TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 35
- chevron_right
Te runa iet ne tik daudz par to cik/kas patīk vai nē, bet drīzāk cik pašam ir sajēgas kko tādu iz veidot!
d[-_-]b
pagaidam sajega ir 0tik cik no visadiem NFS tjuneriem dzirdejis stastus par turbo vieglu uzstadisanu:D esmu viens no tiem 10 kas ir puscela ar autovaditaja apliecibas iegusanu tacec gribu saskruvet skaistu un jaudigu masinu prieks sevis un butu forsi ja kads pastastitu sikak ka to var izdarit jo apnemsanas ir liela un gribesana vel lielaka:) lai uz nakamo sezonas atklasanu varu braukt ar parejiem.
kur var uzmetinat kolektoru no rokas un cik tas maksa jo turbo gribu likt no 2.5 tds saka ka jauda +/-50zs
un vai ir jega njutonus no dizela likt ?tas kautko maina?
kur var uzmetinat kolektoru no rokas un cik tas maksa jo turbo gribu likt no 2.5 tds saka ka jauda +/-50zs
un vai ir jega njutonus no dizela likt ?tas kautko maina?
ha ha tu laikam esi viens no tiem kas visu noperk gatavu un pectam gudrojas
2.5tds'a turbu var uzgriezt lidz 2.2bar, vairak nemēģināja. Bet atsaucīga, piepūš jau pie 2.5rpm. M43 1.8 motors, braucam uz spirta, evo sprauslas, vadība homemade :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
un pie cik beidza griesties turba?
jo dizelja turbinas ir paredzetas prieks zemajiem apgriezieniem,max 5rpm
jo dizelja turbinas ir paredzetas prieks zemajiem apgriezieniem,max 5rpm
ar kompatu pa brugji
sansris,
Pirms uzdot muļķīgus un neprofesionālus jautājumus forumā palasi literatūru par motoru uzbūvi.
Infu var dabūt milijons saitos un daudzi jautājumi atkritīs paši.
Un dzinēja būvēšana ir dārga! Dāaaarga!
ps. Neklausies, ko saka tantes, jo 98%, tas ir bullshits.
Pirms uzdot muļķīgus un neprofesionālus jautājumus forumā palasi literatūru par motoru uzbūvi.
Infu var dabūt milijons saitos un daudzi jautājumi atkritīs paši.
Un dzinēja būvēšana ir dārga! Dāaaarga!
ps. Neklausies, ko saka tantes, jo 98%, tas ir bullshits.
Disku pulēšana, krāsošana, restaurēšana - PM
https://www.facebook.com/DiskuPulesana
Insta - wheelworks_lv
https://www.facebook.com/DiskuPulesana
Insta - wheelworks_lv
tapec griezos pie jums . bet laikam velti jo seit 1 no 10 kautko paskaidro un tad kam sie topiki ir domati lai jus gudrie varetu nirgaties par tiem kas grib bet nesaprot un prasa jums
labi paldies tiem kas kautka palidzeja at vairs nau jautajumu....
labi paldies tiem kas kautka palidzeja at vairs nau jautajumu....
Disku pulēšana, krāsošana, restaurēšana - PM
https://www.facebook.com/DiskuPulesana
Insta - wheelworks_lv
https://www.facebook.com/DiskuPulesana
Insta - wheelworks_lv
Nav bijis laika skatīties auto nav mans. Katrā ziņā 135i atpalika diezgan smagi :)cipruss18 rakstīja:un pie cik beidza griesties turba?
jo dizelja turbinas ir paredzetas prieks zemajiem apgriezieniem,max 5rpm
Sent from my iPhone using Tapatalk
lasot un ieraugot teksta NFS uzreiz ir skaidrs, jauns bet ar lielo puiku sapniem.
liekat puiku miera lai jau buve ja velas, gan sapratis, kad nevajadzeja to darit.
liekat puiku miera lai jau buve ja velas, gan sapratis, kad nevajadzeja to darit.
Don't feed the Troll
cipruss18 rakstīja:Nodarbošanās:visa veida celtniecibas darbi
Hobiji:amatieru driftingo,protaiins,aktivitaates un bikinii
Kārtējais sapņotājs, kurš uzzina skarbo dzīves realitāti un apvainojas
ja tas ir npietni tad es nezsansris rakstīja: un vai ir jega njutonus no dizela likt ?tas kautko maina?
vot kā no dīzeļa panemt ņūtonus, es arī gribētu redzēt
Edit: Šie, jaunie, sapņotāji, beidziet sapņot.. pats kādreiz jaunībā sapņoju par turbo, uzliku-aplauzos, un turpinu sapņot par nopietnu projektu, kur vajag daaaaudz naudas... tas ir dārgs prieks. Regulējamā vadība+regulēšana vien izmaksā ap 800-1000 eiro, kur vēl visi pārējie materiāli u.t.t. Ar stock vadību neko nepanāks, ja vien pats nav baigais elektro guru...
Un neielienot dzinējā iekšā, no atmo pāriet uz turbo, resurss ļoti īss..
Vispirms iemācieties dzinēja uzbūvi, darbību un tad domājiet.
Edit: Šie, jaunie, sapņotāji, beidziet sapņot.. pats kādreiz jaunībā sapņoju par turbo, uzliku-aplauzos, un turpinu sapņot par nopietnu projektu, kur vajag daaaaudz naudas... tas ir dārgs prieks. Regulējamā vadība+regulēšana vien izmaksā ap 800-1000 eiro, kur vēl visi pārējie materiāli u.t.t. Ar stock vadību neko nepanāks, ja vien pats nav baigais elektro guru...
Un neielienot dzinējā iekšā, no atmo pāriet uz turbo, resurss ļoti īss..
Vispirms iemācieties dzinēja uzbūvi, darbību un tad domājiet.
Reālas izmaksas, lai uzstādītu turbīnu uz m50b25 ar +-450zs, 1,4bar, 640sprauslām, dekompresēts, vai arī 0.8bar ar tām pašām sprauslām, bet kompresija netiek mainīta.
Pati mašīna ar 2.5 + 5000eur, tas ir tad, kad viss ir gatavs(viss iespējamais ar kompja regulēšanu, degviela spirts, sprauslas utt) un var pūst trasē.
Pašam, bez iepriekšējas pieredzes labāk nelikt, pēctam visu musarā varēs izmest.
Pati mašīna ar 2.5 + 5000eur, tas ir tad, kad viss ir gatavs(viss iespējamais ar kompja regulēšanu, degviela spirts, sprauslas utt) un var pūst trasē.
Pašam, bez iepriekšējas pieredzes labāk nelikt, pēctam visu musarā varēs izmest.
vai jauneklis pameiģina ja sanāks cepur nost viņam, ja nesanaks sapratīs ko nepareizi izdarijis un kādu piķi ira izmetis pats no kļūdām macīsies
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 35
- chevron_right