dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- …
- 350
- chevron_right
Tas tikai normāli manam 1.8 is/ti 1996 ielēju 5.L un uz sžguta rāda tikai nedaudz virs medium!DuNc1x rakstīja:Man jau ar tas pats. Salēju 6.5 l.. bij pa maz. Galu galā sanāca vairāk kā 7 litrikri rakstīja:Tas ir normāli, ka 2.5, kam pēc papīriem ir 6.5L eļļas, līdz līmenim pēc tausta var saliet gandrīz 8L? Ārā nekur netek, garām arī nelēju
kur nopirkt Jaunu/restaurētu degvielas sūkni e36 m50b25tub ?
Kas varētu būt vainīgs ja negribīgi var pielaist mašīnu(ilgi jagriez kamer pielec) kad ir ilgāku laiku pastāvējusi wai ir agresīvāk pabraukts? Ja mierīgi braukts tad lec itkā normāli. Motors 2.5tds
Cerēju pielikt sodien pie kompja lai vismaz uzzinātu kādas kļūdas uzrādīs,biju 2 vietās un abās kompis nesavienojās ar mašīnu,interesē arī kas šajā gadījumā būtu pie wainas.
Cerēju pielikt sodien pie kompja lai vismaz uzzinātu kādas kļūdas uzrādīs,biju 2 vietās un abās kompis nesavienojās ar mašīnu,interesē arī kas šajā gadījumā būtu pie wainas.
sveiki, man ir 323 M52B25 1997 ar ASC, gribu uzlikt M50 kollektoru, darbosies? nopirku pilnu kompl. droseles degviela reika, m50 kollektors, vel dzirdeju ka blivi vajag...
izdosies, tikai jātaisa ķīmija ar kartera ventilāciju
Kas vare'tu būt pie vainas graboņai m50b25 ar VANOSU - iedodot ručķā un atmetot gāzi tākā notakršķ kompensātori, brucot ar nemainīgu ātrumu 90km.h arī grabinās (tarkš), eļļa jauna. Pie pāatrinājuma negrab tikai pie atmetiena vai konstantiem +2.5k/rpm Padomi?
Kada kiimija? Ko tiesi vajag tur izdarit? Paldiesseeingman rakstīja:izdosies, tikai jātaisa ķīmija ar kartera ventilāciju
pycckuu rakstīja:Kada kiimija? Ko tiesi vajag tur izdarit? Paldiesseeingman rakstīja:izdosies, tikai jātaisa ķīmija ar kartera ventilāciju
Apskaties Sancix e36 bija ļoti skaisti sataisīts kolektors..var arī iepirkt kādu līkumu trubas gabalu un saķīmiķot vent trubas, esmu licis izmantojot otro variantu bet tas bija drausmigi sen..kad jauc arā vieglāk saprast..
e36
Tur jāskatās uz vietas, bet kompensatori diez vai tie būtu, drīzāk kāds ķēdes mierinātājs vai kaut kas uz to pusi.., piem., pati ķēde. Vāārbūt pats vanos, bet neko nevar pateikt 100%, kamēr nav redzēts, dzirdēts.djmax rakstīja:Kas vare'tu būt pie vainas graboņai m50b25 ar VANOSU - iedodot ručķā un atmetot gāzi tākā notakršķ kompensātori, brucot ar nemainīgu ātrumu 90km.h arī grabinās (tarkš), eļļa jauna. Pie pāatrinājuma negrab tikai pie atmetiena vai konstantiem +2.5k/rpm Padomi?
Sveiki :)
Esat Lūdzu izspalīdzīgi.
..... Veicu diagnostiku mašīnai e 36 318 91g. Parādīja ka zonde nomirusi un POTENCIOMETRS .
Zonde skaidrs. Bet varat man pateikt latvisko tulkojumu -potenciometram? Esmu izmeklējusies bet skaidrības īsti nav.
Pieļauju -ka tas varētu būt drosteļvārsta devējs- bet vai tā ir?
Paldies par atsaucību jau iepriekšs!
Esat Lūdzu izspalīdzīgi.
..... Veicu diagnostiku mašīnai e 36 318 91g. Parādīja ka zonde nomirusi un POTENCIOMETRS .
Zonde skaidrs. Bet varat man pateikt latvisko tulkojumu -potenciometram? Esmu izmeklējusies bet skaidrības īsti nav.
Pieļauju -ka tas varētu būt drosteļvārsta devējs- bet vai tā ir?
Paldies par atsaucību jau iepriekšs!
pamaniiju kad pie uzsildiita motora pie 1.3tkst apgriezienu paraadaas no vanosa rajona taadaa kaa kjeedes striikjee6anaas skanja......spriegotaajs???-kaa salabot?cik naudinjas>?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Teorētiski jau pareizi domā, bet diagnostikā vajadzēja to pateikt, kurš TIEŠI potenciometrs ir miris.
Pie motora tas. Parādīja kur atrodas Problēma jau tā ,ka pēc nosaukuma potenciometrs -šāda detaļa nav atrodama Tāpēc jau jautāju.
kurš pa nekosmosu var samazināt tukšgaitas apgriezienus e36 316ti ? gribās vismaz 700
zb tukšgaitā tie 900 un bez regulātora atmetot grib slap - nenotur
zb tukšgaitā tie 900 un bez regulātora atmetot grib slap - nenotur
Ja nemaldos, šiem aizdedze regulējas automātiski un apgriezienus nav iespējams samazināt, palielināt.
Tur kaut kas nav labi, ja apgriezieni turas tik augstu.
Tur kaut kas nav labi, ja apgriezieni turas tik augstu.
man viņi viņam tādi jau no vācijas nopirkšanas brīža. t.i. kādi 8 gadi
sry 540i no tava komentāra neko nevar saprast..540i rakstīja:pycckuu rakstīja:Kada kiimija? Ko tiesi vajag tur izdarit? Paldiesseeingman rakstīja:izdosies, tikai jātaisa ķīmija ar kartera ventilāciju
Apskaties Sancix e36 bija ļoti skaisti sataisīts kolektors..var arī iepirkt kādu līkumu trubas gabalu un saķīmiķot vent trubas, esmu licis izmantojot otro variantu bet tas bija drausmigi sen..kad jauc arā vieglāk saprast..
m52 kolektoram kartera ventilācija nāk iesprausta kolektora apakšā, m50 ir pilnīgi savādāk, respektīvi vajag izdomāt ko darīt ar kartera ventilāciju, varianti:
1) nahrenizēt un uzlikt oil catch tank, būs eļļas tvaiku smaka salonā apstājoties pie krustojuma, bet nu tas ir vairāk aktuāli ja ir kāda smirdīgāka eļļa piemēram BP eļļas...
2) ar trubām uztaisīt mudžekli un iekarināt to visu trubās
3) izgriezt m50 kolektoram apakšā caurumu, kāds ir m52 kolektoram un pieskrūvēt tur to plāksni, kas nāk m52 kolektoram apakšā, sarežģītākais, bet pareizēkasi variants, jo tad ieplūstošā gaisa temperatūras dačiks arī novietojas gaisa plūsmai ceļā, nevis tālākajā kolektora stūrī, kur tas rāda nepamatoti par 20*C vairāk.
vairāk skati šeit: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... wap-Thread
m50b25 paradījušas divas problemas:
1-silts motors pastavot pus stundu pielec tikai ar 2-3 reizi.
2-pa retam iet tikai ar pilnu pedali,pec kadas 1min atkal normali darbojas.
1-silts motors pastavot pus stundu pielec tikai ar 2-3 reizi.
2-pa retam iet tikai ar pilnu pedali,pec kadas 1min atkal normali darbojas.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
m50b25 e36 kartera maiņai, pietiek ar kaŗas un motora padušku atskrūvēšanu un celšanu uz augšu, vai tomēr vaig vel ko vienot vaļā?
pusrāmi/reiku jāpalaiž uz leju.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- …
- 350
- chevron_right