dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
activity
Ziņojumi: 364
Pievienojies: 18 Apr 2011, 00:33
Braucu ar: BMW 325T
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 4
 
huliits rakstīja:kas par vainu varetu buut,ka kipa dod ieksa vins taka lej pari un peec kadam 4 ram aiziet,ītkā iet bet neiet tā kā vajag,motors m50b25 vanos,ar asc ja tas ko maina :hahaha:
Gmm? :rolleyes:
Paskaties vai zonde darbojas, vai ari atvieno un pamēģini pabraukt bez tās, vai ir savādāk vai nekādu izmaiņu.
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Profila bilde
huliits
Ziņojumi: 286
Pievienojies: 06 Jūn 2012, 23:35
Braucu ar: Coupe
Atrašanās vieta: Iecavas
..
Pēdējais labojis huliits - 26 Mar 2013, 07:55, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
huliits
Ziņojumi: 286
Pievienojies: 06 Jūn 2012, 23:35
Braucu ar: Coupe
Atrašanās vieta: Iecavas
activity rakstīja:
huliits rakstīja:kas par vainu varetu buut,ka kipa dod ieksa vins taka lej pari un peec kadam 4 ram aiziet,ītkā iet bet neiet tā kā vajag,motors m50b25 vanos,ar asc ja tas ko maina :hahaha:
Gmm? :rolleyes:
Paskaties vai zonde darbojas, vai ari atvieno un pamēģini pabraukt bez tās, vai ir savādāk vai nekādu izmaiņu.
Vēl pie šī visa ir tas,kad iedod gāzē un atlaid pedāli,apgriezieni nenokrītas uzreiz,bet ar tādu nelielu aizturi
Profila bilde
fotoGrāfs
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 24 Mar 2013, 18:07
he9600 rakstīja:
fotoGrāfs rakstīja:Sveiciens visiem!

Lieta sekojoša.. Pārlasīju, nomainīju 2.8 motoram galvu (m52 b28).. Pierūcināju, bet strādā tikai 4 cilindri..
respektīvi, nestrādā pēdējie divi.. mainīju spoles vietām, sprauslas pārbaudīju.. viss ok, bet divi vienalga nestrādā..
Iespējams, ka kādam kas līdzīgs bijis.. Tāpēc, lūdzu, kadu padomu, kādā virziena meklēt nepilnību :sad:

P.S. Ceru, ka pareizajā sadaļā ierakstīju..
kompresija ir?

Kompresija tomēr nav 6tajā cilindrā - 0.. Pārējos virs ap 14...
Ielējām eļļu cilindrā, pārbaudīt gredzenus, vai nav nocepušies, bet izskatās, ka viss labi.. kopmensatorus ar pamainījām vietām izpludei.. Nav izmaiņu.. Šodien jāpaskatās kas ieplūdes pusē.. bet jeb kurā gadījumā..

Kādam ir kādas idejas?

Savādāk es jau nedēļu :gigigi:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
pārmēri vēlreiz uzmanīgi kompresiju piektajā cilindrā. ņemot vērā kas iepriekš darīts smagi ož, ka esi uzlicis galīgi līku galvu vai aprāvis blokā vītni velkot (ir pašam gadījies :lol:, bet viss ir labojams ).
"jaunajai" galvai ligzdas pārrāberētas, vārsti saslīpēti?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
fotoGrāfs
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 24 Mar 2013, 18:07
he9600 rakstīja:pārmēri vēlreiz uzmanīgi kompresiju piektajā cilindrā. ņemot vērā kas iepriekš darīts smagi ož, ka esi uzlicis galīgi līku galvu vai aprāvis blokā vītni velkot (ir pašam gadījies :lol:, bet viss ir labojams ).
"jaunajai" galvai ligzdas pārrāberētas, vārsti saslīpēti?
Galva tika saslīpēta un vārsti ar pieslīpēti, sapulēti.. nezinu, tiešām nav idejas..

Būs jāiet :supeer: motoram, lai atdod kompresiju :D

Ā, bet par 5 cilindru.. kompresija bija viszemākā no pārējiem, kuros bija - 13,7.. pārējos bija pāri pa 14, izņemot sesto 0 :D
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
m52b28 ir klaboņa vanosa rajonā, spiežot gāzi sāk stiprāk klakšķēt. Varētu būt ka ķēdes spriegotājs izbeidzies?
Profila bilde
huliits
Ziņojumi: 286
Pievienojies: 06 Jūn 2012, 23:35
Braucu ar: Coupe
Atrašanās vieta: Iecavas
Nu tā drifteri utt,kas bieži maina sajūgu,un rauj nost kārbu,kā cīnīties ar kārbas augšējām skrūvēm?vai tomēr vieglāk būs izraut motoru,cik sapratu,lai tiktu klāt staterim,jāņem nost ieplūdes kolektors,ja? :hahaha:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
lai nonjemtu starteri iepludnieks nau obligati janjem nost. lai nonjemtu kaarbu, starteris nau janjem nost.
skruvem tiek klat no augsas, vieglak ir panjemt nozagjet atslegai galu un piemetinat vinju 90grados pie aclegas. taa bus vieglak tikt vinjam klat, un cilveks no apaksas skruuvee ar gariem pagarinajumiem. augsejais tik pietur lai negriezhas liidz
...
Profila bilde
huliits
Ziņojumi: 286
Pievienojies: 06 Jūn 2012, 23:35
Braucu ar: Coupe
Atrašanās vieta: Iecavas
viiss butu labi ja motora karbas galu varetu nolaist zeme,bet nesanak,nezinu kapeec,varbuut tapec ka izputeju nevar nonemt :rolleyes:
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
jautājums zinātājiem
palasījos par tiem big bore throttle body, jebšu droselēm ar lielāku diametru, ok tipa paliekot mašīna atsaucīgāka uz gāzes pedāli, tas labi.

tā kā mētajas viena 2.5vanos drosele izdomāju vnk paplašināt iekšējo diametru uz 68mm visā garumā, jo cik lasīju droselei katrā galā ir savādāks diametrs un pa vidu šaurāks.

jautājums vai nebūs problēmas ar šito pasākumu, ka būs droselei iekš diam. 68 visā garumā, protams tarenītis arī cits jataisa
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Kad bija M50B25 ieplūdnieks, virsū stāvēja BBTB. Nekādu problēmu nav, ja viss ir uztaisīts pareizi. Atceries, ka droseles vārstam kantes nav taisnas, bet slīpas, kā arī atceries, ka nevar izvīlēt bezgalīgi, lai neiebrauktu tosola kanālos.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
huliits rakstīja:viiss butu labi ja motora karbas galu varetu nolaist zeme,bet nesanak,nezinu kapeec,varbuut tapec ka izputeju nevar nonemt :rolleyes:
jeezinj. panjem kadu apmeram metru garu pagarianjumu un tiksi no aizmugures klat augsejam karbas skruvem taka nekjer. ja nau tad noziedo kadu isaku pagarinajumu un uztaisi vinju pa metru garaku.
...
Profila bilde
mako
Ziņojumi: 119
Pievienojies: 04 Sep 2012, 20:40
Braucu ar: e36 touring car
Atrašanās vieta: Mārupe
Jautājums tāds - šodien ieskatoties zem eļļas korķa tika pamanīti uz paša korķa un arī vārstu vāka augšējā daļā dzelteni, puņķiem līdzīgi, nosēdumi. Kas tas ir un kāpēc ir radies? Ja vajag bildi, tad vakarā būs.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ja ar dzinēju viss kārtībā, tad tas ir kondensāts, kas rodas aukstā laikā, ja maz braukā, īsus gabalus.
Otrs variants - tosols tiek pie eļļas, t.i., gavlas/blīves/bloka defekts.
Es lieku uz pirmo variantu.
Profila bilde
houseworx
Ziņojumi: 472
Pievienojies: 01 Nov 2011, 01:26
Atrašanās vieta: Jekabpils
Reputācija: 1
 
mako rakstīja:Jautājums tāds - šodien ieskatoties zem eļļas korķa tika pamanīti uz paša korķa un arī vārstu vāka augšējā daļā dzelteni, puņķiem līdzīgi, nosēdumi. Kas tas ir un kāpēc ir radies? Ja vajag bildi, tad vakarā būs.
ja tie punkji ir tadi baltgan-dzelteni tad ganjau tosols tiek ellas jaa, itseviskji ja izgazhot pa ciemu tas korkjitis paliek vel baltaks vai gandriz pat pelecig-balts...
pedeja laika nav parkarsis dzinejs/uzvarijies tosols? ja ir tad ganjau ka galvas blivei pisec :hahaha:

pechka nav pekshni parstajusi sildit/vai chakareties - citreiz silda, citreiz ne?
Pēdējais labojis houseworx - 01 Apr 2013, 16:32, kopā labots 1 reizi.
Attēls
Profila bilde
mako
Ziņojumi: 119
Pievienojies: 04 Sep 2012, 20:40
Braucu ar: e36 touring car
Atrašanās vieta: Mārupe
Pečkai viss čiki jau visu ziemu, dzinējs arī nav bijis pārkarsēts. Droši vien dogmas minētais variants par īsajiem gabaliem. Man tādi regulāri jābraukā, kad mašīna knapi paspēj uzsilt, kad jau esmu atbraucis. Paldies...prāts vismaz mierīgs :)
Profila bilde
houseworx
Ziņojumi: 472
Pievienojies: 01 Nov 2011, 01:26
Atrašanās vieta: Jekabpils
Reputācija: 1
 
nu tad priecajies, man gan nesen bija otrais vairantis :giggle:
Attēls
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 
mako rakstīja:Pečkai viss čiki jau visu ziemu, dzinējs arī nav bijis pārkarsēts. Droši vien dogmas minētais variants par īsajiem gabaliem. Man tādi regulāri jābraukā, kad mašīna knapi paspēj uzsilt, kad jau esmu atbraucis. Paldies...prāts vismaz mierīgs :)

Kondensāts!
Man gluži tādi pat apstākļi, mazi gabali jābraukā, sevišķi neveselīgi ziemas sezonā, tantes saka, ka labāk lai staigāju ar kājām!
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kādam ir bijis m52b28 ar standarta gala bunduli, bet bez rezonātoriem? nebūs baigi pretīga skaņa? Vienkārši vēlos atbrīvoties no ''TUNING" bunduļa, bet māc šaubas ka standarta bundulis bez rezonatoriem varētu skanēt briesmīgi.