dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- …
- 350
- chevron_right
sveiki.man ir tada problema - iedarbinot dzineju un sagaidot kad temperatura uzkaplidz normai no peckas nak tikai aukst gaiss. gazejot ari nekas nemainas. bet kad saku braukt gandriz uzreiz pecka sak stradat normali. sistemu atgaisoju itka pareizi bet tosola limenis bacoka ir apmeram puse. ja pieliet pilnu vinjsh vinju pec laika izspiez ara (laikam caur korķi) . radiatoru uzliku jaunu pirms 4 meneshiem. un nomainiju motoru pirms 2 meneshiem. tgt virsu stav m42b18 bet ieprieksh bija m43b16. un tam iepriekshejam motoram bija tadapati problema ar silto gaisu. kas varetu but pa vainu?
Kas notiek, kad esi braucis kādu laiku un tad apstājies?
Man ir diezgan līdzīga problēma. No sākuma pūta aukstu stāvot, tagad pēc termostata un ūdens pumpja maiņas (kaut gan vecie bija ok) stāvot (pēc braukšanas, dzinējs darba temp.) pūš knapi remdenu. Principā tādu siltumu kādu gribētu, pūš tad, ja brauc līdz redlainam. No rīta atkausēt logus nereāli, ātrāk ar kājām uz darbu aiziešu
Cik nu izbrowsēti interneti, cilvēki runā, ka tas 36ajiem esot diez gan izplatīti, pēdējiem modeļiem problēma atrisināta pie pečkas vārsta pieliekot papildus elektro darbinātu sūkni.
Cik nu izbrowsēti interneti, cilvēki runā, ka tas 36ajiem esot diez gan izplatīti, pēdējiem modeļiem problēma atrisināta pie pečkas vārsta pieliekot papildus elektro darbinātu sūkni.
Ir taada probleema. Dazreiz apgriezieni uziet lidz 1.5 un leekaa. Tuksgaitaa. Tuksgaitas regulatoru itkaa iztiiriiju, jaamaina?
a vakkuma trubas, gofru papētiji, mož kkur piesūc gaisu
BMW-Big Money Waste
puš siltu gaisu. ta ka apmeram vajadzetu but.dogMa rakstīja:Kas notiek, kad esi braucis kādu laiku un tad apstājies?
nu es domaju ka tak jabut vel kkadam variantam iznemot likt to elektro sukni. jo tagat tiešam ir čakars ar tiem logiem no rita....kri rakstīja:Man ir diezgan līdzīga problēma. No sākuma pūta aukstu stāvot, tagad pēc termostata un ūdens pumpja maiņas (kaut gan vecie bija ok) stāvot (pēc braukšanas, dzinējs darba temp.) pūš knapi remdenu. Principā tādu siltumu kādu gribētu, pūš tad, ja brauc līdz redlainam. No rīta atkausēt logus nereāli, ātrāk ar kājām uz darbu aiziešu
Cik nu izbrowsēti interneti, cilvēki runā, ka tas 36ajiem esot diez gan izplatīti, pēdējiem modeļiem problēma atrisināta pie pečkas vārsta pieliekot papildus elektro darbinātu sūkni.
Vēl var meklēt vainu pečkas vārstā vai pašā pečkā. Kāds no tiem aizkakājies un laiž cauri antifrīzu tikai pie noteikta spiediena (apgriezieniem).
Es pagaidām izlīdzos ar http://www.stokker.lv/DP/L/PIC/99960576 ... 811_01.jpg
Es pagaidām izlīdzos ar http://www.stokker.lv/DP/L/PIC/99960576 ... 811_01.jpg
nu es ari tgt tieshi tpt daru bet jau apnika a tas pečkas varst atrodas kkur pie peckas radiatora ?
Motortelpā, pie ugunssienas - http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... eaning.htm
Nezinu kā uz 4 cilindru dzinējiem, bet lai tur tur tiktu klāt, ja priekšā 6 cilindru dzinējs, tad vajag vai nu gumijas rokas vai ņemt nost ieplūdes kolektoru.
Nezinu kā uz 4 cilindru dzinējiem, bet lai tur tur tiktu klāt, ja priekšā 6 cilindru dzinējs, tad vajag vai nu gumijas rokas vai ņemt nost ieplūdes kolektoru.
nu laikam dabušu nemt nost kolektoru... aa un kadam jabut radiatora trubam? mikstam vai cietam? jo man vinjas tadas diezgan mikstas...
Problēma.
Tātad ir tāda problēma, varbūt pat ne problēma, dzinējs ieksā pie vārstiem ir piekvēpis, var redzēt noņemot ieplūdes kolektoru, var rezdēt ka varsti ir apauguši ar kvēpiem. nezinu vai tas ir labi, varbūt pat šī problēma neietekmē dzinēja darbību.
Jautājums:
Kā var iztīrīt tos kvēpus no vārstiem un kā var iztīrīt motoru +/- normāli netaisot vaļā dzinēju? Kaut ko pieliet vari? Ko iesakat izdarīt?
Tātad ir tāda problēma, varbūt pat ne problēma, dzinējs ieksā pie vārstiem ir piekvēpis, var redzēt noņemot ieplūdes kolektoru, var rezdēt ka varsti ir apauguši ar kvēpiem. nezinu vai tas ir labi, varbūt pat šī problēma neietekmē dzinēja darbību.
Jautājums:
Kā var iztīrīt tos kvēpus no vārstiem un kā var iztīrīt motoru +/- normāli netaisot vaļā dzinēju? Kaut ko pieliet vari? Ko iesakat izdarīt?
Pavisam mīkstām pie uzsiluša dzinēja nevajadzētu būt, tomēr tad tai sistēmai zem kaut kāda spiediena jābūt. Protams, arī nevajag būt cietām kā koks.rus90 rakstīja:nu laikam dabušu nemt nost kolektoru... aa un kadam jabut radiatora trubam? mikstam vai cietam? jo man vinjas tadas diezgan mikstas...
Neliela bet nepatiikama probleema ar siltumu. Digitalaa klima, visas funkcijas stradaa perfekti iznjemot silto gaisu kas naak no panelja priekshejiem ventiem kuri puush uz sejas. Logus silda, kaajas un dupsi arii silda bet auksts gaiss naak caur priekshejiem.
Kur vareetu buut probleema? Kaads gaisa vaarsts iestreedzis varbuut?
Kur vareetu buut probleema? Kaads gaisa vaarsts iestreedzis varbuut?
Powered by Minhauzens!
Par to es arī runāju - ja saki, ka tev no 1k jau ceļ vienmērīgi līdz redlainam, tad tas ir tas, ko es meklēju, savādāk ir tā, ka līz 3,5k ir mironis un pēctam ceļ, tā, kā 2.5 pienākas. Ja nemaldos, tad Vanosniekiem bija jābūt vienmērīgm celienam jau no 1k (maybe citiem no 2K), bet anyway ir jābūt nedaudz līdzenākai tai celiena "līknei"... Par Vanosiņu diemžēl nezinu, jo testējot dzinēju, ko liku vēl pirms pirkšanas likās ka viss ir anyway mēmi labi, iekāpjot pēc 2.0 Pārējais ir čotka, bet tas Vanoss laikam ir slimībaSlim rakstīja:kāda otrā elpa, lielais cēliens, es atjaunoju vanosu, pa jaunu sadalenes pa metkām noliku un tagad nejūtu nekādu mēmo lieco cēlienu pēc tiem 3,5k, iet samēra vienmērīgi jau no 1k līdz limiteram un iet labi. kad motoru mainīji paskatījies ka šitam 2.5 ar vanosiņu darās?Kon4a rakstīja:Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa
Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks?
Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu
Būs laikam UK esot jāpaņem kāds vanosa gredzenu komplekts un ats jānomaina, maybe palīzēs, ja nepalīdzēs, tāpat labs darbs būs izdarīts
Vanoss nestrādā. Netur spiedienu, jāsūta no http://www.beisansystems.com/products.html Single Vanos Seals Repair KitKon4a rakstīja:Par to es arī runāju - ja saki, ka tev no 1k jau ceļ vienmērīgi līdz redlainam, tad tas ir tas, ko es meklēju, savādāk ir tā, ka līz 3,5k ir mironis un pēctam ceļ, tā, kā 2.5 pienākas. Ja nemaldos, tad Vanosniekiem bija jābūt vienmērīgm celienam jau no 1k (maybe citiem no 2K), bet anyway ir jābūt nedaudz līdzenākai tai celiena "līknei"... Par Vanosiņu diemžēl nezinu, jo testējot dzinēju, ko liku vēl pirms pirkšanas likās ka viss ir anyway mēmi labi, iekāpjot pēc 2.0 Pārējais ir čotka, bet tas Vanoss laikam ir slimībaSlim rakstīja:kāda otrā elpa, lielais cēliens, es atjaunoju vanosu, pa jaunu sadalenes pa metkām noliku un tagad nejūtu nekādu mēmo lieco cēlienu pēc tiem 3,5k, iet samēra vienmērīgi jau no 1k līdz limiteram un iet labi. kad motoru mainīji paskatījies ka šitam 2.5 ar vanosiņu darās?Kon4a rakstīja:Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa
Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks?
Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu
Būs laikam UK esot jāpaņem kāds vanosa gredzenu komplekts un ats jānomaina, maybe palīzēs, ja nepalīdzēs, tāpat labs darbs būs izdarīts
un pie reizes kad maini tos blīvslēgus, nomaini arī to metāla gredzenu (vai arī vecajam milimetra simdaļu novirpot), un arī ieteiktu pie reizes sadalenes pa jaunu pa metkām nolikt, tas tā lai tu pats zinātu kas viss tur ir perfekti.
BMW-Big Money Waste
Ir kaut kur kād DIY par tām sadalenēm? Vai to labāk pašam nedarīt?
Pilns internets ar DIY. Lai pats to izdarītu, vajadzēs pāris spectūļus.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Tas metāla gredzens ir tip tas, kas nopērkams ar nosaukumu "Vanos rattle repair ring" vai k.kā tā?Slim rakstīja:un pie reizes kad maini tos blīvslēgus, nomaini arī to metāla gredzenu (vai arī vecajam milimetra simdaļu novirpot), un arī ieteiktu pie reizes sadalenes pa jaunu pa metkām nolikt, tas tā lai tu pats zinātu kas viss tur ir perfekti.
Super, paldies liels par info tagad vismaz mierīgs prāts, ka zinu, kāpēc tā irBalcers rakstīja:
Vanoss nestrādā. Netur spiedienu, jāsūta no http://www.beisansystems.com/products.html Single Vanos Seals Repair Kit
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- …
- 350
- chevron_right