dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 350
- chevron_right
atgaiso sistemu
Viss bumbās Tieši tā, atgaisoju un ir labs. Tagad tik jāuzliek el. ventilātors.
Vairs nav bumbās Šodien izgāzu un viss antifreez iznāca ārā pa korķi :(
Lūdzu iedodat step by step, vai arī uzrakstat, kā pareizi atgaisot, sākot ar to ka esmu jau uzlicis radiatoru un vel neesmu ieleejis antifreezu
p.s. salons auksts, un uzkarst pēc vienas šķēres.
p.s.s. vecajam radiatoram bija klāt pievienots kaut kāds štekers (pasažieru pusē) šim nav tādu iespēju. Kam viņš vispār domāts? Agrāk bija kondiška.
p.s.s.s.s.s.s.s Starp citu, pasažier pusē tā truba kas nāk no radiatora ir vēsa.
Lūdzu iedodat step by step, vai arī uzrakstat, kā pareizi atgaisot, sākot ar to ka esmu jau uzlicis radiatoru un vel neesmu ieleejis antifreezu
p.s. salons auksts, un uzkarst pēc vienas šķēres.
p.s.s. vecajam radiatoram bija klāt pievienots kaut kāds štekers (pasažieru pusē) šim nav tādu iespēju. Kam viņš vispār domāts? Agrāk bija kondiška.
p.s.s.s.s.s.s.s Starp citu, pasažier pusē tā truba kas nāk no radiatora ir vēsa.
ja ta truba ir vesa termostats netaisas valja, un tas sledzis domats kondishkai
Sakritība? vai tomēr termostats kaut kādā veidā varēja sačākarēties pārdurot radiatoru.
Var but, vai ari liels gaisa korkis bija.
Atvieno kreiso shlangu no termostata, pielej caur to antifrizu lidz sak tecet ara no ta, tad pievieno shlangu termostata korpusam, tad labo shlangu atvieno no radiatora ari pielej lidz sak tecet ara un uzreiz uzmauc uz radiatora, parbaudi antifriza limeni radiatora bachoka, ja nepiecieshams pielej, idarbini auto lai ruc tukshgaita, pechku uz max karstumu uzregule. Kad uzsils lidz darba temperaturai(termostats valja un kreisais shlangs silts) jasak atgaisot - izskruve atgaisoshanas skruvi uz radiatora, pacel dzineja apgriezienus lidz 2000, kad vairs neputis burbulus bet teces tikai antifrizs skruve to ciet, parbaudi vel reiz limeni radiatora. Pavizinies bishkinj, vel reiz pamegini atgaisot, tad nakoshaja rita vel reiz parbaudi limeni, ja galva nav plaisu un termostats strada vajadzetu but
Atvieno kreiso shlangu no termostata, pielej caur to antifrizu lidz sak tecet ara no ta, tad pievieno shlangu termostata korpusam, tad labo shlangu atvieno no radiatora ari pielej lidz sak tecet ara un uzreiz uzmauc uz radiatora, parbaudi antifriza limeni radiatora bachoka, ja nepiecieshams pielej, idarbini auto lai ruc tukshgaita, pechku uz max karstumu uzregule. Kad uzsils lidz darba temperaturai(termostats valja un kreisais shlangs silts) jasak atgaisot - izskruve atgaisoshanas skruvi uz radiatora, pacel dzineja apgriezienus lidz 2000, kad vairs neputis burbulus bet teces tikai antifrizs skruve to ciet, parbaudi vel reiz limeni radiatora. Pavizinies bishkinj, vel reiz pamegini atgaisot, tad nakoshaja rita vel reiz parbaudi limeni, ja galva nav plaisu un termostats strada vajadzetu but
Pēdējais labojis Vitalx325 - 24 Dec 2011, 17:07, kopā labots 1 reizi.
Kur dabūt kādu step by step, kā pārbaudīt zobsiksnas atzīmes M40B16 motoram?
Šķiet, ka varētu būt pārlekusi.
Šķiet, ka varētu būt pārlekusi.
nav tur atzīmes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sapratu tikai to, ka pie spararata jāiebāž kautkas
Varbūt ieliec vēl kādu bildi!?
Varbūt ieliec vēl kādu bildi!?
Uz priekšējā šķivoka ir atzīme, kā arī uz bloka.
ja metkas veelies tikai paarbaudiit, tad kaa jau mineeja uz priekshas skivoka ir atziime, ja maini zobeni, tad vajadzes sos spectoolus uzsuutiit/uztaisit pie virpotaja.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
man ir 2.0 vanoss ir tāda problēma ka pie 2000 apgriezieniem parādās nelāga skaņa vanosā bet citos apgriezienos tās skaņas nav...
uzliekot no m50b25 iepluudi uz m52b28,patēriņš mainās?
BMWLIEPAJA.LV
Tīri teorētiski - cik smaga kāja. Pēc idejas, tiek vairāk gaiss dzinējā, līdz ar to arī vairāk benzīnu vajag, bet tas viss atkarīgs no tā, cik dziļi spiedīsi pedāli :)
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21 ... 992#p36992lauris rakstīja:man ir 2.0 vanoss ir tāda problēma ka pie 2000 apgriezieniem parādās nelāga skaņa vanosā bet citos apgriezienos tās skaņas nav...
Paldies par atbildi,tātad varu likt droši.dogMa rakstīja:Tīri teorētiski - cik smaga kāja. Pēc idejas, tiek vairāk gaiss dzinējā, līdz ar to arī vairāk benzīnu vajag, bet tas viss atkarīgs no tā, cik dziļi spiedīsi pedāli :)
BMWLIEPAJA.LV
nesen sanaaca nomainiit dzineeju... viss bija ok, bet vienu briidi auto negrib iisti lekt, ilgi jastarte tad itkaa pielec, apgriezieni nelekaa viss itkaa o,k bet pie zemiem apgriezieniem auto taka ristas un trukst jauda... trubas visas itkaa vietaa, gofra arii vesela... auto e36 m52b28.
Man arī bija līdzīgi. Pieslēdzot pie kompja parādīja sadalenes devēja kļūdu. Pamēģini izraut štekeri no vadības bloka un saslēgt par jaunu. Manā gadījumā vnk nebija kontakta.marxxx rakstīja:nesen sanaaca nomainiit dzineeju... viss bija ok, bet vienu briidi auto negrib iisti lekt, ilgi jastarte tad itkaa pielec, apgriezieni nelekaa viss itkaa o,k bet pie zemiem apgriezieniem auto taka ristas un trukst jauda... trubas visas itkaa vietaa, gofra arii vesela... auto e36 m52b28.
Sveiki visiem, sekojoša problēma 318is m42 dzinējs 92gada, trūkst jaudas, un apgrieizienu problēmas, nomainiju masas mērītāju, un sveces, cerēju ka būs labāk, nekas nemainās
sveces met ciet, kā šāda tipa dzinējiem var saregulēt aizdedzi, lai degmaisijums būtu labāks, ja kko nepareizi saku, izlabojiet
sveces met ciet, kā šāda tipa dzinējiem var saregulēt aizdedzi, lai degmaisijums būtu labāks, ja kko nepareizi saku, izlabojiet
aizdedzi regule kompis, aizbrauc uz jedzigu diagnostiku ja vel neesi bijis, un izmeri dzinejam kompresiju.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 350
- chevron_right