Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 107
- chevron_right
Vari manu savakt atdosu pa 860ls 3.0v8 e36 kupeja gandriz pabeigts bremzu pastuzis jauzstadazeltinsh rakstīja:Uzzvani lietotājam sīkais! Viņš noteikti var palīdzēt ar šo jautājumu. Arī motoru ar kārbu tirgo vai arī visu e36 ar ieliktu motoru un kārbu! Nav kosmossMartinsons rakstīja:te jau droshi vien ir bijushi, kas liek V8..
Interesē kopējās izmaksas.
Un kas ir jāņem vērā šāda svapa procesā?
Paldies.
bet izmaksas man piemeram apmeram bija 1000 vai vairak ar visam detaljam utt. pa darbu neko jo pats krameju ar draugu.
Nu no dīžeļa taisīt swap uz bendzīnu gan nav baigi laba doma! Lētāk noteikti sanāks pārdot esošo auto un iepirkt auto ar M50. Jo no M51 uz M50 Tev būs nepieciešams arī pārbūves projekts!ciruliss rakstīja:Sveiki,
Piektdienas vakarā dzima nedaudz slima ideja, kā būtu, ja būtu, ka M51 aizstātu ar M50, skaidrs ir tas ka nepieciešams ir pats dzinējs + vadiba + kārba + izpūtējs...kam vēl butu jāpievērš uzmanība, lai saprastu, kas tad ir ērtāk, pārdod/samainīt auto vai taisīt šo joku ?
CSDD puse visa ir skaidra, 1. kategorijas pārbūve un viss notiekās. Vakar biju interesēties pašā CSDD, tā kā info ir ticama, cerams...Nu no dīžeļa taisīt swap uz bendzīnu gan nav baigi laba doma! Lētāk noteikti sanāks pārdot esošo auto un iepirkt auto ar M50. Jo no M51 uz M50 Tev būs nepieciešams arī pārbūves projekts!
Sveiki!
Auto bija 1.6,tagad ielikts 1.8...
Piesledzot tukshgaitas varstu sak lekaat apgriezieni un braucot vairak piespiezot pedali masina sak raustiities(ristities)..
Kada varetu but vaina?
Auto bija 1.6,tagad ielikts 1.8...
Piesledzot tukshgaitas varstu sak lekaat apgriezieni un braucot vairak piespiezot pedali masina sak raustiities(ristities)..
Kada varetu but vaina?
Brauc vien uz diagnostiku!Bricis rakstīja:Sveiki!
Auto bija 1.6,tagad ielikts 1.8...
Piesledzot tukshgaitas varstu sak lekaat apgriezieni un braucot vairak piespiezot pedali masina sak raustiities(ristities)..
Kada varetu but vaina?
Es zinu, ka stulbs jautājums, bet tākā ar BMW motoriem neesmu saskāries, tad jautāju šeit -
320 jaudas ziņā stipri atpaliek no 325 ? ir jēga mainīt motoru, vai var kkā no tā paša 2.0 dabūt lielāku jaudu?
320 jaudas ziņā stipri atpaliek no 325 ? ir jēga mainīt motoru, vai var kkā no tā paša 2.0 dabūt lielāku jaudu?
2.0 = 150hp / 190 Nm
2.5 = 190hp / 235 Nm (245Nm ar vanos)
2.8 = 193hp / 280 Nm
3.2 = 321hp / 350 Nm
spried pats
2.5 = 190hp / 235 Nm (245Nm ar vanos)
2.8 = 193hp / 280 Nm
3.2 = 321hp / 350 Nm
spried pats
Tīri zinkāres mākts. Varbūt vari iemest arī mazajiem motoriem Nm attiecības. Vairāk jau interesē 1.8is pret 2.0seeingman rakstīja:2.0 = 150hp / 190 Nm
2.5 = 190hp / 235 Nm (245Nm ar vanos)
2.8 = 193hp / 280 Nm
3.2 = 321hp / 350 Nm
spried pats
Sveiki,vai siet ir kad kas nodarbojas ar swapu,vai var rekomendet cilveku kurs ar to nodarbojas.Loti intrese viss maz aptuveni cipari,gribu sev 2.8 bet visi zin cik maksa labs 2.8 e36... ka sapratu ja ir 2.0 tad principa nav lielu problemu ielikt 2.8..Vai kads izlidzes ar kontaktu vaj abtuveniem cipariem?
Sazinies ar lietotāju siikais
Sveicināti! Esmu kā redzat te jauniņais un tāpēc par pāris kļūdām piedodat :)
Lieta tāda ka kopš vakardienas kļūvu par diezgan laimīgu E36 īpašnieku, vienīgi mani prieki ir apstājušies un stiprā vilšanās ir zālespļāvēja motorā (1.6 75kW).
Tad nu man ir jautājums cik vienkārši vai nevienkārši inplantēt nu vismaz kādu 2.0 vai arī kāds motorīts derētu stokā iekšā bez pārbūves?
Paldies!
Lieta tāda ka kopš vakardienas kļūvu par diezgan laimīgu E36 īpašnieku, vienīgi mani prieki ir apstājušies un stiprā vilšanās ir zālespļāvēja motorā (1.6 75kW).
Tad nu man ir jautājums cik vienkārši vai nevienkārši inplantēt nu vismaz kādu 2.0 vai arī kāds motorīts derētu stokā iekšā bez pārbūves?
Paldies!
Datoru apkope / remonts Ogrē un raj.
http://www.ITOgre.lv
http://www.ITOgre.lv
Tam, kas māk un, ja ir visi nepieciešamie agregāti ap motoru, tad pavisam vienārši. Tam, kas nekad to nav darījis, grūti.
Nav runa par mācēšanu, runa ir par to ar ko var aizstāt šo zāles pļāvēju 1.6 bez pārbūves un ja ar pārbūvi un kas tieši mainas motora stiprinājumos!
Datoru apkope / remonts Ogrē un raj.
http://www.ITOgre.lv
http://www.ITOgre.lv
Tad bez ķirurģiskas iejaukšanās, respektīvi stiprinājumu maiņas varu ielikt 1.8, 1.8IS?
Datoru apkope / remonts Ogrē un raj.
http://www.ITOgre.lv
http://www.ITOgre.lv
Viņš bija domājis par CSDD, tā liekas.
Bet tā - nekāda ķirurģiskā iejaukšanās. Motors ar kronšteiniem, agregātiem, vadību u.t.t. un tik skrūvēšanas vaina.
Bet tā - nekāda ķirurģiskā iejaukšanās. Motors ar kronšteiniem, agregātiem, vadību u.t.t. un tik skrūvēšanas vaina.
Jā, es domāju par CSDD pārbūvi... Bet IS ielikt arī nav problēmu, principā jau liekot arī 2.5 nav problēmas, tikai vajag visu dzinēju ar visiem kronšteiniem.
un kur palika normālu bremžu uzlikšana, lai ar to 2.5 varētu arī apstāties?
kā arī izpūtējs un vajadzētu jau arī lielo diferenciāli ar visu tam nepieciešamo, atsperes priekšējās, spidometrs
kā arī izpūtējs un vajadzētu jau arī lielo diferenciāli ar visu tam nepieciešamo, atsperes priekšējās, spidometrs
pag pag kur tādu infu rāvi????Atbildēt Nixon » 21 Sep 2012, 14:44
Bez pārbūves uz jebkuru 4cyl... Kā ieliksi 6cyl, tā jātaisa pārbūve.
Mēs ar čomiem jau pāris IS'kās esam ielikuši 2.5 motorus, un skatē nekā nesaka, tik uzprasa tilpumu motoram.
BMW-Big Money Waste
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 107
- chevron_right