Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 89
- chevron_right
kopsh kura laika 3.0d ir alumiinija bloks? nejauc cilveekam galvu!tds ir vecs nobraukts luuznis,kuram jaapeerk tikai jaunas detaljas!es ar tdsiem kopaa gadus 6shus,takaa zinu kas ir kas:) nu nevajag tdsu!
ir gan tā,gan tā ar tiem blokiem.piekrītu tds nav nekāda dieva dāvana,bet ja viss ir daudz maz savests vai ir kartībā tad braukt var.kā sacīt cik cilvēku tik viedokļu! nekarošu ar internetu guru.
M57D30
M57D30
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
par blokiem iespējams kļūdījos,nu daļēji jav tev ir taisnība,ja tds ir savests kārtība braukt var:) bet ņemot vērā,ka tds ir jav vecs dzinējs,tad secinājums ir viens,detaļas dabūt b/u labas nav iespējams :( runāju par sūkni,jo viss pārējais ir oki,pats dzelzis izturīgs,turbines nelido,sprauslas arī,un pat m51 ir mazāk kaprīzs kā m57,piemēram primārās apkopes,ellas jāllej sintētiskās pa 5ls litrā,kkāds filtrs kartera ventilācijai bij,jamaina(nevisiem)sprauslas viņiem niķīgas,egr niķojas,turbīnes dargas,jo mainīga ģeometrija(nerestaurējas)bakas sūkņi,maģistrālie sūkņi utt!izmaksas ir daudz reižu lielākas nekā tdsam,aizmirsu piebilst,ka m57 negaršo kreisais dizelis,un te tad ir jautājums,kam tad ir vajadzīgs dizelis?:) bet tas taa!TDSU var pirkt,ar uzliktu jaunu sūkni,vai pats ja uzliec,maxaa 700ls!bet tad galva nesaapees ilgi ilgi!
Reāli ja sūknis un sprauslas ir atrestaurēti,kas nemaksā lēti,tad tur citam nav kam neiet,pēc idejas tāds čuguna klucis un ar nieka 140zs ja adekvāti braukā tak mūžību viņš ies,ja nav kāds rūpnīcas brāķis.Pats braucot ar tik vecu dīzeli esmu šokā,ka braucot pa pilsētu rakstos 8 litros,nesēņojot. bet nu redz kā sanāk ka tomēr daudz viņi jātaisa un pats ar to esmu saskāries diezgan.
tds ir labs,bet sūknis ir pilnīgā pakaļā:(remonts ar bosch plunžeri ap 350ls:( bet arī bez plužera vainu pietiek!ja tds,tad ar jaunu sūkni,citādi nafig viņu:)
bļin es te salasījos jūsu izsmeļošās atbildes un paliku vēl sirmāks Biju pirmo reiz mūžā saņēmies ņemt dīzeli,bet laikam tomēr jāpaliek pie sava benzīn aromāta,tik tas patēriņš 13l
coupe 2.8
Nezinu, nekad neesmu baidījies no visādiem komentāriem. Nezinu kāpēc, bet vienmēr visi uzraksta visu to negatīvo tikai. VISIEM dīzeļiem ir kādas problēmas un vājās vietas. Nopirku 1.8tds. Esmu ļoti apmierināts. Dzīvos redzēs - būs jāremontē, remontēs, bet remontam naudu būšu jau atpelnījis patēriņa ziņā, un ja vēl paņem kādu lēto dīzeli pa retam, tad jau vispār super ekonomija.
Uzskatu ka tas viss ir arī atkarīgs no pašiem auto. Ja pirksi 2.5tds auto pa 600ls - tur tiešām nekas labs nebūs. Bet teiksim kaut ko virs 1kls vai 1.5kls, tad jau būtu ok. Protams, pašam viss jāizčeko utt. Piemēram lietotājs megatrons pats braukāja ar 2.5tds un ja nemaldos nesūdzējās. Tagad arī no Vācijas tikai tādus dīzelīšus dzen.
Uzskatu ka tas viss ir arī atkarīgs no pašiem auto. Ja pirksi 2.5tds auto pa 600ls - tur tiešām nekas labs nebūs. Bet teiksim kaut ko virs 1kls vai 1.5kls, tad jau būtu ok. Protams, pašam viss jāizčeko utt. Piemēram lietotājs megatrons pats braukāja ar 2.5tds un ja nemaldos nesūdzējās. Tagad arī no Vācijas tikai tādus dīzelīšus dzen.
bet tagad pirkt tdsu pa 1.5k ls,ta snav prāta darbs :( tds jav pats par sevi ir vecs dzinējs,veca tehnoloģija,un visi tds ir noripojushi aptuveni 400-500 tukstošus km!tagad ir 2013 gads,kakova hu... ir jaskatās uz tdsu? njemam 3.0d un braucam!un atceraties vienu,nav lielāks naudas pumpis,kā vecs dīzelis :)es nesaku ka tds ir pilnīgs mēsls,nu biki tik :) esmu braucis ar tdsiem n-tos gadus,tagad arī ir tds,bet esmu nolēmis mest mieru,un skatīties uz ko citu :)
teikšu ko es par to visu domāju , autiņam ar tds dzinēju nav ne vainas vai tas ir 2.5 vai 1.8 tds visas sis mulkibas par remontiem un vel nezko ir atkarīgs no paša saimnieka, ja laikus visu taisa un uzpasē tad problēmu nekādu! mana gadījumā sekoju dzinejam lidz un braucu bez bēdas. ka jau vienreiz teicu dizelis ir auto ar ko parvietoties, nevis gonkām kas ārdās un spīdzina tas ari taisa biežāk! un dizelis prasa daudz vairāk uzmaniibas kā bendzinieks!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
klau a kāds tavam 1.8 patēriņš?Ruu rakstīja:Nezinu, nekad neesmu baidījies no visādiem komentāriem. Nezinu kāpēc, bet vienmēr visi uzraksta visu to negatīvo tikai. VISIEM dīzeļiem ir kādas problēmas un vājās vietas. Nopirku 1.8tds. Esmu ļoti apmierināts. Dzīvos redzēs - būs jāremontē, remontēs, bet remontam naudu būšu jau atpelnījis patēriņa ziņā, un ja vēl paņem kādu lēto dīzeli pa retam, tad jau vispār super ekonomija.
Uzskatu ka tas viss ir arī atkarīgs no pašiem auto. Ja pirksi 2.5tds auto pa 600ls - tur tiešām nekas labs nebūs. Bet teiksim kaut ko virs 1kls vai 1.5kls, tad jau būtu ok. Protams, pašam viss jāizčeko utt. Piemēram lietotājs megatrons pats braukāja ar 2.5tds un ja nemaldos nesūdzējās. Tagad arī no Vācijas tikai tādus dīzelīšus dzen.
doma jau arī ir ņemt kūtiņu 96gada un uz augšu.
es neko nesaku ka 3.0 ir sliktāks vai labāks,bet dotajā brīdī iet diskusija par e36 pieejamiem dzinējiem un to izvēli,plusiem,mīnusiem un izmaksām,lietderības koificentu. ja es gribētu tieši 3.0 tad es uzreiz arī skatītos e46 vai e39 vai kādu citu jaunāku modeli kam pieejams tāds dzenis,protams es neatteiktos no no e46 kupejas ar 3.0 tds bet nu tomēr finanses un sirdij tuvāks ir e36 tātad arī attiecīgi izvēlos no tā kas pieejams, kā arī ja interesētu tieši 3.0 tds dzinējs tad es par to neinteresētos e36.lv forumā. Piedod bet tās ir tikai manas domas.krods rakstīja:bet tagad pirkt tdsu pa 1.5k ls,ta snav prāta darbs :( tds jav pats par sevi ir vecs dzinējs,veca tehnoloģija,un visi tds ir noripojushi aptuveni 400-500 tukstošus km!tagad ir 2013 gads,kakova hu... ir jaskatās uz tdsu? njemam 3.0d un braucam!un atceraties vienu,nav lielāks naudas pumpis,kā vecs dīzelis :)es nesaku ka tds ir pilnīgs mēsls,nu biki tik :) esmu braucis ar tdsiem n-tos gadus,tagad arī ir tds,bet esmu nolēmis mest mieru,un skatīties uz ko citu :)
Kārtējo reizi pārliecinājos par to ka forumā ir pieplūdums no power stila lietotāja pulka,jo pa visām šim entajām lapām noderīgas infas ir kopā labi ja uz 2 lapām. Paldies Ruu un ega par iedrošināšanu. Turpināšu vāk visu info tālāk, jo kā reiz jau teicu laikam esmu nobriedis savam pirmajam personīgajam dīzelim
coupe 2.8
Manam pa pilsētu 6 litri vidējais. Pagaidām rekords - 5.9..
a jaudas ziņā pietiek,nav pa švaku,nav sajūta ka esi baigā sēne? īsāk sakot kad būšu atpakaļ LV iedosi noņemt skaidu ap rajonu,moš tomēr 1.8 nevis 2.5 vsjo jāčāpo pēc alus
coupe 2.8
1.8 tds ir vēl lielāks mēsls tak 1.8 eed un veel neiet njefiga 15 sekundees 100km/h un pilsētā 6 litri?nu nu :)
FAP un DPF filtru izslēgšana? varbut kads var ieteikt kadu dizelistu ?(labu)
jau ieprieks liels paldies
jau ieprieks liels paldies
es arī neko sliktu par 2.5 tds nesaku,ja visam seko līdz,tad nav ne vainas un pie tam zolīdi skrien! Pats braucu ar 2.5 td kurš tapis nu jau par TDS
varbut varat kadu ieteikt,kursh varetu noregulet sukni manam 2.5 tds ????
bavariancar.lv uldisa
Nekas slikts nenotiks ja turbīna būtu ar "kājam gaisā" ?
Domāju ka nekas slikts nebūs.Pastāsti kpc tu gribi griezt turbinu otrādi? Tad labāk liec no 2.4td lielo turbīnu ar visu izplūdnieku,tā tev uzreiz arī būs otrādi!
nu ko es te blamēšos, ja sanāks iecerētais un būs kāda jēga tad pēc kāda laika atrādīšu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 89
- chevron_right