dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- …
- 350
- chevron_right
Ar manu nemotoru bija līdzīgi. Tad uzgāju, ka pie zondes signāla vads ir pārrīvējies pie masas.Reinellz rakstīja:kas varētu būt pie vainas , ja vienkārši braucu , un tad pēkšņi tākā mašīna negrib iet uz priekšu , un tad atkal pēc laika paķer un ir ok ?
Būs jau laikam , jādzen uz diagnostiku , savādāk var visu apmainīt nevajadzīgo
Dzinējs m20b25 ar vienu sadaleni diviem vārstiem uz katru cilindru seši cilindri ,kādas idejas kas varētu būt par vainu? iedarbinot auto aukstu skaņa tāda ka rokeru atstarpe neatbilst prasītajam pakāpeniski uzsildot dzinēju sajuta ir tāda ka no iekšas kāds ar āmuru sistu pa vārstu vāku ,skaņa pazūd un tad atkal parādās , jūsu idejas ?
Varbūt kāds arī zin cik jābūt 100% precīzaj rokeru atstarpei ? jo intrneta viedokli klejo no 0,2 lidz pat 0,3mm paldies jau iepriekš , pieļaujam varbūtību par sadalenes beigām ?
Varbūt kāds arī zin cik jābūt 100% precīzaj rokeru atstarpei ? jo intrneta viedokli klejo no 0,2 lidz pat 0,3mm paldies jau iepriekš , pieļaujam varbūtību par sadalenes beigām ?
Drive until you die with your e36
Pie 20 C atstarpei jābūt 0,25 mm. izplūdniekam var arī atstāt 0,3mm.Castroll rakstīja:Dzinējs m20b25 ar vienu sadaleni diviem vārstiem uz katru cilindru seši cilindri ,kādas idejas kas varētu būt par vainu? iedarbinot auto aukstu skaņa tāda ka rokeru atstarpe neatbilst prasītajam pakāpeniski uzsildot dzinēju sajuta ir tāda ka no iekšas kāds ar āmuru sistu pa vārstu vāku ,skaņa pazūd un tad atkal parādās , jūsu idejas ?
Varbūt kāds arī zin cik jābūt 100% precīzaj rokeru atstarpei ? jo intrneta viedokli klejo no 0,2 lidz pat 0,3mm paldies jau iepriekš , pieļaujam varbūtību par sadalenes beigām ?
Problema sekojosha. Aizbraucu uz laukiem, viss auto tip top. Iet kaa vaig, ruuc kaa vaig. Peec kafijas iedzershanas, gribeju braukt uz veikalu. Saaku starteet, un taads bliikskjis bij no motora ka domaaju ka pats uzspraagu. Salons pilns ar baltiem duumiem, atverot paarsegu. Duumi naaca araa no iepluudes.
Domaaju ka gaisa masas meeritaajs nezinaamu iemeslu delj uzspraaga. Pielaizhot uzreiz spraaga nost. Nonjeemu stekeri no meriitaja. Pielec bet apgriezieni leekaa kaa traki un slaapst nost. Mazliet pasildot auto, apgriezieni tapat lekaa un skanja taada ka sit atpakal gaisu pa iepluudi.
Uz lieliem apgriezieniem mashina stradaa kaa vaig, iznjemot no aatruma apgriezieni pashaudaas liidz 1,5k un noslaapst. Braucot uz leeniem apgriezieniem akuraati, spiezhot maigi pedaali mashiina vienmerigi nebrauc bet gan ar raustiiti iet uz priekshu. Varu vel piebilst kad braucot virs 3k apgriezieniem bremzes stradaa kaa vaig, nonjemot gaazi un apgriezieniem nokriitot zem 2k bremzes pedaalis ir ciets. Itkaa mashina nemaz nebuutu pielaista.
Neparasti motoors krataas un nav vienmeriga izpluudes skanja. Iespejams kad pie vainas ir vakumnieks? Izbriinija tas spraadziens un tas elligais daudzums duumu. Nav ne jausmas kas varetu buut pie vainas. Varbuut kaads zin kas vareetu buut noticis?
Domaaju ka gaisa masas meeritaajs nezinaamu iemeslu delj uzspraaga. Pielaizhot uzreiz spraaga nost. Nonjeemu stekeri no meriitaja. Pielec bet apgriezieni leekaa kaa traki un slaapst nost. Mazliet pasildot auto, apgriezieni tapat lekaa un skanja taada ka sit atpakal gaisu pa iepluudi.
Uz lieliem apgriezieniem mashina stradaa kaa vaig, iznjemot no aatruma apgriezieni pashaudaas liidz 1,5k un noslaapst. Braucot uz leeniem apgriezieniem akuraati, spiezhot maigi pedaali mashiina vienmerigi nebrauc bet gan ar raustiiti iet uz priekshu. Varu vel piebilst kad braucot virs 3k apgriezieniem bremzes stradaa kaa vaig, nonjemot gaazi un apgriezieniem nokriitot zem 2k bremzes pedaalis ir ciets. Itkaa mashina nemaz nebuutu pielaista.
Neparasti motoors krataas un nav vienmeriga izpluudes skanja. Iespejams kad pie vainas ir vakumnieks? Izbriinija tas spraadziens un tas elligais daudzums duumu. Nav ne jausmas kas varetu buut pie vainas. Varbuut kaads zin kas vareetu buut noticis?
Powered by Minhauzens!
kkur gaisu piesūc iespējams
par kadu dzineju runajam seit?
pasties vai kada no gaisa trubam nau nost
pasties vai kada no gaisa trubam nau nost
...
M50B25, jaiedzer kafija un jaiet loznaat pa motortelpu.
Powered by Minhauzens!
Es jau domāju ka tā varētu būt tā truba kas ieiet kolektorā no kreisās puses .zexo rakstīja:Problema sekojosha. Aizbraucu uz laukiem, viss auto tip top. Iet kaa vaig, ruuc kaa vaig. Peec kafijas iedzershanas, gribeju braukt uz veikalu. Saaku starteet, un taads bliikskjis bij no motora ka domaaju ka pats uzspraagu. Salons pilns ar baltiem duumiem, atverot paarsegu. Duumi naaca araa no iepluudes.
Domaaju ka gaisa masas meeritaajs nezinaamu iemeslu delj uzspraaga. Pielaizhot uzreiz spraaga nost. Nonjeemu stekeri no meriitaja. Pielec bet apgriezieni leekaa kaa traki un slaapst nost. Mazliet pasildot auto, apgriezieni tapat lekaa un skanja taada ka sit atpakal gaisu pa iepluudi.
Uz lieliem apgriezieniem mashina stradaa kaa vaig, iznjemot no aatruma apgriezieni pashaudaas liidz 1,5k un noslaapst. Braucot uz leeniem apgriezieniem akuraati, spiezhot maigi pedaali mashiina vienmerigi nebrauc bet gan ar raustiiti iet uz priekshu. Varu vel piebilst kad braucot virs 3k apgriezieniem bremzes stradaa kaa vaig, nonjemot gaazi un apgriezieniem nokriitot zem 2k bremzes pedaalis ir ciets. Itkaa mashina nemaz nebuutu pielaista.
Neparasti motoors krataas un nav vienmeriga izpluudes skanja. Iespejams kad pie vainas ir vakumnieks? Izbriinija tas spraadziens un tas elligais daudzums duumu. Nav ne jausmas kas varetu buut pie vainas. Varbuut kaads zin kas vareetu buut noticis?
Truba zem iepluudes kolektora bij nolekusi nost. Izmantoju izdeviibu un nomainiju vel visaadas trubas un sapirku kaudzeem znaugus. Tagad viss tip top, tikai sapleesu atgaisoshanas skruuvi.
Powered by Minhauzens!
Šodien pārbaudīts un saprasts ka gmm velk pēdējo dzīvību , tik nevaru iebraukt kur viņs tik pēkšņi pēc swapa varēja noklātiesBMW-Valcha rakstīja:Ar manu nemotoru bija līdzīgi. Tad uzgāju, ka pie zondes signāla vads ir pārrīvējies pie masas.Reinellz rakstīja:kas varētu būt pie vainas , ja vienkārši braucu , un tad pēkšņi tākā mašīna negrib iet uz priekšu , un tad atkal pēc laika paķer un ir ok ?
Man tieši tā pati problēma kas Reinellz. Iepriekš izpaudās aukstam dzinējam pie zemiem apgriezieniem. 6dien vakarā pielaidu autiņu, sāk rīstīties un noslāpst. Tā 3 reizes pēc kārtas. Ceturtajā uzreiz sāku lēnām braukt, it kā turās. Apbraucu kvartālu, apstājos - atkal rīstās. Pakustinu MAFu sāk strādāt normāli. 7dien no rīta atkal rīstās, pat braucot uz 50 auto brīžiem kratās. Atvienoju vispār nost MAFu - auto strādā kā jauns :) Tikko sapūtu ar tīrītāju, ja nelīdzēs laikam jāmeklē jauns. Tā jau ir, ka parasti mitrā laikā visi elektronikas gļuki izpeld.
P.S. No sākuma gan jāpārbauda visas trubas.
P.S. No sākuma gan jāpārbauda visas trubas.
A ar kādu tīrītāju tu sapūti ?kri rakstīja:Man tieši tā pati problēma kas Reinellz. Iepriekš izpaudās aukstam dzinējam pie zemiem apgriezieniem. 6dien vakarā pielaidu autiņu, sāk rīstīties un noslāpst. Tā 3 reizes pēc kā<span class="adtext" id="adtext_5">rtas</span>. Ceturtajā uzreiz sāku lēnām braukt, it kā turās. Apbraucu kvartālu, apstājos - atkal rīstās. Pakustinu MAFu sāk strādāt normāli. 7dien no rīta atkal rīstās, pat braucot uz 50 <span class="adtext" id="adtext_2">auto</span> brīžiem kratās. Atvienoju vispār nost MAFu - auto strādā kā jauns :) Tikko sapūtu ar tīrītāju, ja nelīdzēs laikam jāmeklē jauns. Tā jau ir, ka parasti mitrā laikā visi elektronikas gļuki izpeld.
P.S. No sākuma gan jāpārbauda visas trubas.
Ir nepieciešams pārbaudīt/restaurēt/tīrīt ar ultra skaņu m52b20tu sprauslas, kurš to var izdarīt ? Cik un kur ?
PM
PM
http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... leaner.jpgReinellz rakstīja:A ar kādu tīrītāju tu sapūti ?
Minimālas izmaiņas uz labo pusi bija, bet tāpat jāmeklē bija cits MAFs.
Starp citu, kas vēl MAFam var nomirt, ja vadiņi ir veseli? Kaut kāds aukstais lodējums or smth?
gaisa masas mērītājam pašam drāts tiek uzkarsēta līdz sarkankvēlei un nosvilina visus sūdus (pašattīrīšanās process), to pūšamo var sev dupsī iepūst, pūšot tādu mafā var tikai visu sapist
Nu tu vari pūst viņu sev pakaļā, ja vēlies :)
Kāds zin kas varētu būt par problēmu? Dzinējs M50B20 vanos, ja nekļūdos uz cipariem. 93 gada coupe. Pielaiž autiņu un ir klaboņa kaut kur zem vāka augšpusē, tā bija pāris dienas kopš nopirkšanas, sākuma bija minimāla skaņa tagat jau lielāka, līdz šodien Bauskā pie luksafora vienkārši autiņš noslāpa nedodot virsū gāzi. Idejas?
Sveiki, vēršos pēc padoma . Auto 316, dzinējs m40 , vēlējos nomainīt ūdenssūkni , bet pielaidu rūsu bikšelēs. Liela problēma noņemt veco ūdenssūkni. vecajam ūdenssūknim iepriekšējais saimnieks vai servisā vai vēl kkur ir nolūzušas tās divas ķepiņas , kurās skrūvē iekšā skrūves, lai dabūtu veco ūdenssūkni ārā . http://www.youtube.com/watch?v=Ll_eMLEsG-A videos ir redzams un viņš stāsta par tām "ķepiņām" . Tātad kādi varianti vēl dabūt arā ūdenssūkni mājas apstākļos ? Lūdzu Lūdzu
te vēl iemetu bildi ,lai labāk skaidrs http://www.google.lv/imgres?sa=X&biw=12 ... x=77&ty=60
skrūvējas tas ūdenssūknis uz četrām skrūvēm un starp augšējām un apakšējam divām pa vidu ir tās , kur vnk ieskrūvē skrūvi lai dabūtu veco ūdenssūkni ārā .
te vēl iemetu bildi ,lai labāk skaidrs http://www.google.lv/imgres?sa=X&biw=12 ... x=77&ty=60
skrūvējas tas ūdenssūknis uz četrām skrūvēm un starp augšējām un apakšējam divām pa vidu ir tās , kur vnk ieskrūvē skrūvi lai dabūtu veco ūdenssūkni ārā .
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- …
- 350
- chevron_right