Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 19
- chevron_right
A kā ar tukšgaitas regulatoru? Pamēģini patīrīt ar karburatora tīrāmo.zurkae36 rakstīja:Gofru un gaisa masas meritaju meginaju tur viss tip top.
Lai gan pats esmu tīrijis,ne sūda nelīdzēja....
http://www.carpartscatalogs.info/bmw/#akiims rakstīja:https://failiem.lv/thumb_show.php?i=3vtsz6nk&view
Kāds ir detaļas numurs šitai gofrai?
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Kā var visefektīvāk pārbaudīt vai kādai ieplūdes caurulei nav kāda plaisa vai nerauj garām gaisu ,tad ja vizuāli to nevar konstatēt ? Kā jau te iepriekš tika minēts,tad itkā varot ar starta gāzi,bet tas būs prātīgi ? Tad jau pēc idejas var arī ar brake cleaner ar ne ?
Kāds var izskaidrot - Turot apgriezienus uz 1.5-2 tūkstošiem impulsīvi met nost uz 1t un uzkāpj atkal nomet un uzkāpj, turot tādā diapazonā visu laiku tā dara. Virs vai zem viss kārtībā. Kļūdas nekur nerāda.
Aiztaisot ciet brīvgaitas regulātoru stāsts pilnīgi tāds pats.
Aiztaisot ciet brīvgaitas regulātoru stāsts pilnīgi tāds pats.
Ar dūmu testu ieraudzīsi to, par ko nebūsi pat sapņojisJanka92 rakstīja:Kā var visefektīvāk pārbaudīt vai kādai ieplūdes caurulei nav kāda plaisa vai nerauj garām gaisu ,tad ja vizuāli to nevar konstatēt ? Kā jau te iepriekš tika minēts,tad itkā varot ar starta gāzi,bet tas būs prātīgi ? Tad jau pēc idejas var arī ar brake cleaner ar ne ?
Vajag skatīties arī dzīvos datus. Ne vienmēr tas, kas gļuko, ir beigts.justdoit rakstīja:Kāds var izskaidrot - Turot apgriezienus uz 1.5-2 tūkstošiem impulsīvi met nost uz 1t un uzkāpj atkal nomet un uzkāpj, turot tādā diapazonā visu laiku tā dara. Virs vai zem viss kārtībā. Kļūdas nekur nerāda.
Aiztaisot ciet brīvgaitas regulātoru stāsts pilnīgi tāds pats.
Sveiki, tad nu:
M42b18 isiņš, benzīns gāze.
Motors auksts:
Iedarbinot ir izteikts pretsitiens no motortelpas, apgriezini 2 min "papeld" un ir ok, bet noslāpst nost. Vnk papeld.
Motors silts:
Braucot vienmērīgi, poo kurā robā, sāk rīstīties ciet, kam seko jaudas bedre un tad norm uzrāviens parādās. Ja tajā "bedres" brīdī iespiež sajūgu, tad apgriezini lēkā no 400 līdz 1.1k.
Gaisa masas mērītājs dzīvs, tukšgaitas regulētāju dzīvs, patēriņš nav mākoņos. Izraujot svečvadus, parādījās pī*ģets ku daudz eļļas, skaidrs, ka blīve. Domāju, kā varbūt tas ietekmē to rīstīšanos, ka dzirksteli neizsit cauri eļļai zemos RPM. Izsūcu, izpūtu, iztīrīju, pieregulēja sveces un līķu atkal kopā, arī tas situāciju neuzlaboja. Vienādi šī situācija neregulāri atkārtojas gan ar benzīnu braucot, gan gāzi.
P.s.pēc trases zem ieplūdnieka vakuuma trubā bija norāvusies, jo iepriekšējais īpašnieks bijis konkrēts kapeiku pi*ējs, nevis uzlicis norm jaunu trubu, bet savienojuma vietu ar izoleni notiniz, bet to nomainot arī nebija uzlabojumi. Sadelenes devējs, kloķenes ? Gofra izbeigusies? Mošk vnk nehermētiskā galvas blīve..? Ko vēl lai meklē?
M42b18 isiņš, benzīns gāze.
Motors auksts:
Iedarbinot ir izteikts pretsitiens no motortelpas, apgriezini 2 min "papeld" un ir ok, bet noslāpst nost. Vnk papeld.
Motors silts:
Braucot vienmērīgi, poo kurā robā, sāk rīstīties ciet, kam seko jaudas bedre un tad norm uzrāviens parādās. Ja tajā "bedres" brīdī iespiež sajūgu, tad apgriezini lēkā no 400 līdz 1.1k.
Gaisa masas mērītājs dzīvs, tukšgaitas regulētāju dzīvs, patēriņš nav mākoņos. Izraujot svečvadus, parādījās pī*ģets ku daudz eļļas, skaidrs, ka blīve. Domāju, kā varbūt tas ietekmē to rīstīšanos, ka dzirksteli neizsit cauri eļļai zemos RPM. Izsūcu, izpūtu, iztīrīju, pieregulēja sveces un līķu atkal kopā, arī tas situāciju neuzlaboja. Vienādi šī situācija neregulāri atkārtojas gan ar benzīnu braucot, gan gāzi.
P.s.pēc trases zem ieplūdnieka vakuuma trubā bija norāvusies, jo iepriekšējais īpašnieks bijis konkrēts kapeiku pi*ējs, nevis uzlicis norm jaunu trubu, bet savienojuma vietu ar izoleni notiniz, bet to nomainot arī nebija uzlabojumi. Sadelenes devējs, kloķenes ? Gofra izbeigusies? Mošk vnk nehermētiskā galvas blīve..? Ko vēl lai meklē?
M50b25TU darbs temperaturaa raustas apgriezieni kad ripo neitralajaa, kad apstajies tad nelekaa. Kas varetu buut?
Suka autocorrects. Bet pats auto neslāpst nost, tikai peld.
Vairāki varianti - piesūc gaisu, sadalenes devējs, GMM, zonde.. Kamēr ripo, tikmēr nostabilizējas apgriezieni, tas normāli.Laurikbmw rakstīja:M50b25TU darbs temperaturaa raustas apgriezieni kad ripo neitralajaa, kad apstajies tad nelekaa. Kas varetu buut?
sveiki problēma tāda raustās apgriezieni,pirms tam biju mazgājis,skatijos vai kompis nav aizliets,gaisa masas merītajs pārbaudīts un trubas arī itka veselas,sveces un vadi arī,lambda zonde nav skatīta bet kad atvieno šo tad vis kārtībā,jautajums kas tas tads un ko dara.
Pēdējais labojis Markitans - 12 Mar 2016, 13:24, kopā labots 3 reizes.
ok tad skatisimies zem parsega)dogMa rakstīja:Vairāki varianti - piesūc gaisu, sadalenes devējs, GMM, zonde.. Kamēr ripo, tikmēr nostabilizējas apgriezieni, tas normāli.Laurikbmw rakstīja:M50b25TU darbs temperaturaa raustas apgriezieni kad ripo neitralajaa, kad apstajies tad nelekaa. Kas varetu buut?
laikam problēmu atklāju Lambdas zondes štekerī zem gumijas pie kontaktiem bija ūdens,iespējams metās nelāgs īssavienojums,izsusināju aizvēru visas ūdens pieejas un pagaidām viss darbojās bet uz diagnostiku jaizbrauc droš paliek droš!
Raustās apgriezieni tukšgaitā, aukstam praktiski nejūt, vis izteiktāk ir pusuzsilušam motoram. Atvienojot GMM apgriezieni vairs neraustās. Tātad varu meklēt citu GMM? Motors m52b25- der arī no citiem?
Nē, GMM drīzāk nebūs pie vainas. Drīzāk kaut kur gaisu piesūc, vai arī zondes netiek galā, vai arī kāds cits dačiks čakarē prātu. Šiem dzinējiem ar devēju raušanu nevar noteikt problēmu.
Brauc uz sakarīgu diagnostiku, lai iziet cauri un pasaka, kas pie vainas.
Brauc uz sakarīgu diagnostiku, lai iziet cauri un pasaka, kas pie vainas.
Tākā man tas motors laikam ir swapots, izplūde laikam nav orģinālā tam m52, cik zondēm man ir jābūt? Ir 2 izplūdes kolektorosdogMa rakstīja:Nē, GMM drīzāk nebūs pie vainas. Drīzāk kaut kur gaisu piesūc, vai arī zondes netiek galā, vai arī kāds cits dačiks čakarē prātu. Šiem dzinējiem ar devēju raušanu nevar noteikt problēmu.
Brauc uz sakarīgu diagnostiku, lai iziet cauri un pasaka, kas pie vainas.
M52 dzinējam jābūt 2 zondēm. Vienai uz 3 cilindriem.
https://failiem.lv/u/ge422pxu Shadi man peld apgriezieni, visas trubas veselas tuksgaitas regulators izmazgats viss strada viss notiek. Peld gan silts gan auksts gaisu nekur nepiesuc paris reizes parbaudits ar starta gazi!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 19
- chevron_right