Apgriezienu peldēšanas problēmas

Profila bilde
jusii
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 06 Jūl 2014, 11:31
pa to ka gaisu rauj ieksa biju iedomajies bet ka lai parbauda kur rauj? un tur ir tads melns vacins aiz kolektora ar bmw emblemu tur pa mazu cauruminju loti stipri velk gaisu (snacot) izskatas ka tam cauramam tur jabut tapec domaju ka tas ir normali!
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Nevaru iedomāties uzreiz bet nu prikola pēc aplīmē ar izoleni un paskaties, vai veljoprojam staigā.
Profila bilde
jusii
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 06 Jūl 2014, 11:31
meginaju staiga tapat
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
nu tad sarunā ar kadu kuram ari ir m40 lai iedod tukšgaitas regulatoru. va ari ņem un uzmanīgāk pārbaudi visu ieplūdes gofru.
Profila bilde
essential
Ziņojumi: 160
Pievienojies: 22 Jūn 2014, 12:09
Braucu ar: 318i Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
jusii rakstīja:pa to ka gaisu rauj ieksa biju iedomajies bet ka lai parbauda kur rauj? un tur ir tads melns vacins aiz kolektora ar bmw emblemu tur pa mazu cauruminju loti stipri velk gaisu (snacot) izskatas ka tam cauramam tur jabut tapec domaju ka tas ir normali!
tiki galā ar problēmu?

Tas "mazais melnais vāciņš" ir kartera ventilācijas filtrs, viņā iekšā ir membrāna ar atsperi, kura pārplīst un tad tev sāk raut gaisu iekšā.
BMW kods: 11 15 1 247 133
Liec jaunu to filtru, nopērkams ir Grosā/ Sensonā/ Interkārā
Cenas ir dažādas ;)
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…” :D
Profila bilde
jusii
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 06 Jūl 2014, 11:31
aizvedu uz diagnostiku man patieica ka gaisa piesuksana gar PVC varstu un lambda beigta
Profila bilde
sputniks
Ziņojumi: 260
Pievienojies: 19 Jūn 2014, 11:08
Braucu ar: e36 coupe
Atrašanās vieta: Talsi
vrb nav gluži pa tēmu bet uz to pusi ir!
tātad šaize tāda ir 95. g 320 coupe
ir nomainīts 2.8 kompis un sprauslas no e39
un 2.5 ieplūde un izsplūde nezinu no kāda!
problēma sākas tur ka jaudas ziņā iet kā 1.6 vai nojāts 1.8 uz granti knapi var nokašāt ar 2 robu
degvielu ēd ka gaziks!
un vel kas ir dīvaini ir tas ka notiek kkas dīvains ar apgriezieniem pie pašas atdurītes (skatīt video)

https://www.youtube.com/watch?v=Knv2adBS2tE

ar čomu domājam ka vrb vajadzētu jaudīgāku sūkni lai padotu pietiekamu spiedienu tām 2.8 sprauslam stāv iekšā orģīnālais kas paradzēts 2.0! vsp iepriekšējais ipašnieks ķīmiķojis baigi bet ne lidz galam! šobrīd ari stāv orģinālais gaisa masas mēritājs bet ir atsprausts! pirms tērēju naudu jaunam 2.8 sūknim gribēju paintresēties ko zinātāji saka! jau iepriekš paldies!
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
:idiots:
Piedod, bet tur ir tāds gateris, domā uzliekot b28 kompi un sprauslas, ies kā b28 ? :D

Atsprausts gaisa masas mērītājs (dzinējs strādā vidējās vērtībās), nekādu korekciju.

Atklāšu Tev noslēpumu, 316/318/320/325/328 stāv viens un tas pats benzīna sūknis.

Es tavā gadījumā lieku uz to ka dēl 2.8 kompi/sprauslām, tas nabags tiek pārliets.

Risinājums (PM, man ir m52b20 vadība/ews/iespējams gaisa masas mērītājs), bet nu Tavā gadījumā tur tiešām ir gateris.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 
No visa kas tam 2,0 sadarīts varbūt tikai 2,5 ieplūdes kolektoram ir kaut kāda vērtība pārējo sprauslas utt. atpakaļ uz stock un būs ok, nav jēgas tonai devielas, savlaik testēju sporta sūkni 8bar spiedienu cauri oem 3bar spiediena regulātoram grūda 5bar, vienīgais ieguvums tukšgaitā atgāzes kosmosā.. ;)
e36
tolstij92
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 26 Aug 2014, 17:25
Warma nu tu tiki skaidribas ar apgriezieniem????
man ari tada pati problema.
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas
sveiki! problema tada ka apgriezieni peld tuksgaita no 1.5 lidz 2! kas pa vainu gaisas masa meritaju atvienojot ir ka nomierinas bet ta pat stav kadi 1.5
m40b16
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti
Apskaties vai gaisa šļauciņās nau plaisas, un ieplūdes gofrāā! viens no variantiem.
Mlinarts
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 25 Mai 2014, 22:07
Braucu ar: E91
Problēma!

Pēdējā laikā esmu novērojis,ka kupeja būdama auksta,stārtējot klāt,bik parūc,apgrizieni staigā,un sāk tā kā rīstīities,citreiz noslāpst,citreiz parīstas,parīstās un aiziet

Kas par problēmu ? :)
Attēls
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži
LASTKING rakstīja:Problēma!

Pēdējā laikā esmu novērojis,ka kupeja būdama auksta,stārtējot klāt,bik parūc,apgrizieni staigā,un sāk tā kā rīstīities,citreiz noslāpst,citreiz parīstas,parīstās un aiziet

Kas par problēmu ? :)
Diagnostika :hahaha:
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
mistrust rakstīja:sveiki! problema tada ka apgriezieni peld tuksgaita no 1.5 lidz 2! kas pa vainu gaisas masa meritaju atvienojot ir ka nomierinas bet ta pat stav kadi 1.5
m40b16

es parasti parbaudu vai gaisu piesūc papūšot starta gazi uz aizdomīgajām vietām.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
I'm_Infinite
Ziņojumi: 488
Pievienojies: 16 Aug 2011, 17:28
Braucu ar: M54B30 -e46
Sveiki biedri.
1. Par startēšanu... Tātad jau kādu laiku atpakaļ man bija problēma ar to, ka aukstā(reizēm arī tikai mitrā) pielaižot aukstu motoru apgriezieni lēkāja 1000 - 2500 robežās... Tā tas mēdz notikt 5-10 sec, ne vairāk un pēc tam auto it kā nomierinās.
Uzgāzējot it kā nav sevišķi jūtams nekas īpaši savāds, bet atlaižot gāzi brīvgaitas apgriezieni peld... Tas arī kādas 5 sec papeld un tad nomierinās. Un tā, kamēr motors neuzsilst. Uzsilstot parasti ir sakarīgāk.
2. Par siltu motoru... Tie apgriezieni it kā nepeld jūtami, bet brīvgaitā apgriezieni vienmēr turas ap 800rpm/min.
3. Un tagad kaut kāds "brīnums" ir noticis pēc akumulatora atvienošanas... Pat vairākas dienas pēc kārtas patestēju, kas notiek, ja atvieno klemmi un pēkšņi motors uzvedas savādāk (Protams uz kādu laiku, parasti kāda stunda.). Tagad tas motors, kad pielaižu tur apgriezienus ­­nedaudz virs 1100rpm/min, kamēr auksts un ~1000rpm kad uzsilst.
Pie tam pirms šī "brīnuma" atklāšanas man vienmēr ir bijis tā, ka piespiežot un tad atlaižot akseleratora pedāli apgriezieni momentāli krīt, bet tagad kādas 3 sec stāv uz vietas un tad krīt, bet krīt arī tā stabilāk nekā agrāk.
Es pie tās raustīšanās un jaudas zuduma(tikai pie pārslēgšanās) jau biju pieradis.

Tā kā es domāju, ka šis viss ir saistīts, tad varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja kādam ir tā bijis?
BRĪVGAITAS REGULATORS(ICV)?: Jo to man diagnostikā uzrādija kompis kā kļūdu, bet beigās atradu plaisu ieplūdes gofrai tajā savienojuma vietā, kur spraužas tā regulatora ieplūdes trubiņa. To es protams uzliku jaunu un citas trubas neatradu ka būtu plaisājušas, vai nepievienotas.

Ja 1. punkts ar 2. un 3. punktu nav saistīti, tad vai var būt, ka 1. punktu izraisa dzinēja temperatūras devējs, kas čakarējas(t.i. Ne vienmēr rāda temperatūru, reizēm noraustās.)?
Un vai var būt tā, ka man ieķeras ICV un nestrādā kā vajag, bet kad es noņemu un uzlieku klemmi, tad viņš saņem kautkādu impulsu un atlec vaļā? Jeb man tur kaut kas cits iet uz īso?
Kā šo izskaidrot? Minējumus studijā. M50B20
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 
Sveiki! Kāds varbūt zin, kur es varētu nopirkt ieplūdei gumijas, te pat lv, vai pasūtot ārpus lv, par jēdzīgām cenām?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
ronsonol
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 21 Aug 2014, 11:28
Vai kloķenes apgriezienu devējs var būt pie vainas tam ka ir paaugstināts CO atgāzēs vai atgāzes regulē tikai zonde?
Profila bilde
Vl@dis
Ziņojumi: 168
Pievienojies: 28 Apr 2013, 09:29
Braucu ar: 206
Atrašanās vieta: Riga,JUgLa-3
Sveiki visiem.ludzu pec palidzibas.problema tada - peld apgriezieni
Aukstu iedarbinu turas uz 1.5k,pec laika sak lekat no 0.8k lidz 2k apmeram.
Nesen ielit motors m50b25,itka slikti salika isputeju visa garuma.vai varetu vaina but isputeja? :doh:
Vainu varbut nomira droseles dačiks? Ka var šas detaljas parbaudit?neesmu nekads tur meistars :gigigi:
viewtopic.php?f=18&t=2190
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 
Man gan iedarbinot nedaudz paturas uz 1.5k un pec tam noiet uz normu, arī inteeresē kas varētu būt pa vainu