dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

addict
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 13 Aug 2013, 19:37
Braucu ar: 320 coupe
Hmmm, paldies par info, bet ko tad tgd darit? Diagnostika pateiks kas pie vainas?
Agris rakstīja:
addict rakstīja:Palidziet, ir problema :( Motors lago, es nezinu kaa to savadak nosaukt :D kad motors ir auksts, pastavejis lec kaa pec gramatas, tacu ja pabrauc kadu gabalu, kamer motors uzkarst darba temp., noslape, un ieiet piem. veikala uz 10 - 30 min vai tamlidzigi, pec tam atkartoti piedarbinot apgriezieni leka (0-1500 amplitudaa) un grib slapt nost. citeiz slapst nost kaut 10 reizes pec kartas, citeiz tikai paleka dazas reizes un nostabilizejas, a citreiz vispar bez problemam aiziet.... :gigigi: Savukart lidz ko ieliek atruma un pabrauc kaut 10 metrus, taa nost vairs neslapst, varbut apgriezieni reizem vel leka bet slapt neslapst. Nav taa ka sodien ir 1. diena kad tas notiek, un ja pietur mazliet gazes pedali, piem uz 1000 apgriezieniem, tad arii vairs neslapst, vienk sodien ir taa diena, kad viena incidenta del sii problema tiesam ZB! :(
liktu daljeeji uz tukshgaitas reguleetaaju + iespeejams kaads deveejs dod nepareizu signaalu pie tiko piestarteeta dzineeja. manaa gadiijumaa tas bija temp deveejs. bet tas viss pie nosaciiijuma ja gaisu nepiesuuc un zonde vesela.. tiesa tavaa gadiijumaa izklausaas peec vairaaku detalju slikta veseliibas staavoklja :)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
nu ja nav detalju ar ko testeteies un mainiit. tad protams atmaksaasies vispirms diagnostika, moz kautkas atklaajas. tik luudzu brauc uz vietu kur vairaak apskata, nevis pasaka " kljuduu nav".

p.s lielaakoties pusbeigti deveeji kljuudas neuzraada, vainu vesels vai beigts.
raceejs
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 29 Okt 2012, 12:46
Braucu ar: e39
raceejs rakstīja:dzinejs m50b20 bez vanosa,dzinejs diezgan nevienmerigi strada,taka kads cilindrs kartigi neietu,biju ieskrejis servi pieslegties pie kompja,neko neatrada,teica ka viss kas saistits ar elektroniku darbojas labi,nekadu kluudu neizmeta.vai varetu but ka no svecem vinjs ta nevienmerigi strada ja nav mainitas?izskruveju, visas bij vienadi gaisi brunas,pats gals.nevaru saprast kas isti ir par vainu,apgriezieni nekas nepeld,lec labi,tik ta nevienmerigi darbojas dzinejs,filtri visi jauni.
IZRADIJAS BEIGTS DEGVIELAS SPIEDIENA REGULATORS. :clap:
Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja
lieta tāda, ka m50b25 lec tikai uz otro griezienu. respektivi, pirmo reizi var zāģēt cik grib - nelec. uz otro ar dažreiz nelec, bet pārsvarā pielec. sūknis labs, uzliku citu, tie paši simptomi.
kādam ir varianti ? :doh:
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Sveiki !
Varbut kads vari palidzet seit ?

http://www.youtube.com/watch?v=ubGdq0Zd ... e=youtu.be

2 diagnostikas ir uzstaisit un abas vaina ne atradiji!
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
reinissp rakstīja:
reinissp rakstīja:318is, viss bija normāli. Uzgriezta 1 saule, lai vai kāda, ar vienriteni. :lol:
Aizbraukts tālāk, viss okej. Noslāpēju, kamēr nopirku cīgas, negribīgi leca. Pielecot, tahometrs raustās (it kā elektrības gļuks), bet motors arī raustās, pats metā apgriezienus milzīgā amplitūdā, un ja nepadod gāzi, noslāpst. Ilgāk pastāvot, pielec it kā, apgriezieni nelēkā uzreiz, ap 1k turās (nu zem 1k, kā tukšgaitā), bet ja nedod gāzi (ja dod - lēkā un rīstās, un spļaudās) pēc 2 sekundēm noslāpst.
Zinu, ka grūti pēc šāda atstāstījuma kaut ko noprast, bet, šķiet, ka precīzāk, neredzot dzīvē, izstāstīt nav iespējams.
Būšu pateicīgs par jebkādām idejām un ieteikumiem...
Paldies.
Amh, dienu pastāvējis aizgāja, bet pēc laika atkal tas pats - negribīgi lec utt.
m44b18, ja kas.
Tā kā kvieca benzīna sūknis, tika nomainīts, bet nekas neuzlabojās. Tad aizdomas krita uz kloķenes devēju, samainīts, visu dienu leca normāli, izbraukāts, un tagad vakarā atkal, negribīgi lec, ilgi jāgriež, ja pielec brīvgaitā papeld un noslāpst, ja ieber, tad rīstīdamies paceļ RPM bet tāpat pēc dažām sek. slāpst.
Ilgāk pačakarējoties, vienmērīgi klausa gāzes pedālim un teiksim nedaudz padodot, smuki turas ap 2k, bet tāpat, atlaižot nopeld lejā un noslāpst. No centra izdevās tikt prom - sāka klausīt, braucot raustījās sākumā, bet aizgāja pēctam atkal normāli. Tagad vairs aizbraukt neizdevās.
Dīvaini, ka liekot pie kompja, nevarēja pieslēgties, neredzēja mašīnu kompis. Neesmu baigais zinātājs, bet sajūta točna it kā elektrības lags būtu, liekas, ka dzirkstele gļukotu it kā, nezinu...
+ tam visam kamēr pielaists, motors gļuko, bet tahometrs panelī ik pa laikam lēkā kā negudrs. Braucot arī reizēm panelis ta kā izslēdzas un ieslēdzas, restartējas ķip.
Idejas kādas? Lūdzu. :s
Ja nu kādu interesē...
Kompim pisās komunikācija, atverot, plate normāli zaļa. Ūdens novads no vējstikla galīgi aizdirsts un kompis peldējis drošvien. Notīrot plati un izkarsējot komunikācija aizgāja, kļūdas nemeta, devējiem viss kārtībā.
Atkal tas pats bija - gāja un pēkšņi neiet, kompim iekšējā kļūda metās.
Uzliku citu kompi, viss iet uz urrā bez problēmām...
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6
Thomas rakstīja:m50tub25, 413 kompis, nevaru iebraukt, kapec tur apgriezienus ap 900-1100, neleka, pec slodzes normali atgriezas brivgaita, t.b. nav lidzigi brivgaitas varsta defektam. T devejs uz ecu strada labi, visas temperaturas dod pareizos omus, vadu parravums nav. gofras un savienojumi veseli. drosele aizsledzas lidz galam un ir mainita uz citu, bet nekas nemainijas. aaa, un gofra no gmm uz droseli ir ar 2 izvadiemIet it ka ok, bet pec smakas un svecu izskata - pasmagi parlej degvielu. Pagaidam vienigais aizdomaizturamais - Gaisa masas meritajs, tas ir jauns, bet Magnetti Marelli razojuma, merot voltus starp 2 un 4 kaju rada ap 1.1v kas butu padaudz nemot vera vajadzigus 0.75v brivgaita, bet apgriezieni jau ari ap 1k un gaisa tiek paterets vairak, lidz ar ko nav skaidrs, ir defekts vinam vai nav. Tapec ludzu padomus, ko vel parbaudit...
Izradijas, ka apgriezieniem pie vainas GMM un negaja del nepareizi salikta vanosa - pa vienu zobu nav trapits. Var iztikt ari bez special tuliem.
raceejs
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 29 Okt 2012, 12:46
Braucu ar: e39
ir kads veids ka parbaudit degvielas spiediena regulatoru,vai vins dzivs vai miris?m50b20
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
oscar rakstīja:Kur tādu var nopirkt jaunu, šodien biju gross auto šie saka viņiem tādu neesot :o
Lkm jānopērk no k;ada, kas tirgo motoru pa daļām?
ab auto maksaa 38ls atradu ari kautkadu mistiskus pa 25ls bet personigi notinu savu ar magaivereni kamer neatrodu + - normalu. pasrotiem vari nevandities labu nenopirksi
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti
Sveiki!
man jautājums? kad uzsāku braukt no vietas mierīgi ar 1.robu, tad vis normāli vienmērīgi!
Bat, kad gribās noraut no vietas skaidu, tad raustā kā puņķis uz drāts līdz tiek pārnesums parslēgts uz tālāko robu!
Bas tam apm varētu būt par vainu????
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
pusasis?
...
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
raceejs rakstīja:ir kads veids ka parbaudit degvielas spiediena regulatoru,vai vins dzivs vai miris?m50b20
norauj vakuma trubinju no spiediena regulatora uz iepluudi kas iet. ja tur atrodas kautkas saistiits ar bendziinu, tad viennoziimiigi beigts.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
markskise rakstīja:Sveiki!
man jautājums? kad uzsāku braukt no vietas mierīgi ar 1.robu, tad vis normāli vienmērīgi!
Bat, kad gribās noraut no vietas skaidu, tad raustā kā puņķis uz drāts līdz tiek pārnesums parslēgts uz tālāko robu!
Bas tam apm varētu būt par vainu????
kas tev taisni raustaas? dzineejs, piekare, vai kas cits?
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Sveicinati!

Vai kads zini ka te pr vaina?

http://www.youtube.com/watch?v=2wH3dHpYZ-s

Paldies!
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
mehanikja trukums mashiinai.
shaubos ka ads tev te palidzes caur netu,jo to troksni var dot 101 un viens iemesls
tak aizdzen uz proverku,nav tak tik dargi
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Imagine
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 29 Jūl 2013, 16:53
Braucu ar: green, black, green
Imagine rakstīja:Sveiki. Vakar biju pie Siikaa un drusku sagruzījos.
Problēma tajā, ka zūd tosols, Siikais visu apskatījās, noplūdes nekur nav.

Kas varētu būt par vainu, galvas blīves vai galvas defekts? Itkā kaut kādus simptomus varētu sazīmēt (jaudas liekas maz), tomēr dzeses trubās spiediena nav.
Kā arī papildus tam, no rīta nepielec uz visiem cilindriem. Tā kā garīgais tagad 0.

Kādam ir kādas idejas, kas pa lietu un vai kompresijas izmērīšana varētu viest kādu skaidrību?
Ja nu kādam interesē...

Kompresija visos cilindros 18.
Iedevu znatokam izbraukt - pateica ka veras tā kā vajag. Vēl domāju aizdzīt uz diagnostiku, ja neko neatradīs, tad jau laikam viss tikai manā galvā. Laikam mazāk vajag NFS spēlēt, bet nu sitiet mani nost domāju ka 2.5 jāiet labāk. :stupid:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
man agrak arii taa likas par 2.5,bet nu nav jau taka tas 2.5 ir rakjete :hahaha:
un par to tosola zudumu nav ko cepties,tie dzineji tak neko nemaksaa,nobrauc un liec citu!
man sen pagatne ar m20b25 dzineju bija ka tosols ar elju apmainijaas vietaam :hahaha: :lol:
bet 18 nav pa daudz kompresija cilindraa??
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 
Kkur tepat ieks foruma,iespejams diy sadala ir par kompresijas merisanu un tur ari bij attiecigi minets kadai kompresijai jabut,vari pameklet un palasit,varbut atradiso ko noderigu. Un ja skiet ka 18 ir par daudz.

Mans 2.5 ar negaja un problema bij mama galva,jo ilgaku laiku nebraucot ar to likas ka lido :super:
coupe 2.8
Profila bilde
Coupe
Ziņojumi: 136
Pievienojies: 25 Dec 2012, 21:08
Braucu ar: domu ka jaslipe!
Jautaajums...
ko labaak pirkt m50b25 ar vanosu vai bez...? ( argumenteet) ;)
say What???
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Vanosu. Dinamiskāk iet, t.i., pie zemiem apgriezieniem atsaucīgāks.
Bezvanos man asociējas ar ļaužamo variantu, jo var gāzt, gāzt un nekas nenotiek, ja visu uzpasē, bet sāk iet tikai pēc 3,5k rpm.