dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
sveiki.man ir tada problema - iedarbinot dzineju un sagaidot kad temperatura uzkaplidz normai no peckas nak tikai aukst gaiss. gazejot ari nekas nemainas. bet kad saku braukt gandriz uzreiz pecka sak stradat normali. sistemu atgaisoju itka pareizi bet tosola limenis bacoka ir apmeram puse. ja pieliet pilnu vinjsh vinju pec laika izspiez ara (laikam caur korķi) . radiatoru uzliku jaunu pirms 4 meneshiem. un nomainiju motoru pirms 2 meneshiem. tgt virsu stav m42b18 bet ieprieksh bija m43b16. un tam iepriekshejam motoram bija tadapati problema ar silto gaisu. kas varetu but pa vainu?
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Kas notiek, kad esi braucis kādu laiku un tad apstājies?
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Man ir diezgan līdzīga problēma. No sākuma pūta aukstu stāvot, tagad pēc termostata un ūdens pumpja maiņas (kaut gan vecie bija ok) stāvot (pēc braukšanas, dzinējs darba temp.) pūš knapi remdenu. Principā tādu siltumu kādu gribētu, pūš tad, ja brauc līdz redlainam. No rīta atkausēt logus nereāli, ātrāk ar kājām uz darbu aiziešu :D

Cik nu izbrowsēti interneti, cilvēki runā, ka tas 36ajiem esot diez gan izplatīti, pēdējiem modeļiem problēma atrisināta pie pečkas vārsta pieliekot papildus elektro darbinātu sūkni.
Profila bilde
Sprogis
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 26 Jūl 2012, 22:16
Braucu ar: e60, e46
Atrašanās vieta: Ikšķile
Ir taada probleema. Dazreiz apgriezieni uziet lidz 1.5 un leekaa. Tuksgaitaa. Tuksgaitas regulatoru itkaa iztiiriiju, jaamaina?
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
a vakkuma trubas, gofru papētiji, mož kkur piesūc gaisu
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
dogMa rakstīja:Kas notiek, kad esi braucis kādu laiku un tad apstājies?
puš siltu gaisu. ta ka apmeram vajadzetu but.
Attēls
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
kri rakstīja:Man ir diezgan līdzīga problēma. No sākuma pūta aukstu stāvot, tagad pēc termostata un ūdens pumpja maiņas (kaut gan vecie bija ok) stāvot (pēc braukšanas, dzinējs darba temp.) pūš knapi remdenu. Principā tādu siltumu kādu gribētu, pūš tad, ja brauc līdz redlainam. No rīta atkausēt logus nereāli, ātrāk ar kājām uz darbu aiziešu :D

Cik nu izbrowsēti interneti, cilvēki runā, ka tas 36ajiem esot diez gan izplatīti, pēdējiem modeļiem problēma atrisināta pie pečkas vārsta pieliekot papildus elektro darbinātu sūkni.
nu es domaju ka tak jabut vel kkadam variantam iznemot likt to elektro sukni. jo tagat tiešam ir čakars ar tiem logiem no rita....
Attēls
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Vēl var meklēt vainu pečkas vārstā vai pašā pečkā. Kāds no tiem aizkakājies un laiž cauri antifrīzu tikai pie noteikta spiediena (apgriezieniem).

Es pagaidām izlīdzos ar http://www.stokker.lv/DP/L/PIC/99960576 ... 811_01.jpg :hahaha:
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
nu es ari tgt tieshi tpt daru :D bet jau apnika :D a tas pečkas varst atrodas kkur pie peckas radiatora ?
Attēls
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Motortelpā, pie ugunssienas - http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... eaning.htm

Nezinu kā uz 4 cilindru dzinējiem, bet lai tur tur tiktu klāt, ja priekšā 6 cilindru dzinējs, tad vajag vai nu gumijas rokas vai ņemt nost ieplūdes kolektoru.
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
nu laikam dabušu nemt nost kolektoru... aa un kadam jabut radiatora trubam? mikstam vai cietam? jo man vinjas tadas diezgan mikstas...
Attēls
Profila bilde
Churchill
Ziņojumi: 498
Pievienojies: 27 Jūn 2013, 14:16
Braucu ar: 1.8TDS
Atrašanās vieta: Lielvārdes, Jelgava
Problēma.

Tātad ir tāda problēma, varbūt pat ne problēma, dzinējs ieksā pie vārstiem ir piekvēpis, var redzēt noņemot ieplūdes kolektoru, var rezdēt ka varsti ir apauguši ar kvēpiem. nezinu vai tas ir labi, varbūt pat šī problēma neietekmē dzinēja darbību.
Jautājums:
Kā var iztīrīt tos kvēpus no vārstiem un kā var iztīrīt motoru +/- normāli netaisot vaļā dzinēju? Kaut ko pieliet vari? Ko iesakat izdarīt?
Attēls
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
rus90 rakstīja:nu laikam dabušu nemt nost kolektoru... aa un kadam jabut radiatora trubam? mikstam vai cietam? jo man vinjas tadas diezgan mikstas...
Pavisam mīkstām pie uzsiluša dzinēja nevajadzētu būt, tomēr tad tai sistēmai zem kaut kāda spiediena jābūt. Protams, arī nevajag būt cietām kā koks.
Profila bilde
zexo
Ziņojumi: 514
Pievienojies: 01 Jūl 2013, 03:49
Braucu ar: 325i & 325tds
Reputācija: 3
 
Neliela bet nepatiikama probleema ar siltumu. Digitalaa klima, visas funkcijas stradaa perfekti iznjemot silto gaisu kas naak no panelja priekshejiem ventiem kuri puush uz sejas. Logus silda, kaajas un dupsi arii silda bet auksts gaiss naak caur priekshejiem.

Kur vareetu buut probleema? Kaads gaisa vaarsts iestreedzis varbuut?
Powered by Minhauzens!
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1290
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
Slim rakstīja:
Kon4a rakstīja:Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa :rolleyes:

Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks? :rolleyes:


Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu :lol:
kāda otrā elpa, lielais cēliens, es atjaunoju vanosu, pa jaunu sadalenes pa metkām noliku un tagad nejūtu nekādu mēmo lieco cēlienu pēc tiem 3,5k, iet samēra vienmērīgi jau no 1k līdz limiteram un iet labi. kad motoru mainīji paskatījies ka šitam 2.5 ar vanosiņu darās?
Par to es arī runāju - ja saki, ka tev no 1k jau ceļ vienmērīgi līdz redlainam, tad tas ir tas, ko es meklēju, savādāk ir tā, ka līz 3,5k ir mironis un pēctam ceļ, tā, kā 2.5 pienākas. Ja nemaldos, tad Vanosniekiem bija jābūt vienmērīgm celienam jau no 1k (maybe citiem no 2K), bet anyway ir jābūt nedaudz līdzenākai tai celiena "līknei"... Par Vanosiņu diemžēl nezinu, jo testējot dzinēju, ko liku vēl pirms pirkšanas likās ka viss ir anyway mēmi labi, iekāpjot pēc 2.0 :D Pārējais ir čotka, bet tas Vanoss laikam ir slimība :lol:
Būs laikam UK esot jāpaņem kāds vanosa gredzenu komplekts un ats jānomaina, maybe palīzēs, ja nepalīdzēs, tāpat labs darbs būs izdarīts :hahaha:
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48
Kon4a rakstīja:
Slim rakstīja:
Kon4a rakstīja:Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa :rolleyes:

Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks? :rolleyes:


Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu :lol:
kāda otrā elpa, lielais cēliens, es atjaunoju vanosu, pa jaunu sadalenes pa metkām noliku un tagad nejūtu nekādu mēmo lieco cēlienu pēc tiem 3,5k, iet samēra vienmērīgi jau no 1k līdz limiteram un iet labi. kad motoru mainīji paskatījies ka šitam 2.5 ar vanosiņu darās?
Par to es arī runāju - ja saki, ka tev no 1k jau ceļ vienmērīgi līdz redlainam, tad tas ir tas, ko es meklēju, savādāk ir tā, ka līz 3,5k ir mironis un pēctam ceļ, tā, kā 2.5 pienākas. Ja nemaldos, tad Vanosniekiem bija jābūt vienmērīgm celienam jau no 1k (maybe citiem no 2K), bet anyway ir jābūt nedaudz līdzenākai tai celiena "līknei"... Par Vanosiņu diemžēl nezinu, jo testējot dzinēju, ko liku vēl pirms pirkšanas likās ka viss ir anyway mēmi labi, iekāpjot pēc 2.0 :D Pārējais ir čotka, bet tas Vanoss laikam ir slimība :lol:
Būs laikam UK esot jāpaņem kāds vanosa gredzenu komplekts un ats jānomaina, maybe palīzēs, ja nepalīdzēs, tāpat labs darbs būs izdarīts :hahaha:
Vanoss nestrādā. Netur spiedienu, jāsūta no http://www.beisansystems.com/products.html Single Vanos Seals Repair Kit
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
un pie reizes kad maini tos blīvslēgus, nomaini arī to metāla gredzenu (vai arī vecajam milimetra simdaļu novirpot), un arī ieteiktu pie reizes sadalenes pa jaunu pa metkām nolikt, tas tā lai tu pats zinātu kas viss tur ir perfekti.
BMW-Big Money Waste
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
Ir kaut kur kād DIY par tām sadalenēm? Vai to labāk pašam nedarīt?
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Pilns internets ar DIY. Lai pats to izdarītu, vajadzēs pāris spectūļus.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1290
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
Slim rakstīja:un pie reizes kad maini tos blīvslēgus, nomaini arī to metāla gredzenu (vai arī vecajam milimetra simdaļu novirpot), un arī ieteiktu pie reizes sadalenes pa jaunu pa metkām nolikt, tas tā lai tu pats zinātu kas viss tur ir perfekti.
Tas metāla gredzens ir tip tas, kas nopērkams ar nosaukumu "Vanos rattle repair ring" vai k.kā tā? :rolleyes:

Balcers rakstīja:
Vanoss nestrādā. Netur spiedienu, jāsūta no http://www.beisansystems.com/products.html Single Vanos Seals Repair Kit
Super, paldies liels par info tagad vismaz mierīgs prāts, ka zinu, kāpēc tā ir :hahaha: