dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- …
- 350
- chevron_right
Tu noteikti padomāji autokrosu, bet šoreiz tas ir motokross.Nixon rakstīja:Atrādi to aparātu!CivikS rakstīja:Man krosa aparāts ir sabūvēts ar kompresijas pakāpi 12.8:1 un ar 98E viss čotka. Tur 13.0 ir robeža, kad jau varētu būt par daudz.BMW-Valcha rakstīja:šodien vismaz no kāda cilvēka dzirdu kaut ko gudru
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
nevajag salīdzināt auto ar moto aplikāciju, auto nekad nebūs tādi virzuļa gājieni kā moto.
močiem kompresijas pakāpe pārsvarā ir virs 13:1
močiem kompresijas pakāpe pārsvarā ir virs 13:1
Nezināšu nosaukt daudz moto, kuriem no rūpnīcas ir virs 13.0 kompresijas pakāpe. Standartā tāpat iet viņiem tās 11.7 un tādas, lai varētu parasts ikdienas users visā pasaulē ar viņu braukt. Un runa gāja par detonācijas robežu, tad nu krosa kvadrs ar 12.8 kompresiju (Je virzulis) iet kā bite uz 98E (Lukoil)seeingman rakstīja:nevajag salīdzināt auto ar moto aplikāciju, auto nekad nebūs tādi virzuļa gājieni kā moto.
močiem kompresijas pakāpe pārsvarā ir virs 13:1
Un man tīri interesei, kāpēc moča kompresija atšķiras no auto? Ja kļaņi un virzulis tādu slodzi tur, tad kāda nozīme, vai tas ir mocis vai auto, gāz beņu un aidā. Iespējams kļūdos, jo esmu motoru tikai kvadram skrūvejis, beha pagaidām stock. Ar ko atšķiras kompresijas moto no auto? Darbības princips tak vienāds, nerunāju par divtakteriem, ar tiem man nav bijušas darīšanas.
Lieta tadu ka ir paradijusies kompensatoru tikskesana, tada kaa aukstam motoram pielaizot, bet auto bija nostavejis kadas 2 dienas un tad piedarbinot nebija tas skanas paradijas atkal kad uzsila dzinejs.. Ir kadi ieteikumi ko darit?
piekrītu - iespējams viskozitāte izsīkusi... jo uzliet ēļļu ik pa 1k km nav tas pats kas mainīt.... un ēļļas līmenis ir?
M50 2.0 bez vanos
neesmu tgd piefiksejis cik esmu nobraucis kops ellas mainas, jo spido ar tika mainits pa starpu... iespejams ka prasas jau jauna ella , bet vai tas varetu but ellas del?
neesmu tgd piefiksejis cik esmu nobraucis kops ellas mainas, jo spido ar tika mainits pa starpu... iespejams ka prasas jau jauna ella , bet vai tas varetu but ellas del?
ella tika nomainita, bet skan tapat
salīdzini virzuļa laukuma /gājiena atšķirībasCivikS rakstīja:Nezināšu nosaukt daudz moto, kuriem no rūpnīcas ir virs 13.0 kompresijas pakāpe. Standartā tāpat iet viņiem tās 11.7 un tādas, lai varētu parasts ikdienas users visā pasaulē ar viņu braukt. Un runa gāja par detonācijas robežu, tad nu krosa kvadrs ar 12.8 kompresiju (Je virzulis) iet kā bite uz 98E (Lukoil)seeingman rakstīja:nevajag salīdzināt auto ar moto aplikāciju, auto nekad nebūs tādi virzuļa gājieni kā moto.
močiem kompresijas pakāpe pārsvarā ir virs 13:1
Un man tīri interesei, kāpēc moča kompresija atšķiras no auto? Ja kļaņi un virzulis tādu slodzi tur, tad kāda nozīme, vai tas ir mocis vai auto, gāz beņu un aidā. Iespējams kļūdos, jo esmu motoru tikai kvadram skrūvejis, beha pagaidām stock. Ar ko atšķiras kompresijas moto no auto? Darbības princips tak vienāds, nerunāju par divtakteriem, ar tiem man nav bijušas darīšanas.
Parādi kādam mehāniķim,tad lej piedevu ja negribi mainīt, bet vislabāk maini kompensatorus...Krišš rakstīja:ella tika nomainita, bet skan tapat
Vislabāk maini motoru.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Laikam jau bus tik jamaina
pamegina so :
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals ... iem--300ml
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals ... iem--300ml
Krišš rakstīja:ella tika nomainita, bet skan tapat
Sveiki! Pēdējās 2 nedēļas ņemos kaa meklēdams adatu siena kaudzē, taapeec varbūt kāds man var palīdzēt! Lieta tāda, ka mašīna dabūja pastāvēt pus gadu, tad pielaidu lai pārdzītu, noliku un tagad peec 2 mēnešiem mēģinu palaist, bet nelec kaut tu nošaujies. Saakumaa konstateeju ka suuknis neiet, izvelku ārā piesleedzu pie 12V viss iet. Ar voltmetru izmeeru ka uz suukni pienaak tikai 6V. Taa nu rakos taalaak liidz nonaacu liidz relejiem. Kā ieslēdz aizdedzi tā galvenais relejs (balts) dūc uz nebēdu. No sūkņa releja uz drošinātāju arī španis neiet. Uz relejiem viss pienaak kaa naakas, bet kad releji saslēdzās elektrība vienkārši pazūd. Esmu izložņājis visas diagrammas, bet neko pagaidaam nevaru atrast. Kādam ir nojausma, ai kas taads bijis????
Klasika, pārbaudi kloķenes stāvokļa devēju.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Suzuki Ltr 450 Stock Bore 95.5mm x (stroke) 62.8mmseeingman rakstīja: salīdzini virzuļa laukuma /gājiena atšķirības
Tas kas bildē Tam ir Bore 98 mm x (Stroke) 62.8 mm
BMW M52B28
Stock Bore 84 mm x (Stroke) 84 mm
Tātad, uz ko man tieši skatīties, kvadram īsāks gājiens, tātad ..... mazāka iespēja saliekt klani? Un atkal behai, virzuļa diametrs ir maziņš, tātad virzulim slodze būtu jātur labāk. Stock motoram ceļot kompresiju risks saliekt klaņus?
Sveicinati es atradu motoru e36 325i Vanos 94 gada,bet kas to motoru pardo vins teica ka no Vanosa skana nak ara taka sistos kautkas tur es gribetu uzinat kas par vainu varetu but?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- …
- 350
- chevron_right