dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
Reinellz rakstīja:kas varētu būt pie vainas , ja vienkārši braucu , un tad pēkšņi tākā mašīna negrib iet uz priekšu , un tad atkal pēc laika paķer un ir ok ? :rolleyes:
Ar manu nemotoru bija līdzīgi. Tad uzgāju, ka pie zondes signāla vads ir pārrīvējies pie masas. :o
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
tik pat labi pie vainas varetu but sadalenes sensors
...
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska
Būs jau laikam , jādzen uz diagnostiku , savādāk var visu apmainīt nevajadzīgo :D
Profila bilde
Znotiš
Ziņojumi: 460
Pievienojies: 11 Mar 2013, 12:52
Braucu ar: bezkompresiju
Reputācija: 2
 
Dzinējs m20b25 ar vienu sadaleni diviem vārstiem uz katru cilindru seši cilindri ,kādas idejas kas varētu būt par vainu? iedarbinot auto aukstu skaņa tāda ka rokeru atstarpe neatbilst prasītajam pakāpeniski uzsildot dzinēju sajuta ir tāda ka no iekšas kāds ar āmuru sistu pa vārstu vāku ,skaņa pazūd un tad atkal parādās , jūsu idejas ?
Varbūt kāds arī zin cik jābūt 100% precīzaj rokeru atstarpei ? jo intrneta viedokli klejo no 0,2 lidz pat 0,3mm paldies jau iepriekš , pieļaujam varbūtību par sadalenes beigām ?
Drive until you die with your e36 ;)
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Castroll rakstīja:Dzinējs m20b25 ar vienu sadaleni diviem vārstiem uz katru cilindru seši cilindri ,kādas idejas kas varētu būt par vainu? iedarbinot auto aukstu skaņa tāda ka rokeru atstarpe neatbilst prasītajam pakāpeniski uzsildot dzinēju sajuta ir tāda ka no iekšas kāds ar āmuru sistu pa vārstu vāku ,skaņa pazūd un tad atkal parādās , jūsu idejas ?
Varbūt kāds arī zin cik jābūt 100% precīzaj rokeru atstarpei ? jo intrneta viedokli klejo no 0,2 lidz pat 0,3mm paldies jau iepriekš , pieļaujam varbūtību par sadalenes beigām ?
Pie 20 C atstarpei jābūt 0,25 mm. izplūdniekam var arī atstāt 0,3mm.
Profila bilde
zexo
Ziņojumi: 514
Pievienojies: 01 Jūl 2013, 03:49
Braucu ar: 325i & 325tds
Reputācija: 3
 
Problema sekojosha. Aizbraucu uz laukiem, viss auto tip top. Iet kaa vaig, ruuc kaa vaig. Peec kafijas iedzershanas, gribeju braukt uz veikalu. Saaku starteet, un taads bliikskjis bij no motora ka domaaju ka pats uzspraagu. Salons pilns ar baltiem duumiem, atverot paarsegu. Duumi naaca araa no iepluudes.

Domaaju ka gaisa masas meeritaajs nezinaamu iemeslu delj uzspraaga. :lol: Pielaizhot uzreiz spraaga nost. Nonjeemu stekeri no meriitaja. Pielec bet apgriezieni leekaa kaa traki un slaapst nost. Mazliet pasildot auto, apgriezieni tapat lekaa un skanja taada ka sit atpakal gaisu pa iepluudi.

Uz lieliem apgriezieniem mashina stradaa kaa vaig, iznjemot no aatruma apgriezieni pashaudaas liidz 1,5k un noslaapst. Braucot uz leeniem apgriezieniem akuraati, spiezhot maigi pedaali mashiina vienmerigi nebrauc bet gan ar raustiiti iet uz priekshu. Varu vel piebilst kad braucot virs 3k apgriezieniem bremzes stradaa kaa vaig, nonjemot gaazi un apgriezieniem nokriitot zem 2k bremzes pedaalis ir ciets. Itkaa mashina nemaz nebuutu pielaista.

Neparasti motoors krataas un nav vienmeriga izpluudes skanja. Iespejams kad pie vainas ir vakumnieks? Izbriinija tas spraadziens un tas elligais daudzums duumu. Nav ne jausmas kas varetu buut pie vainas. Varbuut kaads zin kas vareetu buut noticis? :bye:
Powered by Minhauzens!
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
kkur gaisu piesūc iespējams
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
par kadu dzineju runajam seit?
pasties vai kada no gaisa trubam nau nost
...
Profila bilde
zexo
Ziņojumi: 514
Pievienojies: 01 Jūl 2013, 03:49
Braucu ar: 325i & 325tds
Reputācija: 3
 
M50B25, jaiedzer kafija un jaiet loznaat pa motortelpu.
Powered by Minhauzens!
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska
zexo rakstīja:Problema sekojosha. Aizbraucu uz laukiem, viss auto tip top. Iet kaa vaig, ruuc kaa vaig. Peec kafijas iedzershanas, gribeju braukt uz veikalu. Saaku starteet, un taads bliikskjis bij no motora ka domaaju ka pats uzspraagu. Salons pilns ar baltiem duumiem, atverot paarsegu. Duumi naaca araa no iepluudes.

Domaaju ka gaisa masas meeritaajs nezinaamu iemeslu delj uzspraaga. :lol: Pielaizhot uzreiz spraaga nost. Nonjeemu stekeri no meriitaja. Pielec bet apgriezieni leekaa kaa traki un slaapst nost. Mazliet pasildot auto, apgriezieni tapat lekaa un skanja taada ka sit atpakal gaisu pa iepluudi.

Uz lieliem apgriezieniem mashina stradaa kaa vaig, iznjemot no aatruma apgriezieni pashaudaas liidz 1,5k un noslaapst. Braucot uz leeniem apgriezieniem akuraati, spiezhot maigi pedaali mashiina vienmerigi nebrauc bet gan ar raustiiti iet uz priekshu. Varu vel piebilst kad braucot virs 3k apgriezieniem bremzes stradaa kaa vaig, nonjemot gaazi un apgriezieniem nokriitot zem 2k bremzes pedaalis ir ciets. Itkaa mashina nemaz nebuutu pielaista.

Neparasti motoors krataas un nav vienmeriga izpluudes skanja. Iespejams kad pie vainas ir vakumnieks? Izbriinija tas spraadziens un tas elligais daudzums duumu. Nav ne jausmas kas varetu buut pie vainas. Varbuut kaads zin kas vareetu buut noticis? :bye:
Es jau domāju ka tā varētu būt tā truba kas ieiet kolektorā no kreisās puses .
Profila bilde
zexo
Ziņojumi: 514
Pievienojies: 01 Jūl 2013, 03:49
Braucu ar: 325i & 325tds
Reputācija: 3
 
Truba zem iepluudes kolektora bij nolekusi nost. :hahaha: Izmantoju izdeviibu un nomainiju vel visaadas trubas un sapirku kaudzeem znaugus. Tagad viss tip top, tikai sapleesu atgaisoshanas skruuvi. :rolleyes: :gigigi:
Powered by Minhauzens!
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska
BMW-Valcha rakstīja:
Reinellz rakstīja:kas varētu būt pie vainas , ja vienkārši braucu , un tad pēkšņi tākā mašīna negrib iet uz priekšu , un tad atkal pēc laika paķer un ir ok ? :rolleyes:
Ar manu nemotoru bija līdzīgi. Tad uzgāju, ka pie zondes signāla vads ir pārrīvējies pie masas. :o
Šodien pārbaudīts un saprasts ka gmm velk pēdējo dzīvību , tik nevaru iebraukt kur viņs tik pēkšņi pēc swapa varēja noklāties :doh:
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Man tieši tā pati problēma kas Reinellz. Iepriekš izpaudās aukstam dzinējam pie zemiem apgriezieniem. 6dien vakarā pielaidu autiņu, sāk rīstīties un noslāpst. Tā 3 reizes pēc kārtas. Ceturtajā uzreiz sāku lēnām braukt, it kā turās. Apbraucu kvartālu, apstājos - atkal rīstās. Pakustinu MAFu sāk strādāt normāli. 7dien no rīta atkal rīstās, pat braucot uz 50 auto brīžiem kratās. Atvienoju vispār nost MAFu - auto strādā kā jauns :) Tikko sapūtu ar tīrītāju, ja nelīdzēs laikam jāmeklē jauns. Tā jau ir, ka parasti mitrā laikā visi elektronikas gļuki izpeld.

P.S. No sākuma gan jāpārbauda visas trubas.
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska
kri rakstīja:Man tieši tā pati problēma kas Reinellz. Iepriekš izpaudās aukstam dzinējam pie zemiem apgriezieniem. 6dien vakarā pielaidu autiņu, sāk rīstīties un noslāpst. Tā 3 reizes pēc kā<span class="adtext" id="adtext_5">rtas</span>. Ceturtajā uzreiz sāku lēnām braukt, it kā turās. Apbraucu kvartālu, apstājos - atkal rīstās. Pakustinu MAFu sāk strādāt normāli. 7dien no rīta atkal rīstās, pat braucot uz 50 <span class="adtext" id="adtext_2">auto</span> brīžiem kratās. Atvienoju vispār nost MAFu - auto strādā kā jauns :) Tikko sapūtu ar tīrītāju, ja nelīdzēs laikam jāmeklē jauns. Tā jau ir, ka parasti mitrā laikā visi elektronikas gļuki izpeld.

P.S. No sākuma gan jāpārbauda visas trubas.
A ar kādu tīrītāju tu sapūti ?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Ir nepieciešams pārbaudīt/restaurēt/tīrīt ar ultra skaņu m52b20tu sprauslas, kurš to var izdarīt ? Cik un kur ?
PM
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Reinellz rakstīja:A ar kādu tīrītāju tu sapūti ?
http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... leaner.jpg

Minimālas izmaiņas uz labo pusi bija, bet tāpat jāmeklē bija cits MAFs.

Starp citu, kas vēl MAFam var nomirt, ja vadiņi ir veseli? Kaut kāds aukstais lodējums or smth?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
:lol: :hahaha: :lol: :hahaha: :lol: :hahaha: :lol: :hahaha: :lol: :hahaha: :lol: :hahaha:
gaisa masas mērītājam pašam drāts tiek uzkarsēta līdz sarkankvēlei un nosvilina visus sūdus (pašattīrīšanās process), to pūšamo var sev dupsī iepūst, pūšot tādu mafā var tikai visu sapist
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Nu tu vari pūst viņu sev pakaļā, ja vēlies :)
Profila bilde
slīpētājs
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 20 Jūn 2013, 01:53
Braucu ar: E36 2.5 Vanos
Atrašanās vieta: Vecumnieki
Kāds zin kas varētu būt par problēmu? Dzinējs M50B20 vanos, ja nekļūdos uz cipariem. 93 gada coupe. Pielaiž autiņu un ir klaboņa kaut kur zem vāka augšpusē, tā bija pāris dienas kopš nopirkšanas, sākuma bija minimāla skaņa tagat jau lielāka, līdz šodien Bauskā pie luksafora vienkārši autiņš noslāpa nedodot virsū gāzi. Idejas?
ilgvars
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 14 Nov 2013, 17:22
Sveiki, vēršos pēc padoma . Auto 316, dzinējs m40 , vēlējos nomainīt ūdenssūkni , bet pielaidu rūsu bikšelēs. Liela problēma noņemt veco ūdenssūkni. vecajam ūdenssūknim iepriekšējais saimnieks vai servisā vai vēl kkur ir nolūzušas tās divas ķepiņas , kurās skrūvē iekšā skrūves, lai dabūtu veco ūdenssūkni ārā . http://www.youtube.com/watch?v=Ll_eMLEsG-A videos ir redzams un viņš stāsta par tām "ķepiņām" . Tātad kādi varianti vēl dabūt arā ūdenssūkni mājas apstākļos ? Lūdzu Lūdzu
te vēl iemetu bildi ,lai labāk skaidrs http://www.google.lv/imgres?sa=X&biw=12 ... x=77&ty=60
skrūvējas tas ūdenssūknis uz četrām skrūvēm un starp augšējām un apakšējam divām pa vidu ir tās , kur vnk ieskrūvē skrūvi lai dabūtu veco ūdenssūkni ārā .