M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right
droseles ir vienādas tatad gofra derēs ja vien nemainisi mafu.
kapeikas iepišana ir tad ja nomaina vienīgi pašu kluci.
teorēstiski visam vajadzētu iet tāpat labi, m52 ir ļoti adaptīva vadība, tas ir tikai tā "varbūt", ka neies tik labi, kā ar 2.5 vadību/kartēm un mafu.
Pats vienreiz eksperimentējot biju savam 323 uzlicis kompi no 2.0, vienīgi ews kasti piekodēju, lai nebūtu jāstekerējas un čipi atslēgās jāmaina, pēc nobrauktiem pārdesmit km, jau atšķirību vairs nejutu.
kapeikas iepišana ir tad ja nomaina vienīgi pašu kluci.
teorēstiski visam vajadzētu iet tāpat labi, m52 ir ļoti adaptīva vadība, tas ir tikai tā "varbūt", ka neies tik labi, kā ar 2.5 vadību/kartēm un mafu.
Pats vienreiz eksperimentējot biju savam 323 uzlicis kompi no 2.0, vienīgi ews kasti piekodēju, lai nebūtu jāstekerējas un čipi atslēgās jāmaina, pēc nobrauktiem pārdesmit km, jau atšķirību vairs nejutu.
vai ir jega likt uz m52b25 no m52b28 sprauslas?bus kkada atšķiriba?
ne
Varbut diezgan stulbs jautajums.
Bet ar ko vizuali atskiras m52b23 no m52b25 -viens saka ka to uzreiz var pateikt,kip vienam viens vanos otram divi. Ta ir?
Kaa es varu noteikt kursh ir man?
Bet ar ko vizuali atskiras m52b23 no m52b25 -viens saka ka to uzreiz var pateikt,kip vienam viens vanos otram divi. Ta ir?
Kaa es varu noteikt kursh ir man?
Tāda b23 nav
Ar vienu vanos 170zs,Ar diviem 192zs?
Mlec, Ingus tak pagoogleee
M52 visiem 170hp vienvanosam un dubłuvanosam
M54 192
M50 192
M52 visiem 170hp vienvanosam un dubłuvanosam
M54 192
M50 192
Paldies par info
Var atšķirt M52tu no m54, jazin kur skatīties.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
jā uz DISA
bet diez vai te kāds zin kas tā tāda ir
bet diez vai te kāds zin kas tā tāda ir
Sveiki! Problēma tāda! Sāka neiet mašīna, pieslēdzu pie kompja, uzrādija kloķvarpstas deveju! Nomainiju(ne stock) izmaiņas ir, bet visi neverās tā pat! Kur problēma? Kāds varbūt var aizdot uz testu savu deveju? Varbūt ietrikt labu servisu?
Man tāpat bija, paskaties vai tev vakuma trubas vidas zem ieplūdnieka ir vietā, tas būtu pirmais..
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Ar ne oem devējiem, visai reāli, ka motors nestrādās kā vajag.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kloķvārpstas devējs vai nu lasa vai nelasa
mok kadam kkas tads gadijies...
m52b25 ar saviletu kompis.
gaaju uz apdzishanu pa shoseju-apm 180km/h
tad peksni kko atsava atpakal pa gm meritaju-taa vismaz izklausijaas.kadi divi plaukski bija.
apstajos malaa un saak duumi pa parsegu spraugam nakt laukaa un ssalonaa.ataisu parsegu dumi izgaist viss ok.
tad ar grutibam pielaidu bet jauda vispar nebija,max atrums 80km/h,
braucu pratigi majas.apm 3km,piebraucot pie majas atkal sak kupeet.
nakosaa ritaa pielaizu pez problemaam-pirmo kilometru gaaja zveeraa-pec tam atkal jauda pazuda vispaar.
kad uzsila tad kamer nebija 4k apgriezieni vispar nekusteejaas pilsetaa visu satiksmi kaveju,bet kaa 4k apgriezieni taa raviens nepajokam un veraas lopaa.
braucu uz garazu-apstajos un atkal tie duumi pa visu motortelpu un salonaa.izplude nekur klat neskaraas-pravotka ok.
bet varstu vaks viss karsts.nesaprotu no kurienes tie smirdigie duumi,
tukshgaitaa nenormali krataas-purina visu auto.
kartera ventilacija varbut aizdirsaas peksnji vai diez kas
varbut kadam bijis kas lidzigs-rit brauksu kko ardiit nost
m52b25 ar saviletu kompis.
gaaju uz apdzishanu pa shoseju-apm 180km/h
tad peksni kko atsava atpakal pa gm meritaju-taa vismaz izklausijaas.kadi divi plaukski bija.
apstajos malaa un saak duumi pa parsegu spraugam nakt laukaa un ssalonaa.ataisu parsegu dumi izgaist viss ok.
tad ar grutibam pielaidu bet jauda vispar nebija,max atrums 80km/h,
braucu pratigi majas.apm 3km,piebraucot pie majas atkal sak kupeet.
nakosaa ritaa pielaizu pez problemaam-pirmo kilometru gaaja zveeraa-pec tam atkal jauda pazuda vispaar.
kad uzsila tad kamer nebija 4k apgriezieni vispar nekusteejaas pilsetaa visu satiksmi kaveju,bet kaa 4k apgriezieni taa raviens nepajokam un veraas lopaa.
braucu uz garazu-apstajos un atkal tie duumi pa visu motortelpu un salonaa.izplude nekur klat neskaraas-pravotka ok.
bet varstu vaks viss karsts.nesaprotu no kurienes tie smirdigie duumi,
tukshgaitaa nenormali krataas-purina visu auto.
kartera ventilacija varbut aizdirsaas peksnji vai diez kas
varbut kadam bijis kas lidzigs-rit brauksu kko ardiit nost
Sāc ar kompresijas pārbaudi
Kartera ventilācijas membrānas pārbaudi
Kartera ventilācijas membrānas pārbaudi
Pie kā griezties par čiposanu vai flašosanu, kas tur m52 bija vajadzīgs? prasās kripatiņu vairāk, zelta pielūgtais m50 kolektors ir jau uzbāzts. Kādās naudās un ko vispār var iegūt no tā visa?
Varbūt jau pārunāts ,bet uz m52b25 uzliekot ecu ,izpludi un sprauslas no b28 ir kaut kas jāprogramme un vai būs labāk?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right