dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- …
- 350
- chevron_right
ok, paldies
318is, viss bija normāli. Uzgriezta 1 saule, lai vai kāda, ar vienriteni.
Aizbraukts tālāk, viss okej. Noslāpēju, kamēr nopirku cīgas, negribīgi leca. Pielecot, tahometrs raustās (it kā elektrības gļuks), bet motors arī raustās, pats metā apgriezienus milzīgā amplitūdā, un ja nepadod gāzi, noslāpst. Ilgāk pastāvot, pielec it kā, apgriezieni nelēkā uzreiz, ap 1k turās (nu zem 1k, kā tukšgaitā), bet ja nedod gāzi (ja dod - lēkā un rīstās, un spļaudās) pēc 2 sekundēm noslāpst.
Zinu, ka grūti pēc šāda atstāstījuma kaut ko noprast, bet, šķiet, ka precīzāk, neredzot dzīvē, izstāstīt nav iespējams.
Būšu pateicīgs par jebkādām idejām un ieteikumiem...
Paldies.
Aizbraukts tālāk, viss okej. Noslāpēju, kamēr nopirku cīgas, negribīgi leca. Pielecot, tahometrs raustās (it kā elektrības gļuks), bet motors arī raustās, pats metā apgriezienus milzīgā amplitūdā, un ja nepadod gāzi, noslāpst. Ilgāk pastāvot, pielec it kā, apgriezieni nelēkā uzreiz, ap 1k turās (nu zem 1k, kā tukšgaitā), bet ja nedod gāzi (ja dod - lēkā un rīstās, un spļaudās) pēc 2 sekundēm noslāpst.
Zinu, ka grūti pēc šāda atstāstījuma kaut ko noprast, bet, šķiet, ka precīzāk, neredzot dzīvē, izstāstīt nav iespējams.
Būšu pateicīgs par jebkādām idejām un ieteikumiem...
Paldies.
Tiešām grūti saprast. bet liekas ka piesūc smagi gaisu kkur.
pasties vai no ieplūdes gofras nav tā resnā truba nokritusi kas uz tukšgaitas regulatoru iet.
vai arī no paša tukšgaitnieka.
tad varētu arī nelekt jo is ir vecā tipa mērītājs ar lāpstu iekšā un to nevelk retinājums vaļā.
cerams ka saprati par ko iet runa.
http://www.realoem.lv/picture.php?id=2035&kind=Z
karoč 11, 12 un 13 detaļa skaties vai ir vietā. un vai pati gofra nav pipec.
pasties vai no ieplūdes gofras nav tā resnā truba nokritusi kas uz tukšgaitas regulatoru iet.
vai arī no paša tukšgaitnieka.
tad varētu arī nelekt jo is ir vecā tipa mērītājs ar lāpstu iekšā un to nevelk retinājums vaļā.
cerams ka saprati par ko iet runa.
http://www.realoem.lv/picture.php?id=2035&kind=Z
karoč 11, 12 un 13 detaļa skaties vai ir vietā. un vai pati gofra nav pipec.
Palidziet, ir problema :( Motors lago, es nezinu kaa to savadak nosaukt kad motors ir auksts, pastavejis lec kaa pec gramatas, tacu ja pabrauc kadu gabalu, kamer motors uzkarst darba temp., noslape, un ieiet piem. veikala uz 10 - 30 min vai tamlidzigi, pec tam atkartoti piedarbinot apgriezieni leka (0-1500 amplitudaa) un grib slapt nost. citeiz slapst nost kaut 10 reizes pec kartas, citeiz tikai paleka dazas reizes un nostabilizejas, a citreiz vispar bez problemam aiziet.... Savukart lidz ko ieliek atruma un pabrauc kaut 10 metrus, taa nost vairs neslapst, varbut apgriezieni reizem vel leka bet slapt neslapst. Nav taa ka sodien ir 1. diena kad tas notiek, un ja pietur mazliet gazes pedali, piem uz 1000 apgriezieniem, tad arii vairs neslapst, vienk sodien ir taa diena, kad viena incidenta del sii problema tiesam ZB! :(
Thomas rakstīja:precizi no galvas neatceresos, bet parametri Omi un kOmi izskatas lidzigi tam, kurus atradu interneta,mainas bez parravuma. otram DP, ko mainiju kopa ar droseli mazliet savadakas, bet izmainu "0". Vinam jakliksk, kad pariet brivgaitas stavokli? man abi nekliksk, bet neesmu ari parliecinats, ka vajadzetuArmando rakstīja:ko droseles stavokla sensors saka?Thomas rakstīja:m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit, vai kur Riga var nolasit kludas, velams pec 18:00
Tatad beidzot esmu atradis Pardaugava diagnostiku, kas nem veco e36, turklat veci strada ari pec 18iem
Kludas ipasi neiepriecinaja, detonacijas devejs 1, Sprausla 1, Lambda, TPS, nodzesam, izbraucu un lasam atkal, palika tikai TPS, kuram nodzesot kludu uz stradajosa motora apgriezieni krit no 1200 uz ~1000 un pec laika ar kludas paradisanos atkal uznem ap 1200. Par to, ka TPS defektivs - skaidrs. Bet es ta ari nesagaidiju atbildi, vai vinam ir jakliksk, kad pariet brivgaitas stavokli???
Detonacijas devejs bija jau tads aizdomigs, bet pagaidam kluda neparadijas atkal, meiginasu vel pabraukt un tad nolasit
Kas tiesi ar sprauslu bija, pagaidam nav skaidrs, negribejas vinus nemt ara un skatities ka strada, bet ja kluda atkartosies, to ari izdaris.Un visinteresantakais man, kaut ari neceru ipasi uz atbildi: Lambda caur to diagnosticesanas programmu var kip skatities raidijumus realaja laika, rada lidz ~850mV, bet ar tadiem lecieniem, kip sinusoidai lidzigie uz grafika _/^\_/^-\_ - tas ka piemers, varbut sapratisiet ko biju domajis:), man sastastija, ka jabut visiem tiem "paaugstinajumiem" but vienadiem, tad skaitas, ka Lambda ok, bet man katrs nedaudz atskiras. Vispar jau ir doma, ka kluda palika no laikiem, kad lambdas nebija.
te bus bilde, ko atradu google, izskatas gandriz tapat, tikai cita programma un mV nedaudz lielaki
nee nau jatikskj. nu vismaz man tadam pasam dzinejam kaa tev, nekas netiksjeja, ne viens ne otrs, ko parbaudiju. abi stradajoshi
...
Tatad auto vēl jo projām raustās apgriezieni, tā kā tagat ir lietains laiks tad pabraukt nav iespējams, nezinu kas par vainu. Gāju tehnisko, bet izplūdes gāzes nav paaugstinātas. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs un varētu pateikt ar ko sākt skatīties? Auto rīstās un raustās mitrā vai lietainā laikā un galigi negrib iet uz priekšu, gāzes pedālis atbild ļoti negribīgi un ir sajūta ka darbojās tikai 3 cilindri :(
ir tada lieta ka tuksgaita piem apstajoties pie luksofora motram taka staiga apgriezieni,bet diapazons ir loti minimals.apgr.apt 600-700
un mashina ari taka vibre minimali.
ir kadam kadi ieteikumi?
un mashina ari taka vibre minimali.
ir kadam kadi ieteikumi?
Diagnostika.
Man te ir pāris jautājumi, sīkumi, kamēr neesmu ieswapojis citu dvēseli.
motors, 2.0 bezvanoss raustas un
motors, 2.0 bezvanoss raustas un
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
Man te ir pāris jautājumi, sīkumi, kamēr neesmu ieswapojis citu dvēseli.
motors, 2.0 bezvanoss raustas un šķauda pie apgriezieniem, pareizāk uz rāvienu. Pārbaudiju +'/- elektroniku, masas mērītājus un visu pārējo - funkcionē. Vienigais ko neesmu skatijies ir kloķenes devēji. kādi Jūsu varianti?
St'ūres pastūzim eļļa bija jau kļūvusi melna un stūre tik viegli negriezās, cik vajadzētu. apakšā bija truba pārberzusies pie stūres kardāna, tur arī nedaudz suloja. Tātad nomainīju šļauciņu un ielēju jaunu eļļu, pirmās pāris minūtes viss bija ok, pēctam atkal stūre palika cieta un tagad vispār knapi griežas. idejas?
motors, 2.0 bezvanoss raustas un šķauda pie apgriezieniem, pareizāk uz rāvienu. Pārbaudiju +'/- elektroniku, masas mērītājus un visu pārējo - funkcionē. Vienigais ko neesmu skatijies ir kloķenes devēji. kādi Jūsu varianti?
St'ūres pastūzim eļļa bija jau kļūvusi melna un stūre tik viegli negriezās, cik vajadzētu. apakšā bija truba pārberzusies pie stūres kardāna, tur arī nedaudz suloja. Tātad nomainīju šļauciņu un ielēju jaunu eļļu, pirmās pāris minūtes viss bija ok, pēctam atkal stūre palika cieta un tagad vispār knapi griežas. idejas?
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
Pats pastiprinatajs varbut beidzies, man ar lidzigiem simptomiem pirms kada menesa izbeidzas.
Kas varētu būt par lietu ka auksts iet uz 5 cilindriem un kad uzsilst tad aiziet normāli?
Ūdens sveču šahtās bija.
Ūdens sveču šahtās bija.
Pēdējais labojis Jānis.P - 04 Sep 2013, 12:26, kopā labots 2 reizes.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
šodien sajūgs palika mīkstāks un viņu izspiežot tiek izdvestas dīvainas skaņas, kas varētu būt pa vainu un kā to novērst? cik izmaksā?
Varbūt muļķīgs jautājums, bet tikuntā, par cik neesmu motoru guru. Liekot motoru slodzē (drifts) pēc kāda laika sāk zust jauda, tāds gurdens paliek un liekas ka vairāki desmiti poniji ir aizmukuši. Vai varētu būt iemesls motora eļļa ? Jo ielieta tika pilnīgi parasta random ko servisā visiem lej. Ar to eļļu nobraukti kādi 3k km.
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Varbūt vienkārši termomufte saslēdzas un norij jaudu?
Ja godīgi, īsti nesaprotu, varbūt sīkāk vari ?
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Dzeses ventilators, kas "pievienots" pie ūdenssūkņa.. Tam brīnumam ir termosajūgs, kas pie attiecīgām temperatūrām "saslēdzas" un griežas intensīvāk, t.i., jo karstāks motors, jo ātrāk griezīsies un būs lielāka slodze uz motoru, t.i., diez gan noēd jaudu.
Paldies par izskaidrojumu, bet diezvai tik traki var viņš noēst, + tas nenotiek vienā brīdī. A par to eļļu variants vispār kā tāds ir apsverams ? Ja nu kas m50b25
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- …
- 350
- chevron_right