dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
jāskatās arī vai ir pareizais kurvis. man bija kaut kāds kurvis, kurš sanāca pārspiests un arī taisīja zilus brīnumus.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
ja gribi palikt pie 228mm, tad m20 spararats, keramiskais disks un sachs performance grozs, cits nekas neturēs. ar parasto disku, grozu agri vai vēlu sāk izslīdēt.
240mm ir variants ar e34 m5 disku/grozu. vienmasas spararats gan būs jāmeklē ar uguni (no m30, bet vairs neatceros no kāda precīzi modeļa, vairumam ar jau dubultmasas). šim jātur ar rezervi, ir uzlikts uz s50b30, tur.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
JG1990
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 19 Mar 2011, 19:15
Braucu ar: e36 Touring
paldies par ieteikumiem, japacheko ar ko var iegut labaku price/performance ieguvumu
Profila bilde
irdekoratiivais
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Nov 2011, 10:59
cik litri šķidruma nepieciešams lai piepildītu dzesēšanas sistēmu m52b25 ar lielo radiatoru?
Profila bilde
zexo
Ziņojumi: 514
Pievienojies: 01 Jūl 2013, 03:49
Braucu ar: 325i & 325tds
Reputācija: 3
 
Nezinu par M52 bet manam M50 apmeram 7 - 8 litri lai ir viss piepildiits kartiigi un atgaisots. :super:
Powered by Minhauzens!
Profila bilde
irdekoratiivais
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Nov 2011, 10:59
cheers! :super:
r.albrehts
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 06 Aug 2013, 21:31
Braucu ar: 320i

22 Okt 2013, 19:41

var kāds palīdzēt ar jautājumu kapēc nevar iedarbināt m52 motoru kad dzinejs ir darba temperatūrā, bet kad dzinejs auksts šķiļas klāt tā itkā nekas nebūtu, un vel brīvgaitā pie normālas temp. arī slāpst nost. Kamāa ir problēma?
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Slēdz pie kompja. Manam izmeta kļūdu pie šiem šādiem simptomiem kloķvārpstas stāvokļa devējs. Bet to pašu ainu arī sadalenes devējs var taisīt, cik sapratu no diagnostiķa.
Profila bilde
Rom4iks_328
Ziņojumi: 1135
Pievienojies: 01 Aug 2011, 14:38
Braucu ar: Чёрный Пистолет
Atrašanās vieta: X_kill
r.albrehts rakstīja:var kāds palīdzēt ar jautājumu kapēc nevar iedarbināt m52 motoru kad dzinejs ir darba temperatūrā, bet kad dzinejs auksts šķiļas klāt tā itkā nekas nebūtu, un vel brīvgaitā pie normālas temp. arī slāpst nost. Kamāa ir problēma?
sadales varpstas devejs!
Attēls
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
r.albrehts rakstīja:var kāds palīdzēt ar jautājumu kapēc nevar iedarbināt m52 motoru kad dzinejs ir darba temperatūrā, bet kad dzinejs auksts šķiļas klāt tā itkā nekas nebūtu, un vel brīvgaitā pie normālas temp. arī slāpst nost. Kamāa ir problēma?
bļe dēļ tā ķīmiski jobanā vada tur viss lkm tomēr notiek :D
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
un silts arī brīvgaitā slāpst nost
vinnijs
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 26 Okt 2013, 19:18
kas varetubut pie vainas ,pat pieskilt nevaru uzreiz parlej
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
vinnijs rakstīja:kas varetubut pie vainas ,pat pieskilt nevaru uzreiz parlej
1.atvieno svečvadu.
2. iedod draudzenei to paturēt.
3.vēro draudzenes seju startējot auto.

4. ja draudzenes seja nemainās, tātad nav dzirksts. :rolleyes:
Profila bilde
RennoK
Ziņojumi: 223
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 17:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
Tika nomainīts dzinējs no m50 uz m52, viss saliks, savilkts, bet tagat motors taisa jokus.. :sad:
Sekojoši..

Visu laiku baigi zemi apgriezieni uz 500 stāv tikai, ja iemet grīdā un atlaiž pedāli apgriezieni nokrīt līdz noslāpst motors, bet šķiļas no pus apgrieziena, gan auksts gan arī darba temperatūrā.
Netieku gudrs, kas tur pa vainu... :supeer:
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Paskaties vai zem ieplūdes kolektora esi vakuma šļauciņas pareizi salicis un klausies vai kaut kur nesūc gaisu.
Paņem starta gāzi un pie strādājoša dzinēja papūt zem ieplūdes.
Profila bilde
RennoK
Ziņojumi: 223
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 17:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
Zem kolektora visas šļaukas ir vietā un gaisu nesūc nelur, viss jau izčekots un izklausīts pa reizēm 10 ja ne vairāk. :kipec:
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53
Lieta sekojoša ņemu nost e36 m50 karteri
ķerās pastiprinātājā sūknī
Jautājums, ko jādarā ar viņu lai noņemtu karteri?
Profila bilde
RennoK
Ziņojumi: 223
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 17:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
Atskrūvē paduškas un ar donkratu pacel mazliet augstāk motoru :super:
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53
tas jau ir darīs, sūknis ir pieskrūvēts pie bloka, līz ar to pacelšana šajā gadījumā neko nedod
Profila bilde
RennoK
Ziņojumi: 223
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 17:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
Negribu Tev samelot, bet cik atceros tas jau bija gan sen, kad es ņēmu savam karteri es sūkni man liekas, ka neņēmu nost, laikam, tā kā kaut kā gudri viņu laikam varēja izmānīt ārā :D
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.