dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- …
- 350
- chevron_right
Sveces, vadi, filtri tīri?
vakar tika mainīts kloķvārpstas impulsa devējs, pirms tam viss bija ok, vai var gadīties, ka trubas nav kārtīgi savilktas atpakaļ?
Priekškam mainīji to kloķenes devēju, ja pirms tam viss bija OK? Moš tagad uzlikts neejošs.
nē, viņš bija beigts tapēc mainīja
Tad nevajag teikt, ka viss bija OK... Varbūt tagad arī uzlikts neejošs vai arī nepas pretī.
+ tam visa vinš ari nodrosina lai tava plasmasa baka nesaraujas ka leta maximas kanina un lai kungi no .greenpeace var mierigi pa naktim guletmarux rakstīja:Puis, man nedagāja... Sākās viss ar jautājumu - kas tas tāds un beidzās ar tavu secinājumu, ka bākāThomas rakstīja:Bez baka ventilacijas sis verkis pilda vel vienu funkciju, ar vakumsukni parpumpe degvielu no vienas bakas dalas uz otro - benzinsukna pusi. zem aizm. sedekla viena puse ir suknis, caur otro var tikt tam "suknim". Ta ka tiri iespejams, ka auto neiet del sis detalasrupu rakstīja:kads nezin kas tas ir [img]http://www.bildites.lv/images/bj6u5tpnbuvteo8tgta.jpg[/imgJā, protams, ka pārplūde bākā notiek, bet attēlā redzamais ogļu filtrs nav vakuuma radīšanai bākā! Tas, kā jau yanks teica, ir tikai filtrs, kurš novērš degvielas tvaiku nokļūšanu ārpus dzinēja. Tas, ka vakuums ir arī filtrā, protams, ir fakts, bet filtrs degvielu nepumpē...Thomas rakstīja:tad tomer parplude notiek :)
a es kkur rakstiju, ka filtrs pumpe? pie ta oglu filtra ir el.m. varsts, un visas savienosanas notiek caur to filtru, un talak gan bakas ventilacija, gan "parpumpesanas speks" noiet lidz bakai. ar aplauztiem stuceriem uz filtra nebus ne pareizas bakas ventilacijas(suks ta jau suks, bet gaisu no zem haubes,nevis no iepludes), ne parpumpesanas, ka ari ieplude piesuks gaisu. Isak sakot, vai nu viss oem, vai pareizi savienots bez ta filtra, bet aplauztie stuceri no way to go.
Īsti nezinu vai dzinēja problēma. Bet ieliekot otrajā ātrumā un spiežot gāzi rodas sajūta, ka auto it kā sagurst un noraustās. Ieliekot trešajā viss pazūd un diezgan labs rāviens. Arī pirmajā viss kārtībā. Varbūt uz kārbu skatīties ? Vienu brīdi otro ātrumu man meta ārā.
Tātad pa ziemu ir doma mainīt eļas filtra korpusu m52 motoram uz m50, ir infa ka atšķirās stūres pastūža sūknis, tā kā iespējams jamaina arī tas, kādas grūtības vai nepiciešamas detaļas mani sagaida,?, vai to var izdarīt bez bedres?
Liels paldies par jebkādu informāciju!
Liels paldies par jebkādu informāciju!
e36
uzlikām m52 motoram m50 eļļas filtra korpusu bez problēmām, stūres past. sūknis palika tas pats m52
BMW-Big Money Waste
M52 sūkņa kronšteins ir plānāks.
Vismaz, kad es uz M52 liku M50 sūkni ar kronšteinu, nācās noslīpēt ap 0,9cm no kronšteina plaknes, lai siksna nostātos kā vajag.
Ja sanāks mainīt arī sūkni un kronšteinu, nāksies mainīt trubu no sūkņa uz reiku un barojošo trubu, t.i., trubu no bačoka uz sūkni.
Vismaz, kad es uz M52 liku M50 sūkni ar kronšteinu, nācās noslīpēt ap 0,9cm no kronšteina plaknes, lai siksna nostātos kā vajag.
Ja sanāks mainīt arī sūkni un kronšteinu, nāksies mainīt trubu no sūkņa uz reiku un barojošo trubu, t.i., trubu no bačoka uz sūkni.
Slim rakstīja:uzlikām m52 motoram m50 eļļas filtra korpusu bez problēmām, stūres past. sūknis palika tas pats m52
Nu katrā ziņā laiks manbūs daudz, ja netikšu kkur klāt var jau snuķi arī nojaukt, ko pie viena ieskam nomainīt?
e36
Nu, jā, rakstīji gan:Thomas rakstīja:a es kkur rakstiju, ka filtrs pumpe?
Thomas rakstīja:Bez baka ventilacijas sis verkis pilda vel vienu funkciju, ar vakumsukni parpumpe degvielu no vienas bakas dalas uz otro - benzinsukna pusi.
kungi staastit kaadas funkcijas pilda shis deveejs(kursh man saluuza)un vai vispaar vinsh ir vajadziigs un vai var un kaa to apiet
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW_The Ultimate Repair Bill
Netieku gudrs, samainiju dzinēju, m50b25 bez vanosa,
iedarbināt var, bet nav vienmērīga darbība, ikpalaikam detonē...
iedarbināt var, bet nav vienmērīga darbība, ikpalaikam detonē...
Droseles apsildes termostats.. Ja ieplūstošais gaiss ir zem noteiktas temperatūras, tiek padots tosols uz droseli.ramyrez rakstīja:kungi staastit kaadas funkcijas pilda shis deveejs(kursh man saluuza)un vai vispaar vinsh ir vajadziigs un vai var un kaa to apiet
Brauc pie kāda, kas pārzin un var uz vietas apskatīt, šeit šādā veidā nepalīdzēsim, pārāk daudz iespējamību.kriii rakstīja:Netieku gudrs, samainiju dzinēju, m50b25 bez vanosa,
iedarbināt var, bet nav vienmērīga darbība, ikpalaikam detonē...
Kur m43b16 atrodas temperatūras dačiks?
taa lieta ir vajadziiga?ja jaa tad cik man shis prieks maksaas?:DdogMa rakstīja:Droseles apsildes termostats.. Ja ieplūstošais gaiss ir zem noteiktas temperatūras, tiek padots tosols uz droseli.ramyrez rakstīja:kungi staastit kaadas funkcijas pilda shis deveejs(kursh man saluuza)un vai vispaar vinsh ir vajadziigs un vai var un kaa to apiet
Brauc pie kāda, kas pārzin un var uz vietas apskatīt, šeit šādā veidā nepalīdzēsim, pārāk daudz iespējamību.kriii rakstīja:Netieku gudrs, samainiju dzinēju, m50b25 bez vanosa,
iedarbināt var, bet nav vienmērīga darbība, ikpalaikam detonē...
BMW_The Ultimate Repair Bill
Viss atrisināts, bija kartera ventilācijas truba zem kolektora nost, nevarēja pamanīt :/kriii rakstīja:Netieku gudrs, samainiju dzinēju, m50b25 bez vanosa,
iedarbināt var, bet nav vienmērīga darbība, ikpalaikam detonē...
var iztikt bez.ramyrez rakstīja: taa lieta ir vajadziiga?ja jaa tad cik man shis prieks maksaas?:D
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- …
- 350
- chevron_right