Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
ja aizskruvesu to skruvi tad tas tvaiks neparplesis man radiatoru vai akal motors ka neuzvaras atkal..
un pa pe4ku man silts gaiss ari nenak.. :doh:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Tā skrūve ir domāta, lai viņa būtu ciet - tieši tāpēc viņu sauc par atgaisošanas skrūvi, ka jāskrūvē vaļā tikai, lai atgaisotu. :doh:
Aizskrūvēsi, būs normāla cirkulācija un jābūt visam OK.
Attēls
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
nu labi pameginasu bet man kka likas ka sakuma jaatskruve ta skruve un jagaida kamer sak paradities siltais gaiss un tad jaskruve ciet ja nenak tik traki burbuli:D
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Nezinu, es kad gaisoju, tad sagaidīju kad pa to atgaisošanas skrūvi sāka tosols špricēt ārā un tad arī skrūvēju ciet. Nu vismaz man kaut kā tā sanāca, un viss ir kārtībā. ;)
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
kad motors uzsila aizskruveju atgaisosanas skruvi un izbraucu .
radiators saka burbulot kad atskruveju korki tad tur sakas gazties udens ar tvaiku..
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ruu rakstīja:Nezinu, es kad gaisoju, tad sagaidīju kad pa to atgaisošanas skrūvi sāka tosols špricēt ārā un tad arī skrūvēju ciet. Nu vismaz man kaut kā tā sanāca, un viss ir kārtībā. ;)
Tas ka kuram auto, atkariba no ta cik aizaugusi dzeses kanali bloka. Citus ari ar jaunu radiatoru, udenssukni lai pa to skruvi naktu ara gaiss/antifrizs var pierunat tikai darbojosam dzinejam pieturot 2-3k apgriezienus.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
EGILS rakstīja:kad motors uzsila aizskruveju atgaisosanas skruvi un izbraucu .
radiators saka burbulot kad atskruveju korki tad tur sakas gazties udens ar tvaiku..
karstam dzinejam korki NEKAD neveram vala, ar to var ieraut vel lielaka zara (ja spiediens bus pa lielu, tapat nostradas korka varsts un lieko antifrizu izspiedis ara). ja jau spiediens bija, tad vajadzeja tik mazliet atlaist atgaisosanas skruvi.


kad ieprieks tas dzinejs tika uzvarits, no kuriens parlieciba, ka beigta tikai galvas blive, galva tika aizvesta uz parbaudi?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
tiesi ta kaa kolegis saka, pastaav iespeja ka galva saverpta, vai sliktakajaa gadijumaa saspragusi :yes: , bet no sakuma izlasi diy ka pareizi atgaisot un megini velreiz un kamer pa pecku nenaak karsts gaiss tikmer tu neko neesi atgaisojis :drink:
...
Profila bilde
Bubulis
Ziņojumi: 863
Pievienojies: 06 Apr 2011, 10:42
EGILS rakstīja:kad motors uzsila aizskruveju atgaisosanas skruvi un izbraucu .
radiators saka burbulot kad atskruveju korki tad tur sakas gazties udens ar tvaiku..
Mosh jūras ūdens? :lol:
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
meginaju visadi pat izurbu termostatam caurumu.. :doh:
tapat kad motors kartigi uzsilst nak tvaiks taka no vulkaana :doh:
pectam iznemu ara vispar termostatu un notiek tiesi tas pats.. :sad:
un siltu gaisu ta ari neizdevas dabut ..
uzzinaju ka tas kas lika virsu man galvu izmantija kkadu germetiku varbut tas ir aizspiedis ciet dzesesanas kanalus:O
sajuta tada ka pat udens necirkuletu..
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Galva uz hermētiķa? :lol: Tas izklausās visai interesanti. Tev tur noteikti sistēmā spiediens rodas. Pie vainas - galvas blīve vai plaisas galvā utt. ;) Brauc tik pie tā meistara, iespied hermētiķi mutē un liec lai izdara visu kā nākas.



EDIT: Lasīju ka bijis uzvārīts motors. Pirms mainīt blīvi un visu pārējo, galvu vispār pārbaudīji? Nav savērpusies? :rolleyes: 95% lieku uz to maģisko galvas blīvi. Brauc pie meistara, saki lai visu ārda nost, pārbauda galvu, ja viss ok, lai uzliek jaunu normālu galvas blīvi un kārtīgi visu saskrūvē. ;)
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
EGILS rakstīja:kad motors uzsila aizskruveju atgaisosanas skruvi un izbraucu .
radiators saka burbulot kad atskruveju korki tad tur sakas gazties udens ar tvaiku..
Cik Tu vispār salēji škidrumu iekšā? Var gadīties ka ir stirpi pa maz un tapēc vārās viņš!
Ja tev lēja hermētiķa meitars,tad pirmkārt, ieteiktu nolaist visu sausu,un tad saliet pa jaunu un atgaisot :pupi:
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
nu visticamak ka janem bus atkal nost galva un jasaliek vis pareizi .. :hahaha:
Profila bilde
Jānis
Ziņojumi: 316
Pievienojies: 12 Mar 2011, 18:31
Braucu ar: e36, e46, e53, e87
Atrašanās vieta: Cēsu r.
Reputācija: 3
 
Ruu rakstīja:Galva uz hermētiķa? :lol: Tas izklausās visai interesanti. Tev tur noteikti sistēmā spiediens rodas. Pie vainas - galvas blīve vai plaisas galvā utt. ;) Brauc tik pie tā meistara, iespied hermētiķi mutē un liec lai izdara visu kā nākas.



EDIT: Lasīju ka bijis uzvārīts motors. Pirms mainīt blīvi un visu pārējo, galvu vispār pārbaudīji? Nav savērpusies? :rolleyes: 95% lieku uz to maģisko galvas blīvi. Brauc pie meistara, saki lai visu ārda nost, pārbauda galvu, ja viss ok, lai uzliek jaunu normālu galvas blīvi un kārtīgi visu saskrūvē. ;)
Galvām nāk speciāls hermētiķis,smagajiem smērējām blīvi un likām virsū,nekādu problēmu...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Smagajiem varbūt vajag, bet šiem auto galvas blīve jau standartā ir noklāta ar speciālu vielu, protams, ja neliek atpakaļ veco, lietoto :lol: Ar hermētiķi vajag nosmērēt tikai tās vietas, kur pie bloka pienāk priekšējais vāks.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
ar hermetiki gan jau domata blivju laka jeb tauta saukta par 'shelloku'. Normala paradiba likt uz tas, ja netiek slipetas galvas/bloka virsmas (bet ieprieks japarliecinas, ka virsmas tiesam taisnas).

Lieku uz to, ka galva plaisa. Kad tas antifrizs siltam dzinejam iet pa gaisu, tad noslape, pagaidi kadas 5-10min (lai nokritas spiediens, bet ne pilnigi, lai min saglabajas), atver korki un paod iznakusos tvaikus, ja ir jutama kaut mazaka benzina smaka, tad drosi rauj nost galvu un ved uz parbaudi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Spoon99
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 17 Mai 2012, 22:04
Braucu ar: 325i coupe
Hello!
Man bembukam m50b25tu kaut kur, no motora aizmugures, tek dzesēšanas šķidrums. Esmu bijis jau pie 2 meistariem un abi nevarēja saskatīt no kurienes. Bet abi ieteica nomainīt to flancīti, kas ir pie galvas aizmugurē. Ok, tam es kaut kā tiku klāt, noskrūvēju un redzēju, ka tas brīnums ir vesels, apsmērēju ar hermētiķi un uzliku atpakaļ, bet tāpat nāk garām kaut kur un tek pasažiera pusē uz kārbas, un izpūtēja.
Cik esmu pētījis oem dzinēja diagrammas, tad tur nekā cita nav. Ir daži, kas mani ir sākuši baidīt ar beigtu galvas blīvi, bet tam man kaut kā negribās ticēt.

Jums ir kādi ieteikumi? Citādi man vispār vairs nav nekādu ideju. :(
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ja tas flancis no plastmasas, tad sūti jaunu (tie plasmasas sūdi sadrūp no iekšpuses, rodas mikroplaisas kuras uz aci neredzēsi). Visu kārtīgi nomazgājam, attaukojam un ar spoguli skatamies pa kurieni īsti tek. Galvas blīves iespējamība arī liela.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Spoon99
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 17 Mai 2012, 22:04
Braucu ar: 325i coupe
Flancis ir alumīnija, biju jau pasūtījis jaunu, bet pēc inspekcijas atstāju veco. :)
Tad principā nomazgāt motoru no apakšas un mēģināt vēlreiz saskatīt?

Bet vai tad gar galvu var gandrīz ar tecēšanu nākt ārā šķidrums, bet neradot absolūti nekādas pārmaiņas motora darbībā?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
esi parliecinats ka tas ir dzeses skidrums? realui tur jau nekaa nau. bet nu par galvas blives problemu, jaa varetu buut bet butu jabut ari citiem simptomiem komplektaa
...