Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right
m50b25 motors ik pa mirklim "burbuļo" (tāda sajūta it kā kārtīgi nestrādātu kāds cilinds) un ļoti ļoti minimāli raustās apgriezieni, būts diagnostikā, uzmeta divas kļūdas, lambda un GMM, abi nomainīti, izmaiņas nekādas, atkal diagnostika, kļūdu nav, visas trubinas pārbaudītas, gaisu nesūc iekšā, iztīrīts tukšgaitas regulators, nomainītas sveces, spoles utt. pat vairs nezinu ko darīt diagnostikā pateica ka iespējams ieplūstošā gaisa temperatūras devējs, tika nomainīts, izmaiņu nekādu (tiesa ka vel nav nobraukti 100km bet manuprāt izmaiņām vajadzēja būt uzreiz) to ieteica mainīt jo paātrinot ātrumu un turot pedāli vienā pozīcijā, staigā degvielas patēriņa bultiņa (piemēram vislaik no 8 - 10, bet tas ir tikai kad paātrina ātrumu) un par to atbildot tas devējs un vakuums, kā tad tur īsti ir un tā kā gandrīz viss iespējamais izdarīts, jautājums par sadalenes devēju, ko viņš dara un vai varētu būt pie visa vainīgs, jo principā vairāk ko pārbaudīt un mainīt nav p.s. kompresija dzinējam ir un kad tika nomainīta zonde, uz pirmiem 100km burbuļošanas problēma pazuda (apgriezieni tāpat ļoti minimāli staigāja) bet pēc tam atkal uzradās.
Parasti pie šādas "patēriņa" bultiņas staigāšanas zonde pie vainas, bet nevaru apgalvot 100%. Es ieteiktu uztaisīt diagnostiku, lai saprastu KĀ strādā zonde. Tas, ka kļūdu nemet, nenozīmē, ka pareizi strādā.
zonde tika uzlikta jauna oriģinālā, bet dzirdēts ka pie jaunumiem dzinējs pierod pēc 100km, pēc kuriem tieši atkal parādījās tā pati problēma. Nevar būt ka pēc 100km zondei atkal kirdik kāds no relejiem, sadalenes devējs, vai varbūt ir vel kāds devējs/dačiks par kuru aizmirsts. Visa tā problēma sāka parādīties pakāpeniski un dzinējam nekādi uzlabojumi vai iejaukšanās tajā netika darīta. Un kur būtu laba diagnostika, kur spečuki redzētu devēju mērījumus un tos saprastu. Cik līdz šim būts tad tikai apskatās ka nav kļūdas un ka no visiem dačikiem mērījumi rāda
edit: arī kad paātrina ātrumu var just ka uzņem ātrumu nevienmērīgi
edit: arī kad paātrina ātrumu var just ka uzņem ātrumu nevienmērīgi
man apgriezieni peldēja jo lambdas štekeros bija ūdens
man jau tas ir pāris mēnešus, tā kā diezvai tā pati problēma un sākumā nomainot zondi tak problēma pazuda
Atbrauc ciemos kādu dienu, paskatīsimies, kas tev tur notiek.
Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Cik esmu ievācis info te apkārt tad:Lācis rakstīja:Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Ja tukšgaitas regulators tad problēma būtu pastāvīga, nevis tikai pirmās 5min kamēr auksts.
Sveces un spoles mainītas - nekur nekas neuguņo pa tumsu
Sprauslas - hmm, nedomāju, ka sprauslu darbība kaut kā mainās pie auksta un silta motora.
Darbiiba mainaas un kaa veeel...... labda zonde tev ir visdrizaak beigta.Ercix rakstīja:Cik esmu ievācis info te apkārt tad:Lācis rakstīja:Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Ja tukšgaitas regulators tad problēma būtu pastāvīga, nevis tikai pirmās 5min kamēr auksts.
Sveces un spoles mainītas - nekur nekas neuguņo pa tumsu
Sprauslas - hmm, nedomāju, ka sprauslu darbība kaut kā mainās pie auksta un silta motora.
+ indukcijas spolles var ''neugonot tumsa'' tava gadijuma letakais un vienkarsakais celsh ir auto diagnostikaMartinsoon rakstīja:Darbiiba mainaas un kaa veeel...... labda zonde tev ir visdrizaak beigta.Ercix rakstīja:Cik esmu ievācis info te apkārt tad:Lācis rakstīja:Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Ja tukšgaitas regulators tad problēma būtu pastāvīga, nevis tikai pirmās 5min kamēr auksts.
Sveces un spoles mainītas - nekur nekas neuguņo pa tumsu
Sprauslas - hmm, nedomāju, ka sprauslu darbība kaut kā mainās pie auksta un silta motora.
Martinsoon rakstīja: Darbiiba mainaas un kaa veeel...... labda zonde tev ir visdrizaak beigta.
Es jau rakstīju, ka biju uz Diagnostiku, pie laba un daudziem zināma cilvēka, kurš saprot lietas :)Martinsoon rakstīja:+ indukcijas spolles var ''neugonot tumsa'' tava gadijuma letakais un vienkarsakais celsh ir auto diagnostika
Kompis nekādus defektus neuzrādīja - Lambda ir darba kārtībā !
Ja nu kas, lambda nestrādā pie auksta motoraMartinsoon rakstīja: labda zonde tev ir visdrizaak beigta.
Laikam loģiskākais būs tiešām pārbaudīt sprauslas - mošk tiešām kaut kas ar tām.
Pagaidām thnx par padomiem
Pagaidām thnx par padomiem
Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?Ercix rakstīja:Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Ja godīgi, par tādu nebiju iedomājies, jo ķipa diagnostikā teica, ka visi devēji veseli, bet nu pārbaudīt varu.dogMa rakstīja:Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?Ercix rakstīja:Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Tu domā Nr. 13 - pareizi ?
Cik palasīju, tad štekerī jādod ārā ap 5V signāls.
Un pašam sensoram pie auksta ap 2.5 kOhmi un uzsilstot mazāk (1 kOhms) - palabo ja kļūdos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Laikam ļoti aktuala problēma BMW dzinējiem.
Tātad mani arī tā ir skārusi.
Apgriezieni peld tik traki, ka motors pilnigi noslāpst.
Atvienojot gmm motors neslāpst bet viens cilindrs negrib strādāt. Domāju, ka tukšgaitas regulators nav pie vainas. Varbūt ir kads veids ar ko gmm iztirīt? Motors M40B18.
Tātad mani arī tā ir skārusi.
Apgriezieni peld tik traki, ka motors pilnigi noslāpst.
Atvienojot gmm motors neslāpst bet viens cilindrs negrib strādāt. Domāju, ka tukšgaitas regulators nav pie vainas. Varbūt ir kads veids ar ko gmm iztirīt? Motors M40B18.
Temp. devējiem ir sava skala, pie cik grādiem ir kāda pretestība. Vislabāk tos devējus pārbaudīt izņemtus, lai zini, kāda temperatūra ir telpā.Ercix rakstīja:Ja godīgi, par tādu nebiju iedomājies, jo ķipa diagnostikā teica, ka visi devēji veseli, bet nu pārbaudīt varu.dogMa rakstīja:Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?Ercix rakstīja:Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Tu domā Nr. 13 - pareizi ?
Cik palasīju, tad štekerī jādod ārā ap 5V signāls.
Un pašam sensoram pie auksta ap 2.5 kOhmi un uzsilstot mazāk (1 kOhms) - palabo ja kļūdos
Jā, tas ir tas, atrodas starp 5. un 6. cilindru, ieplūdes kolektorā.
Ja gribi pārbaudīt, vai tiešām nekur nepiesūc gaisu, droši atbrauc ciemos, uztaisīsim smoke testu.
dogMa rakstīja:Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?
Ercix rakstīja:Ja godīgi, par tādu nebiju iedomājies, jo ķipa diagnostikā teica, ka visi devēji veseli, bet nu pārbaudīt varu.
Tu domā Nr. 13 - pareizi ?
Cik palasīju, tad štekerī jādod ārā ap 5V signāls.
Un pašam sensoram pie auksta ap 2.5 kOhmi un uzsilstot mazāk (1 kOhms) - palabo ja kļūdos
Protams ņemšu nost un tikai tad testēšu. Paņemšu ar celtniecības fēnu pārbaudīšu vai pretestība staigā.dogMa rakstīja:Temp. devējiem ir sava skala, pie cik grādiem ir kāda pretestība. Vislabāk tos devējus pārbaudīt izņemtus, lai zini, kāda temperatūra ir telpā. Jā, tas ir tas, atrodas starp 5. un 6. cilindru, ieplūdes kolektorā.
Ja gribi pārbaudīt, vai tiešām nekur nepiesūc gaisu, droši atbrauc ciemos, uztaisīsim smoke testu.
Ja arī ar šo nekas neatrisināsies tad toč došos pie tevis ciemos :)
dogMa rakstīja:Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?
Nu tad sanāca beidzot pārbaudīt arī ieplūstošā gaisa temp. devēju. Pārliecinājos ka man ir Bosch devējs un dabūju no Bosch tabulu cik lielai pretestībai jābūt pie noteiktiem grādiem. Viss atbilst kā vaig. Ar fēnu sasildot pretestība nokrītas, lai gan salīdzinoši lēnu, bet jo karstāk pūš jo ātrāk nokrīt. Kompis arī dod ārā noteiktos 5V. Tākā būs vien kādu dienu jādodas pie tevis ciemos, bet nu tākā vasarā šī problēma praktiski nav manāma tad iespējams to izdarīšu oktorbrī, kad būs atvaļinājums :)dogMa rakstīja:Temp. devējiem ir sava skala, pie cik grādiem ir kāda pretestība. Vislabāk tos devējus pārbaudīt izņemtus, lai zini, kāda temperatūra ir telpā. Jā, tas ir tas, atrodas starp 5. un 6. cilindru, ieplūdes kolektorā.
Ja gribi pārbaudīt, vai tiešām nekur nepiesūc gaisu, droši atbrauc ciemos, uztaisīsim smoke testu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right