dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- …
- 350
- chevron_right
Paskaties vai zonde darbojas, vai ari atvieno un pamēģini pabraukt bez tās, vai ir savādāk vai nekādu izmaiņu.huliits rakstīja:kas par vainu varetu buut,ka kipa dod ieksa vins taka lej pari un peec kadam 4 ram aiziet,ītkā iet bet neiet tā kā vajag,motors m50b25 vanos,ar asc ja tas ko maina
Gmm?
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
..
Pēdējais labojis huliits - 26 Mar 2013, 07:55, kopā labots 1 reizi.
Vēl pie šī visa ir tas,kad iedod gāzē un atlaid pedāli,apgriezieni nenokrītas uzreiz,bet ar tādu nelielu aizturiactivity rakstīja:Paskaties vai zonde darbojas, vai ari atvieno un pamēģini pabraukt bez tās, vai ir savādāk vai nekādu izmaiņu.huliits rakstīja:kas par vainu varetu buut,ka kipa dod ieksa vins taka lej pari un peec kadam 4 ram aiziet,ītkā iet bet neiet tā kā vajag,motors m50b25 vanos,ar asc ja tas ko maina
Gmm?
he9600 rakstīja:kompresija ir?fotoGrāfs rakstīja:Sveiciens visiem!
Lieta sekojoša.. Pārlasīju, nomainīju 2.8 motoram galvu (m52 b28).. Pierūcināju, bet strādā tikai 4 cilindri..
respektīvi, nestrādā pēdējie divi.. mainīju spoles vietām, sprauslas pārbaudīju.. viss ok, bet divi vienalga nestrādā..
Iespējams, ka kādam kas līdzīgs bijis.. Tāpēc, lūdzu, kadu padomu, kādā virziena meklēt nepilnību
P.S. Ceru, ka pareizajā sadaļā ierakstīju..
Kompresija tomēr nav 6tajā cilindrā - 0.. Pārējos virs ap 14...
Ielējām eļļu cilindrā, pārbaudīt gredzenus, vai nav nocepušies, bet izskatās, ka viss labi.. kopmensatorus ar pamainījām vietām izpludei.. Nav izmaiņu.. Šodien jāpaskatās kas ieplūdes pusē.. bet jeb kurā gadījumā..
Kādam ir kādas idejas?
Savādāk es jau nedēļu
pārmēri vēlreiz uzmanīgi kompresiju piektajā cilindrā. ņemot vērā kas iepriekš darīts smagi ož, ka esi uzlicis galīgi līku galvu vai aprāvis blokā vītni velkot (ir pašam gadījies , bet viss ir labojams ).
"jaunajai" galvai ligzdas pārrāberētas, vārsti saslīpēti?
"jaunajai" galvai ligzdas pārrāberētas, vārsti saslīpēti?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Galva tika saslīpēta un vārsti ar pieslīpēti, sapulēti.. nezinu, tiešām nav idejas..he9600 rakstīja:pārmēri vēlreiz uzmanīgi kompresiju piektajā cilindrā. ņemot vērā kas iepriekš darīts smagi ož, ka esi uzlicis galīgi līku galvu vai aprāvis blokā vītni velkot (ir pašam gadījies , bet viss ir labojams ).
"jaunajai" galvai ligzdas pārrāberētas, vārsti saslīpēti?
Būs jāiet motoram, lai atdod kompresiju
Ā, bet par 5 cilindru.. kompresija bija viszemākā no pārējiem, kuros bija - 13,7.. pārējos bija pāri pa 14, izņemot sesto 0
m52b28 ir klaboņa vanosa rajonā, spiežot gāzi sāk stiprāk klakšķēt. Varētu būt ka ķēdes spriegotājs izbeidzies?
Nu tā drifteri utt,kas bieži maina sajūgu,un rauj nost kārbu,kā cīnīties ar kārbas augšējām skrūvēm?vai tomēr vieglāk būs izraut motoru,cik sapratu,lai tiktu klāt staterim,jāņem nost ieplūdes kolektors,ja?
lai nonjemtu starteri iepludnieks nau obligati janjem nost. lai nonjemtu kaarbu, starteris nau janjem nost.
skruvem tiek klat no augsas, vieglak ir panjemt nozagjet atslegai galu un piemetinat vinju 90grados pie aclegas. taa bus vieglak tikt vinjam klat, un cilveks no apaksas skruuvee ar gariem pagarinajumiem. augsejais tik pietur lai negriezhas liidz
skruvem tiek klat no augsas, vieglak ir panjemt nozagjet atslegai galu un piemetinat vinju 90grados pie aclegas. taa bus vieglak tikt vinjam klat, un cilveks no apaksas skruuvee ar gariem pagarinajumiem. augsejais tik pietur lai negriezhas liidz
...
viiss butu labi ja motora karbas galu varetu nolaist zeme,bet nesanak,nezinu kapeec,varbuut tapec ka izputeju nevar nonemt
jautājums zinātājiem
palasījos par tiem big bore throttle body, jebšu droselēm ar lielāku diametru, ok tipa paliekot mašīna atsaucīgāka uz gāzes pedāli, tas labi.
tā kā mētajas viena 2.5vanos drosele izdomāju vnk paplašināt iekšējo diametru uz 68mm visā garumā, jo cik lasīju droselei katrā galā ir savādāks diametrs un pa vidu šaurāks.
jautājums vai nebūs problēmas ar šito pasākumu, ka būs droselei iekš diam. 68 visā garumā, protams tarenītis arī cits jataisa
palasījos par tiem big bore throttle body, jebšu droselēm ar lielāku diametru, ok tipa paliekot mašīna atsaucīgāka uz gāzes pedāli, tas labi.
tā kā mētajas viena 2.5vanos drosele izdomāju vnk paplašināt iekšējo diametru uz 68mm visā garumā, jo cik lasīju droselei katrā galā ir savādāks diametrs un pa vidu šaurāks.
jautājums vai nebūs problēmas ar šito pasākumu, ka būs droselei iekš diam. 68 visā garumā, protams tarenītis arī cits jataisa
BMW-Big Money Waste
Kad bija M50B25 ieplūdnieks, virsū stāvēja BBTB. Nekādu problēmu nav, ja viss ir uztaisīts pareizi. Atceries, ka droseles vārstam kantes nav taisnas, bet slīpas, kā arī atceries, ka nevar izvīlēt bezgalīgi, lai neiebrauktu tosola kanālos.
jeezinj. panjem kadu apmeram metru garu pagarianjumu un tiksi no aizmugures klat augsejam karbas skruvem taka nekjer. ja nau tad noziedo kadu isaku pagarinajumu un uztaisi vinju pa metru garaku.huliits rakstīja:viiss butu labi ja motora karbas galu varetu nolaist zeme,bet nesanak,nezinu kapeec,varbuut tapec ka izputeju nevar nonemt
...
Jautājums tāds - šodien ieskatoties zem eļļas korķa tika pamanīti uz paša korķa un arī vārstu vāka augšējā daļā dzelteni, puņķiem līdzīgi, nosēdumi. Kas tas ir un kāpēc ir radies? Ja vajag bildi, tad vakarā būs.
Ja ar dzinēju viss kārtībā, tad tas ir kondensāts, kas rodas aukstā laikā, ja maz braukā, īsus gabalus.
Otrs variants - tosols tiek pie eļļas, t.i., gavlas/blīves/bloka defekts.
Es lieku uz pirmo variantu.
Otrs variants - tosols tiek pie eļļas, t.i., gavlas/blīves/bloka defekts.
Es lieku uz pirmo variantu.
ja tie punkji ir tadi baltgan-dzelteni tad ganjau tosols tiek ellas jaa, itseviskji ja izgazhot pa ciemu tas korkjitis paliek vel baltaks vai gandriz pat pelecig-balts...mako rakstīja:Jautājums tāds - šodien ieskatoties zem eļļas korķa tika pamanīti uz paša korķa un arī vārstu vāka augšējā daļā dzelteni, puņķiem līdzīgi, nosēdumi. Kas tas ir un kāpēc ir radies? Ja vajag bildi, tad vakarā būs.
pedeja laika nav parkarsis dzinejs/uzvarijies tosols? ja ir tad ganjau ka galvas blivei pisec
pechka nav pekshni parstajusi sildit/vai chakareties - citreiz silda, citreiz ne?
Pēdējais labojis houseworx - 01 Apr 2013, 16:32, kopā labots 1 reizi.
Pečkai viss čiki jau visu ziemu, dzinējs arī nav bijis pārkarsēts. Droši vien dogmas minētais variants par īsajiem gabaliem. Man tādi regulāri jābraukā, kad mašīna knapi paspēj uzsilt, kad jau esmu atbraucis. Paldies...prāts vismaz mierīgs :)
mako rakstīja:Pečkai viss čiki jau visu ziemu, dzinējs arī nav bijis pārkarsēts. Droši vien dogmas minētais variants par īsajiem gabaliem. Man tādi regulāri jābraukā, kad mašīna knapi paspēj uzsilt, kad jau esmu atbraucis. Paldies...prāts vismaz mierīgs :)
Kondensāts!
Man gluži tādi pat apstākļi, mazi gabali jābraukā, sevišķi neveselīgi ziemas sezonā, tantes saka, ka labāk lai staigāju ar kājām!
kādam ir bijis m52b28 ar standarta gala bunduli, bet bez rezonātoriem? nebūs baigi pretīga skaņa? Vienkārši vēlos atbrīvoties no ''TUNING" bunduļa, bet māc šaubas ka standarta bundulis bez rezonatoriem varētu skanēt briesmīgi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- …
- 350
- chevron_right