Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Zinu, ka nav pārāk aktuāls jautājums, bet varbūt kāds zin... Ja lieku M43 motoram M40 ieplūdi, tad vadības bloks arī jāliek no M40?
Attēls
neusaidlers
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 07 Mai 2012, 11:37
Varbut kads ir domajis ielikt sev 4.4 v8 spridzekli. Man tads dzinejs ir pina zbora. Tel22103301
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 
ja tas 4.4 ir automāts tad kārbu vajag obligāti no 4.4,vai 4.0,3.5,der?kādas kārbas der?un kas vajadzīgs lai ieliktu?ar vadiem tak tur sapisties var laikam.kam ir pieredze?
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 
m60 4.0 5aatrumu ruchka vai m62 4.4 6atrumu ruchka!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
e30.lv, niku gan patreiz neatceros, kaads bij uzmetinaajis zf m50 kaarbai grozu, lai var uzlikt uz m60..tads prieks 100ls vai 100 ar astiti izmaksaa, ja pareizi sapratu..
sīpols
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 16 Mar 2012, 21:46
Braucu ar: 316i
ir pāris jautājumi par dzinēja swapu:
1. kas vēl jāmaina, ja 1.6 kompotā gribas iestutēt 1.8is. Kārba var palikt tā pati ?
2. kas jāmaina, ja 1.8i sedenā grib iestutēt 1.8is ? :rolleyes:
Profila bilde
EV5200
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 23 Mar 2011, 00:30
Braucu ar: auto
nekādu problēmu tur ir plug and play.... :D

ja vajaga motoru ir ļoti labs 1,8is

pats tam jau izgāju cauri, pa šiem jautājumiem varu pakonsultēt.....
Mārtiņa Riepu Serviss
Jelgava
Pērnavas iela 36
22550505
Profila bilde
mathias
Ziņojumi: 394
Pievienojies: 07 Apr 2011, 20:41
Braucu ar: Mpakotu E36
Atrašanās vieta: Rīga
Negribēju lasīt visas 10 lapas tapēc jautāšu! mainīšu motoru no m52b25 uz m52b28 gribeju zinaat ko man vajag! cik saprotu pravodka der ja man ir m52 jau? Un kā ir ar sūkniem un gaisa masas meritaju ari der vai vajag nob28? Un ko vel vajag sadai mainai?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Teorētiski viss ir labi, tik paskaties, kādi diametri gaisa masas mērītājiem, vai neatšķiras, bet laikam, ka nevajadzētu. Sūkni droši atstāj to pašu. Par vadības bloku gan nezinu, iespējams, ka pie tāda tilpuma pats "pieregulēsies", iesp., ka nebūs jāmaina, bet to, lai kāds gudrāks atbild :gigigi:
Profila bilde
mathias
Ziņojumi: 394
Pievienojies: 07 Apr 2011, 20:41
Braucu ar: Mpakotu E36
Atrašanās vieta: Rīga
skaidrs pagaidām paldies!!
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is
kadas atšķiribas ir 2.5td no 2.5tds dzineja? to ka interkuleris stav to zinu, bet ieplude,galva? un kas ir jamaina lai no td uztaisit tds?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Vadība un interkūleris + tam piederošie sīkumi.
Motors 1:1.
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is
vadiba domats kompis? man iepludnieks atšķiras, ka es redzeju tds motoriem tad atgazes varsts skruvejas pie iepludnieka, a man viņš iemontets talak aluminija trubā. vai tam nav nozīmes?
Profila bilde
laponis
Ziņojumi: 82
Pievienojies: 21 Aug 2012, 23:51
Braucu ar: melnu kūti
Atrašanās vieta: Jūrmalas

22 Aug 2012, 00:13

Sveiki!

Jautājums sekojoš, kas vajadzīgs M40 uz M42 vai M44 swapam un cik rentabla ir šī pārbūve?

Cik sapratu vajag motoru ar visiem vadiem, un smadzenēm, bet kādā avotā izlasīju arī ka kārbas esot atšķirīgas, tāpēc sāku šaubīties apr vajadzīgo.

Liels paldies apr palīdzību jau iepriekš :)
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 
mathias rakstīja:Negribēju lasīt visas 10 lapas tapēc jautāšu! mainīšu motoru no m52b25 uz m52b28 gribeju zinaat ko man vajag! cik saprotu pravodka der ja man ir m52 jau? Un kā ir ar sūkniem un gaisa masas meritaju ari der vai vajag nob28? Un ko vel vajag sadai mainai?
viss ir viens pret viens, masas mērītājs arī der, pravodka der, vadi der, vajag tikai klanus un virzulus no 2.8! kompī vajag iešūt 2.8 vadību, to vari izdārīt pie jebkura auto elektriķa kurš māk izdzēst 2.5 vadību un ieinstālēt no interneta nokačātu stock 2.8 vadībū. ;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
laponis
Ziņojumi: 82
Pievienojies: 21 Aug 2012, 23:51
Braucu ar: melnu kūti
Atrašanās vieta: Jūrmalas

22 Aug 2012, 16:47

Cik sapratu ir plug and play?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

22 Aug 2012, 18:11

Ja ir motors ar visu apkarināmo un vadību, tad plug&play. Kārba der tā pati, tik varbūt ir vērts padomāt par sajūga komplektu, t.i., spararatu, sajūgu, kurvi. Tā, lai tur slodzi.
Profila bilde
laponis
Ziņojumi: 82
Pievienojies: 21 Aug 2012, 23:51
Braucu ar: melnu kūti
Atrašanās vieta: Jūrmalas

22 Aug 2012, 18:55

OK :)

Varbūt kādam no foruma lietotājiem ir lieks, vietu aizņemoš M44 vai M42 ar vadību un pārējām komponentēm?
Profila bilde
oscar
Ziņojumi: 1364
Pievienojies: 10 Apr 2011, 21:11
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Mālpils/Rīga
Reputācija: 2
 

28 Aug 2012, 23:50

;)
ciruliss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 22:12
Braucu ar: M40B16
Atrašanās vieta: Kuldīga

03 Sep 2012, 14:33

Sveiki,

Piektdienas vakarā dzima nedaudz slima ideja, kā būtu, ja būtu, ka M51 aizstātu ar M50, skaidrs ir tas ka nepieciešams ir pats dzinējs + vadiba + kārba + izpūtējs...kam vēl butu jāpievērš uzmanība, lai saprastu, kas tad ir ērtāk, pārdod/samainīt auto vai taisīt šo joku ?