Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 50
- chevron_right
Pagaršo kas tas par vellu ir ja salds tad ir pa īsto antifrīzs.... Pasties vai viņš tīrs tev nāk arā,vai ar kkadu eļas sajaukumu....
Kā jau biedri saka tad nomazgā kartīgi dzinēju un sāc pētīt no pašiem patrobokiem un ta talāk... Pa kkurieni tač viņš nāk...
Ps un cik daudz tev viņš tek? stundā litrs,dienaktī litrs? pie darbojoša dzinēja tikai?
Kā jau biedri saka tad nomazgā kartīgi dzinēju un sāc pētīt no pašiem patrobokiem un ta talāk... Pa kkurieni tač viņš nāk...
Ps un cik daudz tev viņš tek? stundā litrs,dienaktī litrs? pie darbojoša dzinēja tikai?
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
shaados brizhos labi noderetu spiediena tests. uzsildit dzineju lai mikroplaisas paveras valjaa un palaist dzeses sistemu zem spiediena, un list apaksaa un skatities
...
blokā skrūve nav vaļa zem kolektoriem? kārtigi apskatijies,vai tie (nezinu kā sauc) sasalšanas korķi blokā netek?
vispar tie nau sasalsanas korkji, taa tik vinji tiek tautaa deveti, isteniibaa tie ir core plug, korkji pa kurieni istira kanalus pec nonemsanas no molda
tie ir no parasta blekja un ilgu gadu garumaa lietojot udeni kaa dzeseshanas skidrumu, tie vienk sarusee
tie ir no parasta blekja un ilgu gadu garumaa lietojot udeni kaa dzeseshanas skidrumu, tie vienk sarusee
...
Karoč, laikam problēmu atrisināju.
Bija tas pats flancīts vainīgs. Noņēmu ieplūdnieku, tad flancīti un tikai TAD aptaustot sēžu flancītim sataustīju, ka tur vēl virsū bija vecās blīves gabaliņš.
Tagad, kad viss ir salikts, pagaidām izskatās, ka ir ok.
Bet nu, jā kādam sāk gar to flancīti tecēt šķidrums, tad ziniet, ka bez ieplūdes kolektora noņemšanas, nebūs nekādas aršanas. :(
Bija tas pats flancīts vainīgs. Noņēmu ieplūdnieku, tad flancīti un tikai TAD aptaustot sēžu flancītim sataustīju, ka tur vēl virsū bija vecās blīves gabaliņš.
Tagad, kad viss ir salikts, pagaidām izskatās, ka ir ok.
Bet nu, jā kādam sāk gar to flancīti tecēt šķidrums, tad ziniet, ka bez ieplūdes kolektora noņemšanas, nebūs nekādas aršanas. :(
cik l tosola iet radiātorā m43 motoriem?
It kā 6,5L.
oki doki!
Tad tā arī būs jāprovē,
Tad tā arī būs jāprovē,
un tagad kur tu esi lasījis ka korķim jābūt nedaudz vaļā ?bosiks11 rakstīja:tas ir labi un man prieks kad tev viss normali , bet jabut ir ta ka uzrakstiju, bet atstat varat ka pasi velaties, kautvai visspar bez korķaRuu rakstīja:Vienmēr tas korķis bijis normāli pievilkts, bez nekādām atgriešanām un brīvkustībām un viss ir čiki piki.
1. bez korķa nedrīkst vispār būt, jo dzesēšanas sistēmā paredzēts ir neliels spiediens lai paaugstinātu dzesēšanas šķidruma vārīšanās temperatūru.
2. radiatora korķī ir iebūvēts spiediena vārsts, kas palīdz uzturēt vēlamo spiedienu.
3. korķi parasti paliek veci un nepilda vairs savu funkciju, nenožīdo 8ls un nopērc jaunu korķi.
kāds varētu iemest kādu bildi, kur 318tds'am ir tā atgaisošanas skrūve?
Baigā problēma, tiko iecēlu savam 2,0 iekšā, jo kā jau daži zin, vecam 1,6 pārsitu karteri..
Bet problēma ir tajā ka vārās augšā, pečka karstu pūš ka roku noturēt nevar viss oke, bet kad pažmiedz tad tempera tūra kāpj aukšā, patur brīdi uz gāzes pedāļa pie 4-5tukstoš un temperatūra nokrīt..
Kas tur pie vainas varētu būt? Tiešām pārvārīts vai ūdens pumpis aizgājis pa tūti?!
Bet problēma ir tajā ka vārās augšā, pečka karstu pūš ka roku noturēt nevar viss oke, bet kad pažmiedz tad tempera tūra kāpj aukšā, patur brīdi uz gāzes pedāļa pie 4-5tukstoš un temperatūra nokrīt..
Kas tur pie vainas varētu būt? Tiešām pārvārīts vai ūdens pumpis aizgājis pa tūti?!
vairāk liekas ka burbuļi varētu būt pie vainas. ja jau pagaazeejot nokriitas, kā otrais uudens suuknis.
Kā ar radiatoru? Nav aizaudzis?
Pēc bačoka spriežot izskatās oke, bet kā viņu var iztīrīt?
Pirms tam bija tas 1,6 un tad nekarsējās.. Radiators ir lielais ar kondišku..
Pirms tam bija tas 1,6 un tad nekarsējās.. Radiators ir lielais ar kondišku..
Tas tik tā, pēdējais variants. Kāda plūsma ūdenssūknim? Kad attaisa korķīti un skatās uz stūkliņu, protams, pagāzējot.
kad pagāzē tad strūkla ir tīri oke! Jo vairāk uzdod jo lielāka strūkla..
maini ūdenssūkni un termomufti
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
es ar sakumaa liku uz udensukni jo pasam lidzigi bijis, bet kad teici ka strukla ir ok, un uzgazejot klust stipraka, tad vajadzetu but ok. termomufte viena pati tik loti to neizraisitu.dzeses skidrums nezuud?
...
Vel ir tas ka iegriežot pečku uz karsto arī temperatūra krītās..
Nevar būt kāds burbulis sistēmā? Bet nu itkā jau viss gaiss iznāca.
Ja nē tad jāmaina tas sūknis vien būs, tagad nemainu jo mufte nenāk vaļā
Nevar būt kāds burbulis sistēmā? Bet nu itkā jau viss gaiss iznāca.
Ja nē tad jāmaina tas sūknis vien būs, tagad nemainu jo mufte nenāk vaļā
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 50
- chevron_right