dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
kompis un visi deveji pravotka ir no ta ielikta 2.5?esmu licis gan 1.8 vieta 2.5 piesprauž pravotku bez zondes uz pus apgriezienu lec.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
jaa pilns swaps, lec uz pusiti lidz bridim kad meginaju pabraukt noristijaas un noslapa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
mums te ir kads elektrikjis??nedargs :hahaha:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Vroģi es...
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Ariels 25993322 Barona centers uz Cesu iela. Piezvani un pajauta ko velies ;)
cipruss18 rakstīja:mums te ir kads elektrikjis??nedargs :hahaha:
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
:supeer: Sorry , nezinaju ;)
seeingman rakstīja:Vroģi es...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
ko tad es, neesmu jau profesionāls elektriķis, varu tikai šad tad kādam nabaga izmisušajam pa nekosmiskām naudām palīdzēt :super:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Tātad, plānojas M52B25 dzinējā iekrāmēt M52TUB28 (Double Vanos no E46) iekšas, t.i., kloķeni, klaņus un virzuļus... Jautājums tāds, vai tur viss ir plug & play vai tomēr kautkas ir jāpārtaisa/jāpārvīlē? Par klaņiem un virzuļiem ir skaidrs, ka tie derēs, bet šaubās māc kloķene, vai tai viss derēs pretī tajā M52B25 blokā.
Attēls
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 
kas tas par apaļu dranķi, kurš dzīvo man zem ieplūdes kolektora un dūc? vai viņam tā ir jādara realoem neatradu...
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
kas pa motoru?
varetu but brivgaitas vaarsts
Nixon rakstīja:Tātad, plānojas M52B25 dzinējā iekrāmēt M52TUB28 (Double Vanos no E46) iekšas, t.i., kloķeni, klaņus un virzuļus... Jautājums tāds, vai tur viss ir plug & play vai tomēr kautkas ir jāpārtaisa/jāpārvīlē? Par klaņiem un virzuļiem ir skaidrs, ka tie derēs, bet šaubās māc kloķene, vai tai viss derēs pretī tajā M52B25 blokā.
domaju ka jader, jo der no m54 un m52tu bloks ir tads pats kaa m54. tik vinjiem tiek lasita klokjene no bloka aizmugures.
...
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska
Varbūt kāds zinošāks var pastāstīt , kā varētu nedaudz pacelt m50b20 zinu ka jēdzīgāk ir m50b28 strokeri taisīt bet varbūt ir kaut kādas idejas ?

Sent from my GT-S6790N using Tapatalk
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
dexter1 rakstīja:kas tas par apaļu dranķi, kurš dzīvo man zem ieplūdes kolektora un dūc? vai viņam tā ir jādara realoem neatradu...
Tā ir jābūt, tas ir tukšgaitas vārsts.
dzird pie ieslēgtas aizdedzes, pie rūcoša dzinēja nedzirdēs.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Reinellz rakstīja:Varbūt kāds zinošāks var pastāstīt , kā varētu nedaudz pacelt m50b20 zinu ka jēdzīgāk ir m50b28 strokeri taisīt bet varbūt ir kaut kādas idejas ?

Sent from my GT-S6790N using Tapatalk
No m50b20 tev nesanaks 2.8 strokeris, virzulim diametrs atskiras, jataisa kimija un sanaks kkads 2.4 vai kkas tamlidzigs, izmet to motoru miskaste vins ir parak bezvertigs lai ar tadu huinju nodarbotos
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska
seeingman rakstīja:
Reinellz rakstīja:Varbūt kāds zinošāks var pastāstīt , kā varētu nedaudz pacelt m50b20 zinu ka jēdzīgāk ir m50b28 strokeri taisīt bet varbūt ir kaut kādas idejas ?

Sent from my GT-S6790N using Tapatalk
No m50b20 tev nesanaks 2.8 strokeris, virzulim diametrs atskiras, jataisa kimija un sanaks kkads 2.4 vai kkas tamlidzigs, izmet to motoru miskaste vins ir parak bezvertigs lai ar tadu huinju nodarbotos
Nu jā , tad ir vieglāk dabūt b25 bloku un likt iekšas no 2.8 , Uz cik tas cipars kopā varētu nostāties intereses pēc ?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
bet vai ta nau vieglak ielikt uzreiz 2.8?
ari no m50b20 vari uztaisit 2.8 tik japarurbj bloks
cipar nostajas pie taa cik un ko pats velas.
ja velies visas ejoshas detaljas jaunas, tad bus parak dargs proces, ja visu dari pats un izmanto lietotaas detalas vienk vinas samainot, tad bus leeti.
...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tagad taču modē ir m50b28, jo m50 taču >m52 :gigigi:
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
Nixon rakstīja:Tātad, plānojas M52B25 dzinējā iekrāmēt M52TUB28 (Double Vanos no E46) iekšas, t.i., kloķeni, klaņus un virzuļus... Jautājums tāds, vai tur viss ir plug & play vai tomēr kautkas ir jāpārtaisa/jāpārvīlē? Par klaņiem un virzuļiem ir skaidrs, ka tie derēs, bet šaubās māc kloķene, vai tai viss derēs pretī tajā M52B25 blokā.
ar ko atšķirās m52b28 un m52tub28 kloķene, klaņi un viržuļi?
ilgvars
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 14 Nov 2013, 17:22
Sveiki, varbūt kāds zinošs un pieredzējis var palīdzēt noteikt kas par problēmu manam e36 ,1.6 dzinējs , tātad problēma sekojoša iedarbinot auto neliela graboņa no motortelpas , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , tāpat jo uzsilst vairāk jo skaļāka graboņa , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , kas varētu būt par vainu ? kompensatori vai ? un kādi ieteikumi probl'mas novēršanai ? un piedodiet ja varbūt kkad jau kkur ir bijis kas līdzīgs , vnk cik meklēju īsti neatradu . paldies jau iepriekš :)
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
sajūga gultnis... 95%
Attēls
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
ilgvars rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zinošs un pieredzējis var palīdzēt noteikt kas par problēmu manam e36 ,1.6 dzinējs , tātad problēma sekojoša iedarbinot auto neliela graboņa no motortelpas , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , tāpat jo uzsilst vairāk jo skaļāka graboņa , bet izspiežot sajūgu graboņa pazūd , kas varētu būt par vainu ? kompensatori vai ? un kādi ieteikumi probl'mas novēršanai ? un piedodiet ja varbūt kkad jau kkur ir bijis kas līdzīgs , vnk cik meklēju īsti neatradu . paldies jau iepriekš :)
Izspiedējgultnis vai sajūga kurvis, katra ziņa karba jau nost jaņem lai redzetu :sad:
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D