Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right
Sveiki biedri Apgriezienu peldēšanas problēma skārusi arī mani un nu jau ir apnicis ka nevar atrast vainu
Tātad dzinējs m52b20TU benzīns/gāze - problēma sākās pēc tam kad nebiju pārslēdzies no gāzes uz benzīnu un gaitā iegriezu tahometru līdz atdurei...
Tātad lēkā apgriezieni, lēkā tā ka arī slāpst nost reizēm pēc sajūga izspiešanas gaitā. No rīta iedarbinot aukstu auto viss itkā ir ok - nostrādā tukšgaitas regulators, apgriezieni nokrītas normas robežās, varam braukt...Tiklīdz pārslēdzas uz gāzi - sāk lēkāt. Pēc šī prikola sākšanās biju uz gāzes kantori - mainīju reduktoru, kalibrēju sprauslas, taisīju apkopi, domāju viss ar to arī beigsies, bet nē, problēma palika. Sāku ievērot ka arī uz benzīna drusku drusku tā kā grib nostaigāt tie apgriezieni, pareizāk būtu teikt ka nokrītas pa zemu un tad stabilizējas. Pieļāvu domu ka problēma vnk uz gāzes ir jūtama vairāk tapēc tika viskautkas mainīts un baudīts bet tāpat jēga nekāda - kompis kļūdas nemet, gaisa pievadi pārbaudīti ar breakcleaner, nekur nesūc neko, mainīts droseles stāvokļa potenciometrs, sveces, filtri utt mainīti, tukšgaitas regulators mazgāts un likts arī cits, nekādas izmaiņas vienīgi tad kad atvienots tukšgaitas regulators, apgriezieni NESTAIGĀ, tikai loģiski ka stāv pa zemu aukstam un pa augstu siltam dzinējam. Ā, gofra arī jauna un GMM arī likts cits. VNK netieku gudrs kur tālāk meklēt - tiešām spīdzināt gāzes čaļus (taisu pie zināmiem čaļiem nevis kaktu kantoros) vai tomēr meklēt vēl problēmu kaut kur ar gāzi nesaistītās lietās. Tad kad auto ir tiešām kārtīgi uzsilis un ir kādu laiku pabraukts jau ar uzsilušu dzinēju līdz darba temperatūrai, problēma nav tik izteikta, bet nevar teikt ka nav vispār.
Varbūt ir kādam kāds ieteikums kur ko vēl meklēt vai baudīt :) Paldies
Tātad dzinējs m52b20TU benzīns/gāze - problēma sākās pēc tam kad nebiju pārslēdzies no gāzes uz benzīnu un gaitā iegriezu tahometru līdz atdurei...
Tātad lēkā apgriezieni, lēkā tā ka arī slāpst nost reizēm pēc sajūga izspiešanas gaitā. No rīta iedarbinot aukstu auto viss itkā ir ok - nostrādā tukšgaitas regulators, apgriezieni nokrītas normas robežās, varam braukt...Tiklīdz pārslēdzas uz gāzi - sāk lēkāt. Pēc šī prikola sākšanās biju uz gāzes kantori - mainīju reduktoru, kalibrēju sprauslas, taisīju apkopi, domāju viss ar to arī beigsies, bet nē, problēma palika. Sāku ievērot ka arī uz benzīna drusku drusku tā kā grib nostaigāt tie apgriezieni, pareizāk būtu teikt ka nokrītas pa zemu un tad stabilizējas. Pieļāvu domu ka problēma vnk uz gāzes ir jūtama vairāk tapēc tika viskautkas mainīts un baudīts bet tāpat jēga nekāda - kompis kļūdas nemet, gaisa pievadi pārbaudīti ar breakcleaner, nekur nesūc neko, mainīts droseles stāvokļa potenciometrs, sveces, filtri utt mainīti, tukšgaitas regulators mazgāts un likts arī cits, nekādas izmaiņas vienīgi tad kad atvienots tukšgaitas regulators, apgriezieni NESTAIGĀ, tikai loģiski ka stāv pa zemu aukstam un pa augstu siltam dzinējam. Ā, gofra arī jauna un GMM arī likts cits. VNK netieku gudrs kur tālāk meklēt - tiešām spīdzināt gāzes čaļus (taisu pie zināmiem čaļiem nevis kaktu kantoros) vai tomēr meklēt vēl problēmu kaut kur ar gāzi nesaistītās lietās. Tad kad auto ir tiešām kārtīgi uzsilis un ir kādu laiku pabraukts jau ar uzsilušu dzinēju līdz darba temperatūrai, problēma nav tik izteikta, bet nevar teikt ka nav vispār.
Varbūt ir kādam kāds ieteikums kur ko vēl meklēt vai baudīt :) Paldies
Kā zondes strādā? Mēs runājam par M52 motoru, vai M50TU?
Dzinējs ir M52b20 ar Vanosu. Zondēm strādāšanu esmu apskatījis tikai tik cik rāda INPA - apsildes strādā un uzsilstot sāk lēkāt arī voltāža. Neko citu zondēm neesmu baudījis.dogMa rakstīja:Kā zondes strādā? Mēs runājam par M52 motoru, vai M50TU?
Aizdedzes spoles ir čekotas? Varbūt vaina tur slēpjasvaris rakstīja:Dzinējs ir M52b20 ar Vanosu. Zondēm strādāšanu esmu apskatījis tikai tik cik rāda INPA - apsildes strādā un uzsilstot sāk lēkāt arī voltāža. Neko citu zondēm neesmu baudījis.dogMa rakstīja:Kā zondes strādā? Mēs runājam par M52 motoru, vai M50TU?
Atmet bildi, kur INPĀ ir zondžu rādījumi. Kādas adaptācijas?varis rakstīja:Dzinējs ir M52b20 ar Vanosu. Zondēm strādāšanu esmu apskatījis tikai tik cik rāda INPA - apsildes strādā un uzsilstot sāk lēkāt arī voltāža. Neko citu zondēm neesmu baudījis.dogMa rakstīja:Kā zondes strādā? Mēs runājam par M52 motoru, vai M50TU?
Ok, mēģināšu kautkad pieslēgties un uztaisīt screenshotus, adaptaacijas biju dzēsis nost pēc GMM un tukshgaitas regulatora maiņas, bet ja pareizi atceros rādījumi uz katru pusi bija diezgan līdzīgi, tik neatceros ko rādīja. To nočekošudogMa rakstīja:Atmet bildi, kur INPĀ ir zondžu rādījumi. Kādas adaptācijas?varis rakstīja:Dzinējs ir M52b20 ar Vanosu. Zondēm strādāšanu esmu apskatījis tikai tik cik rāda INPA - apsildes strādā un uzsilstot sāk lēkāt arī voltāža. Neko citu zondēm neesmu baudījis.dogMa rakstīja:Kā zondes strādā? Mēs runājam par M52 motoru, vai M50TU?
Pēdējais labojis varis - 27 Sep 2016, 15:51, kopā labots 1 reizi.
Kļūdas uz spolēm nav, dzinējs pats strādā vienmērīgi (vismaz man tā liekas :)), sākumā kad nopirku auto biju mainījis 2as spoles jo uz tām bija missfire kļūda, bet tas jau krietni sen atpakaļ pirms šīm problēmām.JP88 rakstīja:Aizdedzes spoles ir čekotas? Varbūt vaina tur slēpjasvaris rakstīja:Dzinējs ir M52b20 ar Vanosu. Zondēm strādāšanu esmu apskatījis tikai tik cik rāda INPA - apsildes strādā un uzsilstot sāk lēkāt arī voltāža. Neko citu zondēm neesmu baudījis.dogMa rakstīja:Kā zondes strādā? Mēs runājam par M52 motoru, vai M50TU?
Tātad tikko pieslēdzu kompi un sataisiju bildes ar INPA rādījumiem:dogMa rakstīja:Atmet bildi, kur INPĀ ir zondžu rādījumi. Kādas adaptācijas?varis rakstīja:Dzinējs ir M52b20 ar Vanosu. Zondēm strādāšanu esmu apskatījis tikai tik cik rāda INPA - apsildes strādā un uzsilstot sāk lēkāt arī voltāža. Neko citu zondēm neesmu baudījis.dogMa rakstīja:Kā zondes strādā? Mēs runājam par M52 motoru, vai M50TU?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Adaptācijas galīgi kreizī. Tev sadalenes devējs strādā?
Nu es jau pats tagad palasot par taam adaptaacijaam ar saprotu ka tur viss slikti...VIņām tiešām ir jābūt ap 0 ? Sadalenes devējs ir tas ko taisījos mainīt nākamo, bet tad izdomāju pakonsultēties. Jāsamēra pretestības tam devējam, to gan vēl neesmu izdarījis...katrā gadījumā kļūdas uz viņu nav.dogMa rakstīja:Adaptācijas galīgi kreizī. Tev sadalenes devējs strādā?
Sadalenes devēju nevar ar testeri pārbaudīt. Kaut cik var mēģināt ar diodes testu, bet arī, nu, tā. Protams, ja galīgi beigts, tad parādīs. Vnk. izskatās, ka tev tur nemērā pārlej un zondes griež nost degvielu. Parasti šādi ir pie beigta sadalenes devēja.
Sveiki biedri! Tātad kādu brīdi jau nevaru tikt skaidrībā ar savu m50b20 bez vanosa problēmu ar apgriezienu staigāšanu. Problēma izpaužas tikai aukstam motoram. Kad tikko pielaists, uzgāzē un atlaižot gāzi apgriezieni nokrīt gandrīz līdz noslāpšanas robežai un atkal uzlec atpakaļ, tā kādas divas-trīs reizes. Tas pats arī braucot izspiežot sajūgu. Tiklīdz motors uzsilis pāri zilajam iedalījumam, tā viss turpinās bez problēmām.
Mainīju gaisa masas mērītāju, nelīdzēja. Biju arī pie lietotāja dogMa uz diagnostiku, kur elektroniski viss bija kārtībā, izņemot kļūdu ar brīvgaitas regulētāju. Nu tad domāju beidzot būs tā lieta atrisināta, nomainu brīvgaitas regulatoru(ne jau jaunu protams), bet problēma nepazūd. Kādas idejas?
+Nezinu vai tam ir kāda saistība ar problēmu, bet arī degvielas patēriņš ir milzīgs.
Mainīju gaisa masas mērītāju, nelīdzēja. Biju arī pie lietotāja dogMa uz diagnostiku, kur elektroniski viss bija kārtībā, izņemot kļūdu ar brīvgaitas regulētāju. Nu tad domāju beidzot būs tā lieta atrisināta, nomainu brīvgaitas regulatoru(ne jau jaunu protams), bet problēma nepazūd. Kādas idejas?
+Nezinu vai tam ir kāda saistība ar problēmu, bet arī degvielas patēriņš ir milzīgs.
Toreiz uz gaisa piesūkšanu pārbaudījām? Jūs esat tik daudz, ka neatceros individuāli.
Uz gaisa piesūkšanu gan nebaudījām, bet mašīna brīdi pirms diagnostikas pabija servisā, kur apgalvoja, ka gaisa piesūkšana no cauras vakumtrubas tika novērsta. Hm varbūt vēl kaut kur piesūc gaisu?dogMa rakstīja:Toreiz uz gaisa piesūkšanu pārbaudījām? Jūs esat tik daudz, ka neatceros individuāli.
Atkal biju pieķēries savai problēmai ar apgriezieniem - iegādājos jaunu sadalenes devēju un nomainīju, BET vai nu devējs ir brāķis vai arī uz Siemens vadības var likt tikai oriģinālo...Respektīvi, nopirku DELPHI devēju, nomainīju un INPA uzreiz izmet kļūdu uz Camshaft sensor. Var kļūdu nodzēst, bet nedaudz uzgāzējot tā uzreiz ir atpakaļ. Tagad jautājums - devējs brāķis? Kāda pieredze citiem lietotājiem - ir gadījies tāpat kā man vai arī varbūt kādam tieshi DELPHI uz m52 ir strādājis? VNK gribu tagad saprast, vest atpakaļ kā brāķi uz veikalu un ņemt citu DELPHI firmas vai arī jāpērk tiešām oriģināls? Ja ne oriģinālu tad kādu firmu likt pēc citu pieredzes?dogMa rakstīja:Sadalenes devēju nevar ar testeri pārbaudīt. Kaut cik var mēģināt ar diodes testu, bet arī, nu, tā. Protams, ja galīgi beigts, tad parādīs. Vnk. izskatās, ka tev tur nemērā pārlej un zondes griež nost degvielu. Parasti šādi ir pie beigta sadalenes devēja.
Kloķenes, sadalenes devējus un zondi tikai orģinālus.
Primitīvs veids - iedarbini mašīnu un vainīgo vietu meklē ar starta gāzi/brake cleaneri.Tollmar rakstīja:Uz gaisa piesūkšanu gan nebaudījām, bet mašīna brīdi pirms diagnostikas pabija servisā, kur apgalvoja, ka gaisa piesūkšana no cauras vakumtrubas tika novērsta. Hm varbūt vēl kaut kur piesūc gaisu?dogMa rakstīja:Toreiz uz gaisa piesūkšanu pārbaudījām? Jūs esat tik daudz, ka neatceros individuāli.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Ok, varbūt te pat forumā kaut kur mētājas pamācība kā to korekti izdarīt?Linda rakstīja:Kloķenes, sadalenes devējus un zondi tikai orģinālus.
Primitīvs veids - iedarbini mašīnu un vainīgo vietu meklē ar starta gāzi/brake cleaneri.Tollmar rakstīja:Uz gaisa piesūkšanu gan nebaudījām, bet mašīna brīdi pirms diagnostikas pabija servisā, kur apgalvoja, ka gaisa piesūkšana no cauras vakumtrubas tika novērsta. Hm varbūt vēl kaut kur piesūc gaisu?dogMa rakstīja:Toreiz uz gaisa piesūkšanu pārbaudījām? Jūs esat tik daudz, ka neatceros individuāli.
Elementāri, iedarbini un pūt starta gāzi visur kur liekas, ka varētu piesūkt gaisu -gofra, gar vakuuma trubām utt. Ja piesūc gaisu pūšot gāzi rpm nedaudz paceļās, nostaigā. 100% vienmēr jau nenoteiksi, bet bieži izdodas tādā veidā atrast.
Puiši noteikti palabos ja kļūdos
Puiši noteikti palabos ja kļūdos
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Skaidrs, tam tad ķeršos klāt. PaldiesLinda rakstīja:Elementāri, iedarbini un pūt starta gāzi visur kur liekas, ka varētu piesūkt gaisu -gofra, gar vakuuma trubām utt. Ja piesūc gaisu pūšot gāzi rpm nedaudz paceļās, nostaigā. 100% vienmēr jau nenoteiksi, bet bieži izdodas tādā veidā atrast.
Puiši noteikti palabos ja kļūdos
Neliels update. Tātad pēc Lindas ieteikuma šodien ar starta gāzi sapūtu uz ieplūdi(gofra, vakumtrubas utt.) cik nu varēju tikt klāt, nekur gaisu nepiesūca. Protams neesmu 100% pārliecināts ka pilnīgi nekur nepiesūc, bet pagaidām pieņemsim ka tas tā ir.Tollmar rakstīja:Sveiki biedri! Tātad kādu brīdi jau nevaru tikt skaidrībā ar savu m50b20 bez vanosa problēmu ar apgriezienu staigāšanu. Problēma izpaužas tikai aukstam motoram. Kad tikko pielaists, uzgāzē un atlaižot gāzi apgriezieni nokrīt gandrīz līdz noslāpšanas robežai un atkal uzlec atpakaļ, tā kādas divas-trīs reizes. Tas pats arī braucot izspiežot sajūgu. Tiklīdz motors uzsilis pāri zilajam iedalījumam, tā viss turpinās bez problēmām.
Mainīju gaisa masas mērītāju, nelīdzēja. Biju arī pie lietotāja dogMa uz diagnostiku, kur elektroniski viss bija kārtībā, izņemot kļūdu ar brīvgaitas regulētāju. Nu tad domāju beidzot būs tā lieta atrisināta, nomainu brīvgaitas regulatoru(ne jau jaunu protams), bet problēma nepazūd. Kādas idejas?
+Nezinu vai tam ir kāda saistība ar problēmu, bet arī degvielas patēriņš ir milzīgs.
Vai ir vēl kādas idejas ko iesākt ar šo problēmu? Help
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right