dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- …
- 350
- chevron_right
Piedarbināt viegli? Varbūt sadalenes devējs niķojas. Bet šādi, tiešām var visu nomainīt..
Pamēģini akumulatoru uz 20min atvienot. Tad pievieno un mēģini braukt. Pastāsti pēc tam rezumē.
Pamēģini akumulatoru uz 20min atvienot. Tad pievieno un mēģini braukt. Pastāsti pēc tam rezumē.
bezjēdzīgi ir te kaut ko itkā stāstīt jo naudu tērēt negrib bet vienalga pamēģināšu. Kādā stāvoklī ir sveces? kādā stāvoklī ir svečvadi, jeb pīpītes? kāda ir pretestība svečvadiem? elementāri pārbaudāmas lietas ar kurām ir jāsāk. nevis jārauj visi devēji pa vienam nost
ja dzinējs sāk slāpuļot atvienojot masas mērītāju un kad pievieno atpakaļ apgriezieni paliek normāli,tad masas mērītājs nav pie vainas!
Man biya tada pati fishka pieliec roku pie svecvadiem sapratisi kur vaina momenta es vismaz sapratu !!
Kāds ir dzirdējis kaut ko, ka ja pieliek ūdens pilinātāju, tad palielinās kompresija un pie reizes tīrās motors? Dzirdēts no reāla gonšķika.
reāli pārbaudīts nav (tb nav vērts vaļā dzinējs pirms un pēc), bet tantes pieturā runāja ka itkā labi tīrot piedegumu. Par kompresiju gan buļļa kakas, ja gredzeniem ir pipec, tad nekas tur nevar palīdzēt, arī izdegušus vārstus ar ūdeni nesalabosi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
udens pilinataju? es biju dzirdejis par udens miglas laishanu ieksha, kas palidz attalinat detonaciju un ari nedaudz jaudu palielina sikajiem udens pilieninjiem iztvaikojot, kad degviela sadeg.
Lauris.V rakstīja:Sveiki! notika manam auto sekojosa problema un nekadies nevaru atrast kur ir vaina....
Lieta tada kad pielaizu vis ir kartiba..kadu britinju pabraucu ta sak uzreiz gibt nost un nau jaudas galigi un nemaz...palaizot gazi vala vairak negibst nost un ruc normali..ka gribu atkal uzsakt ta atkal rijas ciet un nekas nenotiek..bet kad iedodu pedali grida ta ureiz aiziet bet normali braucot karas nost... un manam autinjam uznak un tad atkal pariet tads nikis... kas varetu but ta pa vainu?????
Izradas ka bija parluzusi viena no dzineja lielajam "stoikam" (vai ka vinjas tur sauc) un dzinejs bija saskiebis uz vienu pusi... nomainiju to stoiku un uzreiz ta problema pazuda...ne vairs raustas ne ristas..visas problemas ir pazudusas...ka tas var but!!!!!! varbut kads var paskaidrot kads sakars saluzusai stoikai ar visam sim problemam ko ieprieks mineju...
Noteikti tāpēc ka nolūzis bija blakussēdētāja puses dzinēja kronšteins un dzinējam brīžiem mēdza pazust masa ar virsbūvi
ja.. bija tisi blakussedetaja puse noluzis.. apbrinojami ka viena detala beigta var ta iesaidot dzineju...
nejau dzinēja kronšteinā bij vaina, bet gan tajā ka nebij stabila masa dzinējam ar virsbūvi.
mainot noteikti redzēji ka tieši pie dzinēja kronšteina ir pieskrūvēts masas vads.
moskrūv'ē viņu vispāt nost un dodu 98% varbūtību ka auto vispār nevarēsi piedarbināt jo negriezīs starteris
mainot noteikti redzēji ka tieši pie dzinēja kronšteina ir pieskrūvēts masas vads.
moskrūv'ē viņu vispāt nost un dodu 98% varbūtību ka auto vispār nevarēsi piedarbināt jo negriezīs starteris
Gan jau ka ir pārunāts, bet pajautāšu...
Lieta tāda, kad nospiežot bremzes, pie iedarbināta dzinēja, pedālis paliek ciets, un sāk rīstīties motors...
staavot uz vietas jau, piespiežot bremzes gandrīz jau slapst nost...
Kas par vainu varētu būt ? Bremžu vakumņikam beigas ?
Lieta tāda, kad nospiežot bremzes, pie iedarbināta dzinēja, pedālis paliek ciets, un sāk rīstīties motors...
staavot uz vietas jau, piespiežot bremzes gandrīz jau slapst nost...
Kas par vainu varētu būt ? Bremžu vakumņikam beigas ?
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kads var pateikt ja rucošam motoram m50b20 ar vanosu norauju Gaisa meritajam štekeri un nekas nemainās - meritajs kaput?? Kad rucoām liek atpakal tad nopeld apgriezieni, gandriz noslapst un atkal ruc.
Bmw domats lai brauktu slīpi, taisni viņam galīgi nepatīk
m52b28 labāk liet 5w40 vai 10w40? Un cik daudz eļļu vajag, pie pilnas eļļas maiņas?
Labāk jau 5W40. Un pēc 7-8Ls, jo apm. 7L ieies sistēmā (ar visu filtru). Pēc grāmatas 6,5L.
Skaties trubās, kkur piesūc gaisu, visi simptomi atbilst. Ja trubas veselas, tad vakumņiks beigts, bet ties noplīst ļoti reti.G1RT5 rakstīja:Gan jau ka ir pārunāts, bet pajautāšu...
Lieta tāda, kad nospiežot bremzes, pie iedarbināta dzinēja, pedālis paliek ciets, un sāk rīstīties motors...
staavot uz vietas jau, piespiežot bremzes gandrīz jau slapst nost...
Kas par vainu varētu būt ? Bremžu vakumņikam beigas ?
varbut kadam noder :
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem
ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem
PPs : info nak no iekš slepena kanala no bm auto boksa
taka man neviens te konkreti nevareja atbildet un sapisu sev visu galvu ar to kartera ventilaciju un motora slapšanu iedarbinata stavokli tad mekleju atbildi pie profesionaļiem
ta tad:
1, m52 dzinejiem visiem atverot vaku kur lej elu motora ,pie iedarbinata dzineja ir jaslapst nost
2.kartera ventilaciju var parbaudit strada vai ne vienkarši, noraujot kartera ventilacijas bacoka trubu kas nak klat motora vakam tuvak vanosam ,aizspiezot ar roku ciet pašu trubu un comam japaprasa iedarbinat auto ja ta truba suc iekša gaisu tad viss ir OK ja nesuc tad gatavojies lieliem izdevumiem
PPs : info nak no iekš slepena kanala no bm auto boksa
Jāpamēģina savam būs arī Pēc teorijas tā arī vajadzētu būt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- …
- 350
- chevron_right