dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

janiskaimins
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 01 Dec 2013, 19:43
Sveiki!
Nesen tiku pie sava e36 1992.g. 1.8l :bmw:
Viss jau jauki kā parasti sīki defekti.
Bažas rada metāliska klaboņa motorā kura parādās un pazūd. :doh:
kāds varētu lūdzu pastāstīt iespējamos iemeslus un veidus kā to remontēt? :drink:
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
Ja patādās un pazūd - Kompensātori :rolleyes:
bet var būt arī kaut kas cits :) Caur internet nesaremontēsi.
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
janiskaimins rakstīja:Sveiki!
Nesen tiku pie sava e36 1992.g. 1.8l :bmw:
Viss jau jauki kā parasti sīki defekti.
Bažas rada metāliska klaboņa motorā kura parādās un pazūd. :doh:
kāds varētu lūdzu pastāstīt iespējamos iemeslus un veidus kā to remontēt? :drink:
e36 1992 gads? 100% sadalene sadilusi,un grab kompensātori.Tas 100% ir M40 B1.8i motoriņš :yes:
remontēt nav vērts,jo paies laiks un atkal tas pats.ja vēlies braukt bez klaboņas,tad meklē M43 B1.8i motorīti,met iekšā,un aizmirsti tādas problēmas :clap:
Attēls
janiskaimins
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 01 Dec 2013, 19:43
Paldies par padomiem! :clap:
:drink:
Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja
kur lai dabū tādu uzgriezni, kurš der bosch zondei ? nepieciešams lai atkal iemetinātu/ieliktu zondi izpūtējā :doh:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
meklē skrūvju veikalos, ja nav, tad ej pie virpotāja
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
m52 šitas ir normāli? patīrot kartera ventilācijas trubas arā nāk kaut kas līdzīgs kafijas biezumiem, noņemot droseli, ieplūdniekā maza kārta ar eļļu..
Attēls
Attēls
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
jopcik. kas ar to motoru ir noticis :o
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
nu taa notiek ja eljas netiek regulari mainitas. normali jau tas nau, vajadzetu satirit. bet nu neticas ka kads gribetu tiirit to visu :lol: skalotajus sados gadijumos ar nau jegas gast ieksaa, ka neaiztaisa ciet kadu eljas kanalu ieksaa.
no kartera ventilacijas trubinjam naak araa vecaa elja kopaa ar gumijas trubinju maziem gabalinjiem kas izskatas pec kafijas biezumiem :yes: elja saed/sadrupina gumiju
un vispar ka tik tas nebus m50 dzinejs ;)
...
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 
Tādu foto vel nebiju redzējis! :o
e36
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
es shodien savam mainishu varstvaku bliivi,cerams ka skats nebus tads :D
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
man arī bija :o kad noņēmu vārstu vāku..tā jau arī likās, ka tas būs saistīts ar eļļas maiņas regularitāti...un nē- m52b28
a ko lai šādā situācijā dara? :lol:
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Lol, ko ar tiem motoriem darija :D

Sent from my TouchWizMOD_HD2 using Tapatalk
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tā ir izlejamā eļļa pa 1.5ls litrā + nav mainīta kādus 30tkm
un armando - pirmajiem m52 vēl nāca alumīnija vārstu vāks, paskaties eļļas korķis priekšpusē, kā m52
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
manam dzinējam bija kaut kas līdzīgs, tas uzdegums nāca nost tikai mehāniski iejaucoties - ar drāšu ripu - neviena moikā pieejamā ķīmija nespēja izšķīdināt. Kā jau te minēja iemesls tam ir pārbraukti eļļas maiņas intervāli + man vācijā šis auto laikam tika redzējis tikai 10w40 Castrol`i (pilns ar maiņas uzlīmēm motortelpā), kas nu galīgi nav slavena ar noturību pret uzdegumu. :lol:
Ja negribi jaukt pus dzinēju ārā, lai visu satīrītu iesaku ieliet normālu 5w40 (piem., mobil) un nomainīt kādas 4x ar intervālu max 5k km katru reizi lietojot skalotāju (tomēr minimāli palīdz) + liekam labu filtru (nekādus wix, sct, filtron utt., tikai mann, fram, mahle/knecht) un būtu jābūt +/- normāli.
Jau ento reizi atkārtošos, bet silti iesaku mainīt eļļu pie max 10k km, nekādus 15 tūkstošus un kur nu vēl longlif`us.

p.s.
labs uzskates materiāls par eļļām un maiņas intervāliem.
http://www.2112.ru/showthread.php/23726
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
seeingman rakstīja:tā ir izlejamā eļļa pa 1.5ls litrā + nav mainīta kādus 30tkm
un armando - pirmajiem m52 vēl nāca alumīnija vārstu vāks, paskaties eļļas korķis priekšpusē, kā m52
tagat no majas pc redzu, no darba noputejushaa piekakataa lazera kompja, toc nevareja ieraudzit, kautgan megjinaju :lol:
...
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
he9600 rakstīja:manam dzinējam bija kaut kas līdzīgs, tas uzdegums nāca nost tikai mehāniski iejaucoties - ar drāšu ripu - neviena moikā pieejamā ķīmija nespēja izšķīdināt.
Nez, iepirku tādu pat galvu ar 1-2mm jau izkaltušu to zampu eļļu piedegumu, iedevu čomam uz moiku, 2 reiz kaut kāda ķīmija piķa laikam un 80"C karcher spiedienu, galva spīd un laistās.. :rolleyes:
Un fāters dīzelī lej eļļu pa 1,70 litrā, no fūristiem kkur, pēc kaut kādas 6-7 eļļas maiņas nocēlu vārstu vāku un šokā- brūngani zeltaini tīra galvas augša, nekādu piedegumu.. :o
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
he9600 rakstīja:p.s.
labs uzskates materiāls par eļļām un maiņas intervāliem.
http://www.2112.ru/showthread.php/23726
Pēc saitē redzamo bilžu pavisam ātras apskates, tieši apskatot tur attēlotos BMW motorus, divi secinājumi- Castrol 98% nekam neder, Mobil 98% ir laba, maiņas pie ne vairāk kā 10k km. :rolleyes:
Pats cik esmu mainījis eļļu BMW, vienmēr esmu lējis Mobil 10w vai 5w eļļas. Bet, ņemot vērā, ka man vēl nav gadījies BMW, kam nebūtu jāpielej drusku starp maiņām, un jaukt dažādas eļļas kopā neliekas pareizi(Mobil 5w pie Mobil 5w), tad varbūt kāds zinātājs varētu pakomentēt, kā tur ir ar tām lētākā gala eļļām, kas tur ir pieminētas un vai ir vērts, un vai, piemēram, pie Mobil 5w var pieliet #### 5w? :gigigi:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
powerī viens bija ielicis saitu, kur testē eļļu karsējot stikla kolbā un novērojot nosēdumus, vai eļļa piedeg pie kolbas veido kādas nogulsnes vai ko.
visi motuli mobili kastroļi diezgan smuki veidoja biezas nogulsnes, bija tur viens ražotās, kuram visas eļļas uzrādīja labus rezultātus, uz sitiena gannevaru tgd atrast...
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
Sveiki!

Vai nogāzētam motoram ir jāliek speciālas sveces? Skatos veikalā un nesaprotu, jo uz dažām ir rakstīts, ka paredzētas LPG.. bet tās ir vienkontakta :(