Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 19
- chevron_right
pa to ka gaisu rauj ieksa biju iedomajies bet ka lai parbauda kur rauj? un tur ir tads melns vacins aiz kolektora ar bmw emblemu tur pa mazu cauruminju loti stipri velk gaisu (snacot) izskatas ka tam cauramam tur jabut tapec domaju ka tas ir normali!
Nevaru iedomāties uzreiz bet nu prikola pēc aplīmē ar izoleni un paskaties, vai veljoprojam staigā.
meginaju staiga tapat
nu tad sarunā ar kadu kuram ari ir m40 lai iedod tukšgaitas regulatoru. va ari ņem un uzmanīgāk pārbaudi visu ieplūdes gofru.
tiki galā ar problēmu?jusii rakstīja:pa to ka gaisu rauj ieksa biju iedomajies bet ka lai parbauda kur rauj? un tur ir tads melns vacins aiz kolektora ar bmw emblemu tur pa mazu cauruminju loti stipri velk gaisu (snacot) izskatas ka tam cauramam tur jabut tapec domaju ka tas ir normali!
Tas "mazais melnais vāciņš" ir kartera ventilācijas filtrs, viņā iekšā ir membrāna ar atsperi, kura pārplīst un tad tev sāk raut gaisu iekšā.
BMW kods: 11 15 1 247 133
Liec jaunu to filtru, nopērkams ir Grosā/ Sensonā/ Interkārā
Cenas ir dažādas
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
aizvedu uz diagnostiku man patieica ka gaisa piesuksana gar PVC varstu un lambda beigta
vrb nav gluži pa tēmu bet uz to pusi ir!
tātad šaize tāda ir 95. g 320 coupe
ir nomainīts 2.8 kompis un sprauslas no e39
un 2.5 ieplūde un izsplūde nezinu no kāda!
problēma sākas tur ka jaudas ziņā iet kā 1.6 vai nojāts 1.8 uz granti knapi var nokašāt ar 2 robu
degvielu ēd ka gaziks!
un vel kas ir dīvaini ir tas ka notiek kkas dīvains ar apgriezieniem pie pašas atdurītes (skatīt video)
https://www.youtube.com/watch?v=Knv2adBS2tE
ar čomu domājam ka vrb vajadzētu jaudīgāku sūkni lai padotu pietiekamu spiedienu tām 2.8 sprauslam stāv iekšā orģīnālais kas paradzēts 2.0! vsp iepriekšējais ipašnieks ķīmiķojis baigi bet ne lidz galam! šobrīd ari stāv orģinālais gaisa masas mēritājs bet ir atsprausts! pirms tērēju naudu jaunam 2.8 sūknim gribēju paintresēties ko zinātāji saka! jau iepriekš paldies!
tātad šaize tāda ir 95. g 320 coupe
ir nomainīts 2.8 kompis un sprauslas no e39
un 2.5 ieplūde un izsplūde nezinu no kāda!
problēma sākas tur ka jaudas ziņā iet kā 1.6 vai nojāts 1.8 uz granti knapi var nokašāt ar 2 robu
degvielu ēd ka gaziks!
un vel kas ir dīvaini ir tas ka notiek kkas dīvains ar apgriezieniem pie pašas atdurītes (skatīt video)
https://www.youtube.com/watch?v=Knv2adBS2tE
ar čomu domājam ka vrb vajadzētu jaudīgāku sūkni lai padotu pietiekamu spiedienu tām 2.8 sprauslam stāv iekšā orģīnālais kas paradzēts 2.0! vsp iepriekšējais ipašnieks ķīmiķojis baigi bet ne lidz galam! šobrīd ari stāv orģinālais gaisa masas mēritājs bet ir atsprausts! pirms tērēju naudu jaunam 2.8 sūknim gribēju paintresēties ko zinātāji saka! jau iepriekš paldies!
Piedod, bet tur ir tāds gateris, domā uzliekot b28 kompi un sprauslas, ies kā b28 ?
Atsprausts gaisa masas mērītājs (dzinējs strādā vidējās vērtībās), nekādu korekciju.
Atklāšu Tev noslēpumu, 316/318/320/325/328 stāv viens un tas pats benzīna sūknis.
Es tavā gadījumā lieku uz to ka dēl 2.8 kompi/sprauslām, tas nabags tiek pārliets.
Risinājums (PM, man ir m52b20 vadība/ews/iespējams gaisa masas mērītājs), bet nu Tavā gadījumā tur tiešām ir gateris.
No visa kas tam 2,0 sadarīts varbūt tikai 2,5 ieplūdes kolektoram ir kaut kāda vērtība pārējo sprauslas utt. atpakaļ uz stock un būs ok, nav jēgas tonai devielas, savlaik testēju sporta sūkni 8bar spiedienu cauri oem 3bar spiediena regulātoram grūda 5bar, vienīgais ieguvums tukšgaitā atgāzes kosmosā..
e36
Warma nu tu tiki skaidribas ar apgriezieniem????
man ari tada pati problema.
man ari tada pati problema.
sveiki! problema tada ka apgriezieni peld tuksgaita no 1.5 lidz 2! kas pa vainu gaisas masa meritaju atvienojot ir ka nomierinas bet ta pat stav kadi 1.5
m40b16
m40b16
Apskaties vai gaisa šļauciņās nau plaisas, un ieplūdes gofrāā! viens no variantiem.
Problēma!
Pēdējā laikā esmu novērojis,ka kupeja būdama auksta,stārtējot klāt,bik parūc,apgrizieni staigā,un sāk tā kā rīstīities,citreiz noslāpst,citreiz parīstas,parīstās un aiziet
Kas par problēmu ? :)
Pēdējā laikā esmu novērojis,ka kupeja būdama auksta,stārtējot klāt,bik parūc,apgrizieni staigā,un sāk tā kā rīstīities,citreiz noslāpst,citreiz parīstas,parīstās un aiziet
Kas par problēmu ? :)
DiagnostikaLASTKING rakstīja:Problēma!
Pēdējā laikā esmu novērojis,ka kupeja būdama auksta,stārtējot klāt,bik parūc,apgrizieni staigā,un sāk tā kā rīstīities,citreiz noslāpst,citreiz parīstas,parīstās un aiziet
Kas par problēmu ? :)
mistrust rakstīja:sveiki! problema tada ka apgriezieni peld tuksgaita no 1.5 lidz 2! kas pa vainu gaisas masa meritaju atvienojot ir ka nomierinas bet ta pat stav kadi 1.5
m40b16
es parasti parbaudu vai gaisu piesūc papūšot starta gazi uz aizdomīgajām vietām.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Sveiki biedri.
1. Par startēšanu... Tātad jau kādu laiku atpakaļ man bija problēma ar to, ka aukstā(reizēm arī tikai mitrā) pielaižot aukstu motoru apgriezieni lēkāja 1000 - 2500 robežās... Tā tas mēdz notikt 5-10 sec, ne vairāk un pēc tam auto it kā nomierinās.
Uzgāzējot it kā nav sevišķi jūtams nekas īpaši savāds, bet atlaižot gāzi brīvgaitas apgriezieni peld... Tas arī kādas 5 sec papeld un tad nomierinās. Un tā, kamēr motors neuzsilst. Uzsilstot parasti ir sakarīgāk.
2. Par siltu motoru... Tie apgriezieni it kā nepeld jūtami, bet brīvgaitā apgriezieni vienmēr turas ap 800rpm/min.
3. Un tagad kaut kāds "brīnums" ir noticis pēc akumulatora atvienošanas... Pat vairākas dienas pēc kārtas patestēju, kas notiek, ja atvieno klemmi un pēkšņi motors uzvedas savādāk (Protams uz kādu laiku, parasti kāda stunda.). Tagad tas motors, kad pielaižu tur apgriezienus nedaudz virs 1100rpm/min, kamēr auksts un ~1000rpm kad uzsilst.
Pie tam pirms šī "brīnuma" atklāšanas man vienmēr ir bijis tā, ka piespiežot un tad atlaižot akseleratora pedāli apgriezieni momentāli krīt, bet tagad kādas 3 sec stāv uz vietas un tad krīt, bet krīt arī tā stabilāk nekā agrāk.
Es pie tās raustīšanās un jaudas zuduma(tikai pie pārslēgšanās) jau biju pieradis.
Tā kā es domāju, ka šis viss ir saistīts, tad varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja kādam ir tā bijis?
BRĪVGAITAS REGULATORS(ICV)?: Jo to man diagnostikā uzrādija kompis kā kļūdu, bet beigās atradu plaisu ieplūdes gofrai tajā savienojuma vietā, kur spraužas tā regulatora ieplūdes trubiņa. To es protams uzliku jaunu un citas trubas neatradu ka būtu plaisājušas, vai nepievienotas.
Ja 1. punkts ar 2. un 3. punktu nav saistīti, tad vai var būt, ka 1. punktu izraisa dzinēja temperatūras devējs, kas čakarējas(t.i. Ne vienmēr rāda temperatūru, reizēm noraustās.)?
Un vai var būt tā, ka man ieķeras ICV un nestrādā kā vajag, bet kad es noņemu un uzlieku klemmi, tad viņš saņem kautkādu impulsu un atlec vaļā? Jeb man tur kaut kas cits iet uz īso?
Kā šo izskaidrot? Minējumus studijā. M50B20
1. Par startēšanu... Tātad jau kādu laiku atpakaļ man bija problēma ar to, ka aukstā(reizēm arī tikai mitrā) pielaižot aukstu motoru apgriezieni lēkāja 1000 - 2500 robežās... Tā tas mēdz notikt 5-10 sec, ne vairāk un pēc tam auto it kā nomierinās.
Uzgāzējot it kā nav sevišķi jūtams nekas īpaši savāds, bet atlaižot gāzi brīvgaitas apgriezieni peld... Tas arī kādas 5 sec papeld un tad nomierinās. Un tā, kamēr motors neuzsilst. Uzsilstot parasti ir sakarīgāk.
2. Par siltu motoru... Tie apgriezieni it kā nepeld jūtami, bet brīvgaitā apgriezieni vienmēr turas ap 800rpm/min.
3. Un tagad kaut kāds "brīnums" ir noticis pēc akumulatora atvienošanas... Pat vairākas dienas pēc kārtas patestēju, kas notiek, ja atvieno klemmi un pēkšņi motors uzvedas savādāk (Protams uz kādu laiku, parasti kāda stunda.). Tagad tas motors, kad pielaižu tur apgriezienus nedaudz virs 1100rpm/min, kamēr auksts un ~1000rpm kad uzsilst.
Pie tam pirms šī "brīnuma" atklāšanas man vienmēr ir bijis tā, ka piespiežot un tad atlaižot akseleratora pedāli apgriezieni momentāli krīt, bet tagad kādas 3 sec stāv uz vietas un tad krīt, bet krīt arī tā stabilāk nekā agrāk.
Es pie tās raustīšanās un jaudas zuduma(tikai pie pārslēgšanās) jau biju pieradis.
Tā kā es domāju, ka šis viss ir saistīts, tad varbūt kāds var padalīties pieredzē, ja kādam ir tā bijis?
BRĪVGAITAS REGULATORS(ICV)?: Jo to man diagnostikā uzrādija kompis kā kļūdu, bet beigās atradu plaisu ieplūdes gofrai tajā savienojuma vietā, kur spraužas tā regulatora ieplūdes trubiņa. To es protams uzliku jaunu un citas trubas neatradu ka būtu plaisājušas, vai nepievienotas.
Ja 1. punkts ar 2. un 3. punktu nav saistīti, tad vai var būt, ka 1. punktu izraisa dzinēja temperatūras devējs, kas čakarējas(t.i. Ne vienmēr rāda temperatūru, reizēm noraustās.)?
Un vai var būt tā, ka man ieķeras ICV un nestrādā kā vajag, bet kad es noņemu un uzlieku klemmi, tad viņš saņem kautkādu impulsu un atlec vaļā? Jeb man tur kaut kas cits iet uz īso?
Kā šo izskaidrot? Minējumus studijā. M50B20
Sveiki! Kāds varbūt zin, kur es varētu nopirkt ieplūdei gumijas, te pat lv, vai pasūtot ārpus lv, par jēdzīgām cenām?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Vai kloķenes apgriezienu devējs var būt pie vainas tam ka ir paaugstināts CO atgāzēs vai atgāzes regulē tikai zonde?
Sveiki visiem.ludzu pec palidzibas.problema tada - peld apgriezieni
Aukstu iedarbinu turas uz 1.5k,pec laika sak lekat no 0.8k lidz 2k apmeram.
Nesen ielit motors m50b25,itka slikti salika isputeju visa garuma.vai varetu vaina but isputeja?
Vainu varbut nomira droseles dačiks? Ka var šas detaljas parbaudit?neesmu nekads tur meistars
Aukstu iedarbinu turas uz 1.5k,pec laika sak lekat no 0.8k lidz 2k apmeram.
Nesen ielit motors m50b25,itka slikti salika isputeju visa garuma.vai varetu vaina but isputeja?
Vainu varbut nomira droseles dačiks? Ka var šas detaljas parbaudit?neesmu nekads tur meistars
viewtopic.php?f=18&t=2190
Man gan iedarbinot nedaudz paturas uz 1.5k un pec tam noiet uz normu, arī inteeresē kas varētu būt pa vainu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 19
- chevron_right