Apgriezienu peldēšanas problēmas

Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
m50b25 motors ik pa mirklim "burbuļo" (tāda sajūta it kā kārtīgi nestrādātu kāds cilinds) un ļoti ļoti minimāli raustās apgriezieni, būts diagnostikā, uzmeta divas kļūdas, lambda un GMM, abi nomainīti, izmaiņas nekādas, atkal diagnostika, kļūdu nav, visas trubinas pārbaudītas, gaisu nesūc iekšā, iztīrīts tukšgaitas regulators, nomainītas sveces, spoles utt. pat vairs nezinu ko darīt :D diagnostikā pateica ka iespējams ieplūstošā gaisa temperatūras devējs, tika nomainīts, izmaiņu nekādu (tiesa ka vel nav nobraukti 100km bet manuprāt izmaiņām vajadzēja būt uzreiz) :rolleyes: to ieteica mainīt jo paātrinot ātrumu un turot pedāli vienā pozīcijā, staigā degvielas patēriņa bultiņa (piemēram vislaik no 8 - 10, bet tas ir tikai kad paātrina ātrumu) un par to atbildot tas devējs un vakuums, kā tad tur īsti ir :o un tā kā gandrīz viss iespējamais izdarīts, jautājums par sadalenes devēju, ko viņš dara un vai varētu būt pie visa vainīgs, jo principā vairāk ko pārbaudīt un mainīt nav :D p.s. kompresija dzinējam ir un kad tika nomainīta zonde, uz pirmiem 100km burbuļošanas problēma pazuda (apgriezieni tāpat ļoti minimāli staigāja) bet pēc tam atkal uzradās.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Parasti pie šādas "patēriņa" bultiņas staigāšanas zonde pie vainas, bet nevaru apgalvot 100%. Es ieteiktu uztaisīt diagnostiku, lai saprastu KĀ strādā zonde. Tas, ka kļūdu nemet, nenozīmē, ka pareizi strādā.
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
zonde tika uzlikta jauna oriģinālā, bet dzirdēts ka pie jaunumiem dzinējs pierod pēc 100km, pēc kuriem tieši atkal parādījās tā pati problēma. Nevar būt ka pēc 100km zondei atkal kirdik :D kāds no relejiem, sadalenes devējs, vai varbūt ir vel kāds devējs/dačiks par kuru aizmirsts. Visa tā problēma sāka parādīties pakāpeniski un dzinējam nekādi uzlabojumi vai iejaukšanās tajā netika darīta. Un kur būtu laba diagnostika, kur spečuki redzētu devēju mērījumus un tos saprastu. Cik līdz šim būts tad tikai apskatās ka nav kļūdas un ka no visiem dačikiem mērījumi rāda
edit: arī kad paātrina ātrumu var just ka uzņem ātrumu nevienmērīgi
Profila bilde
Markitans
Ziņojumi: 343
Pievienojies: 04 Jan 2014, 09:39
Braucu ar: m50b20tu
man apgriezieni peldēja jo lambdas štekeros bija ūdens
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
man jau tas ir pāris mēnešus, tā kā diezvai tā pati problēma ;) un sākumā nomainot zondi tak problēma pazuda
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Atbrauc ciemos kādu dienu, paskatīsimies, kas tev tur notiek.
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
Lācis rakstīja:Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Cik esmu ievācis info te apkārt tad:
Ja tukšgaitas regulators tad problēma būtu pastāvīga, nevis tikai pirmās 5min kamēr auksts.
Sveces un spoles mainītas - nekur nekas neuguņo pa tumsu :D
Sprauslas - hmm, nedomāju, ka sprauslu darbība kaut kā mainās pie auksta un silta motora.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Ercix rakstīja:
Lācis rakstīja:Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Cik esmu ievācis info te apkārt tad:
Ja tukšgaitas regulators tad problēma būtu pastāvīga, nevis tikai pirmās 5min kamēr auksts.
Sveces un spoles mainītas - nekur nekas neuguņo pa tumsu :D
Sprauslas - hmm, nedomāju, ka sprauslu darbība kaut kā mainās pie auksta un silta motora.
Darbiiba mainaas un kaa veeel...... labda zonde tev ir visdrizaak beigta.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Martinsoon rakstīja:
Ercix rakstīja:
Lācis rakstīja:Tur vairak izklausas pēc kādas citas vainas jo tev peld apgriezieni tieši kad motors ir auksts un viņiem butu jabut nedaudz virs 1000 apgr. Tur var uzmest aci uz svecem\sprauslu darbību\ tukšgaitas regulators un pats vadibas bloks.
Iesaku sākt ar tukšgaitas regulatoru.
Cik esmu ievācis info te apkārt tad:
Ja tukšgaitas regulators tad problēma būtu pastāvīga, nevis tikai pirmās 5min kamēr auksts.
Sveces un spoles mainītas - nekur nekas neuguņo pa tumsu :D
Sprauslas - hmm, nedomāju, ka sprauslu darbība kaut kā mainās pie auksta un silta motora.
Darbiiba mainaas un kaa veeel...... labda zonde tev ir visdrizaak beigta.
+ indukcijas spolles var ''neugonot tumsa'' tava gadijuma letakais un vienkarsakais celsh ir auto diagnostika
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
Martinsoon rakstīja: Darbiiba mainaas un kaa veeel...... labda zonde tev ir visdrizaak beigta.
Martinsoon rakstīja:+ indukcijas spolles var ''neugonot tumsa'' tava gadijuma letakais un vienkarsakais celsh ir auto diagnostika
Es jau rakstīju, ka biju uz Diagnostiku, pie laba un daudziem zināma cilvēka, kurš saprot lietas :)
Kompis nekādus defektus neuzrādīja - Lambda ir darba kārtībā !
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Martinsoon rakstīja: labda zonde tev ir visdrizaak beigta.
Ja nu kas, lambda nestrādā pie auksta motora ;)
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
Laikam loģiskākais būs tiešām pārbaudīt sprauslas - mošk tiešām kaut kas ar tām.
Pagaidām thnx par padomiem
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ercix rakstīja:Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
dogMa rakstīja:
Ercix rakstīja:Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?
Ja godīgi, par tādu nebiju iedomājies, jo ķipa diagnostikā teica, ka visi devēji veseli, bet nu pārbaudīt varu.
Tu domā Nr. 13 - pareizi ?
Cik palasīju, tad štekerī jādod ārā ap 5V signāls.
Un pašam sensoram pie auksta ap 2.5 kOhmi un uzsilstot mazāk (1 kOhms) - palabo ja kļūdos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Kristapseduards
Ziņojumi: 480
Pievienojies: 05 Sep 2015, 11:47
Braucu ar: E36 318iS, 320.
Atrašanās vieta: Ropažī
Laikam ļoti aktuala problēma BMW dzinējiem.
Tātad mani arī tā ir skārusi.
Apgriezieni peld tik traki, ka motors pilnigi noslāpst.
Atvienojot gmm motors neslāpst bet viens cilindrs negrib strādāt. Domāju, ka tukšgaitas regulators nav pie vainas. Varbūt ir kads veids ar ko gmm iztirīt? Motors M40B18.
Attēls
DODGE W200 V8 5.2 1972.gads
320i E36 RACECAR 1991. gads
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ercix rakstīja:
dogMa rakstīja:
Ercix rakstīja:Nu vis - vairs netieku gudrs ar savu M50B20 sedanu 1991.gada.
Biju pie Uldi Mārupē - diagnostikā viss labi, neko sliktu neuzrāda. Lambda laba.
Pārbaudītas trubas ap gofru (gofru uzliku jaunu, orģinālo) un pats GMM - viss labi.
Pūtām ar Uldi carb cleaneru uz GMM - nekas nenoraustījās.
Novērstas visas eļļas un dzesēšanas šķidruma noplūdes - nekur nekas netek.
Bet tāpat joprojām pie auksta motora nostaigā apgriezieni. Vidējo no 500 <-> 1000.
Tiklīdz motors uzsilst virs zilās iedaļas, tad taka ar cirvi viss sāk vienmērīgi strādāt.
Biju pie vārsta vāka izņēmis to trubiņu, kas manuprāt ir kartera ventilācijai, papūtu iekšā, viss brīvi izpūtās.
Kā un kur vēl varētu pārbaudīt, vai kaut kur piesūc gaisu ?
Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?
Ja godīgi, par tādu nebiju iedomājies, jo ķipa diagnostikā teica, ka visi devēji veseli, bet nu pārbaudīt varu.
Tu domā Nr. 13 - pareizi ?
Cik palasīju, tad štekerī jādod ārā ap 5V signāls.
Un pašam sensoram pie auksta ap 2.5 kOhmi un uzsilstot mazāk (1 kOhms) - palabo ja kļūdos
Temp. devējiem ir sava skala, pie cik grādiem ir kāda pretestība. Vislabāk tos devējus pārbaudīt izņemtus, lai zini, kāda temperatūra ir telpā.
Jā, tas ir tas, atrodas starp 5. un 6. cilindru, ieplūdes kolektorā.

Ja gribi pārbaudīt, vai tiešām nekur nepiesūc gaisu, droši atbrauc ciemos, uztaisīsim smoke testu.
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
dogMa rakstīja:Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?
Ercix rakstīja:Ja godīgi, par tādu nebiju iedomājies, jo ķipa diagnostikā teica, ka visi devēji veseli, bet nu pārbaudīt varu.
Tu domā Nr. 13 - pareizi ?
Cik palasīju, tad štekerī jādod ārā ap 5V signāls.
Un pašam sensoram pie auksta ap 2.5 kOhmi un uzsilstot mazāk (1 kOhms) - palabo ja kļūdos
dogMa rakstīja:Temp. devējiem ir sava skala, pie cik grādiem ir kāda pretestība. Vislabāk tos devējus pārbaudīt izņemtus, lai zini, kāda temperatūra ir telpā. Jā, tas ir tas, atrodas starp 5. un 6. cilindru, ieplūdes kolektorā.
Ja gribi pārbaudīt, vai tiešām nekur nepiesūc gaisu, droši atbrauc ciemos, uztaisīsim smoke testu.
Protams ņemšu nost un tikai tad testēšu. Paņemšu ar celtniecības fēnu pārbaudīšu vai pretestība staigā.
Ja arī ar šo nekas neatrisināsies tad toč došos pie tevis ciemos :)
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
dogMa rakstīja:Kas notiek ar ieplūstošā gaisa temp. devēju, kas ieplūdes kolektorā?
dogMa rakstīja:Temp. devējiem ir sava skala, pie cik grādiem ir kāda pretestība. Vislabāk tos devējus pārbaudīt izņemtus, lai zini, kāda temperatūra ir telpā. Jā, tas ir tas, atrodas starp 5. un 6. cilindru, ieplūdes kolektorā.
Ja gribi pārbaudīt, vai tiešām nekur nepiesūc gaisu, droši atbrauc ciemos, uztaisīsim smoke testu.
Nu tad sanāca beidzot pārbaudīt arī ieplūstošā gaisa temp. devēju. Pārliecinājos ka man ir Bosch devējs un dabūju no Bosch tabulu cik lielai pretestībai jābūt pie noteiktiem grādiem. Viss atbilst kā vaig. Ar fēnu sasildot pretestība nokrītas, lai gan salīdzinoši lēnu, bet jo karstāk pūš jo ātrāk nokrīt. Kompis arī dod ārā noteiktos 5V. Tākā būs vien kādu dienu jādodas pie tevis ciemos, bet nu tākā vasarā šī problēma praktiski nav manāma tad iespējams to izdarīšu oktorbrī, kad būs atvaļinājums :)