Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 18
- chevron_right
Pie labas slodzes, un labām sadalenēm jā.Gailums rakstīja:kāpēc? vārsti trūks nost?-AF- rakstīja:Var, bet nevajag, es pat teiktu nedrīkst
Pietam, ja motors negriežas vairāk par 7200rpm, tad to nah nevajag.
Samuldejies, m52b20 ir 145mm klaniVladlen rakstīja:M50b20, m50b25, m52b28, m52b20, m54b30 un vel daudziem
Nu sk tatad labak bus buvet m52 bloka bus vien jaliek m52b28 uz galda , un ko darit ar vadibu ? atstat to pasu stock siemens MS41?
Pēdējais labojis kutju - 01 Mar 2017, 18:54, kopā labots 1 reizi.
Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam?
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam?
Bus m54b30 virzuli un klokene! Nu re man vairak vajag prieks ielas ikdienaiBucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam?
Nav doma ar cabrio pa trasi maukt
ne ne, turbo aplikācija labāk čugunā, savādāk jātaisa visādi vijeboni alumīnija blokam lai nešķobās pamati un špiļkas no bloka nerauj ārā.Bucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam?
A tā atmo motoru labāk alu bloka un vēl izcili atrast perfektu ar nikasilu, nikasils slīd daudz labāk nekā čuguns = lēnāk dilst un vieglāk griežas motors.
Cik noprotu tad m52 bloks tiesi ir ar nikasila parklajumu ! iznak manaa srokera varianta idealiseeingman rakstīja:ne ne, turbo aplikācija labāk čugunā, savādāk jātaisa visādi vijeboni alumīnija blokam lai nešķobās pamati un špiļkas no bloka nerauj ārā.Bucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam?
A tā atmo motoru labāk alu bloka un vēl izcili atrast perfektu ar nikasilu, nikasils slīd daudz labāk nekā čuguns = lēnāk dilst un vieglāk griežas motors.
Var, bet nevajagKrabiz rakstīja:Kāds nav prikola pēc pētījis vai tds blokā var salikt M57D30 iekšas?
Tur 2 veidu bloki irkutju rakstīja:Cik noprotu tad m52 bloks tiesi ir ar nikasila parklajumu ! iznak manaa srokera varianta idealiseeingman rakstīja:ne ne, turbo aplikācija labāk čugunā, savādāk jātaisa visādi vijeboni alumīnija blokam lai nešķobās pamati un špiļkas no bloka nerauj ārā.Bucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam?
A tā atmo motoru labāk alu bloka un vēl izcili atrast perfektu ar nikasilu, nikasils slīd daudz labāk nekā čuguns = lēnāk dilst un vieglāk griežas motors.
To otro veidu nav īsti jēgas pieminēt - unicorn.Vladlen rakstīja: Tur 2 veidu bloki ir
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
doma bij likt uz stock m50 sadalenēm un limits 7500rpm. M52 galva, m50b28 non vanos. M52 atsperes par mīkstu...-AF- rakstīja:Pie labas slodzes, un labām sadalenēm jā.Gailums rakstīja:kāpēc? vārsti trūks nost?-AF- rakstīja:Var, bet nevajag, es pat teiktu nedrīkst
Pietam, ja motors negriežas vairāk par 7200rpm, tad to nah nevajag.
slodze- praktiski drifta stils, mēdz būt arī garāki dopi, līdz 3-4km pilnā slodzē.
Ptotams, ka nevajag to veco dīzeli čakarēt, bet savā ziņā būtu pat mazliet interesanti salikt tādu, ja nav baigais gemars ar iekšu derēšanu. Ar stock turbo spiedienu un sūkni, lai galva uzreiz nesaplīst.Vladlen rakstīja:Var, bet nevajagKrabiz rakstīja:Kāds nav prikola pēc pētījis vai tds blokā var salikt M57D30 iekšas?
neliec enģeļus
nu nu, pāris ģilzētus esmu redzējisKikaps rakstīja:To otro veidu nav īsti jēgas pieminēt - unicorn.Vladlen rakstīja: Tur 2 veidu bloki ir
Es Tev arī vienu varu parādīt, savā kompaktā. Bet uz kopējā m52 fona, ir dikti reti.seeingman rakstīja:nu nu, pāris ģilzētus esmu redzējisKikaps rakstīja:To otro veidu nav īsti jēgas pieminēt - unicorn.Vladlen rakstīja: Tur 2 veidu bloki ir
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Nu bet unicorn gluzi nav, unicorns ir m20 24 varstu galva
doma bij likt uz stock m50 sadalenēm un limits 7500rpm. M52 galva, m50b28 non vanos. M52 atsperes par mīkstu...Gailums rakstīja:kāpēc? vārsti trūks nost?-AF- rakstīja:ar, bet nevajag, es pat teiktu nedrīkst
slodze- praktiski drifta stils, mēdz būt arī garāki dopi, līdz 3-4km pilnā slodzē.[/quote]
Hmh. Un vēl pasaki ka uz hidrokompensātoriem?
Bezvanosa atsperes diez vai var uzskatīt par uzlabojumu. Viņas nederēs ar 6mm vārstiem. Teorētiski var mēģināt augšējās šaibas un suharikus likt no jaunākiem TDS ar 6mm vārstiem. Nezinu, vai kāds to ir mēģinājis. Ja gribi nedārgas, labas atsperes, tad priekš 7mm vārstiem der no s50b30, priekš 6mm vārstiem no s50b32. Viņas panes lielākus apgriezienus un sporta sadalenes.
Uz 6mm vārstiem šaibas un suhariki der no M50TU, tad var salikt dubultās atsperes no non vanos galvas.
Hidrokompensatori nebūs bmw...
Hidrokompensatori nebūs bmw...
M50tu nav paredzēta iekšējā atspere. Nezinu, kā viņa uzvedīsies ar tādu augšējo šaibu. TDSam ir dubultās atsperes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 18
- chevron_right