TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 35
- chevron_right
zuze91 rakstīja:Nu parēķini pats
Vems 900 eiras (bez programēšanas un pravotkas un regulācijas)
kolektors 1000-1500eiro
turbo sadalenes schrick vai VAC - 1500-2000 eiro viena
Pati turbīna 0 km (no plaukta) 2500+ eiro
Normāls wastegate minimums 500 eiras
bloka/galcas blīve no attiecīga materiāla (dzels lētākais cik es zinu) ~ 150 eiro lētāko 0 km esmu redzējis te pat Zviedrijā
Jajau galva nost tad uzreiz arī virzuļu grupu mainam uz kaltajiem CP Forged Piston Set (M50b25 Euro Engine) ~ 800-900 eiro
Heavy duty vārsti pilns sets 24 vārsti ~ 400 eiro
Visdrīzāk jauns MAP arī vajadzēs (cenas nezinu 3bār + MAP`am )
Trubas uz ic (te var nelikt jaunu) hvz cik
Pats IC (uz momentu cenas nepateikšu) hvz cik
silikona savienojumi un šņagi (te var nelikt jaunu) hvz cik
Eļļas šļaukas padeve un atplūde (te var nelikt jaunu) hvz cik
Eļļas dzeses kits (te var nelikt jaunu) cena jaunam ebaya 100-150 paundi
Lielās sprauslas 550cc+ (te var nelikt jaunu) 300-600eiro
Degvielas sūknis/ņi - te var sākties jautrība zviedri liek otru sūkni bākā ,vāciets un uk liek orģinālā vieta boshu 255l/h 60-90eiras cik ēbajā lēti variatrast
Nu tad vel pie tās jaudas Sajūgs pateiks atā pie pirmā pūtiena Te pat forumā keramiku 228mm pa 150 eiro varēja dabūt cik viņštur hvz.
Un tad vel vajadzēs pulksteņus jo pie šitāda konstrukora vajag zināt kas tew tur priekšā notiek. Tātad Aidfueal + platā zonde ~ 100 eiro mazlietot var dabūt + vajag holy boost gauge ar vakumlīniju. hvz cik viņi nāk.
Un tad nāk lielākā jautrība.
Ja pats dari tad būs pa lēto ja nē - nu jā ...
Skrūvēšana
Pravotkas lodēšana uz VEMS
Programēšana
Regulēšana
Kartera metināšana
Trubu/silikona graizīšana
Šis ir rupš uzmetums kas tika noskaidrots ~ 2 gadi atpakaļ ar cilvēku kas šeit pat forumā liek turbīnas.
Tīri daļās uz minimālo kas man bija pierakstīts 8369 eiro un tas ir rupšs uzmetums, tur ir vel visādi sīkumi un vel cenu maiņas un ja vel sūta kautko no USA vai Honkongas (teiksim silikonu) tad vel muitas nodokļi.
Te nav pist kapeiku un mainīt motoru katrus 6mēnešus ,tā lai nav hihihaha ,bet pa nopietni lai nav problēmu.
Jā var uzlikt pa 500latiem un jā uzjautā Pacham kā viņam izgāja ar 2.0 Turbo dzinēju.
zuze91 rakstīja:Tur jau tā atšķirība starp budžetu un nopietno.
Budžetā tu ej un meklē citumotoru. Kas taisa nopietni viņi nemeklē citu motoru jo sataisīts kā vajag.
Pilniigas mulkjiibas ...par 10-15 tuukstoshiem evro var uzbuuveet motoru sev un veel noturbanizeet kaiminjam pa daargo !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
mans budžets ir 5k ar iespējamu pacēlumu ja vajag! Tas ir ieskaitot mašīnu! parcik mašīnu taisos ņemt kkur vacija-holande-beļģija! Tpc prasu vai man izdevīgāk butu paņemt m3 3,2 pa 5 pakām vai sterilu 323 vai 328 pa 1 k un vai tas būtu iespējams pa 4 pakām pectam viņu normāli nnoturbinizēt tā lai man virzuļi nedanco pa pārsegu!
Nu tad lūdzu Karrlo pilnu detalizētu sarakstu studijā prieks M52B28 un M50B20 motoriem. No A līdz Ž / Cents centā zem 15 000 eiro.
2 Motori
Jauda katram 320-350hp (ne mazāk ne vairāk) stabilus ne ar nagiem izvilktus.
Motoram jākalpo vismaz 200 000 km ikdienas režīmā bez kapitalkas.Brauc un apkope un viss.
2 Motori
Jauda katram 320-350hp (ne mazāk ne vairāk) stabilus ne ar nagiem izvilktus.
Motoram jākalpo vismaz 200 000 km ikdienas režīmā bez kapitalkas.Brauc un apkope un viss.
Pēdējais labojis ValtersZ - 05 Dec 2014, 12:42, kopā labots 1 reizi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Sterilu 328 dabuusi pa 1k€ nedabuusi un zuze arii ir cirvis
Njem m3 pa 5k un leeenaam cel augshaa.
Sent from my Lumia 925
Njem m3 pa 5k un leeenaam cel augshaa.
Sent from my Lumia 925
Vems nemaksa 900eur, bet ne par to ir šis stāsts, par 15k var uzbūvet konkurētspējīgi sporta auto, kaut vai ņemot parasto s65b40 (e90 m///) dzinēju. :) un vēl paliks pāri lai uzpirstu kompresoru virsu!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
zuze cīnās ar saviem googles meklējumiem pret cilvēkiem kas nodarbojas ar auto sportu
Cents centaa Tu vari seezhot maajaas reekjinaat un shtukot ...Man ir bijushi 3 turbo motori 3 pilniigi dazhaadas automashiinaas,tapeec Es plus miinus to virtuvi paarzinu un varu oponeet taviem 15 tuukstoshiem - bet tas nebuut nenozime ka Es tagad saakshu drukaat kaut kaadus skaitljus no gaisa... 328 zhelejauto arii var nopirkt gan par 2 gan par 6 pakaam bet tas nenozime ka taa ir reala cena !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
zuze91 rakstīja:Nu tad lūdzu Karrlo pilnu detalizētu sarakstu studijā prieks M52B28 un M50B20 motoriem. No A līdz Ž / Cents centā zem 15 000 eiro.
2 Motori
Jauda katram 320-350hp (ne mazāk ne vairāk) stabilus ne ar nagiem izvilktus.
Motoram jākalpo vismaz 200 000 km ikdienas režīmā bez kapitalkas.Brauc un apkope un viss.
Zuze nu pa 15k jau var uz kosmosu aizlidot.
Bija man audi 10vt dzinejs,kg dzinejs.stock 190hp vinjam.bija kaltas iekshas,1.5k ls,ms2 ar regulaciju ap450ls ar regulaciju pie GintsK,k26 turbina no audi s4 vai s6.un jauda nostajaas uz 350hp uz ritenjiem
Nelielishos,bet ar beigtu turbinu bikernieku draga pa 1 korpusu pakaru subaru ra,kuram ir 280hp ,iis reduktors un ljoooooooti labs celiens un max atrums 180km h
ar kompatu pa brugji
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... asrc=st|fsA_C rakstīja:Sterilu 328 dabuusi pa 1k€ nedabuusi un zuze arii ir cirvis
Njem m3 pa 5k un leeenaam cel augshaa.
Sent from my Lumia 925
Negribu te likties kāds zīmulis vai kā citādi. Bet aizbrauc to auto un apskaties dzīvē. + pieskaiti par treili kādus 400-600 EUR + CSDD 300 EUR.sputniks rakstīja:http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... asrc=st|fs
Ja gribat nopirkt sterilu auto par 1000 eur tad ejiet uz kādu hipermārketu un nopērciet spēļu mašīnīti
Pus gadu meklēju +/- sterilu kupeju. Apskatīju Latvijā vismaz 50 auto + paziņa pa NL apskatīja vēl diez gan daudz eksemplārus. Nebūs pa 1000 eur nekaa tur sterila
dodat vēl
ā jā, paņemšu labu 328 par 1k uz sitiena(jābūt apskatāmam, autoscout links nederēs)
ā jā, paņemšu labu 328 par 1k uz sitiena(jābūt apskatāmam, autoscout links nederēs)
Palasi sevi varoniKurlis rakstīja:Zuze, kur pazudi? Pastāsti vēl kaut ko, interesanti palasīt
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Ko Zuzei piesējās... Ja Būvē kā draugi skandināvu pusē, tad summas ir vēl lielākas.... un par 15k jasanak ir vismaz 500zs+ Ja būvē pa vienkāršo un visu dara pats.. tad protams ka nav ne tuvu 15k... Tik kam to turbo parvietojoties pa latvijas celiem ikdiena vajag?
Driftam ari so so... 80% brauc ar v8.... Dragreisam?
Driftam ari so so... 80% brauc ar v8.... Dragreisam?
nē, nu ja pārdara pilnīgi visu, visu pērk jaunu pa skandināvu mazutirdzniecības cenām, liek visus vākus hromētus utt. tad ticu, ka tur var savākt 15k, bet nu c'mon
arguments turbo vs V8 neiztur kritiku
arguments turbo vs V8 neiztur kritiku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 35
- chevron_right