dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
marcis2712 rakstīja:Sveiki gribēju pa jautāt nomainīju bmw dzinēju no 1.8is uz 2.5l un ka pielaiž mašīnu un kad iedot grīdā nau acitiens ka pa varstiem sistu ierobežojums un ko man vaidzētu darīt man lai dabūtu atpakaļ moš kāds var palidzēt
Attēls
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
cik izlobiju no teksta - čalim neieslēdzas ierobežotājs...
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Pieturzīmes arī ne. :lol:
Attēls
marcis2712
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 15 Jan 2014, 19:14
:hahaha: :doh:
marcis2712
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 15 Jan 2014, 19:14
bet nopietni, kas varētu būt pa vainu.
Profila bilde
Tomelis
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 12 Jan 2014, 21:22
Braucu ar: m50b28
Tomelis rakstīja:Sveiki. skatos netā jaunu galvas blīvi m50b25 nv. vecai blīvei ūdens caurumi tikpat lieli kā caurumi blokā, bet cik skatos jaunas netā, tad tām tur tikai mazi apaļi caurumiņi. Kas šeit nav tā, vai arī tā jābūt ??
joprojām aktuāli. :rolleyes:
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
piedod veci, bet nav ne mazākās nojausmas... ja pa mazu - izsit lielākus-pareiza izmēra ar caurumotāju...
Attēls
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki
Vīri, kādiem e36 degvielas filtri gāja tā kā zem vadītāja benķa un kādiem gandrīz motortelpā? Šobrīd touringam ir pie grīdas, zem vadītāja, bet pavasarī gribu pārnest uz drošāku vietu.
Esmu redzējis, ka dažiem e36 tas filtrs atrodas tā kā pie ugunssienas, tas arī ir tas, ko vēlos panākt, tāpēc, gribu noskaidrot, kādas detaļas ir nepieciešamas, lai to izdarītu un visu sataisītu tā, kā jābūt oem :rolleyes: Varbūt kaut kādi specifiski kronšteini vai vēl kaut kas, kā manam auto nav
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Jap, ir speciāls kronšteins, bet bildi tagad nevaru iedot.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
Sveiki tatad problema sekojoš 2.3 motoraa nebija kompresija 6. Cilindra nu noņemu galvu un jaa iepludes varsti liiki bet probleema tada ka nevaru atrast taadus varstus no ape motors piedavaajas ar varsta katu 6mm un cepuri 30mm vieniigais ko atradu ar tadiem izmeriem kaa vajag tie bija 2.5 bezvanos izpludes varsti
Kads varbuut zin kur mekleet stoka garums 106mm cepures diametr 30 mm stoka diametrs 7 mm
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
bezvanosam vai tad nebija resnāks vārsta kāts nekā m52?
vai arī tev nav m52b25 huj viņ zin kas ir domāts ar "2,3"
m52b25 vārstiem vajadzētu derēt arī no m50tub25, m52b28
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
bezvanosam ir 7mm vārsta kāts, vanosiem visiem 6mm.
2,0 motoriem vārstu cepures mazāku diametru.
priekš 2,5 7mm vārstiem, der vārsti no M42 ;) 6mm no M44 vajadzētu derēt uz m52 galvas.
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe
gribēju pajautāt kas warētu būt par wainu manam e36 318is, motora tempretūra ceļas augšā, siltā gaisa arii nav un kad temperatūra krietni pāri pusei sagāzējot nokrītās līdz normālai, arii kad iesēdz pechku līdz galam, temperatūra krītās...? <termostatu nomainīju>
Profila bilde
GunTixV
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 18 Apr 2013, 11:32
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 2
 
Izklausās pēc ūdens sūkņa.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
M52 motoriem varsti der arii no 1.8 bet probleema ir taada ka neder no m52 galvas jo tur ir varsta kats 6mm un cepures diametrs 30mm bet no m50 ir 7mm bet tiem varstiem cepures ir 33mm bet vajag tadus varstus ar kata diametru 7mm un cepures diametrs 30mm izmekleeju visu ape motors katalogu un neko neatradu
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
kaut ko tu te ar tiem diametriem esi saputrojies.
vārsta "cepures" diam gan m50 nv, gan m52 ir vienāds, atšķirība tikai kāta diam.
vai nu katalogs greizs, vai tu tur iepl vārstu mēģini izplūdē iestutēt.
iepl - 33mm
izpl 30.5mm

apskaties uz galvas aizm. daļas ražošanas gadu/mēnesi un pēc tiem arī meklē daļas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tur kaut kas vispār neskaidrs, kas par motoru un kādus vārstus meklē :hahaha:
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1290
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa :rolleyes:

Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks? :rolleyes:


Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu :lol:
Apelsīns
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 17 Dec 2013, 18:21
Tomelis rakstīja:
Tomelis rakstīja:Sveiki. skatos netā jaunu galvas blīvi m50b25 nv. vecai blīvei ūdens caurumi tikpat lieli kā caurumi blokā, bet cik skatos jaunas netā, tad tām tur tikai mazi apaļi caurumiņi. Kas šeit nav tā, vai arī tā jābūt ??
joprojām aktuāli. :rolleyes:
Neskaties tās bildes netā. Tur bieži vien ir tikai kautkas līdzīgs uzzīmēts. Vajag braukt uz veikalu un redzēt dzīvajā.
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
Kon4a rakstīja:Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa :rolleyes:

Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks? :rolleyes:


Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu :lol:
kāda otrā elpa, lielais cēliens, es atjaunoju vanosu, pa jaunu sadalenes pa metkām noliku un tagad nejūtu nekādu mēmo lieco cēlienu pēc tiem 3,5k, iet samēra vienmērīgi jau no 1k līdz limiteram un iet labi. kad motoru mainīji paskatījies ka šitam 2.5 ar vanosiņu darās?
BMW-Big Money Waste