dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
CivikS
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 01 Dec 2013, 14:15
Nixon rakstīja:
CivikS rakstīja:
BMW-Valcha rakstīja:šodien vismaz no kāda cilvēka dzirdu kaut ko gudru :super:
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
Man krosa aparāts ir sabūvēts ar kompresijas pakāpi 12.8:1 un ar 98E viss čotka. Tur 13.0 ir robeža, kad jau varētu būt par daudz.
Atrādi to aparātu! ;)
Tu noteikti padomāji autokrosu, bet šoreiz tas ir motokross.
DSC_1465.JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ai, žēl. :lol:
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
nevajag salīdzināt auto ar moto aplikāciju, auto nekad nebūs tādi virzuļa gājieni kā moto.
močiem kompresijas pakāpe pārsvarā ir virs 13:1
Profila bilde
CivikS
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 01 Dec 2013, 14:15
seeingman rakstīja:nevajag salīdzināt auto ar moto aplikāciju, auto nekad nebūs tādi virzuļa gājieni kā moto.
močiem kompresijas pakāpe pārsvarā ir virs 13:1
Nezināšu nosaukt daudz moto, kuriem no rūpnīcas ir virs 13.0 kompresijas pakāpe. Standartā tāpat iet viņiem tās 11.7 un tādas, lai varētu parasts ikdienas users visā pasaulē ar viņu braukt. Un runa gāja par detonācijas robežu, tad nu krosa kvadrs ar 12.8 kompresiju (Je virzulis) iet kā bite uz 98E (Lukoil)

Un man tīri interesei, kāpēc moča kompresija atšķiras no auto? Ja kļaņi un virzulis tādu slodzi tur, tad kāda nozīme, vai tas ir mocis vai auto, gāz beņu un aidā. Iespējams kļūdos, jo esmu motoru tikai kvadram skrūvejis, beha pagaidām stock. Ar ko atšķiras kompresijas moto no auto? Darbības princips tak vienāds, nerunāju par divtakteriem, ar tiem man nav bijušas darīšanas.
Profila bilde
Krišš
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 29 Apr 2012, 23:32
Braucu ar: 320
Atrašanās vieta: Roja
Lieta tadu ka ir paradijusies kompensatoru tikskesana, tada kaa aukstam motoram pielaizot, bet auto bija nostavejis kadas 2 dienas un tad piedarbinot nebija tas skanas paradijas atkal kad uzsila dzinejs.. Ir kadi ieteikumi ko darit?
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
biezāka eļļa, :D :D :drink: :doh:
bet vispār remonts??? :lol: :pupi:
Attēls
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
kad ella mainiita? kaads dzineejs?
jaatjuunee m42
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
piekrītu - iespējams viskozitāte izsīkusi... jo uzliet ēļļu ik pa 1k km nav tas pats kas mainīt.... un ēļļas līmenis ir?
Attēls
Profila bilde
Krišš
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 29 Apr 2012, 23:32
Braucu ar: 320
Atrašanās vieta: Roja
M50 2.0 bez vanos
neesmu tgd piefiksejis cik esmu nobraucis kops ellas mainas, jo spido ar tika mainits pa starpu... iespejams ka prasas jau jauna ella :rolleyes: , bet vai tas varetu but ellas del?
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
protams.
jaatjuunee m42
Profila bilde
Krišš
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 29 Apr 2012, 23:32
Braucu ar: 320
Atrašanās vieta: Roja
ella tika nomainita, bet skan tapat :grrr:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
CivikS rakstīja:
seeingman rakstīja:nevajag salīdzināt auto ar moto aplikāciju, auto nekad nebūs tādi virzuļa gājieni kā moto.
močiem kompresijas pakāpe pārsvarā ir virs 13:1
Nezināšu nosaukt daudz moto, kuriem no rūpnīcas ir virs 13.0 kompresijas pakāpe. Standartā tāpat iet viņiem tās 11.7 un tādas, lai varētu parasts ikdienas users visā pasaulē ar viņu braukt. Un runa gāja par detonācijas robežu, tad nu krosa kvadrs ar 12.8 kompresiju (Je virzulis) iet kā bite uz 98E (Lukoil)

Un man tīri interesei, kāpēc moča kompresija atšķiras no auto? Ja kļaņi un virzulis tādu slodzi tur, tad kāda nozīme, vai tas ir mocis vai auto, gāz beņu un aidā. Iespējams kļūdos, jo esmu motoru tikai kvadram skrūvejis, beha pagaidām stock. Ar ko atšķiras kompresijas moto no auto? Darbības princips tak vienāds, nerunāju par divtakteriem, ar tiem man nav bijušas darīšanas.
salīdzini virzuļa laukuma /gājiena atšķirības
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
Krišš rakstīja:ella tika nomainita, bet skan tapat :grrr:
Parādi kādam mehāniķim,tad lej piedevu ja negribi mainīt, bet vislabāk maini kompensatorus...
Attēls
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Vislabāk maini motoru.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Krišš
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 29 Apr 2012, 23:32
Braucu ar: 320
Atrašanās vieta: Roja
Laikam jau bus tik jamaina :gigigi:
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
pamegina so :
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals ... iem--300ml
Krišš rakstīja:ella tika nomainita, bet skan tapat :grrr:
NP191
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 03 Jan 2014, 13:11
Sveiki! Pēdējās 2 nedēļas ņemos kaa meklēdams adatu siena kaudzē, taapeec varbūt kāds man var palīdzēt! Lieta tāda, ka mašīna dabūja pastāvēt pus gadu, tad pielaidu lai pārdzītu, noliku un tagad peec 2 mēnešiem mēģinu palaist, bet nelec kaut tu nošaujies. Saakumaa konstateeju ka suuknis neiet, izvelku ārā piesleedzu pie 12V viss iet. Ar voltmetru izmeeru ka uz suukni pienaak tikai 6V. Taa nu rakos taalaak liidz nonaacu liidz relejiem. Kā ieslēdz aizdedzi tā galvenais relejs (balts) dūc uz nebēdu. No sūkņa releja uz drošinātāju arī španis neiet. Uz relejiem viss pienaak kaa naakas, bet kad releji saslēdzās elektrība vienkārši pazūd. Esmu izložņājis visas diagrammas, bet neko pagaidaam nevaru atrast. Kādam ir nojausma, ai kas taads bijis????
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Klasika, pārbaudi kloķenes stāvokļa devēju.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
CivikS
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 01 Dec 2013, 14:15
seeingman rakstīja: salīdzini virzuļa laukuma /gājiena atšķirības
Suzuki Ltr 450 Stock Bore 95.5mm x (stroke) 62.8mm
Tas kas bildē Tam ir Bore 98 mm x (Stroke) 62.8 mm

BMW M52B28
Stock Bore 84 mm x (Stroke) 84 mm


Tātad, uz ko man tieši skatīties, kvadram īsāks gājiens, tātad ..... mazāka iespēja saliekt klani? Un atkal behai, virzuļa diametrs ir maziņš, tātad virzulim slodze būtu jātur labāk. Stock motoram ceļot kompresiju risks saliekt klaņus?
Profila bilde
ivars555
Ziņojumi: 68
Pievienojies: 30 Mai 2013, 21:17
Braucu ar: e36 325i Saloon
Sveicinati es atradu motoru e36 325i Vanos 94 gada,bet kas to motoru pardo vins teica ka no Vanosa skana nak ara taka sistos kautkas tur es gribetu uzinat kas par vainu varetu but?