dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- …
- 350
- chevron_right
m50 motoram ieplūdes pārbūves dēļ vajag likvidēt to ogles filtru, jo tas vnk traucē.
Doma tāda trubu kas nāk no bākas vnk atstāt vaļā, to kas iet droselē aizbāst ciet, visu pārējo likvidēt.
Komentāri, jeb ir kāds pareizāks veids kā to ogles fitru aizvākt.
Cik palasīju ārzemju forumos daži tur streso ka degvielu mašīna rīšot vairāk, ja nav tā ogles filtra, tiešām?
Doma tāda trubu kas nāk no bākas vnk atstāt vaļā, to kas iet droselē aizbāst ciet, visu pārējo likvidēt.
Komentāri, jeb ir kāds pareizāks veids kā to ogles fitru aizvākt.
Cik palasīju ārzemju forumos daži tur streso ka degvielu mašīna rīšot vairāk, ja nav tā ogles filtra, tiešām?
Nezinu, bet domāju, ka nearko... Mani vienkārši tas interesē, jo mētējās viens lieks M52TUB28 dzinējs ar galvas defektu.BMW-Valcha rakstīja:ar ko atšķirās m52b28 un m52tub28 kloķene, klaņi un viržuļi?Nixon rakstīja:Tātad, plānojas M52B25 dzinējā iekrāmēt M52TUB28 (Double Vanos no E46) iekšas, t.i., kloķeni, klaņus un virzuļus... Jautājums tāds, vai tur viss ir plug & play vai tomēr kautkas ir jāpārtaisa/jāpārvīlē? Par klaņiem un virzuļiem ir skaidrs, ka tie derēs, bet šaubās māc kloķene, vai tai viss derēs pretī tajā M52B25 blokā.
M50B25 Dzinēja kompis pats sajūt zondes esamību, ja pirms tam zonde nav bijusi? Jeb vajag noņemt aķi/kompi no auto, lai nonullējas?
Labāk jau noņemt, jo tā, Tu paātrināsi adaptācijas procesu..
Ok, paldies par info :) Noņemt aķim klemmes arī der? Vai vnk noraut kompi no pravodkas uz minūtēm 20poweredbygirts rakstīja:Labāk jau noņemt, jo tā, Tu paātrināsi adaptācijas procesu..
Vnk. noņem aķim plusa klemmi uz kadam 10 - 20 min. tad liec atpakaļ, pirms sķil dziesmā, kādas 4 - 5 reizes iesledz aizdedzi un izsledz, lai zondei ātrāk aizietu impulss.. tad laid klāt un fr;ez;e, tikuntā, zonde adaptēsies, ne mazāk, kā 100 km..
m50 dzinējam neko vairāk nerīs, galvenais atstāj to vārstu pie štekera lai vadība "domā" ka viss OK.EgilZ rakstīja:m50 motoram ieplūdes pārbūves dēļ vajag likvidēt to ogles filtru, jo tas vnk traucē.
Doma tāda trubu kas nāk no bākas vnk atstāt vaļā, to kas iet droselē aizbāst ciet, visu pārējo likvidēt.
Komentāri, jeb ir kāds pareizāks veids kā to ogles fitru aizvākt.
Cik palasīju ārzemju forumos daži tur streso ka degvielu mašīna rīšot vairāk, ja nav tā ogles filtra, tiešām?
P.s kapēc gribi viņu aizvākt ?
Maķenīt smirdēs pēc benzīna.
Ir jautājums, vai m50 b20 vanosa motoram, der termo mufta no m40 b18 dzinēja?
Sveiki, tātad ir problēmiņa. Tika pārlikts no 1.6i uz 1.8is un nelec klāt. Vadi ir savienoti pareizi. Nestrādā arī degvielas sūknis, bet ka laiž sūkni pa taisno kopā , sūknis strādā, ir kadi ieteikumi ko varētu pamēģināt?
Ej pa ķēdi, meklē, kur pazūd strāva.. sāc no releja pie drošinātāju kastes..Artis92 rakstīja:Sveiki, tātad ir problēmiņa. Tika pārlikts no 1.6i uz 1.8is un nelec klāt. Vadi ir savienoti pareizi. Nestrādā arī degvielas sūknis, bet ka laiž sūkni pa taisno kopā , sūknis strādā, ir kadi ieteikumi ko varētu pamēģināt?
Sukni ieslēdz kloķenes devējs. Plus vadu pievienoji kas nak motortelpā pie drošinatāju kastes.Artis92 rakstīja:Sveiki, tātad ir problēmiņa. Tika pārlikts no 1.6i uz 1.8is un nelec klāt. Vadi ir savienoti pareizi. Nestrādā arī degvielas sūknis, bet ka laiž sūkni pa taisno kopā , sūknis strādā, ir kadi ieteikumi ko varētu pamēģināt?
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
EWS nevar būt, ja būtu, tad starteris vispār negrieztu.
Sūkni neslēdz iekšā- kloķenes devējs, releji, strāvas, jāpārbauda pirmās.
Sūkni neslēdz iekšā- kloķenes devējs, releji, strāvas, jāpārbauda pirmās.
Ja pārgāja no m40b16 uz m44, tad starteri griež.
Ews nevar but jo man 93 gada bija un vinam tak ews nebus?
Sent from my RM-825_eu_estonia_402 using Tapatalk
Sent from my RM-825_eu_estonia_402 using Tapatalk
M44 ir EWS un to vajadzēs, lai pielaistu autiņu.
Atkal jauna problēma
Tātad benzīns-gāze, vakar viss gāja ideāli, vēl pirms noliku mierā uz nakti ielēju bendzīnu, pārslēdzos no gāzes uz bendzīnu, parūcināju, lai no rīta nebūtu problēmu ar pilekšanu, noslāpēju un tā arī viss palika
No rīta dabūju mocīt motoru darbinot uz gāzi, jo bendzīnu pie dzīvības nevarēju dabūt, pāris reizes tā kā pieleca un pēc sek. noslāpa. Uz gāzi viss aizgāja un iet, var braukt. Pārbaudīju visus kontaktus pie benz. sūkņiem viss ok, relejs strādā (tas kurš jāpārslēdz kad grib braukt uz bendzīnu) Pārbaudīju visus drošinātājus kas ir motortelpā, visi veseli
Vienīgais kas nāk prātā, ka pa nakti kaut kas aizsalis saistībā ar bendzīna padevi, ir kādas idejas kas vispār var aizsalt, ņemot vērā ka nekāds dižais sals nemaz nebija
Tātad benzīns-gāze, vakar viss gāja ideāli, vēl pirms noliku mierā uz nakti ielēju bendzīnu, pārslēdzos no gāzes uz bendzīnu, parūcināju, lai no rīta nebūtu problēmu ar pilekšanu, noslāpēju un tā arī viss palika
No rīta dabūju mocīt motoru darbinot uz gāzi, jo bendzīnu pie dzīvības nevarēju dabūt, pāris reizes tā kā pieleca un pēc sek. noslāpa. Uz gāzi viss aizgāja un iet, var braukt. Pārbaudīju visus kontaktus pie benz. sūkņiem viss ok, relejs strādā (tas kurš jāpārslēdz kad grib braukt uz bendzīnu) Pārbaudīju visus drošinātājus kas ir motortelpā, visi veseli
Vienīgais kas nāk prātā, ka pa nakti kaut kas aizsalis saistībā ar bendzīna padevi, ir kādas idejas kas vispār var aizsalt, ņemot vērā ka nekāds dižais sals nemaz nebija
1.6 man ir m40 un IS ko ielika man ir m42, tam tak nav tas EWS???
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- …
- 350
- chevron_right