Izplūdes sistēma
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 29
- chevron_right
labāk nesāc! Ar manu pieeju viss ir labi.seeingman rakstīja:
valcha tu labāk klāt neķeries, ar tavu pieeju gāzes uztādīšanai būs DDM racing tipa izpūtējs
Tu jau īstais zinātājs.
Nenovirzamies no tēmas, lūdzu.
Pats kaut ko studēju, bet vēl neesmu ticis pietiekami tālu. No otras puses, ielas mašīnai tas bunduļa novietojums nemainīs, galvenais saprast kāda diametra, jo, vai tas modificētais 2.8 spēj piepildīt to S50 izplūdi.. ja nespēj, tad jāliek mazliet mazāka diametra rezonators, rezonatori, lai rodas vajadzīgā pretestība. Jāpēta tālāk.
Nenovirzamies no tēmas, lūdzu.
Pats kaut ko studēju, bet vēl neesmu ticis pietiekami tālu. No otras puses, ielas mašīnai tas bunduļa novietojums nemainīs, galvenais saprast kāda diametra, jo, vai tas modificētais 2.8 spēj piepildīt to S50 izplūdi.. ja nespēj, tad jāliek mazliet mazāka diametra rezonators, rezonatori, lai rodas vajadzīgā pretestība. Jāpēta tālāk.
Nē tā nesanāk, standarta 2.5 izplūdes kolektors ir ielas kaka, kurš ir taisīts pod "lai tikai rūc", tur nav nekādi vienādi garumi un bez kantēm un zaģiriem iekšā.ElvijsR rakstīja: Njaa, bet tad jav sanāk , ka savu M es varu uzsist gaisā pa labu ciparu? (Cik apmēram) un vietā nopirkt orģinālo 2.5 . Sanāk , ka iegūstu naudu + kādu lopu??
dogMa, kāda pretestība?
izpūtējam nav jārada nekāda pretestība, bet trubām ir jābūt noteikta diametra un kolektoram jāsavienojas noteiktos garumos, jo izplūdes gāzes neplūst patstāvīgi kā vējš, viss notiek ar impulsiem, un ja izpūtējs ir pareizi uztaisīts, aiz katra impulsa veidosies vakuums, jo gāzēm arī ir inerce, kas vārstu pārsedzes brīdī izvilks visas atgāzes no cilindra un jau iekustinās gaisu ieplūdes kolektorā, veidojot pozitīvu piepildījumu cilindrā (tb nelielu spiedienu)
F1 atmo dzinējiem cilindra piepildījums veidojas tāds kā te dažiem sapņu projektu licējiem, kas uzliek turbo ar 0.5bar.
Tikai es domāju, ka neviens pat zināt negrib cik maksā F1, ar rokām gatavots, izplūdes kolektors
Respektīvi, ja tev kolektors ir milzīgas trubas, karoče pilnīgā dirsā, tad uzliekot pareiza diametra rezonatoru nekas labāk nepaliks
Principaa seeingmans visu pareizi pateica.
Reiz atpakal jau to rakstiju, kaa ari ka Izputejam japlust briivi, bez liekiem liekumiem un pretestibam. Bet tas nozimee lielaku trobeli.
Katram ir jaizdomaa pasam pec vajadzibam un jaatrod tas vidusceljah - Troksnis vs komforts.
Maari, es pa tel jau tev pateicu kas un kaa.
ElvijR, m3 kolektors viennozimigi atvieglo izpludes sistemu un nau vins tik skata pec. Pats arii pirms pirku ilgi svarstijos starp aftermarketa pod supersprinta variantiem vai m3. Ar m3 kolektoru problema ir tajaa ka garumi ne tuvu nau vienadi, bet otro variantu nepirku tik tapec ka izstijaas sliktas kvalitates suves.
Seeingman, atbildot uz tavu jautajumu, jaa ir gan manam auto vajadzigs viss tas ko es daru. Beigas sapratisi kapec :)
Reiz atpakal jau to rakstiju, kaa ari ka Izputejam japlust briivi, bez liekiem liekumiem un pretestibam. Bet tas nozimee lielaku trobeli.
Katram ir jaizdomaa pasam pec vajadzibam un jaatrod tas vidusceljah - Troksnis vs komforts.
Maari, es pa tel jau tev pateicu kas un kaa.
ElvijR, m3 kolektors viennozimigi atvieglo izpludes sistemu un nau vins tik skata pec. Pats arii pirms pirku ilgi svarstijos starp aftermarketa pod supersprinta variantiem vai m3. Ar m3 kolektoru problema ir tajaa ka garumi ne tuvu nau vienadi, bet otro variantu nepirku tik tapec ka izstijaas sliktas kvalitates suves.
Seeingman, atbildot uz tavu jautajumu, jaa ir gan manam auto vajadzigs viss tas ko es daru. Beigas sapratisi kapec :)
...
seeingman, es par to pretestību teicu vienkāršotā valodā. Ja uztaisīsi tā, ka tilpums, t.i., trubas pa resnu, atgāzes nespēs veidot to vakuumu, t.i., nespēs palīdzēt piepildīt cilindrus, jo vienkārši lidos ārā.
LIEKA pretestība nedrīkst būt, bet pretestībai jābūt.
Skatoties uz OEM izstrādājumiem, protams, katalizatoru izgriešana nāk par labu, ja tos aizstāj ar labiem rezonatoriem, jo OEM izplūde taisīta, lai būtu max klusu.
LIEKA pretestība nedrīkst būt, bet pretestībai jābūt.
Skatoties uz OEM izstrādājumiem, protams, katalizatoru izgriešana nāk par labu, ja tos aizstāj ar labiem rezonatoriem, jo OEM izplūde taisīta, lai būtu max klusu.
es atļaušos vēl nedaudz piebilst, pa 2,8 izplūdi ar to klapi. kāds ir aizdomājies priekš kam viņa tur bija no rūpnīcas, bet visi gudrīši viņu ravē nost? seegman tu kā mums GUDRĀKAIS turpini par DogMas iesākto pretestību
Vēlreiz:dogMa rakstīja:seeingman, es par to pretestību teicu vienkāršotā valodā. Ja uztaisīsi tā, ka tilpums, t.i., trubas pa resnu, atgāzes nespēs veidot to vakuumu, t.i., nespēs palīdzēt piepildīt cilindrus, jo vienkārši lidos ārā.
LIEKA pretestība nedrīkst būt, bet pretestībai jābūt.
Skatoties uz OEM izstrādājumiem, protams, katalizatoru izgriešana nāk par labu, ja tos aizstāj ar labiem rezonatoriem, jo OEM izplūde taisīta, lai būtu max klusu.
vakuuma veidošanās notiek un ir max svarīga tieši pašā kolektorā, kur vairākas trubas saplūst vienā.
tātad, ja tu rēķini un iznāk ka tavs m3 kolektors ir pārēk liela tilpuma priekš 2.8 tavai aplikācijai, tad uzliekot aiz viņa jau pareiza diametra pirmo bunduli(lasīt tavu rezonatoru ar mazāku ieejas caurumu, nekā izeja no kolektora) neko īsti nafig neizglābs vairs, jo atgāzes kulstīsies pa riņķi kolektorā un tolka nekāda.
Tālāk, izpūtējā galvenais ir posms no galvas līdz pirmajam bundulim, ja kādam ar visām šitām 3d programmām nav ko darīt var uztaisīt trubu ar paplašinājumu (lasīt bunduli) un likt šķidrumam vai gāzei iekrāotai plūst cauri un vērot maģiju
tālākais viss posms uz aizmuguri jau ir vairāk skaņai, protams, tur arī nevajag sataisīt pilnīgu huiņu. :80mm_raaacing_super sport:
un valcha tā klapīte tur ir tīri skaņai, lai mierīgi ripinoties pa pilsētu nebūtu trobelis, bet ieminot būtu normāla pod bmw racing skaņa un tas viss, kam jāizplūst varētu arī izplūst pie augstiem rpm.
Vienkārši uz maziem rpm neveidojas tik daudz gāzes un tāpēc var atļauties uztaisīt klusāku auto, izmantojot tādu prikolu, kā tā klapīte.
p.s. patika viena čaļa tekts, kas ieraugot normālu sporta izpūtēju teica, ka tas tak esot sūds, viņa dampim normāla truba esot uz 70mm (tas izpūtējs bija toļi 50 vai 56mm) a motors ta tai mašīnītei 1.6 4 cyl un bez visādiem tur 12k rpm
ir doma IS zirnekli pārveidot priekš m52. apstājos pie zondēm.
6cyl zirnekļiem katra zonde ir uz 3 cilindriem, cik noprotu. un secīgi, tā ka pirmā zonde skrūvejas tajā trubā kur pienāk pirmie 3cyl un otrā kur pārējie trīs. Savukārt is zirneklim vienā izejošajā trubā pienāk 1 un 4 cilindrs, un otrā pienāk 2 un 3 cilindrs. Doma ir tāda ka metināt katrā galā klāt pa trubai, bet rezultātā sanāk tā ka tajā trubā kur pienāk 1 un 4 cilindrs(isam), uz 6cyl būs 2,5,6 cilindrs, un otrā trubā būs 1,3,4.
Gribēju noskaidrot vai tas ir kaitīgi motoram un jāatmet šada ideja? nevaig sākt sprediķot ka no tā nav jēga, tas lai paliek manā ziņā. vienkārši gribu noskaidrot vai šādi vispār motors strādās kā tam ir jāstrādā.
zimejums tapa 10sekundes, nepiesieties ludzu
6cyl zirnekļiem katra zonde ir uz 3 cilindriem, cik noprotu. un secīgi, tā ka pirmā zonde skrūvejas tajā trubā kur pienāk pirmie 3cyl un otrā kur pārējie trīs. Savukārt is zirneklim vienā izejošajā trubā pienāk 1 un 4 cilindrs, un otrā pienāk 2 un 3 cilindrs. Doma ir tāda ka metināt katrā galā klāt pa trubai, bet rezultātā sanāk tā ka tajā trubā kur pienāk 1 un 4 cilindrs(isam), uz 6cyl būs 2,5,6 cilindrs, un otrā trubā būs 1,3,4.
Gribēju noskaidrot vai tas ir kaitīgi motoram un jāatmet šada ideja? nevaig sākt sprediķot ka no tā nav jēga, tas lai paliek manā ziņā. vienkārši gribu noskaidrot vai šādi vispār motors strādās kā tam ir jāstrādā.
zimejums tapa 10sekundes, nepiesieties ludzu
Savieno zondes štekerus otrādāk, sapratīsi, kā ir braukt, kad zondes ECU nodod neprecīzu info. Braukšana būs dirsā.
paņatna, viss izietu tikai ja būtu tāda tipa ka s serijas zirneklis ja? kjip ka katra zonde, uz katriem secigiem 3 cilindriem ja?dogMa rakstīja:Savieno zondes štekerus otrādāk, sapratīsi, kā ir braukt, kad zondes ECU nodod neprecīzu info. Braukšana būs dirsā.
Jap, lai standartā viss darbotos pareizi, vajag, lai uz pirmajiem 3 cilindriem ir zonde un atlikušajiem 3 cilindriem. Gatavais variants, jā, S50 kolektors. Var vēl mēģināt ebaya lētos headerus, bet par kvalitāti neko nezinu :)
saku petit tagad letos headerus ebay, bus japamekle kada info arzemes. varbut kadam ir kada kvalitativa info ka uzbuvet kautcik necik zirneklveidigu iekartu ? neesmu isti ar to nemies, bet kapec gan nepameginat, nekas slikts jau notikt nevardogMa rakstīja:Jap, lai standartā viss darbotos pareizi, vajag, lai uz pirmajiem 3 cilindriem ir zonde un atlikušajiem 3 cilindriem. Gatavais variants, jā, S50 kolektors. Var vēl mēģināt ebaya lētos headerus, bet par kvalitāti neko nezinu :)
edit: tiri neko cena priekš supersprint replikas. 130eu ar šippingu http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 1c44af73e1
cik lasu, amerikāni stāvā sajūsmā par viņu
neko savādāku kā zirnekļveidīgu tur nav nekāda jēga būvēt... kaut savs ieguvums būs no kāda aftermarket kolektora nozagt trubu diametrus, un mēģināt taisīt kopiju, kamēr pats neizstudēsi ko izplūde dara pēc fizikas likumiemEJANSONS rakstīja:saku petit tagad letos headerus ebay, bus japamekle kada info arzemes. varbut kadam ir kada kvalitativa info ka uzbuvet kautcik necik zirneklveidigu iekartu ? neesmu isti ar to nemies, bet kapec gan nepameginat, nekas slikts jau notikt nevardogMa rakstīja:Jap, lai standartā viss darbotos pareizi, vajag, lai uz pirmajiem 3 cilindriem ir zonde un atlikušajiem 3 cilindriem. Gatavais variants, jā, S50 kolektors. Var vēl mēģināt ebaya lētos headerus, bet par kvalitāti neko nezinu :)
edit: tiri neko cena priekš supersprint replikas. 130eu ar šippingu http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 1c44af73e1
cik lasu, amerikāni stāvā sajūsmā par viņu
Amerikāņi ne tikai par to ir stāvā sajūsmā , bet, ja kāds saka, ka tas ir sūds, nav mēģinājis. Es jau domāju, ka labāks būs nekā stock, 100 punkti :)EJANSONS rakstīja:saku petit tagad letos headerus ebay, bus japamekle kada info arzemes. varbut kadam ir kada kvalitativa info ka uzbuvet kautcik necik zirneklveidigu iekartu ? neesmu isti ar to nemies, bet kapec gan nepameginat, nekas slikts jau notikt nevardogMa rakstīja:Jap, lai standartā viss darbotos pareizi, vajag, lai uz pirmajiem 3 cilindriem ir zonde un atlikušajiem 3 cilindriem. Gatavais variants, jā, S50 kolektors. Var vēl mēģināt ebaya lētos headerus, bet par kvalitāti neko nezinu :)
edit: tiri neko cena priekš supersprint replikas. 130eu ar šippingu http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 1c44af73e1
cik lasu, amerikāni stāvā sajūsmā par viņu
itka pat pec izjutam iet labak ka ar stock. ganjau tik tizli shie nav, lai pat nespetu sajust atskiribu šeit lv, kads nav tadu provejis?dogMa rakstīja:Amerikāņi ne tikai par to ir stāvā sajūsmā , bet, ja kāds saka, ka tas ir sūds, nav mēģinājis. Es jau domāju, ka labāks būs nekā stock, 100 punkti :)EJANSONS rakstīja:saku petit tagad letos headerus ebay, bus japamekle kada info arzemes. varbut kadam ir kada kvalitativa info ka uzbuvet kautcik necik zirneklveidigu iekartu ? neesmu isti ar to nemies, bet kapec gan nepameginat, nekas slikts jau notikt nevardogMa rakstīja:Jap, lai standartā viss darbotos pareizi, vajag, lai uz pirmajiem 3 cilindriem ir zonde un atlikušajiem 3 cilindriem. Gatavais variants, jā, S50 kolektors. Var vēl mēģināt ebaya lētos headerus, bet par kvalitāti neko nezinu :)
edit: tiri neko cena priekš supersprint replikas. 130eu ar šippingu http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 1c44af73e1
cik lasu, amerikāni stāvā sajūsmā par viņu
Vāģi racing mārupē būvē izplūdes sistēmas, kolektorus!EJANSONS rakstīja:Amerikāņi ne tikai par to ir stāvā sajūsmā , bet, ja kāds saka, ka tas ir sūds, nav mēģinājis. Es jau domāju, ka labāks būs nekā stock, 100 punkti :)dogMa rakstīja:saku petit tagad letos headerus ebay, bus japamekle kada info arzemes. varbut kadam ir kada kvalitativa info ka uzbuvet kautcik necik zirneklveidigu iekartu ? neesmu isti ar to nemies, bet kapec gan nepameginat, nekas slikts jau notikt nevarEJANSONS rakstīja:Jap, lai standartā viss darbotos pareizi, vajag, lai uz pirmajiem 3 cilindriem ir zonde un atlikušajiem 3 cilindriem. Gatavais variants, jā, S50 kolektors. Var vēl mēģināt ebaya lētos headerus, bet par kvalitāti neko nezinu :)
edit: tiri neko cena priekš supersprint replikas. 130eu ar šippingu http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 1c44af73e1
cik lasu, amerikāni stāvā sajūsmā par viņu
itka pat pec izjutam iet labak ka ar stock. ganjau tik tizli shie nav, lai pat nespetu sajust atskiribu šeit lv, kads nav tadu provejis?
man tak nevjaag nekādu mega jaudas kolektoru.tajos vāģos, ganjau kolektors nostātos pāris simtos, kas man nav nepieciešams ielas slīpejamajam auto. vienkārši tas oem ir diezgan patizls, + nenāktu par sliktu vieglāk elpojošs dzinējs. oem katiņus arī derētu izravēt un ielikt kādu magnaflowu. cik vispār par 328 katiņiem var dabūt?alnis. rakstīja: Vāģi racing mārupē būvē izplūdes sistēmas, kolektorus!
Par metāliskajiem katalizatoriem praktiski neko. Ir, kas uzpērk, bet cenu gan nepateikšu.
kautkas teica, ka 80e varot dabut, tiesa gan no 325. sanak bus samelojis?dogMa rakstīja:Par metāliskajiem katalizatoriem praktiski neko. Ir, kas uzpērk, bet cenu gan nepateikšu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 29
- chevron_right