TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 35
- chevron_right
Kompresijas samazināšanai ir iespējams m50b25 bez vanos iekrāmet virzuļus no tautā saucamā ''1.8is'' ?
ceru uz pamatotu atbildi, paldies :)
ceru uz pamatotu atbildi, paldies :)
virzuļi der katrā ziņā no m52b25 der 200% pazīstams cilvēks ielika
jautājums bija par kompresijas samazināšanu, m52b25 virzuļi ir pat augstāki par m50b25, vai vienādi. m52b28 toč būs zemāki, bet is'a dzīvē nēsmu redzējis
m50b25tu un m52b25 virzuļi ir mazdrusciņ augstāki par m52b28 m50b25 ir vēl augstāki
Kads no forumieshiem ir uzstutejis turbu uz m52b28? Par 2.5 viss ir skaidrs, bet biss vajag info par 2.8
ko tu tur nesaproti no ta 2.8?
Visiem vanos dzinejiem virzuli ir ar taisno pauri
paaukstinatas kompresijas!
Ja gribi turbo vienigie virzuli jedzigie ir m50b25 nevanos
paaukstinatas kompresijas!
Ja gribi turbo vienigie virzuli jedzigie ir m50b25 nevanos
Princips jau tas pats, kas 2.5, nekas jau tur pa lielam nemainās.Rottus rakstīja:Kads no forumieshiem ir uzstutejis turbu uz m52b28? Par 2.5 viss ir skaidrs, bet biss vajag info par 2.8
Jautājums, vai kādam ir bijusi saistība ar 1.8 tds turbīnas aizvietošanu ar 2.5tds turbīnu?
lietotāja shadowscreen topikā var par to palasīt un viņam pašam uzjautāt, ir darījis un griezās labi!valters_o rakstīja:Jautājums, vai kādam ir bijusi saistība ar 1.8 tds turbīnas aizvietošanu ar 2.5tds turbīnu?
Labs vakars!
Gribu paris jautājumus!
Ja es gribētu turbonizēt bembi kurš motõrs tam būtu vispiemērotākais 2,5 2,8 vai 3,0! Kurs būtu lētāks un kurš spiestu vairāk jaudu!
cik varētu būt aptuvenā summa turbonizēšanai!
aptuveno jaudu vēlos no 320-350Zs
UUUUn vai man izdevīgāk vnk nesanāktu nopirkt m3 3.2! :)
Gribu paris jautājumus!
Ja es gribētu turbonizēt bembi kurš motõrs tam būtu vispiemērotākais 2,5 2,8 vai 3,0! Kurs būtu lētāks un kurš spiestu vairāk jaudu!
cik varētu būt aptuvenā summa turbonizēšanai!
aptuveno jaudu vēlos no 320-350Zs
UUUUn vai man izdevīgāk vnk nesanāktu nopirkt m3 3.2! :)
Ja tu uzdod šādus jautājumus tad noteikti izdevīgaks būs m3 3.2sputniks rakstīja:Labs vakars!
Gribu paris jautājumus!
Ja es gribētu turbonizēt bembi kurš motõrs tam būtu vispiemērotākais 2,5 2,8 vai 3,0! Kurs būtu lētāks un kurš spiestu vairāk jaudu!
cik varētu būt aptuvenā summa turbonizēšanai!
aptuveno jaudu vēlos no 320-350Zs
UUUUn vai man izdevīgāk vnk nesanāktu nopirkt m3 3.2! :)
Sāc vismaz ar aptuveno budžetusputniks rakstīja:Labs vakars!
Gribu paris jautājumus!
Ja es gribētu turbonizēt bembi kurš motõrs tam būtu vispiemērotākais 2,5 2,8 vai 3,0! Kurs būtu lētāks un kurš spiestu vairāk jaudu!
cik varētu būt aptuvenā summa turbonizēšanai!
aptuveno jaudu vēlos no 320-350Zs
UUUUn vai man izdevīgāk vnk nesanāktu nopirkt m3 3.2! :)
No sākuma atrodi M3...Burvis rakstīja:Sāc vismaz ar aptuveno budžetusputniks rakstīja:Labs vakars!
Gribu paris jautājumus!
Ja es gribētu turbonizēt bembi kurš motõrs tam būtu vispiemērotākais 2,5 2,8 vai 3,0! Kurs būtu lētāks un kurš spiestu vairāk jaudu!
cik varētu būt aptuvenā summa turbonizēšanai!
aptuveno jaudu vēlos no 320-350Zs
UUUUn vai man izdevīgāk vnk nesanāktu nopirkt m3 3.2! :)
15 000 eiro
būs tev stabili 320-350hp un nebūs katru gadu jāmaina motors.
būs tev stabili 320-350hp un nebūs katru gadu jāmaina motors.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
zuze, beidz dirst vienreizzuze91 rakstīja:15 000 eiro
būs tev stabili 320-350hp un nebūs katru gadu jāmaina motors.
Nu parēķini pats
Vems 900 eiras (bez programēšanas un pravotkas un regulācijas)
kolektors 1000-1500eiro
turbo sadalenes schrick vai VAC - 1500-2000 eiro viena
Pati turbīna 0 km (no plaukta) 2500+ eiro
Normāls wastegate minimums 500 eiras
bloka/galcas blīve no attiecīga materiāla (dzels lētākais cik es zinu) ~ 150 eiro lētāko 0 km esmu redzējis te pat Zviedrijā
Jajau galva nost tad uzreiz arī virzuļu grupu mainam uz kaltajiem CP Forged Piston Set (M50b25 Euro Engine) ~ 800-900 eiro
Heavy duty vārsti pilns sets 24 vārsti ~ 400 eiro
Visdrīzāk jauns MAP arī vajadzēs (cenas nezinu 3bār + MAP`am )
Trubas uz ic (te var nelikt jaunu) hvz cik
Pats IC (uz momentu cenas nepateikšu) hvz cik
silikona savienojumi un šņagi (te var nelikt jaunu) hvz cik
Eļļas šļaukas padeve un atplūde (te var nelikt jaunu) hvz cik
Eļļas dzeses kits (te var nelikt jaunu) cena jaunam ebaya 100-150 paundi
Lielās sprauslas 550cc+ (te var nelikt jaunu) 300-600eiro
Degvielas sūknis/ņi - te var sākties jautrība zviedri liek otru sūkni bākā ,vāciets un uk liek orģinālā vieta boshu 255l/h 60-90eiras cik ēbajā lēti variatrast
Nu tad vel pie tās jaudas Sajūgs pateiks atā pie pirmā pūtiena Te pat forumā keramiku 228mm pa 150 eiro varēja dabūt cik viņštur hvz.
Un tad vel vajadzēs pulksteņus jo pie šitāda konstrukora vajag zināt kas tew tur priekšā notiek. Tātad Aidfueal + platā zonde ~ 100 eiro mazlietot var dabūt + vajag holy boost gauge ar vakumlīniju. hvz cik viņi nāk.
Un tad nāk lielākā jautrība.
Ja pats dari tad būs pa lēto ja nē - nu jā ...
Skrūvēšana
Pravotkas lodēšana uz VEMS
Programēšana
Regulēšana
Kartera metināšana
Trubu/silikona graizīšana
Šis ir rupš uzmetums kas tika noskaidrots ~ 2 gadi atpakaļ ar cilvēku kas šeit pat forumā liek turbīnas.
Tīri daļās uz minimālo kas man bija pierakstīts 8369 eiro un tas ir rupšs uzmetums, tur ir vel visādi sīkumi un vel cenu maiņas un ja vel sūta kautko no USA vai Honkongas (teiksim silikonu) tad vel muitas nodokļi.
Te nav pist kapeiku un mainīt motoru katrus 6mēnešus ,tā lai nav hihihaha ,bet pa nopietni lai nav problēmu.
Jā var uzlikt pa 500latiem un jā uzjautā Pacham kā viņam izgāja ar 2.0 Turbo dzinēju.
Vems 900 eiras (bez programēšanas un pravotkas un regulācijas)
kolektors 1000-1500eiro
turbo sadalenes schrick vai VAC - 1500-2000 eiro viena
Pati turbīna 0 km (no plaukta) 2500+ eiro
Normāls wastegate minimums 500 eiras
bloka/galcas blīve no attiecīga materiāla (dzels lētākais cik es zinu) ~ 150 eiro lētāko 0 km esmu redzējis te pat Zviedrijā
Jajau galva nost tad uzreiz arī virzuļu grupu mainam uz kaltajiem CP Forged Piston Set (M50b25 Euro Engine) ~ 800-900 eiro
Heavy duty vārsti pilns sets 24 vārsti ~ 400 eiro
Visdrīzāk jauns MAP arī vajadzēs (cenas nezinu 3bār + MAP`am )
Trubas uz ic (te var nelikt jaunu) hvz cik
Pats IC (uz momentu cenas nepateikšu) hvz cik
silikona savienojumi un šņagi (te var nelikt jaunu) hvz cik
Eļļas šļaukas padeve un atplūde (te var nelikt jaunu) hvz cik
Eļļas dzeses kits (te var nelikt jaunu) cena jaunam ebaya 100-150 paundi
Lielās sprauslas 550cc+ (te var nelikt jaunu) 300-600eiro
Degvielas sūknis/ņi - te var sākties jautrība zviedri liek otru sūkni bākā ,vāciets un uk liek orģinālā vieta boshu 255l/h 60-90eiras cik ēbajā lēti variatrast
Nu tad vel pie tās jaudas Sajūgs pateiks atā pie pirmā pūtiena Te pat forumā keramiku 228mm pa 150 eiro varēja dabūt cik viņštur hvz.
Un tad vel vajadzēs pulksteņus jo pie šitāda konstrukora vajag zināt kas tew tur priekšā notiek. Tātad Aidfueal + platā zonde ~ 100 eiro mazlietot var dabūt + vajag holy boost gauge ar vakumlīniju. hvz cik viņi nāk.
Un tad nāk lielākā jautrība.
Ja pats dari tad būs pa lēto ja nē - nu jā ...
Skrūvēšana
Pravotkas lodēšana uz VEMS
Programēšana
Regulēšana
Kartera metināšana
Trubu/silikona graizīšana
Šis ir rupš uzmetums kas tika noskaidrots ~ 2 gadi atpakaļ ar cilvēku kas šeit pat forumā liek turbīnas.
Tīri daļās uz minimālo kas man bija pierakstīts 8369 eiro un tas ir rupšs uzmetums, tur ir vel visādi sīkumi un vel cenu maiņas un ja vel sūta kautko no USA vai Honkongas (teiksim silikonu) tad vel muitas nodokļi.
Te nav pist kapeiku un mainīt motoru katrus 6mēnešus ,tā lai nav hihihaha ,bet pa nopietni lai nav problēmu.
Jā var uzlikt pa 500latiem un jā uzjautā Pacham kā viņam izgāja ar 2.0 Turbo dzinēju.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
nu nav tik lielas tās izmaksas un vislabak es ietektu likt uz m43b18 bez problemam var dabut tos 300 - 400 hp jo ja nokust kautkas jauns motors maksā 60 eur a ej un atrodi pec tam tadu 2,5 vai 2,8 pa letu ciparu un tas jau sadardzina izmaksas .....
P.S Zinu jo coms savā servisā uztaisīja visu to .. un nebija tie 8300 eur labi kadas 2,5 bija
P.S Zinu jo coms savā servisā uztaisīja visu to .. un nebija tie 8300 eur labi kadas 2,5 bija
Tur jau tā atšķirība starp budžetu un nopietno.
Budžetā tu ej un meklē citumotoru. Kas taisa nopietni viņi nemeklē citu motoru jo sataisīts kā vajag.
Budžetā tu ej un meklē citumotoru. Kas taisa nopietni viņi nemeklē citu motoru jo sataisīts kā vajag.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 35
- chevron_right