Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 18
- chevron_right
ir salikti vairāki ar m50tu aigšējo šaibu, m50nv apakšējām šaibām, strādā labi sūdzību nav.
Var jau likt no s50b32 augšējo šaibu, bet dārgi sanāks.
Var jau likt no s50b32 augšējo šaibu, bet dārgi sanāks.
M50b20 pietiek "gaļas" vai labāk b25 borēt uz lielāku diametru?
B25 labāk borēt,
Jo b20 jau izborejot uz 84mm ir plāna siena samērā, iedomājies ja borēsi uz 84.
Par cik sapistu bloku b25 ir var teikt 95% tad atrast kādu izejmateriālu nebūs problēmu
Jo b20 jau izborejot uz 84mm ir plāna siena samērā, iedomājies ja borēsi uz 84.
Par cik sapistu bloku b25 ir var teikt 95% tad atrast kādu izejmateriālu nebūs problēmu
Ir sazāģēts m50b20 bloks, izborējot uz 84mm pāris vietās cilindra siena paliek 1.5mm - salūzīs.
Varbūt lējumi atšķiras, jo ir vairāki lējuma nr varianti, visus neesmu sazāģējis
Varbūt lējumi atšķiras, jo ir vairāki lējuma nr varianti, visus neesmu sazāģējis
Uz atmosfēras 1,5mm nekas nesaluzīs, Krievijā čaļi pat ar turbām līdz 400hp vālē ar borētu b20 bloku uz 84.
Es gan tā nedarītu, bet atmosfērai toč nav ko mīzt
Pietam tie 1.5 mm laikam bija pašā apakšā dzesēšanas kanāla lejā, kur slodzes nav
Es gan tā nedarītu, bet atmosfērai toč nav ko mīzt
Pietam tie 1.5 mm laikam bija pašā apakšā dzesēšanas kanāla lejā, kur slodzes nav
M52B25 bloks
M50TUB25 galva
2.8 kloķene
M52B25 virzuļi
135mm klaņi
Blokam 0.5mm nost
Sanāk 2.8 ar CR ~10,5:1
Būs ok?
Abas NV ieplūdes sadalenes un Vanos amputēts. Vadība Bosch 402
M50TUB25 galva
2.8 kloķene
M52B25 virzuļi
135mm klaņi
Blokam 0.5mm nost
Sanāk 2.8 ar CR ~10,5:1
Būs ok?
Abas NV ieplūdes sadalenes un Vanos amputēts. Vadība Bosch 402
tik pēc tam aizdzen saregulēt vadību CR būs ok atmo motoram, var pat celt augstāk.
+m3Gailums rakstīja:tik pēc tam aizdzen saregulēt vadību CR būs ok atmo motoram, var pat celt augstāk.
ar to visu cr vajadzetu sanakt bik virs 11:1
Ja brauksi uz e98 droši taisi cr līdz 11.5Nixon rakstīja:M52B25 bloks
M50TUB25 galva
2.8 kloķene
M52B25 virzuļi
135mm klaņi
Blokam 0.5mm nost
Sanāk 2.8 ar CR ~10,5:1
Būs ok?
Abas NV ieplūdes sadalenes un Vanos amputēts. Vadība Bosch 402
Kuri 86mm bore virzuļi piemēroti strokeri, pagaidām viss tr apstājies ir doma par opel c20xe bet parokoties netā c20let izskatās piemērotāki
Zinu ka no toyotas kaut kādi derot
Nezini no kura dzinēja tieši?
Paldies
ņem let, es savulaik uz ātro nepapētot, ka let ir tikpat lēti un pieejami, pasūtīju xe.kasiks rakstīja:Kuri 86mm bore virzuļi piemēroti strokeri, pagaidām viss tr apstājies ir doma par opel c20xe bet parokoties netā c20let izskatās piemērotāki
Cilvēki brauc ar hondas 87mm, kur jāpārfrēzē tikai bedres vārstiem, augstums un pirksta diametrs der, sīkāk prasi Raitim.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Af šito jau skatījos, nevaru sakontaktēt Agri no e34 foruma, kadi viņam virzuļi, viņš nedaudz pirksta vietu pārtaisīja un gropes izfrēzēja, būs jājautā Raitim jo tas recepti zinās toč
Jautājums sekojošs ka varētu piecelt m52b20 jaudu vnk ir tāda lieta ka motora tilpumam jābūt 2.0 bet vaig vairāk zirgus Bik ka varetu to panākt, ko iesakat izdarīt?
Niknākas sadalenes
Lielāks cr
Saborēta galva
Atvieglināti vārsti
Zirneklis
Saregulēta vadība
P.s tas viss kopā ir łoti dārgi..
Lielāks cr
Saborēta galva
Atvieglināti vārsti
Zirneklis
Saregulēta vadība
P.s tas viss kopā ir łoti dārgi..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 18
- chevron_right