dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- …
- 350
- chevron_right
Super, paldies
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
ELRING arī nav slikta. Pagaidām vispār neesmu dzirdējis sliktus vārdus par kādu, bet vienreiz viens meistars sacīja, ka Victor Reinz esot mēsli, kaut gan 2x jau esmu šādas licis, no problem :) Ja nemaldos REINZ ir OEM supplajers.
Paskatatos pēs groziņa cenām, cenu amplitūda ir no 20ls līdz pat kautkādiem 90ls, tāpēc tāda aizdomāšanās kuru tad labāk pirkt...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
jaa, kaa jau maaris mineja, elring ari ir laba manta, victor reinz vispar top klase skaitas, atseviskas lietas iet kaa oem zem victor reinz. elring ir mazliet letak, tapec es svarstitos starp sim divam precem, parejas nemaz nezinu un neapsvertu...
katraa zinjaa galvas blive ir lieta uz kuru tu negribetu kapeiku draatet
katraa zinjaa galvas blive ir lieta uz kuru tu negribetu kapeiku draatet
...
nu, jāa, tāpēc jau radās jautājums par šīm firmām, jo nu dēļ tā ka gribēja santjikus ieekonomēt, ņemt otreiz nost galvu ne visai gribētos...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Jautājums,vai dīzeļa ģenerātoram ir oglītes,zinu ka ir bet vai ir tik viegli nomainīt kā otrajam golfam,vai šiem ir jajauc ģenerātors pa reizinātājiem?
Jāņem no auto nost būs, bet nav jāizķidā. tur dažas skrūvītes pa aizmuguri... uz ceļa samainīt diezgan neērts pasākums.huliits rakstīja:Jautājums,vai dīzeļa ģenerātoram ir oglītes,zinu ka ir bet vai ir tik viegli nomainīt kā otrajam golfam,vai šiem ir jajauc ģenerātors pa reizinātājiem?
Sveiki!
Nesen iegādājos e36 un no viņa īsti neko nesaprotu, tpc gribēju paintresēties
2.0 benzīna 6 cilindru motors......tpc gribēju uzzināt, kā var zināt vai ir vanos vai bez vanosa?!
Un vēl kas varētu būt par problēmu, ka šad tad tukšgaitā nokrīt apgriezieni uz kādiem 600 apgriezieniem un tad sāk trīcēt? Kas varētu būt par vainu? Kā var pārbaudīt vai sveces ie labas?
Nesen iegādājos e36 un no viņa īsti neko nesaprotu, tpc gribēju paintresēties
2.0 benzīna 6 cilindru motors......tpc gribēju uzzināt, kā var zināt vai ir vanos vai bez vanosa?!
Un vēl kas varētu būt par problēmu, ka šad tad tukšgaitā nokrīt apgriezieni uz kādiem 600 apgriezieniem un tad sāk trīcēt? Kas varētu būt par vainu? Kā var pārbaudīt vai sveces ie labas?
Pēdējais labojis labs_jaa - 22 Mar 2013, 19:24, kopā labots 1 reizi.
Te jau ar interneta diagnostiku jāsāk nodarboties!
Domājams, ja ir tādi jautājumi, krāj naudu un brauc uz servisu, tur sataisīs!
Domājams, ja ir tādi jautājumi, krāj naudu un brauc uz servisu, tur sataisīs!
d[-_-]b
Lūk bez Vanosa
Lūk ar Vanosu
Par tiem apgriezieniem - diagnostika palīdzēs... Daudz kādas vainas tur var būt.
Kāds var ieteikt Tukumā kādu normālu servisu?
es savējo taisu Dzinējā-Škodas centrā.
intresē,ja beigts kloķenes dačiks,viņš kļūdu izmet?es savu nevaru pielaist,pieslēdza pie kompi kļūdas nav ne vienas.kas varētu būt pie vainas?vienu dienu pastāvēja garažā un viss
Dandijs rakstīja:intresē,ja beigts kloķenes dačiks,viņš kļūdu izmet?es savu nevaru pielaist,pieslēdza pie kompi kļūdas nav ne vienas.kas varētu būt pie vainas?vienu dienu pastāvēja garažā un viss
jā būs kļūda (ja pavisam nav signāla, vai vads pušu utt). pie kāda "kompja" pieslēdza ?
hvz pats nebiju klāt,zvaniju uz servisu,teica ka elektriķis esot pieslēdzis.viņi domā ka vadības bloks beigts.
Nu ja serviss uzticams, nav pamata domāt savādāk.
sūknis griežas, dzirksts ir ?
sūknis griežas, dzirksts ir ?
sūknim ok,par dzirksti vēl nezin.skatīsies pirmdien.kad vilka šāva no izpūtēja un bija melni dūmi,bet neleca.man bija doma tieši par devēju.
Sāc skatīties vai dzirkstele ir.
Man bija reiz tāda problēma. Man tikai mašīna pati noslāpa, ar no sākuma domāju kloķenes dačiks nelasa, bet nu tas nebija pie vainas.
Izrādījās, ka dzirksteles nav, izjauca pussmotoru, nekā, beigās pieslēdzām pie kompja, nevienas kļūdas.
Gala vaina - EVB aizgāja ar dieviem.
Kaut kur tika micro mitrums (tikai nezinu kādā veidā) un nojūdzās, līdz ar to problēma tika atrisināta.
Tākā iesaku pārbaudīt vai ir dzirkstele, un ja tās nav, ja ir iespēja babū EVB tādu kā Tev der un pieslēdz notestē.
Bet nu, lieku 80% ka EVB bus pie vainas...
Man bija reiz tāda problēma. Man tikai mašīna pati noslāpa, ar no sākuma domāju kloķenes dačiks nelasa, bet nu tas nebija pie vainas.
Izrādījās, ka dzirksteles nav, izjauca pussmotoru, nekā, beigās pieslēdzām pie kompja, nevienas kļūdas.
Gala vaina - EVB aizgāja ar dieviem.
Kaut kur tika micro mitrums (tikai nezinu kādā veidā) un nojūdzās, līdz ar to problēma tika atrisināta.
Tākā iesaku pārbaudīt vai ir dzirkstele, un ja tās nav, ja ir iespēja babū EVB tādu kā Tev der un pieslēdz notestē.
Bet nu, lieku 80% ka EVB bus pie vainas...
kas vispār par dzinēju?Dandijs rakstīja:sūknim ok,par dzirksti vēl nezin.skatīsies pirmdien.kad vilka šāva no izpūtēja un bija melni dūmi,bet neleca.man bija doma tieši par devēju.
nu neticās, ka ecu būs aizgājis pie dieviem.
ja m52, tad lieku uz kloķenes/sadalenes devējiem (ir redzēts auto ar sadrupušu vadu izolāciju sadalenes devējam, visi vadi uz īso kopā - signāls pilnīgs kroplis, bet kļūdas nav)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tam es ar Tev piekrītu, bet ja ir iespēja dabūt citu-ejošu, pieslēgt un paskatīties, tad nu...., tur tā darbā ir augstākais 10 min...
Es protams neapgalvoju un nevaru pateikt 100%, bet nu, saku pēc pieredzes un iesaku pamēģināt!
Es protams neapgalvoju un nevaru pateikt 100%, bet nu, saku pēc pieredzes un iesaku pamēģināt!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- …
- 350
- chevron_right