv/nervu-sis ... 0-kapsulas
https://internetaptieka.lv/lv/nervu-sis ... 0-kapsulas
Tik traki? Jo pats tas motors ir ideāls
Nu par to esmu pārliecināts, jo auto ir paziņas un zinu cik viņš braucis, kas ir bijis un utt, vienkārši uz mana 2.0 vanosa negribās kosmosus piķot par turbo vai vēl sazin ko, tdsam šobrīd 190hp
Oho 190hp nihujase, a izdruka ir?
Tak chiptuning un mašīna jau gadiem pūst uz Vācijas ielām
OK, bet kā var zināt ka tur 190hp?
Nu tie ir radinieka vārdi, gan jau tika mērīts pēc čipošanas un arī motors līdz šim neprasīja nekādus ieguldījumus un kopš 2006.gada brauca bez problēmām mainot eļļas un gāžot dīzeli
"DDUM" Pa īstam.
Ja 316 ieswapošu e39 2,0 motoru no automāta, vadība derēs tā pati uz manuālo?
Nedaudz jau atšķirību jūt un vismaz 6cyl
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Doma bij ja viņam stāv viņš pagalmā, tad vēl varētu čakarēties. Bet pirkt un tad urbties cauri, nu nezinu
Sveiki.
Griežos ar lūgumu .
Šeit varbūt ir kāds kas ir mainijis dzinēju no m41 un m52 .
Un varētu padalīties ar detaļu sarakstu kas vajadzīgs un kas jāmaina .
Paldies jau iepriekš .
Griežos ar lūgumu .
Šeit varbūt ir kāds kas ir mainijis dzinēju no m41 un m52 .
Un varētu padalīties ar detaļu sarakstu kas vajadzīgs un kas jāmaina .
Paldies jau iepriekš .
Instagram - @e36_fiksais
pirmā lapaJānis.P rakstīja: ↑08 Jan 2016, 22:05 M40/42/43/44 (4cil.) -> M50/50tu/52 (6cil.)
Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar e36 M5* kronšteiniem + apkari + vadība,
• 6cil. Stabilizatora stienis priekšā,
• 6cil. attiecīgās ātrumkārbas kulise (Getrag vai ZF),
• M5* Izplūdes sistēma pilnā garumā.
• B20/B25/8 Gaisa filtra kaste.
Papildus rekomendēts M5*B20:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 228mm
• Vismaz neventilējamās disku bremzes aizmugurē, ja šobrīd ir barabāni. (Aizmugurējais plaukts, suports, supporta skava).
• Ventilējamās disku bremzes priekšā, ja šobrīd nav. (Suports, supporta skava)
• B20 gaisa filtra kaste.
Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes priekšā un aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns (der arī no 2.5 td, tds)
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)
M50B20 -> M50B25
Minimums, kas jāmaina:
• Motors
• Ieplūdes kolektors.
Pabraukt gan jau varēs bet nekas jēdzīgs nebūs.
M5*B20 -> M5*B25/28
Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar apkari + vadība.
Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns (der arī no 2.5 td, tds)
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)
… >M52tu/M54
Motora kronšteini der arī no e46, bet vel papildus visam kas ir nepieciešams priekš M5*B2* vajadzēs:
• Dzesēšanas sistēmas trubu savienojumi. (2x lielie 2x mazie),
• EWS3 savienošana, (PM man )
• Motora vadu savienošana, pielāgošana (PM man )
• M52TU strādās svienojot X20 VSS ar Motora vadības Speed signal, M54 nepieciešama motora vadības čipošana vai 25pin ABS/ASC bloks priekš speed signal.
• M54:
• M54 nepieciešams M54 degvielas filtrs, jo tajā ir iebūvēts degvielas spiediena regulators,
• Elektriskais gāzes pedālis.
• M54B30 gadījumā vajadzīga E46 M54B30 gaisa kaste.
Dīzelis -> 6cil.
Viss kā iepriekšminētajā 4cil.->6cil. Papildus:
• Gāzes pedālis
• Degvielas sistēma (trubas, degvielas sūknis)
6cil. dīzelim jau ir:
• Priekšā 6cil. stabilizatora stienis,
• ZF 6cil. ātrumkārbas kulise,
• ZF kārdāns.
Papildus rekomendēts:
• Reduktoram attiecību nomainīt uz attiecīgu motoram vai jūsu velmēm.
EWS
Motori bez EWS: m40, m42, m50, m50tu.
Pirmo gadu M43 un M52 var būt arī bez EWS.
Ar EWS: M43, M44, M52
Visvieglāk noteikt vai jūsu auto ir EWS būs paskatoties uz aizdedzes slēdzeni:
• Pic1
Ar EWS
• Pic2
Bez EWS
Attiecīgi no tā varat uzzināt vai jūsu auto ir aprīkots ar EWS.
Tālāk izlasot so – http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=3195, visam saistībā ar EWS2 vajadzētu tapt skaidram.
Jautājuma zīmes pie lietām kur neesmu īsti drošs. Pamanīju ka esmu daudz izlaidis par m50tu.
Sveiki, ir iespēja dabūt donoru un gribu uztaisīt swapu vai mainot no m52b20 uz m50b25, cik esmu izmeklējies pa forumiem un pētijis, tad laikam nekam sarežģītam nevajadzētu būt ? Ir kādam pieredze ar šādu swapu ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 19
- chevron_right