dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- …
- 350
- chevron_right
kompis un visi deveji pravotka ir no ta ielikta 2.5?esmu licis gan 1.8 vieta 2.5 piesprauž pravotku bez zondes uz pus apgriezienu lec.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
jaa pilns swaps, lec uz pusiti lidz bridim kad meginaju pabraukt noristijaas un noslapa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Vroģi es...
Ariels 25993322 Barona centers uz Cesu iela. Piezvani un pajauta ko velies
cipruss18 rakstīja:mums te ir kads elektrikjis??nedargs
Sorry , nezinaju
seeingman rakstīja:Vroģi es...
ko tad es, neesmu jau profesionāls elektriķis, varu tikai šad tad kādam nabaga izmisušajam pa nekosmiskām naudām palīdzēt
Tātad, plānojas M52B25 dzinējā iekrāmēt M52TUB28 (Double Vanos no E46) iekšas, t.i., kloķeni, klaņus un virzuļus... Jautājums tāds, vai tur viss ir plug & play vai tomēr kautkas ir jāpārtaisa/jāpārvīlē? Par klaņiem un virzuļiem ir skaidrs, ka tie derēs, bet šaubās māc kloķene, vai tai viss derēs pretī tajā M52B25 blokā.
kas tas par apaļu dranķi, kurš dzīvo man zem ieplūdes kolektora un dūc? vai viņam tā ir jādara realoem neatradu...
kas pa motoru?
varetu but brivgaitas vaarsts
varetu but brivgaitas vaarsts
domaju ka jader, jo der no m54 un m52tu bloks ir tads pats kaa m54. tik vinjiem tiek lasita klokjene no bloka aizmugures.Nixon rakstīja:Tātad, plānojas M52B25 dzinējā iekrāmēt M52TUB28 (Double Vanos no E46) iekšas, t.i., kloķeni, klaņus un virzuļus... Jautājums tāds, vai tur viss ir plug & play vai tomēr kautkas ir jāpārtaisa/jāpārvīlē? Par klaņiem un virzuļiem ir skaidrs, ka tie derēs, bet šaubās māc kloķene, vai tai viss derēs pretī tajā M52B25 blokā.
...
Varbūt kāds zinošāks var pastāstīt , kā varētu nedaudz pacelt m50b20 zinu ka jēdzīgāk ir m50b28 strokeri taisīt bet varbūt ir kaut kādas idejas ?
Sent from my GT-S6790N using Tapatalk
Sent from my GT-S6790N using Tapatalk
Tā ir jābūt, tas ir tukšgaitas vārsts.dexter1 rakstīja:kas tas par apaļu dranķi, kurš dzīvo man zem ieplūdes kolektora un dūc? vai viņam tā ir jādara realoem neatradu...
dzird pie ieslēgtas aizdedzes, pie rūcoša dzinēja nedzirdēs.
No m50b20 tev nesanaks 2.8 strokeris, virzulim diametrs atskiras, jataisa kimija un sanaks kkads 2.4 vai kkas tamlidzigs, izmet to motoru miskaste vins ir parak bezvertigs lai ar tadu huinju nodarbotosReinellz rakstīja:Varbūt kāds zinošāks var pastāstīt , kā varētu nedaudz pacelt m50b20 zinu ka jēdzīgāk ir m50b28 strokeri taisīt bet varbūt ir kaut kādas idejas ?
Sent from my GT-S6790N using Tapatalk
Nu jā , tad ir vieglāk dabūt b25 bloku un likt iekšas no 2.8 , Uz cik tas cipars kopā varētu nostāties intereses pēc ?seeingman rakstīja:No m50b20 tev nesanaks 2.8 strokeris, virzulim diametrs atskiras, jataisa kimija un sanaks kkads 2.4 vai kkas tamlidzigs, izmet to motoru miskaste vins ir parak bezvertigs lai ar tadu huinju nodarbotosReinellz rakstīja:Varbūt kāds zinošāks var pastāstīt , kā varētu nedaudz pacelt m50b20 zinu ka jēdzīgāk ir m50b28 strokeri taisīt bet varbūt ir kaut kādas idejas ?
Sent from my GT-S6790N using Tapatalk
bet vai ta nau vieglak ielikt uzreiz 2.8?
ari no m50b20 vari uztaisit 2.8 tik japarurbj bloks
cipar nostajas pie taa cik un ko pats velas.
ja velies visas ejoshas detaljas jaunas, tad bus parak dargs proces, ja visu dari pats un izmanto lietotaas detalas vienk vinas samainot, tad bus leeti.
ari no m50b20 vari uztaisit 2.8 tik japarurbj bloks
cipar nostajas pie taa cik un ko pats velas.
ja velies visas ejoshas detaljas jaunas, tad bus parak dargs proces, ja visu dari pats un izmanto lietotaas detalas vienk vinas samainot, tad bus leeti.
...
tagad taču modē ir m50b28, jo m50 taču >m52
ar ko atšķirās m52b28 un m52tub28 kloķene, klaņi un viržuļi?Nixon rakstīja:Tātad, plānojas M52B25 dzinējā iekrāmēt M52TUB28 (Double Vanos no E46) iekšas, t.i., kloķeni, klaņus un virzuļus... Jautājums tāds, vai tur viss ir plug & play vai tomēr kautkas ir jāpārtaisa/jāpārvīlē? Par klaņiem un virzuļiem ir skaidrs, ka tie derēs, bet šaubās māc kloķene, vai tai viss derēs pretī tajā M52B25 blokā.
Sveiki, varbūt kāds zinošs un pieredzējis var palīdzēt noteikt kas par problēmu manam e36 ,1.6 dzinējs , tātad problēma sekojoša iedarbinot auto neliela graboņa no motortelpas , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , tāpat jo uzsilst vairāk jo skaļāka graboņa , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , kas varētu būt par vainu ? kompensatori vai ? un kādi ieteikumi probl'mas novēršanai ? un piedodiet ja varbūt kkad jau kkur ir bijis kas līdzīgs , vnk cik meklēju īsti neatradu . paldies jau iepriekš :)
Izspiedējgultnis vai sajūga kurvis, katra ziņa karba jau nost jaņem lai redzetuilgvars rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zinošs un pieredzējis var palīdzēt noteikt kas par problēmu manam e36 ,1.6 dzinējs , tātad problēma sekojoša iedarbinot auto neliela graboņa no motortelpas , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , tāpat jo uzsilst vairāk jo skaļāka graboņa , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , kas varētu būt par vainu ? kompensatori vai ? un kādi ieteikumi probl'mas novēršanai ? un piedodiet ja varbūt kkad jau kkur ir bijis kas līdzīgs , vnk cik meklēju īsti neatradu . paldies jau iepriekš :)
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- …
- 350
- chevron_right