dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- …
- 350
- chevron_right
pie pirmā visticamāk kloķenes devējsorangeman rakstīja:m50b25 paradījušas divas problemas:
1-silts motors pastavot pus stundu pielec tikai ar 2-3 reizi.
2-pa retam iet tikai ar pilnu pedali,pec kadas 1min atkal normali darbojas.
iedarbinot agraa riita aukstu motoru apgriezieni staav uz 800,apg/min -bet vaitad nav jaabuut aukstam motoram virs 1000apg/min?-pie silt amotora ap 700 staav-uzgaazeejot tie nokriitas peec tam liidz 500 un uzkaapj atpakalj uz 700....m50b25 ar vienu vanosu
BMW_The Ultimate Repair Bill
Kloķenes deveju uzliku jaunu.sigais rakstīja:pie pirmā visticamāk kloķenes devējsorangeman rakstīja:m50b25 paradījušas divas problemas:
1-silts motors pastavot pus stundu pielec tikai ar 2-3 reizi.
2-pa retam iet tikai ar pilnu pedali,pec kadas 1min atkal normali darbojas.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Baigais jautājums, kas neliek mieru, noteikti, ka BMW spečukiem.
Tātad, m52 motori tika ieviesti kopš 94", bet m50 beidz izmantot 96'', kopš kura gada, tad īsti e36 beidz saņemt m50 un sāka m52 motorus?
Atradu atbildi! Viss ok!
Tātad, m52 motori tika ieviesti kopš 94", bet m50 beidz izmantot 96'', kopš kura gada, tad īsti e36 beidz saņemt m50 un sāka m52 motorus?
Atradu atbildi! Viss ok!
iekš e36 94.g beigās (pirmās reģistrācijas tiem auto būs ap 95.g vidu)
līdz 96.g m50 tika ražots priekš e34, šī visrbūve m52 neieraudzīja.
līdz 96.g m50 tika ražots priekš e34, šī visrbūve m52 neieraudzīja.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paldies par papildus informāciju
Sveicinati!
Vai kads zini vai ir iespejams calibrate degviela suknis , un ja ir tad kura vieta ?
Paldies!
Vai kads zini vai ir iespejams calibrate degviela suknis , un ja ir tad kura vieta ?
Paldies!
Tur nav ko kalibrēt. Ja sūknis dzīvs, tas pumpē un viss. Kam tev "regulēt" sūkni?
Brauksana stavoklis uz neutrala atruma RPM ir ap 1 - 1,1 tukstosi , kad apstajos tad normalizeias uz 850 .
Dzinejs 1.8 M43 . Diagnostika neko neradi, visas vakuma sluteni ir nominata , jauns degviela filters un sluteni , jauna gofra , sveces jauni u.t.t
Dzinejs 1.8 M43 . Diagnostika neko neradi, visas vakuma sluteni ir nominata , jauns degviela filters un sluteni , jauna gofra , sveces jauni u.t.t
tas, cik daudz pumpē sūknis nepiš motora darbību, visu tāpattās nosaka degvielas spiediena regulators un sprauslu atveruma laiki
un tā nevar būt ka pēc diagnostikas neko nesaprot - slikts diagnostiķis, kas māk tikai kļūdas lasīt
un tā nevar būt ka pēc diagnostikas neko nesaprot - slikts diagnostiķis, kas māk tikai kļūdas lasīt
Skaidrs
Kura vieta Riga varetu uztaisit kartiga diagnostik un cik ta izmaksatu ?
Thanx!
Kura vieta Riga varetu uztaisit kartiga diagnostik un cik ta izmaksatu ?
Thanx!
Sveiki spečuki.
Ar motora lietam es uz jums,tadad rodas jautājums, priekš kam tas tika darīts un vispar kas tas ir?
Ar motora lietam es uz jums,tadad rodas jautājums, priekš kam tas tika darīts un vispar kas tas ir?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Inčīga degvielas reika! izskatās pēc kaut kāda tūninga,tā kā kut kas uzlodēts pa virsu.
vispār jau izskatās, ka M50 kolektors uzlikts uz m52, un sprauslas/reika atstāta no m52, kam stiprinājumi atšķiras, un lūk- pieskrūvēta ar savādāku metodi..
Vai uz m52 dzinēja bija viens vai divi temperatūras sensori ? Ieskatijos realoem, rādās dual temperature sensor, vai no viena devēja iet signāls gan uz dme, gan uz instrumentu paneli ?
Respektīvi, kāds sensors man ir jānopērk, lai varētu ielikt m54 dzinējam dzesēšanas sistēmā un tas sūtītu temperatūru uz instrumentu paneli ?
Paldies
Edit.
Pārfrāzēšu.
Vai sensors kurš sūta signālu uz dme (bildē Nr.8), atšķirās no sensora nr. 6 kas sūta info uz instrumentu paneli ?
Fiziski viņi ir savādāki, bet kā ar signālu ?
Respektīvi, kāds sensors man ir jānopērk, lai varētu ielikt m54 dzinējam dzesēšanas sistēmā un tas sūtītu temperatūru uz instrumentu paneli ?
Paldies
Edit.
Pārfrāzēšu.
Vai sensors kurš sūta signālu uz dme (bildē Nr.8), atšķirās no sensora nr. 6 kas sūta info uz instrumentu paneli ?
Fiziski viņi ir savādāki, bet kā ar signālu ?
m52 ir viens temp devējs ar 4 kontaktiem.
par papildjautājumu, atšķiras "pretestības", savstārpēji nav aizstājami, rādījumi būs galīgi greizi.
par papildjautājumu, atšķiras "pretestības", savstārpēji nav aizstājami, rādījumi būs galīgi greizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kā atšķirt M50TUB20 no M50TUB25? Apskatījāmies pēc koda, tur bija 25 6 S2, kas nozīmē, ka tas ir 2.5l, bet īpašnieks apgalvo, ka esot 2.0l.
garš stienis sveces caurumā un pamēri gājienu, ja 75mm, tad tur ir 2.5 kloķvārpsta, taisi cietu seju ar nožēlu, ka tomēr b20 un pērc pa 50ls
uz galvas aizmugures daļas (vērsta uz salona daļu) ir atlējums par tilp. un ražošanas gadu/mēnesi.
uz galvas aizmugures daļas (vērsta uz salona daļu) ir atlējums par tilp. un ražošanas gadu/mēnesi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
To uz galvas redz, neizņemot motoru?
Ķip atsūtīja bildi ar kodu - ir jau tad 2.0l.
http://lejup.lv/f/5253d7c89e2e8jahtzgp1381226440.jpg
Bet nu iet nesalīdzināmi labāk par 2.0l.
Ķip atsūtīja bildi ar kodu - ir jau tad 2.0l.
http://lejup.lv/f/5253d7c89e2e8jahtzgp1381226440.jpg
Bet nu iet nesalīdzināmi labāk par 2.0l.
Sveiki lieta tada.motors neiet ka agrak.tip 1 atruma viss super.parsledzu uz 2 un paša sakuma nau tas jaudas kura bija agrak!un ta lidz 4 atrumam.pirms tam bija ta ka stav ar ieslegtu motoru,abaroti lekaja pawi lidz 2000,un katru reizi ka minimums 4 reizi(dotaja bridi vienu reizi vai 2 pa visu dienu).un parstaj uz min 10.
Lugums pastastit kas tur varetu but par vainu?
Lugums pastastit kas tur varetu but par vainu?
viewtopic.php?f=18&t=2190
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- …
- 350
- chevron_right