dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja
orangeman rakstīja:m50b25 paradījušas divas problemas:
1-silts motors pastavot pus stundu pielec tikai ar 2-3 reizi.
2-pa retam iet tikai ar pilnu pedali,pec kadas 1min atkal normali darbojas.
pie pirmā visticamāk kloķenes devējs :bmw:
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
iedarbinot agraa riita aukstu motoru apgriezieni staav uz 800,apg/min -bet vaitad nav jaabuut aukstam motoram virs 1000apg/min?-pie silt amotora ap 700 staav-uzgaazeejot tie nokriitas peec tam liidz 500 un uzkaapj atpakalj uz 700....m50b25 ar vienu vanosu
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
sigais rakstīja:
orangeman rakstīja:m50b25 paradījušas divas problemas:
1-silts motors pastavot pus stundu pielec tikai ar 2-3 reizi.
2-pa retam iet tikai ar pilnu pedali,pec kadas 1min atkal normali darbojas.
pie pirmā visticamāk kloķenes devējs :bmw:
Kloķenes deveju uzliku jaunu.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633
Baigais jautājums, kas neliek mieru, noteikti, ka BMW spečukiem.
Tātad, m52 motori tika ieviesti kopš 94", bet m50 beidz izmantot 96'', kopš kura gada, tad īsti e36 beidz saņemt m50 un sāka m52 motorus?

Atradu atbildi! Viss ok! :super:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
iekš e36 94.g beigās (pirmās reģistrācijas tiem auto būs ap 95.g vidu)
līdz 96.g m50 tika ražots priekš e34, šī visrbūve m52 neieraudzīja.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633
Paldies par papildus informāciju :super:
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Sveicinati!

Vai kads zini vai ir iespejams calibrate degviela suknis , un ja ir tad kura vieta ?

Paldies!
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tur nav ko kalibrēt. Ja sūknis dzīvs, tas pumpē un viss. Kam tev "regulēt" sūkni?
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Brauksana stavoklis uz neutrala atruma RPM ir ap 1 - 1,1 tukstosi , kad apstajos tad normalizeias uz 850 .
Dzinejs 1.8 M43 . Diagnostika neko neradi, visas vakuma sluteni ir nominata , jauns degviela filters un sluteni , jauna gofra , sveces jauni u.t.t
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tas, cik daudz pumpē sūknis nepiš motora darbību, visu tāpattās nosaka degvielas spiediena regulators un sprauslu atveruma laiki
un tā nevar būt ka pēc diagnostikas neko nesaprot - slikts diagnostiķis, kas māk tikai kļūdas lasīt
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Skaidrs :clap:

Kura vieta Riga varetu uztaisit kartiga diagnostik un cik ta izmaksatu ?

Thanx!
Profila bilde
gan4a
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 04 Mar 2013, 09:12
Braucu ar: 323i
Atrašanās vieta: Jelgava
Sveiki spečuki.
Ar motora lietam es uz jums,tadad rodas jautājums, priekš kam tas tika darīts un vispar kas tas ir? :rolleyes:
IMG148.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 
Inčīga degvielas reika! :o izskatās pēc kaut kāda tūninga,tā kā kut kas uzlodēts pa virsu.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
vispār jau izskatās, ka M50 kolektors uzlikts uz m52, un sprauslas/reika atstāta no m52, kam stiprinājumi atšķiras, un lūk- pieskrūvēta ar savādāku metodi..
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Vai uz m52 dzinēja bija viens vai divi temperatūras sensori ? Ieskatijos realoem, rādās dual temperature sensor, vai no viena devēja iet signāls gan uz dme, gan uz instrumentu paneli ?
Respektīvi, kāds sensors man ir jānopērk, lai varētu ielikt m54 dzinējam dzesēšanas sistēmā un tas sūtītu temperatūru uz instrumentu paneli ?
Paldies

Edit.
Pārfrāzēšu.
Vai sensors kurš sūta signālu uz dme (bildē Nr.8), atšķirās no sensora nr. 6 kas sūta info uz instrumentu paneli ?
Fiziski viņi ir savādāki, bet kā ar signālu ?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
m52 ir viens temp devējs ar 4 kontaktiem.
par papildjautājumu, atšķiras "pretestības", savstārpēji nav aizstājami, rādījumi būs galīgi greizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kā atšķirt M50TUB20 no M50TUB25? :hahaha: Apskatījāmies pēc koda, tur bija 25 6 S2, kas nozīmē, ka tas ir 2.5l, bet īpašnieks apgalvo, ka esot 2.0l. :hahaha:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
garš stienis sveces caurumā un pamēri gājienu, ja 75mm, tad tur ir 2.5 kloķvārpsta, taisi cietu seju ar nožēlu, ka tomēr b20 un pērc pa 50ls :lol:
uz galvas aizmugures daļas (vērsta uz salona daļu) ir atlējums par tilp. un ražošanas gadu/mēnesi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
To uz galvas redz, neizņemot motoru?

Ķip atsūtīja bildi ar kodu - ir jau tad 2.0l. :rolleyes:
http://lejup.lv/f/5253d7c89e2e8jahtzgp1381226440.jpg
Bet nu iet nesalīdzināmi labāk par 2.0l. :D
Attēls
Profila bilde
Vl@dis
Ziņojumi: 168
Pievienojies: 28 Apr 2013, 09:29
Braucu ar: 206
Atrašanās vieta: Riga,JUgLa-3
Sveiki lieta tada.motors neiet ka agrak.tip 1 atruma viss super.parsledzu uz 2 un paša sakuma nau tas jaudas kura bija agrak!un ta lidz 4 atrumam.pirms tam bija ta ka stav ar ieslegtu motoru,abaroti lekaja pawi lidz 2000,un katru reizi ka minimums 4 reizi(dotaja bridi vienu reizi vai 2 pa visu dienu).un parstaj uz min 10.
Lugums pastastit kas tur varetu but par vainu? :gigigi:
viewtopic.php?f=18&t=2190